2015 ve günümüzki 2015 model Yamaha fiyatları
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Söyleyebileceğim tek bir şey var gözyaşım pıt
-
Müstahak bize. Daha da beter olalım, en dandik 150'likler bile 100.000 TL olsun. 18 yıldır aynı kadroyu iktidarda tutalım hatta tüm yetkileri verelim. Kimse "dış güçler" dememeli, madem dış güçlerle mücadele edecek kudret ve kabiliyetin yok iktidara talip olmayacaksın.
-
-
karayel90 adlı üyeden alıntı
Söyleyebileceğim tek bir şey var gözyaşım pıt
aynısını yazakcaktım :D
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
-
yav hala TL ile karşılaştırma yapıyorsunuz.
-
Avrupada yaşayan insanlar her ay 200 euro neredeyse 0 faizle bizim hayalimizde zor gördüğümüz motorları arabaları alabiliyorlar. Adamlarda 125cc diye bir olay yok resmen başlangıç 500cc alıp birkaç ay kullanıp yükseltiyorlar. Biz de fukaralığa devam.
-
Merdo adlı üyeden alıntı
yav hala TL ile karşılaştırma yapıyorsunuz.
(İroni içerir) Maaşı EUR ile almıyor ki adam, tabi ki TL ile karşılaştıracak.
-
2013 yazında xj6 diversionF’i 21.250tl rakama almıştık, iki yılda 1.250tl zam görüp 2015 listesinde 22.500tl olmuş, Türk lirasının dövize karşı çok daha dirençli olduğu yıllanmış..
-
ALİCEM adlı üyeden alıntı
Avrupada yaşayan insanlar her ay 200 euro neredeyse 0 faizle bizim hayalimizde zor gördüğümüz motorları arabaları alabiliyorlar. Adamlarda 125cc diye bir olay yok resmen başlangıç 500cc alıp birkaç ay kullanıp yükseltiyorlar. Biz de fukaralığa devam.
Ben de öyle düşünüyordum fakat şimdi böyle düşünmeyi bıraktım zira avrupalı gibi yaşayabilmek için avrupalı gibi evrensel ahlak seviyesine ulaşmak gerekiyor.
Ayrıca adamlar evrimsel basamağın en üst noktasında oldukları için sömürü işini de hakkını vererek icra ediyorlar. Evrimsel basamağın altındaki milletleri tereyağından kıl çeker gibi sömürüp, pipetle meyve suyu emcükler gibi emikliyorlar. Bu sayede her açıdan zengin bir hayat sürüyorlar.
Bireysel olarak ahlak seviyemiz üst noktada olabilir ancak bu kâfi değil, ahlak seviyemizin toplumsal olarak kümülatif bir şekilde yüksek olması lazım. Ortalamanın yüksek olması lazım.
-
0 km fiyatları enflasyon ülkeyi yönetemeyen beceriksiz insanlar yüzünden bu kadar arttı.Peki 2.el fiyatları neden böyle.Genelde ben bunu belirttiğimde herkes bana kızıyor 0 km fiyatı arttı 2. el fiyatları da tabii artacak diye.Tamam artacak da bu kadar artmaz.
Bakın gidin araştırın dünyanın hiç bir yerinden motorlu taşıtların 2.eli bu kadar değerlenmez 0 km sine yakın gitmez.Hele hele 5 yaşında canı çıkmış alet 0 km sinin yarı fiyatına hatta daha az fiyata gider.
Hadi 5 yaşında motosikleti bırakalım sadece 1 yaşında bir motosikletin Amerika'daki 0 km ve 2. el fiyatlarını inceleyelim.;
TRACER 900 GT 2019 model 0 km satış fiyatı $12,999
TRACER 900 GT 2020 model 0 km satış fiyatı $14,899 (Yeni Kasa)
2019 model Tracer 900 GT kullanılmış 2.el fiyatlar ise $8500-$9500 arası.
