Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

gün geçmiyor ki motorum bozulmasın

    REKLAM ALANI
  1. #61
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Şu anda en doğrusunu yaptığınızı söyleyebilirim. Özellikle mekanik tecrübesi veya gerçekten güvenilir ustaları tanımayan arkadaşlara, çok pahalı gibi görünse de yetkili servisi öneriyorum. Sonuçta bir sorunun tekrarında karşınızda bir kurum var, müdürü ve şikayet edebileceğiniz bir merkezi, elinizde resmi bir faturası, sorun büyüdüğünde derdinizi ispatlayabileceğiniz bir savcılık süreci dahi var. Köşe başı tamircide ise bunları pek bulamazsınız. O yüzden ya mekanik bilgisi veya tanıdık ve güvenilir bir ustanız olacak, ya da yetkilis servis tek seçenek kalacak.

    1700 TL' nin en az yarısını parça fiyatı, kalanı işçilik ve sarf malzemeleri olarak düşünüyorum. Mevzubahis bilyeler büyük ihtimalle Furş bilyeleridir, işçiliği biraz zahmetlidir ve zaman alır. Yetkili servisin de saat işçilik ücreti üzerinde iş yaptığını var sayarsanız, yedek parçanın da bilye için 200 TL gibi bir fiyat çekebileceğini düşünürsek bu rakkamın 500-600 tl' si furş bilyelerine gidiyor demektir.

    Karbüratör revizyonu da bir bu kadar tutar diye sanıyorum. Diğer ıvır zıvırla rakkam 1400-1700 olabilir, doğrudur.

    Diğer usta(!) ya verdiğiniz paraya yazık olsa da zararın neresinden dönseniz kardır. Umarım artık sorunsuzca ve zevkle sürebilirsiniz.
    BloodyBaron bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62

    Üyelik
    14 Ocak 2020
    KuralZ'ye katılıyorum, biraz daha tuzlu olsa da ben de bakımda servise güvenirim. Balata vb gibi daha kolay işlerde de iyi bir özel serviste daha uyguna yaptırırım

  3. #63

    Üyelik
    17 Eylül 2020
    Motosikleti
    domicik 400 ug
    motoru sapasağlam alırsam bol bol motor ustası araştırıcam ve kolay kolay motoru adamlarda bırakmayı düşünmüyorum. başında bekler uyurum ama o motoru bırakmam. hiçbir insan evladına güvenmiyorum. o yüzden kaybettiğim paraları düşününce ve bir sonuca varamadığımı görünce fazla para olsa da içim rahat.
    teşekkürler herkese. şahsen yağından tutun birçok şeyini internetten izleyerek öğrenmeye çalışıcam.

    bu sıkıntılar ve lafta ustaların ve karaktersizlikleri yüzünden beni bu yola ittiler. her şeyini öğrenene kadar izler okur araştırırım inat ettim.

    herkese teşekkür ediyorum. bu da böyle bir süreçti

  4. #64

    Üyelik
    11 Ağustos 2020
    Bu zamana kadar motorumun bakimlarini her zamann yetkili servisimde yaptiriyorum digerlerine givenmiyorum
    natijax bunu beğendi.

  5. #65

    Üyelik
    17 Eylül 2020
    Motosikleti
    domicik 400 ug
    1100 tl ve 1700 demiştim ya hani. 1700lük kısım olan gidon bir şeyi falan hatırlamıyorum onlar gelmemiş. onlar gelene kadar motoru alayım dedim geldiğinde tekrar çağırırsınız vs. boşa motorsuz kalmaya gerek yok. yarın alıcam motoru.

    bana telefonda motor ısınmadan önce gaz almama sıkıntıları olabilir çok normal dedi.
    bakalım yarın görücez çalışıp çalışmıyor mu? artık motoru 2 gün üst üste kullanmadan isterse yamaha teknik servis olsun inanmıyorum. yarın sabah alıcam bir süre sürücem akşam da dahil. o günü atlatırsam ertesi günü de atlatırsam bir de onu buraya yazarım iş bitmiş olur.
    neyse yarın neler yapıldı onun da kağıdını eklerim buraya.

    hadi be ybr. bu sefer beni mutlu et.

