Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Anket: Triumph Trident vs Honda Cb650R vs Yamaha Mt7

Katılımcı sayısı
86. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Triumph Trident

    53 61.63%
  • Honda CB650R

    27 31.40%
  • Yamaha Mt7

    6 6.98%
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Triumph Trident vs Honda CB650R vs Yamaha mt7

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    165.500 tl ye satilan bir motoru hepsini parcalar diye guzellemek mantikli mi ? Bende 9000 tl daha eklerim mt10 alirim o zaman.Hic hesap bilmiyosun Ezio
    Bu işin sonu yok hocam Eskiden az daha koy Ybr al derdik, o hesap aynı. 10'ar 10'ar verdikçe Kawasaki H2R'a kadar çıkar bu çatı. Mantık yönünden düşünürsek, 2. el piyasası çokluğu ve elden hızlı çıkartabilmek için MT-07 liderliği tutar. Ama Mt-07 yıllardır aynı tas aynı hamam. Trident'te en azından çekiş kontrol, sürüş modları, ter çatal, 3 silindir vb. gibi artılarının olması son derece cezbedici. Speed Triple ve Street Triple modellerine bakın, baştan aşağıya full donanım ve kalite kokan motosikletler ama bizlerde Japon hastalığı olduğu için diğer markalara çok yanaşmıyoruz, bu da 2. el satış politikasını önemli ölçüde şekillendiriyor. Trident'in bu özellikleri yeni kasa MT-07'de çıksa ve fiyatı 100 bin TL olsaydı, kimse şikayetçi olmaz, yine peynir ekmek gibi satmaya devam ederdi. Marka olarak kendini kanıtlamış bir firma olduğu için, bizlere kara düzen makineleri itelemeye devam ediyorlar hala
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı Sj's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben niye uydurayim ki marka manyagi degilim. Dukkanin yalancisi olabilirim en fazla. Ama kendi sahit oldugum en az 30-40 vardir 950 satisinda. Sadece kendi yakinimdan 5 kisiye aldik.

    Africa daha cok satmissa daha cok satmistir bana ne. Ben benim bildigim bilgileri paylastim. Tekrar edeyim akliniza hayalinize gelmeyecek sayida cok Ducati ve Triumph satildi sifir motor olarak bu sene. Oyle cok ki dedigim gibi, Ducati dunya birincisi secti Ducati Turkiyeyi bu yil dealer network sunumunda.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:04 ----------

    Enteresan bir bilgi daha vereyim, benim sahit oldugum satislarin sahipleri cogunlukla eski kasa africa twin, tracer 900 vb motorlardan gelme.
    Ben uydurdun demedim,yanlis bilgilendirildigini dusundum.

    https://riders.drivemag.com/news/bes...any-and-italy/

    Al abicim sunu bir incele.Ozellikle ducatinin memleketinde ki durum ne kadar acikli ?

    950 listede bile yok,zaten basarisiz bir model,sundugu ozelliklere gore fiyati o kadar yuksekki satislari cok kotu gitmis.

    Simdi avrupa gibi bir yerde durum boyleyken Turkiye de 950 nin Africa ya rakip olabilecegini dusunebiliyo musun ?

    Sende biliyosun ki yurtdisinda africa parasina nerdeyse multi 1200 aliniyor.Turkiye deki fiyatlari dusun ustune bir de Korlas etkisii..

    Fazla hesap yapmaya gerek yok,durum cok acik.

  3. #23
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Africa Twin 134.800 TL

    Multistrada 950 ( Red ) 138.477 ₺

    Fıkra bu kadar...

  4. #24
    Sj's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben uydurdun demedim,yanlis bilgilendirildigini dusundum.

    https://riders.drivemag.com/news/bes...any-and-italy/

    Al abicim sunu bir incele.Ozellikle ducatinin memleketinde ki durum ne kadar acikli ?

    950 listede bile yok,zaten basarisiz bir model,sundugu ozelliklere gore fiyati o kadar yuksekki satislari cok kotu gitmis.

    Simdi avrupa gibi bir yerde durum boyleyken Turkiye de 950 nin Africa ya rakip olabilecegini dusunebiliyo musun ?

    Sende biliyosun ki yurtdisinda africa parasina nerdeyse multi 1200 aliniyor.Turkiye deki fiyatlari dusun ustune bir de Korlas etkisii..