Yani motosikleti bayiiden çıkardınız poponuz seleye deydi bir yıl kullandınız değeri fiyatı ortalama %30 kayıp oldu.Bakın özellikle geçen yıldan elde kalan 0 km 2019 model ile fiyat kıyaslaması yaptım.2020 model ile yapsam değer kaybı çok daha fazla olacak.
Şimdi gidin malum siteye 2019 model Tracer 900 GT ile 0 km fiyatlarını karşılaştırın.Daha bakmadan söyleyebilirim 1 yaşındaki bazı ilanların fiyatı 0 km den fazladır.
Dediğim gibi 0 km fiyatlarını başımızdaki bu yeteneksizler.2.el fiyatları da biz aç gözlü,her yerden parayı kırmaya çalışan halk bu hale getirdi.Gerçi halk ne ise yönetimde odur.Kimse kızmasın darılmasın ama kendi yaşadığımız ülkeyi kendimiz cehenneme çevirdik.Bu adamları da halk seçti,2.eldeki gereksiz yüksek fiyatları da halk belirliyor,hurdalara 0 km parasını da halk istiyor.
-
3 senede tüm araç fiyatları en az ikiye katlandı, bunu dış minnaklara bağlayan beyin yoksunları var, bu yüzden bu fiyatlar normal hatta çoğunlukta oldukları için mubah da, olan bizlere oluyor.
-
Bugün yine bana bana ağlamak düşer..
-
Thracian adlı üyeden alıntı
0 km fiyatları enflasyon ülkeyi yönetemeyen beceriksiz insanlar yüzünden bu kadar arttı.Peki 2.el fiyatları neden böyle.Genelde ben bunu belirttiğimde herkes bana kızıyor 0 km fiyatı arttı 2. el fiyatları da tabii artacak diye.Tamam artacak da bu kadar artmaz.
Bakın gidin araştırın dünyanın hiç bir yerinden motorlu taşıtların 2.eli bu kadar değerlenmez 0 km sine yakın gitmez.Hele hele 5 yaşında canı çıkmış alet 0 km sinin yarı fiyatına hatta daha az fiyata gider.
Hadi 5 yaşında motosikleti bırakalım sadece 1 yaşında bir motosikletin Amerika'daki 0 km ve 2. el fiyatlarını inceleyelim.;
TRACER 900 GT 2019 model 0 km satış fiyatı $12,999
TRACER 900 GT 2020 model 0 km satış fiyatı $14,899 (Yeni Kasa)
2019 model Tracer 900 GT kullanılmış 2.el fiyatlar ise $8500-$9500 arası.
Yani motosikleti bayiiden çıkardınız poponuz seleye deydi bir yıl kullandınız değeri fiyatı ortalama %30 kayıp oldu.Bakın özellikle geçen yıldan elde kalan 0 km 2019 model ile fiyat kıyaslaması yaptım.2020 model ile yapsam değer kaybı çok daha fazla olacak.
Şimdi gidin malum siteye 2019 model Tracer 900 GT ile 0 km fiyatlarını karşılaştırın.Daha bakmadan söyleyebilirim 1 yaşındaki bazı ilanların fiyatı 0 km den fazladır.
Dediğim gibi 0 km fiyatlarını başımızdaki bu yeteneksizler.2.el fiyatları da biz aç gözlü,her yerden parayı kırmaya çalışan halk bu hale getirdi.Gerçi halk ne ise yönetimde odur.Kimse kızmasın darılmasın ama kendi yaşadığımız ülkeyi kendimiz cehenneme çevirdik.Bu adamları da halk seçti,2.eldeki gereksiz yüksek fiyatları da halk belirliyor,hurdalara 0 km parasını da halk istiyor.