  6. #66
    eraysefer28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2018
    Şehir
    İstanbul
    Fiyat çok abartı ya karbüratör bu kadar pahalımıymış ya

    İstanbul da olsam cidden elimden geldiği kadar yardım ederdim benim ustaya giderdik her şeyi apaçık gözümüzün önünde olur görürdük neyi varmış neyi yokmuş.
    natijax bunu beğendi.

  7. #67
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı natijax adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1100 tl ve 1700 demiştim ya hani. 1700lük kısım olan gidon bir şeyi falan hatırlamıyorum onlar gelmemiş. onlar gelene kadar motoru alayım dedim geldiğinde tekrar çağırırsınız vs. boşa motorsuz kalmaya gerek yok. yarın alıcam motoru.

    bana telefonda motor ısınmadan önce gaz almama sıkıntıları olabilir çok normal dedi.
    bakalım yarın görücez çalışıp çalışmıyor mu? artık motoru 2 gün üst üste kullanmadan isterse yamaha teknik servis olsun inanmıyorum. yarın sabah alıcam bir süre sürücem akşam da dahil. o günü atlatırsam ertesi günü de atlatırsam bir de onu buraya yazarım iş bitmiş olur.
    neyse yarın neler yapıldı onun da kağıdını eklerim buraya.

    hadi be ybr. bu sefer beni mutlu et.
    Sorun olsa da problem değil, karşınızdaki yetkili servis olduğu için "bu parça arızalı dediniz, değiştirdik, sorun devam ediyor" diyebilir, çözüm arayabilir, kurumu sıkıştırabilirsiniz. En kötü ihtimal motosikleti diğer işlemler için götürdüğünüzde sorununuzu tekrar dile getirdiğinizde çözülmüş olarak verebilirler.

    Bunu sadece iki gün olarak düşünmeyin. Parça garantisi 1 yıldır. O parça ilgili sorun yaşanırsa da aklınızda olsun

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:46 ----------

    Alıntı eraysefer28 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fiyat çok abartı ya karbüratör bu kadar pahalımıymış ya

    İstanbul da olsam cidden elimden geldiği kadar yardım ederdim benim ustaya giderdik her şeyi apaçık gözümüzün önünde olur görürdük neyi varmış neyi yokmuş.
    CRF250L' nin üst fren merkezi tamir takımı 450, komple kütüğü 550TL. daha dün aldığım için biliyorum. Bu mantıkla karbüratör için o rakkamlar çok normal sayılır.
    natijax bunu beğendi.
    ...

  8. #68

    Üyelik
    17 Eylül 2020
    Motosikleti
    domicik 400 ug
    her ikinize de düşünceniz için teşekkür ederim.
    sorun olmasın ya 1 aydır problemini yaşıyorum
    ama evet yetkili servis olduğu için sıkıntı olursa ilgilenmek zorundalar o yandan bu sefer içim rahat. sadece çok zaman alıyor teknik servis.

    garanti süresi için de teşekkür ederim bilgim yoktu o konuda.

  9. #69
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    aynı sorunu ben yaşamıştım, ama benimki kullanıcı hatasıydı, evde bidonda benzin vardı ve bende benzini motosikletime koydum, tabi evde bidonla benzinin işi ne dimi? odun motorunun benzini..

    benzine karıştırılan yağ miktarı biraz fazla olunca benim motosikletin karbüratörü tıkadı... tam işe giderken yolda kaldım, eve yakındım ve elimde eve getirdim motoru.. işe gitmedim o gün ve karbüratörü söktüm, içini açıp temizlemesini bilmediğim için motosikletçilere temizleteyim dedim ve bisikletime atladım.. o gün 3 tane motosikletçi gezdim ve hepsi bir birinden lanet, birisi bana kazık fiyata karbüratör satmak istedi, diğeri motoru getirmemi söyledi ve diğeri ise karbüratörden değildir falan zırvaladı...

    en son eve geldim ve youtube den 2 video izledim, karbüratörü söküp temizleyip taktım çalıştı motorum... bir kaç gün sonra da yeni bir buji aldım en ucuzundan ve saat gibi oldu motor. 2 gün önce amortisör keçesini değiştirdim, ola ki şanzıman dağılır onuda alır takarım, yani artık ben param ile rezil olma işinden bıktım, eğer hatalı tamir edilecek ise de o işi kendim yapayım, en azından ustalık öğrenmiş olurum...

