Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Anket: Triumph Trident vs Honda Cb650R vs Yamaha Mt7

Katılımcı sayısı
86. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Triumph Trident

    53 61.63%
  • Honda CB650R

    27 31.40%
  • Yamaha Mt7

    6 6.98%
6. sayfa BirinciBirinci ... 456

Triumph Trident vs Honda CB650R vs Yamaha mt7

    REKLAM ALANI
  1. #101
    Beto87 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2018
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    Honda CB 650F
    Alıntı Koray-Milan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim, Günlük ciddi km yapacağımdan ötürü , birazda arkadaş çevre baskısı ile Tiger Sport 660'a kaparo gönderdim. Naked derken Touring motora döndüm Nisan ilk hafta teslim bir aksilik olmaz ise. Tekrardan teşekkürler

    Not: Aklıma hala CB650 R Da
    Güle güle kullan. Güzel seçim olmuş. Bahsettiğin güzergahta naked yaramaz aklın kalmasın geride. En iyi motor kendi motorundur.
    Koray-Milan bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102
    Punctum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2023
    Şehir
    Giritli
    Motosikleti
    Honda CB750 Hornet / Kanuni Seha 150
    Alıntı Koray-Milan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim, Günlük ciddi km yapacağımdan ötürü , birazda arkadaş çevre baskısı ile Tiger Sport 660'a kaparo gönderdim. Naked derken Touring motora döndüm Nisan ilk hafta teslim bir aksilik olmaz ise. Tekrardan teşekkürler

    Not: Aklıma hala CB650 R Da
    Günlük 70 km, köprü vs. olunca daha mantıklı bir tercih olmuş. Güle güle kullanın.
    Koray-Milan bunu beğendi.

  3. #103
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı Punctum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her seferinde tekrarlamaktan yoruldum ama ne kendi tercihimi övmek, ne de diğer tercihleri yermek gibi bir niyetle yazmıyorum. Hele hele yukarıdaki provokatif mesajda olduğu gibi, insanları tercihleri yüzünden "salak" olarak nitelendirmeyi aklıma bile getirmiyorum. Başka bir konuda da bahsetmiştim. Hornet almadan önce 790 Duke'ten, Tuono 660'a; Z650'den Trident 660'a kadar araştırıp incelediğim bir serüvenim var. Hatta kader ağını farklı örmüş olmasaydı, geçtiğimiz yaz Tuono 660 Factory sahibi de olacaktım. Ki hala tasarım, donanım, güç olarak çok beğendiğim bir motordur. Sadece sizin nadirlik/seçkinlik/kalite retoriğinizde katılmadığım yere eleştiri getiriyorum. Bu da forum ortamının ana varlık nedenidir diye düşünüyorum. Var olduklarından beridir forum ortamlarında dirsek çürütürüm, Mercedes mi/BMW mi, Canon mu/Nikon mu, Güç mü/Tork mu, Japon mu/Avrupa mı, vb. tartışmalar hiç bitmez. Bitmemesi de normal, çünkü insan algısı coğrafyaya, döneme, bütçeye, beklentilere, vb. değişen bir duyu.

    Bakın yine Mercedes örneği üzerinden getirdiğiniz sakat argümanı eleştirmek zorunda kalacağım. Tüm dünyada seçkin/lüks bir marka olmasına rağmen Mercedes'in dolmuşundan, otobüsüne, Unimog'undan Maybach'ına kadar değişen bir ürün profili var. Pek de nadir değil yani. Yani şimdi 20 TL vererek Mercedes dolmuşa binen biri, 20 milyon TL vererek Maybach'a binen birine göre daha rasyonel bir karar vermiş diyebiliyor muyuz? Mercedes hemen hemen tüm rakiplerine göre pahalı ama işte onun pahalı ürün satması ile örneğin KTM'nin rakibinden pahalı ürün satması arasında çok rasyonel bir fark ortaya çıkıyor. Bunun çok basit bir nedeni var: Çünkü KTM seçkin/lüks/nadir bir marka değil. Dolayısıyla rakipleri ile arasında anlamlı bir fark yaratması için, olduğundan farklı aksiyonlar alması gerektiği de aşikar. En azından bizim coğrafyada bu böyle. İngiltere'de KTM 790 Duke alacak adamın reaksiyonuyla, Türkiye'de alacak adamın reaksiyonu arasında görünür bir fark var çünkü. Rakibi Honda ise, GoldWing'ten CB125F'e kadar farklı segmente hitap ederken, tüm dünyada kendi tutkunlarını, kulüplerini, fanlarını bir araya getirebiliyor. Yani sadece bir modelde daha iyi fren, daha iyi amortisör, daha fazla güç koydunuz diye nadir ve seçkin bir marka olamıyorsunuz. Bunun sosyolojisini de yönetmek gerekiyor.