Üstat, biz genel olarak al sat seven toplumuz. Komisyon insanıyız yani. Üretim toplumu değiliz. Alıp satmayı seviyoruz. Bu yüzden her zaman üreten toplumlara muhtaç olacağız. Ha, onlar bizi muhtaç hale getirmek için çeşitli yöntemler deniyorlar, kabul; fakat biz de hazırı seviyoruz be. Önümüze bir sofra, altımıza bir araba, bir de masabaşı bir iş; oh ne âlâ. Konu komşu çatır çatır çatlasın.
-
gerçekten şaka gibi
2014 model ybryi 9bine aldım bu yıl.
şu anki fiyatları 13-15 bin bandında.
ybr lan bu.
resmen xmax falan alabiliyormuşum o dönem. işin komiği hayalim xmax. ağlarım gerçekten.
-
hokahey adlı üyeden alıntı
Üstat, biz genel olarak al sat seven toplumuz. Komisyon insanıyız yani. Üretim toplumu değiliz. Alıp satmayı seviyoruz. Bu yüzden her zaman üreten toplumlara muhtaç olacağız. Ha, onlar bizi muhtaç hale getirmek için çeşitli yöntemler deniyorlar, kabul; fakat biz de hazırı seviyoruz be. Önümüze bir sofra, altımıza bir araba, bir de masabaşı bir iş; oh ne âlâ. Konu komşu çatır çatır çatlasın.
Ok, bu madalyonun bir yüzü. Ama diğer yüzü de var; sattığı motosikletin yenisini almak için üzerine koyması gereken para belli, (nispi olarak çok düşmüş) geliri belli. Eğer ki yenisini alacak ise bu fiyatları yazmak zorunda. Çünkü altına satarsa üzerine ekleyip yenisini alacak durumda değil. Bence asıl unsur bu...
Artık iki taraf nerede anlaşırlarsa orada satış gerçekleşir, olmadı eskiyi kullanmaya ve korumaya devam...
-
hokahey adlı üyeden alıntı
Üstat, biz genel olarak al sat seven toplumuz. Komisyon insanıyız yani. Üretim toplumu değiliz. Alıp satmayı seviyoruz. Bu yüzden her zaman üreten toplumlara muhtaç olacağız. Ha, onlar bizi muhtaç hale getirmek için çeşitli yöntemler deniyorlar, kabul; fakat biz de hazırı seviyoruz be. Önümüze bir sofra, altımıza bir araba, bir de masabaşı bir iş; oh ne âlâ. Konu komşu çatır çatır çatlasın.
Eskiden de pek üreten bir toplum değildik ama yine böyle bir 2.el piyasası yoktu.Yaşım 37.90 ları az buçuk hatırlıyorum.Bayiiden 0 km araç alıp ruhsat çıkattığınız gibi değeri %10-15 düşüyordu.Hatta o zamanlar millet geyiğini yapardı araba km yapmasa bile arabayı aldın popon koltuğa değdi o artık 2.el diye.Hatta 10 yıl öncesine kadar bu şekilde bir piyasa yoktu.Son 10 yılda,ekonominin kötüye gitmesi insanların fakirleşmesi,paraya olan açlıkları sebebi ile maddi şeylerin değeri çok daha fazla arttı,her önüne gelen ek kazanç için al-satçı galerici kesildi.Üstüne de genel ahlaksızlaşma ticari ahlakımıza da yansıdı.Sonuçta bu şekilde saçma sapan bir 2.el piyasası oluştu.
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
-
Bu kadar üzerinde kafa yoracak bir konu değil bu; ciddi alıcı ile ciddi satıcı illa ki makul bir fiyatta buluşurlar. Satış olmuyorsa alıcı ya da satıcıdan bir tanesi veya her ikisi birden yeterince ciddi ve kararlı değildir...