    amortisör keçe değişimi benim motorumda yaklaşık 40 dk falan sürüyor... darbeli somun sıkma gerekli tabi, bir motosikletçiden rica ettim izin vermedi makinasını kullanmama ve benimde tepem attı gittim 450 liraya darbeli somun sıkma aldım, şimdi motorda yararım debriyajı da sökerim, torq anahtarı yok, ona da gerek yok, ustalaştık zaten yani tam ayarında sıkıyorum ben(motor bloğunda 3 somun yalama olmuş durumda,1-egzantrik gergi somunu, 2-külbütör kapağında 2 somun)

  10. #70

    Üyelik
    17 Eylül 2020
    Motosikleti
    domicik 400 ug
    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynı sorunu ben yaşamıştım, ama benimki kullanıcı hatasıydı, evde bidonda benzin vardı ve bende benzini motosikletime koydum, tabi evde bidonla benzinin işi ne dimi? odun motorunun benzini..

    benzine karıştırılan yağ miktarı biraz fazla olunca benim motosikletin karbüratörü tıkadı... tam işe giderken yolda kaldım, eve yakındım ve elimde eve getirdim motoru.. işe gitmedim o gün ve karbüratörü söktüm, içini açıp temizlemesini bilmediğim için motosikletçilere temizleteyim dedim ve bisikletime atladım.. o gün 3 tane motosikletçi gezdim ve hepsi bir birinden lanet, birisi bana kazık fiyata karbüratör satmak istedi, diğeri motoru getirmemi söyledi ve diğeri ise karbüratörden değildir falan zırvaladı...

    en son eve geldim ve youtube den 2 video izledim, karbüratörü söküp temizleyip taktım çalıştı motorum... bir kaç gün sonra da yeni bir buji aldım en ucuzundan ve saat gibi oldu motor. 2 gün önce amortisör keçesini değiştirdim, ola ki şanzıman dağılır onuda alır takarım, yani artık ben param ile rezil olma işinden bıktım, eğer hatalı tamir edilecek ise de o işi kendim yapayım, en azından ustalık öğrenmiş olurum...

    amortisör keçe değişimi benim motorumda yaklaşık 40 dk falan sürüyor... darbeli somun sıkma gerekli tabi, bir motosikletçiden rica ettim izin vermedi makinasını kullanmama ve benimde tepem attı gittim 450 liraya darbeli somun sıkma aldım, şimdi motorda yararım debriyajı da sökerim, torq anahtarı yok, ona da gerek yok, ustalaştık zaten yani tam ayarında sıkıyorum ben(motor bloğunda 3 somun yalama olmuş durumda,1-egzantrik gergi somunu, 2-külbütör kapağında 2 somun)
    yalan yok hiç anlamam böyle işlerden.
    baba figürüyle de büyümeyince tornovida dahi kullanma sayım bir elin parmağını geçmez ancak cidden aynı kafaya ulaştım. bundan sonra gerçekten her şeyiyle kendim ilgilenmeye çalışıcam.

    ama adım adım ilk önce yağını değişeyim kendim
    diğerlerinin videosunu izleye izleye yapıcam. bir düzelmiş olsun da bir yola çıkayım da yarın güzel bi

  11. #71
    eraysefer28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2018
    Şehir
    İstanbul
    Ya bu işin asıl nedeni bende merakla başladı abartmıyorum 8 - 9 yaşımdan beri elimde tornavida var hep oyuncaklarımın vidasını söker içini açar bozardım sonra sonra bozmamaya başladım sonrasında da tamir etmeye başladım derken işte böyle her şeyi söküp takma merakı başladı bisikletimi sökerdim zamanında lastiğini değiştirirdim ben böyle büyüdüm yani o yüzden anahtar tutmak hiç garip gelmiyor motorumun yağ değişimi ve diğer bakımları olsun kendim yapıyorum hatta alet edevatım olsa ciddi söylüyorum motor bloğunu bile indiririm boza boza deneye deneye de yerine takarım ama işte yeterli alet ve edevatım yok zaten alet edevatım olsa ilk işim cg tarzı bir motoru kesip biçip scrambler veya cafe racer tarzına benzer bir motor yapmak neyse az kaldı onlarında zamanı gelicek inşallah.
    natijax bunu beğendi.

