Anket: Triumph Trident vs Honda Cb650R vs Yamaha Mt7
- Katılımcı sayısı
- 86. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
-
Triumph Trident
-
Honda CB650R
-
Yamaha Mt7
Triumph Trident vs Honda CB650R vs Yamaha mt7
Reklamlar
-
segment benim ilgilendiğim segment değil, aynı zamanda azılı honda düşmanıyım ama Türkiye şartlarında Honda ile Triumph'un hangi modelini koyarsanız koyun honda tercih edilir. Triumph kağıt üzerinde ya da pratikte ne kadar üstündür, ne avantajı vardır- kullanımı nasıldır bilmiyorum dolayısıyla zaten kullanmadığım motor ile ilgili kolay kolay yorum yapmam ancak - istiyorsa Honda'dan her kulvarda çok daha avantajlı olsun yine gidip honda alınır.
2.el faktörü desen ayrı konu, servis faktörü desen apayrı konu, ithalatçı zaten başlı başına konu- hava filtresi için bile yeri gelir 4-5 ay bekleme durumunuz var aliexpress'te varsa 1 ayda gelir ayrı konu
Reklamlar
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Mesajinizi anlayamadim ben.
Oncelikle benelli ornegi yanlis.Ben en cok satan en kraldir demedim zaten.Ucuz olan cok satar ama burda oyle bir durum yok.
Burdaki konu africa nin rakibinin kim oldugu da degil.Ben de biliyorum At adv nin f850 adv yi tokat manyagi yapacagini.
Adamlar ciddi bir fiyat farki olmasina ragmen At aliyor,burda bir anket acsam ayni fiyatlarda tiger,f850,africa desem africa en dusuk oyu alir..
Ben şunu anladım:
Eğer yazdığınız gibi rakibi önemli değilse, kurduğunuz şu cümlenin aynısı GS ve AT için de geçerli:
"Adamlar ciddi bir fiyat farki olmasina ragmen GS alıyor."
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Ben şunu anladım:
Eğer yazdığınız gibi rakibi önemli değilse, kurduğunuz şu cümlenin aynısı GS ve AT için de geçerli:
"Adamlar ciddi bir fiyat farki olmasina ragmen GS alıyor."
Buyuk gs lerden bahsediyosun degil mi ?
Eger oyleyse kuskusuz gs alemin krali..her bakimdan ustun bir motor.Honda yi cok severim cok sayarim ama at adv yi nerdeyse 1250gs ler kadar pahali satmaya calismak kadar sacma sapan birsey olamaz..
Avrupa da yasasam duz 1250 alirim,..diger tum motorlar sonuk kaliyor yaninda.
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Mesajinizi anlayamadim ben.
Oncelikle benelli ornegi yanlis.Ben en cok satan en kraldir demedim zaten.Ucuz olan cok satar ama burda oyle bir durum yok.
Burdaki konu africa nin rakibinin kim oldugu da degil.Ben de biliyorum At adv nin f850 adv yi tokat manyagi yapacagini.
Adamlar ciddi bir fiyat farki olmasina ragmen At aliyor,burda bir anket acsam ayni fiyatlarda tiger,f850,africa desem africa en dusuk oyu alir..
Hatta son cumlene bakarsak muhtemelen sende tiger 900 veya f850adv alirsin
Yanlis anlasilmasin,ben sadece avrupadaki motosiklet kullancilari ile turklerin tercihlerinin cok farkli olmasina sasiyorum..
Burda tu kaka denilen japonlari adamlar kendi motorlarina tercih edebiliyor..
Şunu demek istiyorum. Sınıf ve amaç fark etmeksizin. Çok sorunsuz ve bilinen bir motor olmamak ile beraber ciddi bir kriz döneminden geçmesine ve yeni yeni orta ve üst sınıf motor yapmasına rağmen Benelli TRK 502' yi GS1250 ve Africa Twin' den çok sattırmış. Yani motorun kalitesi ve bilinirliğinden ziyade çok satması için ucuz olması ve Multistrada' ya benzemesi yetiyormuş demek ki
İkinci olarak siz BMW nin malları daha ucuz ama herkes Africa almış İtalya' da demişsiniz. Ama tekrar söylüyorum.