    Aslında çok da tartışılacak bir durum değil. Hani yazarız, çizeriz amenna da, önünde sonunda Avrupacı/Japoncu döngüsüne girer ki, daha önce yapılmışı var
    Bunlarin hayati provakasyon zaten.
    Bunlara yazmakla ugrasmamakk lazim.

    Avrupadaki satislari bir veriyorum hepsinin sesi kesiliyor sdsda

    Arada dandik italyan motorunu masaratti sanan saflar cikmiyor degil ama olsun o kadar da yaniiii.
    Punctum ve espresso bunu beğendiler.

  4. #104
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    .....Arada dandik italyan motorunu masaratti sanan saflar cikmiyor degil ama olsun o kadar da yaniiii....
    Hırbocum sen kaliteyi hep sağlamlık üzerinden belirliyorsun , ok Honda sağlamdır Suzuki dahada sağlam bir Japondur , ee yol tutuş , fren , amortisör , süspansiyon , hafiflik , denge , elektronik destekler , konfor gibi konularda kalite önemli değil mi ? Avrupa'lı lar bence bu konularda Japonlar dan önde..
    Ranke, hasmet ve kAAN84 bunu beğendiler.

  5. #105
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hırbocum sen kaliteyi hep sağlamlık üzerinden belirliyorsun , ok Honda sağlamdır Suzuki dahada sağlam bir Japondur , ee yol tutuş , fren , amortisör , süspansiyon , hafiflik , denge , elektronik destekler , konfor gibi konularda kalite önemli değil mi ? Avrupa'lı lar bence bu konularda Japonlar dan önde..
    Nikicim

    İnsanlar bu dedigini gormuyor mu peki ?
    Hadi ben kafayi saglamlikla bozdum.peki ustun Alman irkina mensup motorculari ne yapacagiz ?

    Artilar eksiler toplaninca totalde ustun japon kalitesi ağir basiyor demekki(gs modeli haric)

    Ayrica,
    Yemin ediyorum avrupa tercih edene iddia edildigi gibi(utanmaz yalanci dogan trendci)salak falan kimse demedi.ama mt7 tercih eden itin bir tarafina sokuldu.

    Eee abi noldu ?

    Mt07 tridentin eline tum dunyada verdi mi vermedi mi ?
    Ustelik o igrenc kafa tasarimi oldugu halde.tipi biraz guzel olsa hornet belki de bu kadar baskin olmazdi.
    xtrafrozen ve espresso bunu beğendiler.

  6. #106
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Hırbo test sürüşü manyağı olduğumu biliyorsun benim görüşüm sendeki satış rakamları ile değişmeyecek maalesef , bugüne kadar kullandığım bazı Avrupa motorlarının özellikle süspansiyon kalitesi olarak karşılığı maalesef Japonlarda yok , enteresan modeller Japonlar'da da vardır elbette atıyorum Kawasaki H2 gibi..