    Fazla hesap yapmaya gerek yok,durum cok acik.
    Simdi once Korlas yalagi diye yaftalanmaktan cekindigim icin bazi seyleri acikliga kavusturayim. Onlar da bilir, motorumu mecbur kalmadikca hayatta Korlas servisine sokmam. Rezalettir cunku. Ama sevdigim taraflari da vardir baska bir konuda gerekirse anlatirim.

    Fakat bu sene kim ne derse desin cok ciddi bir satis oldu. Mantiginiz almayabilir, anlarim. Ama soyle anlatayim kendi canli gordugum orneklerden:

    Haziran ayinda Africa Twin 120 kusur bine satiliyordu. Bir arkadasim onun yerine 950 alayim dedi. Tanistirdik anlastilar 130a 950S yerine o zamanlar tesvikli yani kampanyali 100 bine duz 950 aldi. Dusuk faizli kredi cekmisti tamamini krediyle aldi. Rodaji bile yapmadi satiyor simdi 120ye.

    Coook hikaye var boyle bu sene Korlas'ta hem ducati hem Triumph tarafinda. Hele triumph japonlardan daha dusuk fiyatlara bir motorlar veriyo akil almaz. Fakat japon tarafinda her kullanici devlet ve markalarin kendilerini dudukledigini dusunuyor kullanicilar. Benim gozlemim boyle.
    kAAN84 bunu beğendi.

  5. #25

    Üyelik
    04 Mart 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bn125
    Şahsi olarak piyasadaki rekabetin artmasının en iyi yanı bizler için olduğundan avrupa asya amerika hiç fark etmeksizin ürün çeşidi ne kadar çok artarsa o kadar iyi. Bu karşılaştırma her türlü yanlış olduğundan (xsr muadili diğer iki model) çok doğru bulmuyorum. Herkes sadece ya güce göre ya da silindire göre kıyaslıyor. Biraz da tarzlarından ruhundan bahsetmek gerek. Motosiklet bana göre herkeste olanı almak olmamalı yolda ducati, triumph, mv agusta gibi markaların modellerini gördüğümüzde çok daha dikkatimizi çekiyor. Çünkü herkeste olan modeller değil. Mt07, cbr vesaire gibi modeller artık görmek istemeyeceğimiz kadar çoklar. Şahsi olarak ben eğer 90k bandında motor alacaksam işletme maliyetine takılmayı da doğru bulmuyorum. Honda 800se servisi taş çatlasa aynı bakımda 300-500 oynar hadi 700 oynasın avrupa malında. Zaten lastiğinden tut yağına her şeyi bu motorların cc arttıkça katlanıyor. Bu kadar servise vesaireye takılacaksam alırım cbf binerim. Herkes seçimini kendi kişisel görüşü ve isteklerine göre yapıyor. Burada yok nasıl sen şu modeli seçmezsin, bu model aslında daha iyi, mt07ye bu para verilir mi, trident alıp napıcan az daha koy ikinci el mt09 al, cb 4 silindir keyfi çıkmaz onun vsvsvs. gibi. s ürekli muhalefet olup tartışmak yerine keyfini çıkaralım. Son dönemde forum iyice savaş alanı oldu. Neyse iyi forumlar herkese.
    Ezio41, sharkspeedr2 ve furkanguvenc bunu beğendiler.

  6. #26
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    bu arada trident 660 un bakımları 16.000 kmde bir

    tüm teknik özellikleri https://www.motorcyclespecs.co.za/mo...nt_660_21.html

  7. #27
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı sharkspeedr2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu arada trident 660 un bakımları 16.000 kmde bir

    tüm teknik özellikleri https://www.motorcyclespecs.co.za/mo...nt_660_21.html
    Sen Turkiye sartlari diye birsey hic duymadin sanirim

    Yurtdisinda olanlar icin guzel haber,fakat yuksek devir ceviren bir makinanin bakim araliginin bu kadar uzun olmasi ilginc geldi.

    millet bunun yagini 6000 de bir degistirir

  8. #28
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen Turkiye sartlari diye birsey hic duymadin sanirim

    Yurtdisinda olanlar icin guzel haber,fakat yuksek devir ceviren bir makinanin bakim araliginin bu kadar uzun olmasi ilginc geldi.

    millet bunun yagini 6000 de bir degistirir
    edindiğim doğru bilgileri alır paylaşırım gerisi bizimkilere kalmış beni ilgilendirmez

  9. #29
    Sj's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen Turkiye sartlari diye birsey hic duymadin sanirim

    Yurtdisinda olanlar icin guzel haber,fakat yuksek devir ceviren bir makinanin bakim araliginin bu kadar uzun olmasi ilginc geldi.

    millet bunun yagini 6000 de bir degistirir
    Benim 1260 diavelde de durum ayni 15000de bir bakim araligi var. Benimki 10 bine geldi ama 6 binde putoline yag koydum kendim. 12 binde tekrar hava filtresiyle yeniledikten sonra kayit actiracagim.