-
Thracian adlı üyeden alıntı
Eskiden de pek üreten bir toplum değildik ama yine böyle bir 2.el piyasası yoktu.Yaşım 37.90 ları az buçuk hatırlıyorum.Bayiiden 0 km araç alıp ruhsat çıkattığınız gibi değeri %10-15 düşüyordu.Hatta o zamanlar millet geyiğini yapardı araba km yapmasa bile arabayı aldın popon koltuğa değdi o artık 2.el diye.Hatta 10 yıl öncesine kadar bu şekilde bir piyasa yoktu.Son 10 yılda,ekonominin kötüye gitmesi insanların fakirleşmesi,paraya olan açlıkları sebebi ile maddi şeylerin değeri çok daha fazla arttı,her önüne gelen ek kazanç için al-satçı galerici kesildi.Üstüne de genel ahlaksızlaşma ticari ahlakımıza da yansıdı.Sonuçta bu şekilde saçma sapan bir 2.el piyasası oluştu.
Madem 2010'a kadar her şey iyiydi, ne oldu da 10 senede bu hale geldik? Toplum aynı, hükümet aynı, her şey aynı; neden neden?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:52 ----------
Cyan adlı üyeden alıntı
Bu kadar üzerinde kafa yoracak bir konu değil bu; ciddi alıcı ile ciddi satıcı illa ki makul bir fiyatta buluşurlar. Satış olmuyorsa alıcı ya da satıcıdan bir tanesi veya her ikisi birden yeterince ciddi ve kararlı değildir...
Doğal akış böyle oluyor.
-
hokahey adlı üyeden alıntı
Madem 2010'a kadar her şey iyiydi, ne oldu da 10 senede bu hale geldik? Toplum aynı, hükümet aynı, her şey aynı; neden neden?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:52 ----------
Doğal akış böyle oluyor.
Tam olarak 2010 diye kesin tarih belirtmek yanlış olur.Son 10 yılda yavaş yavaş bu noktaya geldik.Özelikle son 1 yılda salgınında etkisi ile bu süreç hızlandı.2000 lerin başında Amerika krizden çıkmak için bol dolar bastı,bu yıllarda elimizde bol ucuz dolar imkanı vardı.Yabancı yatırımcı Türkiye'ye bol bol sıcak para akıttı.Bir yandan da Cumhuriyet tarihinin bütün birikimleri satıldı.Ama bunları iyi kullanamadık,üretimi güçlendiremedik,ülkeden yabancı yatırımcı kaçırdık,hazırdan yiye yine bugünlere geldik.Yavaş yavaş elimizdekileri tükettikçe bu duruma geldik.Hak etmediğimiz sahte bir bolluk dönemi yaşadık.
90 larda ekonomi kötü olmasına rağmen en azından gıda anlamında Türkiye kendi kendine yetebilen bir ülkeydi.Tamamen kendi ürettiğimiz tarım ürünlerini kullanıyorduk bir de üstüne dışarı satıyorduk.Şimdi buğday,ayçiçeği,hayvan eti basit ürünleri bile dışarıdan alıyoruz.İnsanlar bu kadar fazla tüketime düşkün değildi.Bir araba alır 10-15 yıl kullanırdı.Bir telefon alır bozulana kadar kullanırdı.Elimizde olmayan para ile kredi ile borç ile mal,ev,araba,telefon ıvırı zıvır almıyorduk.Para biriktirip alıyorduk.Enflasyon rakamlarında oynama yoktu,enflasyon ne ise onu açıklıyorlardı ve insanların alım gücü düşmesin diye o oranda zam yapılıyordu.Erbakan zamanında bizimkilere %50 zam verdiklerini hatırlıyorum.Yavaş yavaş bu toplumdan 20 yıllık süreçte bir tüketim toplumu yarattılar,insanlar her yıl elinde olmayan para ile arabayı motoru yeniledi,daha yeni aldığı telefonu Android 8 güncellemesi gelmedi diye sattı daha pahalısı aldı,Elinde para olup ta arabasını yenilemeye pinti,motorunu yükseltmeyene acemi gözüyle bakıldı vb...Üretim olmadan bu kadar tüketime sizce ekonomi dayanır mı?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)