  7. #107
    Punctum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2023
    Şehir
    Giritli
    Motosikleti
    Honda CB750 Hornet / Kanuni Seha 150
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hırbocum sen kaliteyi hep sağlamlık üzerinden belirliyorsun , ok Honda sağlamdır Suzuki dahada sağlam bir Japondur , ee yol tutuş , fren , amortisör , süspansiyon , hafiflik , denge , elektronik destekler , konfor gibi konularda kalite önemli değil mi ? Avrupa'lı lar bence bu konularda Japonlar dan önde..
    "Bence" diye başlayan bütün yorumlar, bütünsel eleştiriyi de içeren dayanakları somutlaştırmak durumunda kalıyor...tabii bence

    Meseleyi Amerikalı/Avrupalı/Uzakdoğulu/Japon ekseninde tartıştığımız sürece alacağımız yol belli...

    Bundan ziyade, marka/model/segment bazında tartışmak daha isabetli olmaz mı? Yani hemen her markanın biricik olan, üzerine titrediği, lansmanını gerine gerine yaptığı modelleri dışında, sıradan kullanıcıya ucuza sattığı modelleri yok mu? Genelleme yaparsak neyi neyle karşılaştırdığımızın önemi kalacak mı? Bir de buna kendi beğenilerimizle yükleyeceğimiz doğa üstü yakıştırmalarımızla, tartışmayı iyice safsataya çevirdiğimizin farkında değil miyiz? Zaten dünyada bu motosiklet işini hakkıyla yapan, piyasayı domine eden, hak ettiği ilgi ve cazibeyi pekiştirmiş, kendi kullanıcı fanını oluşturmuş bir avuç marka varken, şu mütevazi forumda neyi değiştirmeyi umuyoruz ki!

    Aprilia/KTM seçkin butik markalar, Honda/Suzuki genele hitap eden, sorunsuz ama heyecansız ve sıradan makineler...bu mudur yani gelinen nokta...Bana göre de Harley-Davidson dışında hepsi aynı geliyor örneğin. Ne yapacağız? Çok kişisel değil mi? Ama o da Amerikalı. Bir Amerikalı ile bir Japon'un motosikletten beklentileri aynı olabilir mi yav?

    Ez cümle, her ürünü kendi üretim mantığı ve hedefleri perspektifinde değerlendirirsek, artık şu sakız olmuş anlamsız tartışmalardan kurtulup ferahlayacağız gibime geliyor. Hırbonen'de atılmasın artık yahu

  8. #108
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı Punctum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "Bence" diye başlayan bütün yorumlar, bütünsel eleştiriyi de içeren dayanakları somutlaştırmak durumunda kalıyor...tabii bence

    Meseleyi Amerikalı/Avrupalı/Uzakdoğulu/Japon ekseninde tartıştığımız sürece alacağımız yol belli...

    Bundan ziyade, marka/model/segment bazında tartışmak daha isabetli olmaz mı? Yani hemen her markanın biricik olan, üzerine titrediği, lansmanını gerine gerine yaptığı modelleri dışında, sıradan kullanıcıya ucuza sattığı modelleri yok mu? Genelleme yaparsak neyi neyle karşılaştırdığımızın önemi kalacak mı? Bir de buna kendi beğenilerimizle yükleyeceğimiz doğa üstü yakıştırmalarımızla, tartışmayı iyice safsataya çevirdiğimizin farkında değil miyiz? Zaten dünyada bu motosiklet işini hakkıyla yapan, piyasayı domine eden, hak ettiği ilgi ve cazibeyi pekiştirmiş, kendi kullanıcı fanını oluşturmuş bir avuç marka varken, şu mütevazi forumda neyi değiştirmeyi umuyoruz ki!

    Aprilia/KTM seçkin butik markalar, Honda/Suzuki genele hitap eden, sorunsuz ama heyecansız ve sıradan makineler...bu mudur yani gelinen nokta...Bana göre de Harley-Davidson dışında hepsi aynı geliyor örneğin. Ne yapacağız? Çok kişisel değil mi? Ama o da Amerikalı. Bir Amerikalı ile bir Japon'un motosikletten beklentileri aynı olabilir mi yav?