    Ama zamaninda isletme sahibi oldugum icin de biliyorum: Triumph motorlar tum ulke sartlari icin ustune basa basa 16 binde 1 bakim diyor. Biz de sasirmistik basta.

    Ve motorlara hic bir sey olmuyor. Inanmasi zor geliyorsa yapacak bir sey yok
    kAAN84 bunu beğendi.

  10. #30
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Arkadaslar,sizce turk insani avrupa hayrani mi ?
    Bakin cok ilginc bir veri var elimizde,

    https://riders.drivemag.com/news/bes...any-and-italy/

    İtalya da 2019 yilinda Bmw F850 + F750GS toplam 1900 adet satis yapmis.

    Africa Twin ise 3428 adet.

    Simdi dikkat,

    https://www.honda.it/motorcycles/ran...and-price.html

    19000 Euro bu Africa adv.

    https://www.bmw-motorrad.it/it/model...l-edition.html

    40.yil F850Gs Adv ise sadece 14500 euro.

    Benim iddiam su; bir anket acsam hangisini tercih edersiniz diye, sonuc yine bu anket gibi olur millet bmw ye abanir

    Yav bu italyanlar 4500 euro fazla verip neden dandik japon aliyolar,italyanlar bence amator ;)

    Hele bu ankete triumph tiger 900 adv pro falan koysam bir milyon kisi triumph der,emin oldum bundan.

    Ahhh sizi gidi avrupa hayrani gosteris duskunleri siziiii, motordan anlamadiginiz artik kanitlanmis durumda evet.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:11 ----------

    Linki dogru veremedim galiba.
    https://riders.drivemag.com/news/bes...any-and-italy/

  11. #31
    4strings - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2010
    Kalitesi, donanımı, teknolojisiyle Triumph elbette. Ne var ki unutulan bir şey var. Herkes İstanbul'da yaşamıyor. İstanbul dışında kaç tane servis var? Türkiye'de servis ve parça sorunu çekmeyeceğiniz üç marka BMW, Yamaha ve Honda idi. Şimdi bunlara bir de Bajaj eklendi diyebilirim. Triumph'ın yurtdışı parça tedarik zinciri hala çalışıyorsa bu bir avantaj elbette. Yine de garanti sorunları olmaması adına servise gitmek gerekli oluyor. Servis için şehir dışına gidip gelmek, günü birlik bitmeyecek işler için özellikle, çok sevimli değil; bunu şehir dışındaki servise motor götüren biri olarak söylüyorum. Yine de bu sınıf ve hacimde motor alacak olsaydım; son kararım Triumph olurdu ama içimde de hep bir endişeyle yaşardım.

  12. #32
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar,sizce turk insani avrupa hayrani mi ?
    Bakin cok ilginc bir veri var elimizde,

    [IMG][/IMG]

    İtalya da 2019 yilinda Bmw F850 + F750GS toplam 1900 adet satis yapmis.

    Africa Twin ise 3428 adet.

    Simdi dikkat,

    https://www.honda.it/motorcycles/ran...and-price.html

    19000 Euro bu Africa adv.

    https://www.bmw-motorrad.it/it/model...l-edition.html

    40.yil F850Gs Adv ise sadece 14500 euro.

    Benim iddiam su; bir anket acsam hangisini tercih edersiniz diye, sonuc yine bu anket gibi olur millet bmw ye abanir

    Yav bu italyanlar 4500 euro fazla verip neden dandik japon aliyolar,italyanlar bence amator ;)

    Hele bu ankete triumph tiger 900 adv pro falan koysam bir milyon kisi triumph der,emin oldum bundan.