  12. #72

    Üyelik
    17 Eylül 2020
    Motosikleti
    domicik 400 ug
    Alıntı eraysefer28 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya bu işin asıl nedeni bende merakla başladı abartmıyorum 8 - 9 yaşımdan beri elimde tornavida var hep oyuncaklarımın vidasını söker içini açar bozardım sonra sonra bozmamaya başladım sonrasında da tamir etmeye başladım derken işte böyle her şeyi söküp takma merakı başladı bisikletimi sökerdim zamanında lastiğini değiştirirdim ben böyle büyüdüm yani o yüzden anahtar tutmak hiç garip gelmiyor motorumun yağ değişimi ve diğer bakımları olsun kendim yapıyorum hatta alet edevatım olsa ciddi söylüyorum motor bloğunu bile indiririm boza boza deneye deneye de yerine takarım ama işte yeterli alet ve edevatım yok zaten alet edevatım olsa ilk işim cg tarzı bir motoru kesip biçip scrambler veya cafe racer tarzına benzer bir motor yapmak neyse az kaldı onlarında zamanı gelicek inşallah.
    öyle bir zevkiniz varsa durmayın illa ki yapın ileride

    her neyse aldım motoru bugün her şey değişmemiş. karbüratör içinde bir şey varmış o parça hala gelmemiş ama o parça bu sıkıntıya sebep oluyormuş onu yıkamışlar öyle takmışlar sizi yeni parça gelene kadar idare eder dediler arada gaz almayabilir dediler :( ama parçanın yenisi gelicne takıcaz o zaman sorun düzelecek tamamen dediler. neyse sürdüm bugün motoru sıkıntı yoktu bakalım yarın yola çıktığımda yolda kalmazsam tamamdır.

    fotoğraflar da şöyle;






    ilk sayfadakiler olanlar. diğer sayfada uzun yazanlar arasından daha yapılmamış olanlar var.


    edit: ha zaten adamlar kapanış notunda baştan sona açıklamışlardı unuttum orada yazıyor her şey. neyse artık bu başlık miadını doldurdu.
    Kural [ Z ] bunu beğendi.

  13. #73
    Ekrem_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2018
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Gelmiş geçmiş olsun inşallah, ,ilk motorum aklıma geldi lastik değişimi için gittiğim motor gaz yemeyerek çıktı lastik değiştirdikten sonra usta denilen |*adam motor kompresör yapmış dedi hava filtresinin önünü bantlamış az yakarmış. Çakmasak çakıcaktı bize kötü usta zanaatçı yapar lafı doğru lastik değiştirmeden değiştirmeye giderim. Geri kalan tüm alet edevatım var.Söker yaparım baba youtube ne güne duruyor :D
    natijax bunu beğendi.

  14. #74
    BloodyBaron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2020
    Şehir
    Kütahya>Ankara
    Motosikleti
    150 MH DRİFT>CBR500R
    Alıntı natijax adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öyle bir zevkiniz varsa durmayın illa ki yapın ileride

    her neyse aldım motoru bugün her şey değişmemiş. karbüratör içinde bir şey varmış o parça hala gelmemiş ama o parça bu sıkıntıya sebep oluyormuş onu yıkamışlar öyle takmışlar sizi yeni parça gelene kadar idare eder dediler arada gaz almayabilir dediler :( ama parçanın yenisi gelicne takıcaz o zaman sorun düzelecek tamamen dediler. neyse sürdüm bugün motoru sıkıntı yoktu bakalım yarın yola çıktığımda yolda kalmazsam tamamdır.

    fotoğraflar da şöyle;
    https://i.hizliresim.com/v8r28b.png
    https://i.hizliresim.com/vQA4Lo.jpg
    https://i.hizliresim.com/Vw0qKX.jpg



    ilk sayfadakiler olanlar. diğer sayfada uzun yazanlar arasından daha yapılmamış olanlar var.


    edit: ha zaten adamlar kapanış notunda baştan sona açıklamışlardı unuttum orada yazıyor her şey. neyse artık bu başlık miadını doldurdu.
    Hayırlı olsun motor fişek olacak fişek. Benim motora da lazım ayar ama çok uğraştıracak sürekli erteliyorum. Buz gibi soğukta tek marşta alan motor sıcakta marşa basarken gaz vermem gerekiyor.
    natijax bunu beğendi.