F750 ve F850 şu motorlar ile aynı sınıfta KTM 790 ADV, Tenere 700, NC750X ( ki bu makineler içinde elektronik olarak en garibanı, 2021' de adam olacak )
Africa Twin ise, 1250 GS, 1290 ADV, Tenere 1200, Multi 1250 Enduro gibi makineler ile aynı sınıfta. ( Africa bu sınıfta dünya genelinde en çok satan makine )
Ama avrupada GS deyince sular duruyor. O yüzden BMW satışta İtalya' da hala onun önünde hemde GS1250 ondan daha pahalı. Demek ki neymiş. Avrupalılar daha pahalı olmasına rağmen BMW 1250 GS alıyormuş
Ama önyargın yanlış ülke şartlarında kesinlikle Africa 1100 ADV alırdım.
-
trident çöp mlsf boyutuda cok ufak tefek yapmışlar 0-100 desen bellı degıl , bakalım bır teste acılsında ona gore gorelım keske rekabet edebılcek bir motor yapsalardı ama sonuc husran olacak gibi gozukuyor
-
06 Aralık 2020, 00:32
#46
Makinanın yurt dışı lansmanı ve testi yapıldı. Gelen yorumlar oldukça olumlu ve rekabet edebilir düzeyde olduğu yönünde. İlgilenenler bakabilir.
-
06 Aralık 2020, 20:46
#47
11.000 km de 2016 model MT 07 satarak , 2017 Triumph Street Triple R aldım.
Ters maşa, quickshifter, ayarlanabilir arka amortisör, brembo m50 frenler vs. 3 silindir 108 bg. Sattığım MT 07den sadece 4000 TL pahalı.
Daha önce neden almadım diye hayiflaniyorum, Gidiş, frenaj, viraj herşey nefis.
Mt07 de olan ürkütücü yol tutuş hissi yok, parça kalitesi hissi, gücü herşeyi bambaşka. Parası olan alsın binsin ne demek istediğimi anlayacak.
Yedek parça vesveseden ibaret. Word of Triumph olarak İngiltere menşeili siteleri var. ( Doğrudan üreticinin sitesi, oradan alabiliyorsunuz) .
Son olarak ; Altın elbiseli adamın ( Barkın reisin) Triumph fabrika gezisinde, adamlar çok satmak gibi bir amaçları olmadığını, kaliteli motosiklet üretmek olduğunu söylüyorlar.
Fiyatı bence uygun. Üstündeki komponentlerin kalitesi mt07den çok çok üstün. Kaldı ki mt07 makyajla birlikte fiyatı artacaktır.
-
07 Aralık 2020, 01:18
#48
Baris Yzc adlı üyeden alıntı
11.000 km de 2016 model MT 07 satarak , 2017 Triumph Street Triple R aldım.
Ters maşa, quickshifter, ayarlanabilir arka amortisör, brembo m50 frenler vs. 3 silindir 108 bg. Sattığım MT 07den sadece 4000 TL pahalı.
Daha önce neden almadım diye hayiflaniyorum, Gidiş, frenaj, viraj herşey nefis.
Mt07 de olan ürkütücü yol tutuş hissi yok, parça kalitesi hissi, gücü herşeyi bambaşka. Parası olan alsın binsin ne demek istediğimi anlayacak.
Yedek parça vesveseden ibaret. Word of Triumph olarak İngiltere menşeili siteleri var. ( Doğrudan üreticinin sitesi, oradan alabiliyorsunuz) .
Son olarak ; Altın elbiseli adamın ( Barkın reisin) Triumph fabrika gezisinde, adamlar çok satmak gibi bir amaçları olmadığını, kaliteli motosiklet üretmek olduğunu söylüyorlar.
Fiyatı bence uygun. Üstündeki komponentlerin kalitesi mt07den çok çok üstün. Kaldı ki mt07 makyajla birlikte fiyatı artacaktır.