    Ez cümle, her ürünü kendi üretim mantığı ve hedefleri perspektifinde değerlendirirsek, artık şu sakız olmuş anlamsız tartışmalardan kurtulup ferahlayacağız gibime geliyor. Hırbonen'de atılmasın artık yahu
    Dostum sabah uyanıp daha yüzümü yıkamadan bence böyledir konu kapanmıştır falan yazmadım yaklaşık 400.000 km kendi motorlarımda hasbelkader bir tecrübemiz var , birçok motoruda gerek test sürüşü olsun gerek etrafımızdaki arkadaşlardan olsun kullandım , bence yazarak mütevazi olduğumu düşünüyorum keskin bir şekilde Japon yaramaz Avrupa ya parayı gömün de demedim Hırboyuda sutlayın pis Honda cı falan da demedim :D niye böyle birşey yazdın sonuna onuda anlamadım..

  9. #109
    Punctum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2023
    Şehir
    Giritli
    Motosikleti
    Honda CB750 Hornet / Kanuni Seha 150
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum sabah uyanıp daha yüzümü yıkamadan bence böyledir konu kapanmıştır falan yazmadım yaklaşık 400.000 km kendi motorlarımda hasbelkader bir tecrübemiz var , birçok motoruda gerek test sürüşü olsun gerek etrafımızdaki arkadaşlardan olsun kullandım , bence yazarak mütevazi olduğumu düşünüyorum keskin bir şekilde Japon yaramaz Avrupa ya parayı gömün de demedim Hırboyuda sutlayın pis Honda cı falan da demedim :D niye böyle birşey yazdın sonuna onuda anlamadım..
    Hocam seni alıntıladım ama aslında genele yazdım. Çünkü tartışmalar rijit konumlamalar ve el yordamıyla yürütülüyor sanki...motosiklette olmasa dahi benim de motorlu taşıtlarda milyona varan deneyimlerim, marka fanatikliğinin anlamsız olduğunu öğretti çünkü...

    Hırbonen'de tam girdabın ortasında işte. Öyle veya böyle atılıyor. Forumun rengi soluyor...
    Hırbonen bunu beğendi.

  10. #110
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Yaav konuyu hortlatan kisi dun 23:40 ta mesaji yazıyor.

    8 saat uyusa,bugun 08:00 uyanir.

    Saat 13 gibi mesaj geliyor, triumph aldim diye.

    Buna inanmam mumkun degil, yine korlas tan salih kanbur un fake uyelikleri bunlar.
    Cyan ve espresso bunu beğendiler.

  11. #111

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaav konuyu hortlatan kisi dun 23:40 ta mesaji yazıyor.

    8 saat uyusa,bugun 08:00 uyanir.

    Saat 13 gibi mesaj geliyor, triumph aldim diye.

    Buna inanmam mumkun degil, yine korlas tan salih kanbur un fake uyelikleri bunlar.
    Çıktığı iki yıl mı oldu üç mü bilmiyorum, daha yollarda tek bir Tiger Sport 660 görmüşlüğüm yok. Hastası idim motorun bana bile satamadılar şunu. Böyle de bir gabilikleri var...
    espresso ve Hırbonen bunu beğendiler.

  12. #112

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Motosiklet sürmeyi öğrendiğiniz zaman anlayabileceğiniz farklar için bugünden hayıflanmayın.
    En nihayetinde Yazıcıoğlu'ndan aldığınız Pilipis kulaklıklarla dinlediğiniz müzikten hoşnutsanız konu kapanmıştır,

  13. #113
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Ay kicimin kenari.ne kadar elit bir adam.

    Motoru da butik zaten, rs660..
    Masaratti bugatti arasinda

    Yaa su adami basliklarimdan cekin adminler..

    miy miy miy sabah sabah sinirleniyirum, tuyylerim diken diken oluyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:52 ----------

    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çıktığı iki yıl mı oldu üç mü bilmiyorum, daha yollarda tek bir Tiger Sport 660 görmüşlüğüm yok. Hastası idim motorun bana bile satamadılar şunu. Böyle de bir gabilikleri var...
    İsabet olmuss.
    Boyun cok uzun yakismazdi sana
    espresso bunu beğendi.


6. sayfa BirinciBirinci ... 456

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)