  15. #75
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı BloodyBaron adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun motor fişek olacak fişek. Benim motora da lazım ayar ama çok uğraştıracak sürekli erteliyorum. Buz gibi soğukta tek marşta alan motor sıcakta marşa basarken gaz vermem gerekiyor.
    Aynen öyle. Kısaca anlaşılacak şekilde sorunları ve işlemleri belirteyim.

    Daha önce de tahmin ettiğim gibi furş bilyelerinde ciddi sorun varmış, furş bilyeleri takım olarak değiştirilecek. Orada yatak 1-2... diye geçenler onlar, toplamda 6 parçadır. Gidonun alt ve üstinde ikişer yatak ve bir takım bilye(ve bazı modellerde yatağı)ndan oluşur.
    Parçalar yaklaşık 300TL
    İşçilik yaklaşık 300TL

    Ateşlemede sorun varmış, motorun çekişini ve performansını ciddi şekilde etkiler ve pipodaki sorunla birleşince tekleme-ilk çalıştırmada zorluk-rölantide stop etme gibi sorunlar doğurur. Bunların hepsi geçecek gibi görünüyor, hem buji piposu hem de buji değişiyor.
    Pipo 65TL
    Buji 31 TL
    İşçilik X TL

    Hava filtresi yakıt tüketimi, motor çekişi ve performansı ve hatta ilk çalıştırmayı dahi etkiler. Motosikleti nasılsa satıcam diye hiç değiştirmeyen birine denk gelmiş olabilirsiniz(diyorum ama duruma bakılırsa kesin öyle). Eğer durum buysa performans ve yakıt tüketimi de bundan oldukça etkilenecektir.
    Hava filtresi 85 TL
    İşçilik X TL

    Diğerleri de malum karbüratörle ilgili olanlar.

    Bunlar yapıldığında motosikletinizden keyif almaya başlayacaksınız emin olun. Size bir masraf daha yaratayım, lastikler. Lastiklerinizi ANLAS WinterGrip II ile de değiştirirseniz tadından yenmez.

    Şimdi, tek bir sorun kalıyor. İşçilik fiyatı.

    Dikkatinizi çekti ise sadece buji ve hava filtresi değişimi için 300TL vermişsiniz. Ayrıca diğer parça değişimleri için talep formunda da +300TL yazılmış.

    Servisi arayarak durumu belirtin, ilk yapılan işlemler için istenen rakkam faiş bir rakkam. Sizin motosikletinizde hava filtresi ve buji değişimi 4 saat süremez. Bu rakkamı toplamda ödeyebileceğinizi, diğer işlemler için ayrıca işçilik ödemek istemediğinizi, ilk ödediğiniz işçilik masrafının olması gerekenden çok fazla olduğunu ve toplam rakkamdan bunun düşürülmesini, eğer bu konuda yardımcı olmazlar ise Yamaha Türkiye Müşteri Hizmetleri' ni arayarak şikayetçi olmak zorunda kalacağınızı, gerekirse Tüketici Hakem Heyeti' ne başvuracağınızı belirtin

    Böylelikle toplam faturanız 300TL daha düşecektir.

    Şimdiden geçmiş olsun, güle güle ve hayırlısı ile tadını çıararak motosikletinizi kullanmanızı dilerim. Tekeriniz düz bassın
    natijax bunu beğendi.

  16. #76

    Üyelik
    17 Eylül 2020
    Motosikleti
    domicik 400 ug
    Alıntı Ekrem_06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gelmiş geçmiş olsun inşallah, ,ilk motorum aklıma geldi lastik değişimi için gittiğim motor gaz yemeyerek çıktı lastik değiştirdikten sonra usta denilen |*adam motor kompresör yapmış dedi hava filtresinin önünü bantlamış az yakarmış. Çakmasak çakıcaktı bize kötü usta zanaatçı yapar lafı doğru lastik değiştirmeden değiştirmeye giderim. Geri kalan tüm alet edevatım var.Söker yaparım baba youtube ne güne duruyor :D
    işte onu yapsalar bana ben çakamazdım parayı giydirirlerdi baya. bu adam da öyleydi lafta beyinde sıkıntı varmış beyinlik hiçbir şey yoktu. karaktersiz insan dolu ülke.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:52 ----------