    Ahhh sizi gidi avrupa hayrani gosteris duskunleri siziiii, motordan anlamadiginiz artik kanitlanmis durumda evet.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:11 ----------

    Linki dogru veremedim galiba.
    https://riders.drivemag.com/news/bes...any-and-italy/
    Biraz yanlış bir örnek olmuş. Şimdi TRK502 çok iyi bir motosiklet değil. Bana kalırsa çok eksisi var. Ama ulaşılır olması, all rounder olması, A2 olması sebebiyle İtalya' da geçen ayların en çok satan motoru. Yani en iyi motor en çok satan motor tam olarak doğru bir ifade sayılmaz. Arada böyle istisnalar olur.

    Africa Twin in yeni kasasının rakibi de f750 ve f850 değildir. 1250 GS' dir. Artık onun kadar donanımlı çünkü africa. BMW nin F750 ve F850 GS' i medeniyet olan memleketlerde orta sınıf o yüzden fiyatı Africa ' dan ucuz. Burada ki fiyatı ile orada ki satışı kıyaslamak biraz belden aşağı vurmak olur. Burada borusan gerçeği var. Adamlar biz zengin adama motor satıyoruz diyorlar zaten. Bizde F' ler o yüzden pahalı. Burada mantıklı olan tabi ki Africa Twin



    https://www.moto.it/news/mercato-mot...preferita.html

  13. #33
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Triumph Trident jantlardan kaybediyor bence, CBF jantı gibi .. bizim şekilci milletimize pek hitap etmeyebilir ..

    enes_ayx bunu beğendi.
    Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]

    Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]

  14. #34
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Bu arada Triumph' ın makine harika. MT' çirkin bir motor. Benim tercihim. Kesinlikle Trident olurdu.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:50 ----------

    Alıntı Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Triumph Trident jantlardan kaybediyor bence, CBF jantı gibi .. bizim şekilci milletimize pek hitap etmeyebilir ..

    https://i.hizliresim.com/XMj2xB.jpg
    Frenler Radyal bağlansa daha tatlı olurmuş. Eksenel bağlantı sevmiyorum ben. Arazi makinelerini hatırlatıyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:51 ----------

    Toplam satışta böyleymiş italya' da.

    Görüldüğü gibi GS hala önde götürüyor. Diğer avrupa ülkelerinde de genelde GS önde gider.

    [IMG][/IMG]
    fakebitchess bunu beğendi.

  15. #35

    Üyelik
    04 Mart 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bn125
    Tridentte benim de sevmediğim husus renk seçenekleri oldu. Bayilerde renk seçimi var mı bilmiyorum(isteğe özel) ama eğer varsa nardo gri direkt kaplatırdım. Siyah yine idare etse de beyazı çok sönük kalıyor. Egzoz da herhalde direkt değiştirteceğim şeylerden biridir. Bu tarz motorlarda düz boru egzoz ve sargı kadar güzel duran bir şey yok. Bu dediklerim aslında xsr ve cb için de geçerli.

  16. #36
    ftkrblt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2014
    Şehir
    kütahya
    Motosikleti
    Tracer 900
    Muhakkak güzel bir motosiklettir ancak bana göre rekabetçi bir fiyatla Türkiye'ye girmedi,CB650R 90.000 lira,MT07 82.000 lira,bunların yanında bana göre rekabetçi sayılabilecek ön ödeme fiyatı 79.900 lira olsaydı çok akıl çelerdi.Şu an da ankette Triumph Trident 660 diyenlerin bile en az yarısı gerçekten parası cebinde motosiklet alıcısı olsa Trident modelinden vazgeçer ve diğer alternatiflere yönelir.Ayrıca Cb650r ve Trident660 fiyatı İngilterede bile aynı,her ikisi de 7200 paund civarı olmasına rağmen Korlas Trident 660 modelini daha pahalıya satmaya çalıştı,şimdi sadece ön sipariş için sınırlı stok olarak fiyatı CB650R seviyesine çekti.Bu ön sipariş olayları bittikten sonra Korlas avrupada neredeyse aynı fiyattan satılan farklı bir marka modelden daha pahalıya satabilecek mi bu motoru?Bu 89.900 lira aslında olması gereken satış fiyatı ve olması gereken ön ödemeli satış fiyatı ise 79.990 lira olmalı.