Triumph bir kere kullananlar bir daha kurtulamıyor bu markadan acayip kalite motorları var bende r25 ten daytona ya geçtim ömrünüm sonuna kadar birlikte kalmak istiyorum bu motorla
-
07 Aralık 2020, 06:30
#49
Adam triumpha cop dedi ya yahu ayiptir.street triple hikayesini acin bakin kac yildir yilin motosikleti seciliyor.kaldiki trident 600 light weight naked olarak cikti.yani 80 beygirde.rakibi olarak benzer motosikletlerin hepsini koyabilirsinix ayni beygir torkda kg da.bu duke 690da olur,suzuki bandit 650 de olur,honda da olur,xj6 da olur.ona gore degerlendirmek lazim.neyseki cop diyen arkadas forumdan uzaklastirilmis
-
07 Aralık 2020, 09:39
#50
-
07 Aralık 2020, 15:07
#51
bende yeni sezona bu 3 motorlardan birini nasip olursa almayı düşünüyorum. Benim tercihim sanırım CB650R'dan yana olucak neden derseniz hondaya 400 lira vergi verirken diğer 2 motora 1000 küsürlü vergi ödemek çok mantıklı gelmiyor.
-
07 Aralık 2020, 15:58
#52
Benim için böyle pahalı ve yüksek CC makinalar sadece hayalden ibaretti çok şükür ki bunu başarmama az kaldı. Sabır ve azimle çalışınca olmayacak iş yok arkadaşlar umarım bir gün herkes dilediği ve istediği motosiklete yada her neyse onu elde eder. Şafak 65 kavuşmaya az kaldı Trident
-
07 Aralık 2020, 16:46
#53
enes_ayx adlı üyeden alıntı
bende yeni sezona bu 3 motorlardan birini nasip olursa almayı düşünüyorum. Benim tercihim sanırım CB650R'dan yana olucak neden derseniz hondaya 400 lira vergi verirken diğer 2 motora 1000 küsürlü vergi ödemek çok mantıklı gelmiyor.
80000 tl motosiklete para verebilen birisinin akıl mantık yerine 600 tl daha az vergi vermek için bir ya da iki model motosikleti yok sayması da bana çok mantıklı gelmiyor
-
07 Aralık 2020, 16:56
#54
Once cinli motosikletlerle basladim. Kabustu tabii. Sonra bir italyan scooter sahibi oldum ruya gibiydi. Sonra japonlarin kolay erisilebilirliginden faydalandim. Son 5 senedir avrupa menseili motosikletlerin japonlarla esdeger fiyatta sunuldugu lord hissinden vazgecemiyorum.
Hic Triumph motosiklet edinmedim ama asagi yukari 2000 kmye yakin farkli segmentlerde Triumph surdum. Surmediyseniz, sahip olmadiysaniz bos yere lak lak yapmayin derler.
Bu isler genelde bizde garibanin garibana zulmu gibidir. Ulasamadigi hic bir bilgisi olmadigi seyi boklama hevesi. Sahip olanlarsa aradaki ucurum farki yasar keyfini cikarir.
Avrupa menseili bir motosiklet surmenin bonusu ortak genelde.
-
07 Aralık 2020, 17:13
#55
Sj's adlı üyeden alıntı
Bu isler genelde bizde garibanin garibana zulmu gibidir. Ulasamadigi hic bir bilgisi olmadigi seyi boklama hevesi. Sahip olanlarsa aradaki ucurum farki yasar keyfini cikarir.
Avrupa menseili bir motosiklet surmenin bonusu ortak genelde.
Kesinlikle. Japondan sonra Avrupa menşeli motosiklete geçince rahatlık ve keyif nedir anlıyor insan. Salondaki koltuklara seriliyorum bir güzel. Malum, motosiklet 4 ay serviste, silindir ve piston değişti aldıktan bir sene sonra
Şaka bir yana, Triumph kullananlardan memnun olmayan duymadım daha. Genelde seviliyorlar. Dayanıklılık olayı da, belki bir Japon gibi olmasa da, İtalyan ve Almanlardan iyi sanki, ama çok araştırmadım açıkçası.