    Alıntı BloodyBaron adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun motor fişek olacak fişek. Benim motora da lazım ayar ama çok uğraştıracak sürekli erteliyorum. Buz gibi soğukta tek marşta alan motor sıcakta marşa basarken gaz vermem gerekiyor.
    olacak vallah. dün güzel güzel sürdüm özlemişim baya
    vallah ertelemyin yolda kalmayın. benimki gibi 1 ay sürmez zaten
    neyse motora baya para harcadım en az 30 bin km kullanmadan olmaz satmam bu motoru

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:54 ----------

    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen öyle. Kısaca anlaşılacak şekilde sorunları ve işlemleri belirteyim.

    Daha önce de tahmin ettiğim gibi furş bilyelerinde ciddi sorun varmış, furş bilyeleri takım olarak değiştirilecek. Orada yatak 1-2... diye geçenler onlar, toplamda 6 parçadır. Gidonun alt ve üstinde ikişer yatak ve bir takım bilye(ve bazı modellerde yatağı)ndan oluşur.
    Parçalar yaklaşık 300TL
    İşçilik yaklaşık 300TL

    Ateşlemede sorun varmış, motorun çekişini ve performansını ciddi şekilde etkiler ve pipodaki sorunla birleşince tekleme-ilk çalıştırmada zorluk-rölantide stop etme gibi sorunlar doğurur. Bunların hepsi geçecek gibi görünüyor, hem buji piposu hem de buji değişiyor.
    Pipo 65TL
    Buji 31 TL
    İşçilik X TL

    Hava filtresi yakıt tüketimi, motor çekişi ve performansı ve hatta ilk çalıştırmayı dahi etkiler. Motosikleti nasılsa satıcam diye hiç değiştirmeyen birine denk gelmiş olabilirsiniz(diyorum ama duruma bakılırsa kesin öyle). Eğer durum buysa performans ve yakıt tüketimi de bundan oldukça etkilenecektir.
    Hava filtresi 85 TL
    İşçilik X TL

    Diğerleri de malum karbüratörle ilgili olanlar.

    Bunlar yapıldığında motosikletinizden keyif almaya başlayacaksınız emin olun. Size bir masraf daha yaratayım, lastikler. Lastiklerinizi ANLAS WinterGrip II ile de değiştirirseniz tadından yenmez.

    Şimdi, tek bir sorun kalıyor. İşçilik fiyatı.

    Dikkatinizi çekti ise sadece buji ve hava filtresi değişimi için 300TL vermişsiniz. Ayrıca diğer parça değişimleri için talep formunda da +300TL yazılmış.

    Servisi arayarak durumu belirtin, ilk yapılan işlemler için istenen rakkam faiş bir rakkam. Sizin motosikletinizde hava filtresi ve buji değişimi 4 saat süremez. Bu rakkamı toplamda ödeyebileceğinizi, diğer işlemler için ayrıca işçilik ödemek istemediğinizi, ilk ödediğiniz işçilik masrafının olması gerekenden çok fazla olduğunu ve toplam rakkamdan bunun düşürülmesini, eğer bu konuda yardımcı olmazlar ise Yamaha Türkiye Müşteri Hizmetleri' ni arayarak şikayetçi olmak zorunda kalacağınızı, gerekirse Tüketici Hakem Heyeti' ne başvuracağınızı belirtin

    Böylelikle toplam faturanız 300TL daha düşecektir.

    Şimdiden geçmiş olsun, güle güle ve hayırlısı ile tadını çıararak motosikletinizi kullanmanızı dilerim. Tekeriniz düz bassın
    daha bazı ürünler gelmediği için 200 tl vermemiştim. o 200 tlyi vermemeye çalışırım en kötü. dediğinizi bir dahakine gittiğimde ürünler geldiğince yüz yüze konuşucam. hatta yazarım olup olmadığını çok teşekkürler ilginiz için.
    ha bu arada 2 lastiğim de anlaş ama wintergrip değildir herhalde. lsatiğim patladığı için ikisini de anlaş yapmıştım.


4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)