Mondial 125mh Drift Zor Çalışma Problemi
Reklamlar
-
Herkese merhabalar,sitede yeniyim konuyu yanlış başlığı attıysam mazur görün.motorum çoğu zaman zor çalışıyor.marsa basaıyorum bazen marş çok yavaş dönüyor bazen marş dönüyor ama çalışmamakta ısrar ediyor . Motorumda xenon far ve uzaktan çalıştırma açma kitleme var(2. el aldım aldıgımda böyle idi). arkadaşlarım aküyü zorluyor diyorlar ama kanaat getiremedim.haklı olarak sanayiye niye sormuyorsun diyorsanız edirne de adam akıllı bir tane usta yok .sizden bir fikir alayım dedim
Genel Olarak;
Motor bir süre sürüldükten sonra tek marş ile çalışıyor
Sabahları marş bile dönmüyor bazen(ayak marşı ve jigle ile çalışıyor)
Farım seyreklik yapmıyor
bujiye su kaçmamış denedim
bilmeniz gerekenler bunlardır diye düşünüyorum yardım eden etmeyen herkese şimdiden teşekkürler
Reklamlar
-
Çok bilgili birisi değilim ama ben ilk olarak aküye bakardım. Kaç yıllık, ne durumda vs. Sabahları ilk marşta motorun krankın dönmesi zor olacağı için gücü yetmeyip çeviremiyor olabilir. Ondan sonraki adım olarak da marş motoruna bakardım.
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Bir süre sürdükten sonra tek marşta alıyorsa akü zayıflamıştır.
-
motor 2017 model 8500 de daha ,motor bloğu gayet temiz .dediğiniz gibi krankın dönmesi zorlaşıyor zaten çin malı motor. uğur beyin dediği gibi aküden şüphelenmeye başladım . teşekkür ettim
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:16 ----------
anladım teşekkürler ,uzaktan çalıştırma ve kilit sistemini kaldıracagım. çok kullanışlılardı ama yapacak birşey yok
-
Kmlytc00 adlı üyeden alıntı
motor 2017 model 8500 de daha ,motor bloğu gayet temiz .dediğiniz gibi krankın dönmesi zorlaşıyor zaten çin malı motor. uğur beyin dediği gibi aküden şüphelenmeye başladım . teşekkür ettim
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:16 ----------
anladım teşekkürler ,uzaktan çalıştırma ve kilit sistemini kaldıracagım. çok kullanışlılardı ama yapacak birşey yok
Çin malı motor olmasıyla krankın zor dönmesinin alakası nedir anlayamadım? Krankın zor dönmesi akünün gücü az olup marş motorunun döndürememesinden kaynaklanıyor.
2017 model motorun aküsü bitmeye yakın olması normal. Benim motorumda 2017 model ve geçen sene aküsünü değiştirmiştim. Akünü değiştirmeyi dene. Kilit sistemlerini sökmene gerek olduğunu düşünmüyorum.
-
RideForLife. adlı üyeden alıntı
Çin malı motor olmasıyla krankın zor dönmesinin alakası nedir anlayamadım? Krankın zor dönmesi akünün gücü az olup marş motorunun döndürememesinden kaynaklanıyor.
2017 model motorun aküsü bitmeye yakın olması normal. Benim motorumda 2017 model ve geçen sene aküsünü değiştirmiştim. Akünü değiştirmeyi dene. Kilit sistemlerini sökmene gerek olduğunu düşünmüyorum.
Arkadaş ne anlamda yazdı bilmiyorum ama benim dediğim sabahları motor ve yağ soğuk olduğu için krank zor dönüyor. Hatta ilk marşta stop etmemesi için hafif gaz verirken devirde dalgalanma oluyor ondan sonra da sabitleniyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:45 ----------
Tabi ki sabahları marş motoru hiç dönmüyorsa bunun nedeni akü. Sadece akü voltajı yetmiyor üstüne krank da zor dönünce çalışmıyorudr diye soyledim.
-
Merhaba
Xenon far ile mümkün bunlar. Akü voltajı yetmediğinden.
-
Rks'de başıma geldi benzeri, aldığım bayi dandik bir Mondial aküsü takmıştı. Neredeyse yaz sıcağında bile sabahları ayak marşıyla çalıştırıyordum. Adam gibi yeni bir akü aldım, sorunum o gün düzeldi. Sizin durumunuzda da akünün ölmeye başlamış olması ihtimallerden biri olabilir.
-
Arkadaşlar cevaplarınız için teşekkürler yazmayı unutmuşum, aküyü değiştirdim sorun düzeldi, uzaktan kontrolü de çıkartacağım ampermetrede ölçdüğümüze göre cok yiyor.sağolun tekrardan iyi akşamlar..
-
Akün zayıf dostum bi servise gidip akünü ölçtür muhtemelen akün artık ömrünü doldurmuştur. Yeni bir akü almalısın
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)