-
07 Aralık 2020, 20:07
#56
-
07 Aralık 2020, 20:45
#57
arkadaşlar kusura bakmasında mt07'nin ne bir albenisi var nede çekiciliği.. Zaten amortisörü dandik fazla viraj sevmeyen 0 (sıfır) elektronik desteksiz teknoloji özürlü sadece iyi gaz tepkisi olan düz yol apaçileri için üretilmiş daha çok işi hiç bilmeyen veya çok iyi teker yapabilen ama viraja korkarak giren tiplerin altında gezen bir motosiklet. Aşağılamak için söylemiyorum yanlış anlaşılmasın ama peçete satan çocuğun bile abi bu mt07'mi diye sorduğu bir motor.
CB650f arkadaşımda var yaklaşık 100km kadar sürdüm benim 390'a tercih etmezdim. Dengeli ama ağır, bağırdığı kadar gitmiyor! ABS dışında pek numarasıda yok. Daha çok burdan bir çıksam bir depo soluksuz giderim motoru..
Gelelim önce TRİUMPH'a
Triumph marka motosikletlere son 3 senedir aşığım diyebilirim. Gerekse her modelinde işçilik ve detayların özel olması, kumanda paneli ve boyası malzeme kalitesi ve üstünde stock olarak gelen donanımlar ile ve markanın bana hissettirdiği (sahip olmadan) özel olacak olma hissi bana bu markayı özel kılıyor.
Bence bir statü tercihi yapıcaksınız..
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:42 ----------
enes_ayx adlı üyeden alıntı
bende yeni sezona bu 3 motorlardan birini nasip olursa almayı düşünüyorum. Benim tercihim sanırım CB650R'dan yana olucak neden derseniz hondaya 400 lira vergi verirken diğer 2 motora 1000 küsürlü vergi ödemek çok mantıklı gelmiyor.
Sizin için HONDA tercihi isabet olmuş :D
Scooter 100cc (35k) - Vitesli 125cc (14k) - 250cc (54k) - 600cc (6k)
-
07 Aralık 2020, 20:52
#58
sharkspeedr2 adlı üyeden alıntı
Triumph bir kere kullananlar bir daha kurtulamıyor bu markadan acayip kalite motorları var bende r25 ten daytona ya geçtim ömrünüm sonuna kadar birlikte kalmak istiyorum bu motorla
Abi aynı motoru kullanıyoruz hemen hemen.
2016 kasa ama 2017 model yılı Street Triple R kullanıyorum. Her seferinde yüzümde aptal bir gülümseme oluyor. Bu arada MT 07 öncesinde Kawasaki er6 vardı, gsr600 vs. Yani orta sınıf naked seviyorum.
Monster 821 ilgimi çekiyor bir de onu deneyeceğim sanırım..
İmkanım olduğu sürece sıfır japon yerine 2 yaşında Triumph ducati alacağım.
Selamlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:45 ----------
Triumph diğer avrupalilara oranla nispeten mekanik anlamda sorunsuz. Zira adamlar 1992 yılından beri 3 silindir makine üretiyorlar.
3 silindir konusundaki tecrübeleri ve rafine makineleri bugün bambaşka bir seviyede.
Şöyle bir örnek vereyim ;
675 cc 106 bg 3 silindir Triumph arka tekerde 98 HP veriyor. ( Aea incelemesine bakabilirsiniz)
873 cc 115 bg yamaha ( 200cc fazla ) arka tekere 102 bg veriyor. Bakın aradaki aktarma kaybına mühendislik diyorum ve susuyorum.
-
07 Aralık 2020, 21:03
#59
Zevkler ve renkler farkli olabilir anlarim da...
Nasil oluyor da trident gibi hicbir albenisi bulunmayan bir model daha cok sevilebiliyor..cok ilgincc
Cok cirkin yavv,
-
07 Aralık 2020, 21:07
#60
Hocam aynı açıdan koyarsanız motorları daha net olur, bütün motosikletler bana göre sağ taraftan güzel gözüküyor 😂😂
Şaka bir yana Honda güzel makine kaliteli, 4 silindirli, şekli bence hoş ama 3 silindir bambaşka bir deneyim ( özellikle spor karakterli makinede / bu anlamda MT 09 da çok başarılı )
Fiyatı yakın olacaksa bence tercih edilir. Abartılı yüksek olacaksa Triumph kullanıcısı olarak ben dahil tercih etmem. ( İkisi de bana hitap etmiyor gücü itibariyle)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)