Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 125mh Drift Zor Çalışma Problemi

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Kmlytc00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2020
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Mh Drift 125
    Herkese merhabalar,sitede yeniyim konuyu yanlış başlığı attıysam mazur görün.motorum çoğu zaman zor çalışıyor.marsa basaıyorum bazen marş çok yavaş dönüyor bazen marş dönüyor ama çalışmamakta ısrar ediyor . Motorumda xenon far ve uzaktan çalıştırma açma kitleme var(2. el aldım aldıgımda böyle idi). arkadaşlarım aküyü zorluyor diyorlar ama kanaat getiremedim.haklı olarak sanayiye niye sormuyorsun diyorsanız edirne de adam akıllı bir tane usta yok .sizden bir fikir alayım dedim

    Genel Olarak;
    Motor bir süre sürüldükten sonra tek marş ile çalışıyor
    Sabahları marş bile dönmüyor bazen(ayak marşı ve jigle ile çalışıyor)
    Farım seyreklik yapmıyor
    bujiye su kaçmamış denedim

    bilmeniz gerekenler bunlardır diye düşünüyorum yardım eden etmeyen herkese şimdiden teşekkürler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    BloodyBaron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2020
    Şehir
    Kütahya>Ankara
    Motosikleti
    150 MH DRİFT>CBR500R
    Çok bilgili birisi değilim ama ben ilk olarak aküye bakardım. Kaç yıllık, ne durumda vs. Sabahları ilk marşta motorun krankın dönmesi zor olacağı için gücü yetmeyip çeviremiyor olabilir. Ondan sonraki adım olarak da marş motoruna bakardım.
    Kmlytc00 bunu beğendi.

  3. #3
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Bir süre sürdükten sonra tek marşta alıyorsa akü zayıflamıştır.
    Kmlytc00 bunu beğendi.

  4. #4
    Kmlytc00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2020
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Mh Drift 125
    motor 2017 model 8500 de daha ,motor bloğu gayet temiz .dediğiniz gibi krankın dönmesi zorlaşıyor zaten çin malı motor. uğur beyin dediği gibi aküden şüphelenmeye başladım . teşekkür ettim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:16 ----------

    anladım teşekkürler ,uzaktan çalıştırma ve kilit sistemini kaldıracagım. çok kullanışlılardı ama yapacak birşey yok

  5. #5
    RideForLife. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2018
    Şehir
    Antalya & Isparta
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Alıntı Kmlytc00 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor 2017 model 8500 de daha ,motor bloğu gayet temiz .dediğiniz gibi krankın dönmesi zorlaşıyor zaten çin malı motor. uğur beyin dediği gibi aküden şüphelenmeye başladım . teşekkür ettim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:16 ----------

    anladım teşekkürler ,uzaktan çalıştırma ve kilit sistemini kaldıracagım. çok kullanışlılardı ama yapacak birşey yok
    Çin malı motor olmasıyla krankın zor dönmesinin alakası nedir anlayamadım? Krankın zor dönmesi akünün gücü az olup marş motorunun döndürememesinden kaynaklanıyor.

    2017 model motorun aküsü bitmeye yakın olması normal. Benim motorumda 2017 model ve geçen sene aküsünü değiştirmiştim. Akünü değiştirmeyi dene. Kilit sistemlerini sökmene gerek olduğunu düşünmüyorum.

  6. #6
    BloodyBaron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2020
    Şehir
    Kütahya>Ankara
    Motosikleti
    150 MH DRİFT>CBR500R
    Alıntı RideForLife. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çin malı motor olmasıyla krankın zor dönmesinin alakası nedir anlayamadım? Krankın zor dönmesi akünün gücü az olup marş motorunun döndürememesinden kaynaklanıyor.

    2017 model motorun aküsü bitmeye yakın olması normal. Benim motorumda 2017 model ve geçen sene aküsünü değiştirmiştim. Akünü değiştirmeyi dene. Kilit sistemlerini sökmene gerek olduğunu düşünmüyorum.
    Arkadaş ne anlamda yazdı bilmiyorum ama benim dediğim sabahları motor ve yağ soğuk olduğu için krank zor dönüyor. Hatta ilk marşta stop etmemesi için hafif gaz verirken devirde dalgalanma oluyor ondan sonra da sabitleniyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:45 ----------

    Tabi ki sabahları marş motoru hiç dönmüyorsa bunun nedeni akü. Sadece akü voltajı yetmiyor üstüne krank da zor dönünce çalışmıyorudr diye soyledim.

  7. #7

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Motosikleti
    F850 Gs
    Merhaba
    Xenon far ile mümkün bunlar. Akü voltajı yetmediğinden.

  8. #8
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Rks'de başıma geldi benzeri, aldığım bayi dandik bir Mondial aküsü takmıştı. Neredeyse yaz sıcağında bile sabahları ayak marşıyla çalıştırıyordum. Adam gibi yeni bir akü aldım, sorunum o gün düzeldi. Sizin durumunuzda da akünün ölmeye başlamış olması ihtimallerden biri olabilir.

  9. #9
    Kmlytc00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2020
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Mh Drift 125
    Arkadaşlar cevaplarınız için teşekkürler yazmayı unutmuşum, aküyü değiştirdim sorun düzeldi, uzaktan kontrolü de çıkartacağım ampermetrede ölçdüğümüze göre cok yiyor.sağolun tekrardan iyi akşamlar..
    BloodyBaron bunu beğendi.

  10. #10

    Üyelik
    07 Eylül 2020
    Motosikleti
    Zontes S250
    Akün zayıf dostum bi servise gidip akünü ölçtür muhtemelen akün artık ömrünü doldurmuştur. Yeni bir akü almalısın


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)