  17. #37
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı ftkrblt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Muhakkak güzel bir motosiklettir ancak bana göre rekabetçi bir fiyatla Türkiye'ye girmedi,CB650R 90.000 lira,MT07 82.000 lira,bunların yanında bana göre rekabetçi sayılabilecek ön ödeme fiyatı 79.900 lira olsaydı çok akıl çelerdi.Şu an da ankette Triumph Trident 660 diyenlerin bile en az yarısı gerçekten parası cebinde motosiklet alıcısı olsa Trident modelinden vazgeçer ve diğer alternatiflere yönelir.Ayrıca Cb650r ve Trident660 fiyatı İngilterede bile aynı,her ikisi de 7200 paund civarı olmasına rağmen Korlas Trident 660 modelini daha pahalıya satmaya çalıştı,şimdi sadece ön sipariş için sınırlı stok olarak fiyatı CB650R seviyesine çekti.Bu ön sipariş olayları bittikten sonra Korlas avrupada neredeyse aynı fiyattan satılan farklı bir marka modelden daha pahalıya satabilecek mi bu motoru?Bu 89.900 lira aslında olması gereken satış fiyatı ve olması gereken ön ödemeli satış fiyatı ise 79.990 lira olmalı.
    Ülkemizde 69.000 TL'den gelseydi ve sabit olsaydı fiyatı, o zaman gerçek anlamda rekabetçi bir adım atmış olurlardı. Bizim millet güc ve racing tarzı daha çok sevdiğinden dolayı, çoğunluk CBR650R tercih edecektir.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  18. #38

    Üyelik
    06 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT25 2016
    Alıntı Ezio41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ülkemizde 69.000 TL'den gelseydi ve sabit olsaydı fiyatı, o zaman gerçek anlamda rekabetçi bir adım atmış olurlardı. Bizim millet güc ve racing tarzı daha çok sevdiğinden dolayı, çoğunluk CBR650R tercih edecektir.
    cb650r naked olan. cbr650r racing.

  19. #39
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı oialdemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biraz yanlış bir örnek olmuş. Şimdi TRK502 çok iyi bir motosiklet değil. Bana kalırsa çok eksisi var. Ama ulaşılır olması, all rounder olması, A2 olması sebebiyle İtalya' da geçen ayların en çok satan motoru. Yani en iyi motor en çok satan motor tam olarak doğru bir ifade sayılmaz. Arada böyle istisnalar olur.

    Africa Twin in yeni kasasının rakibi de f750 ve f850 değildir. 1250 GS' dir. Artık onun kadar donanımlı çünkü africa. BMW nin F750 ve F850 GS' i medeniyet olan memleketlerde orta sınıf o yüzden fiyatı Africa ' dan ucuz. Burada ki fiyatı ile orada ki satışı kıyaslamak biraz belden aşağı vurmak olur. Burada borusan gerçeği var. Adamlar biz zengin adama motor satıyoruz diyorlar zaten. Bizde F' ler o yüzden pahalı. Burada mantıklı olan tabi ki Africa Twin

    https://hizliresim.com/WyMqsk

    https://www.moto.it/news/mercato-mot...preferita.html
    Mesajinizi anlayamadim ben.
    Oncelikle benelli ornegi yanlis.Ben en cok satan en kraldir demedim zaten.Ucuz olan cok satar ama burda oyle bir durum yok.

    Burdaki konu africa nin rakibinin kim oldugu da degil.Ben de biliyorum At adv nin f850 adv yi tokat manyagi yapacagini.

    Adamlar ciddi bir fiyat farki olmasina ragmen At aliyor,burda bir anket acsam ayni fiyatlarda tiger,f850,africa desem africa en dusuk oyu alir..

    Hatta son cumlene bakarsak muhtemelen sende tiger 900 veya f850adv alirsin

    Yanlis anlasilmasin,ben sadece avrupadaki motosiklet kullancilari ile turklerin tercihlerinin cok farkli olmasina sasiyorum..

    Burda tu kaka denilen japonlari adamlar kendi motorlarina tercih edebiliyor..

  20. #40
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yurtdisinda olanlar icin guzel haber,fakat yuksek devir ceviren bir makinanin bakim araliginin bu kadar uzun olmasi ilginc geldi.
    Motorun devri ile yağ balık aralığı hakkında direk bir ilişki söz konusu değil. Bir çok düşük devirli ve yüksek hacimli motosikletin piston hızı, yüksek devirli motosikletlerden çok daha yüksek. Soğutma dahil yağlama sisteminin nasıl dizayn edildiği de önemli.


2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)