250 cc de 10 Bin TL ucuza R25 ve Dominar rakibi Cf 250SR
Reklamlar
-
0-100 değeri rodajdayken 7,5 sanıye sanıırm rodaj sonrasında 7 sanıye ile r25 le kafa kafaya giden bir motosiklet olacaktır. Fiyatı dolar 8,5 iken 39.500 TL idi aralıkta yenı kura göre 35 bin ler düşecektir . Dominar dememin sebebi domınar da 0-100 7 sanıye civarında
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:34 ----------
Rekabet artıyor Cb 250 R da var o fiyatlara yakın.. Bu fıyatlar aralıkta düşer kurlar bu cıvarda seyrederse
Reklamlar
-
R25 ile kafa kafaya gitmesi imkansız biri tek silindir 27 beygir,biri çift silindir 35 beygir.250cc 4 zamanlı olup sınıfında bu kadar ufak hacimden bu kadar güç çıkaran başka bir motor yok.Kendi sınıfına göre güç R25'de adamın hayalarına vura vura,sille tokat geliyor.
-
r25 deler bunu üzgünüm :'(
35 bin liradan tanıttılar gelmeden 40 bin oldu. bu fiyatla işi zor bence. bir de top speed düşük, ninja 250sl gibi gps verisinde 150-160 görse iyiydi.
-
karayel90 adlı üyeden alıntı
R25 ile kafa kafaya gitmesi imkansız biri tek silindir 27 beygir,biri çift silindir 35 beygir.250cc 4 zamanlı olup sınıfında bu kadar ufak hacimden bu kadar güç çıkaran başka bir motor yok.Kendi sınıfına göre güç R25'de adamın hayalarına vura vura,sille tokat geliyor.
cb 250 r otopark .com videosunda 6 sanıyede 100'e cıkmıs orenegın oda 28 beygır ama 0-100 de r25den daha iyi. Yanı beygıre bakmayın top speed yapabılır ama 0-100 hızlanmasında sr da r25 le kafa kafaya gidebiliyor ondan bahsettik yanı beygıre bakmıyor beygır son hıza etkı eder yanı benım konuda bahsettiğim 0-100 yanı ara hızlanmalar. Zaten 250 cc bir motorda top speed derdıolacagını sanmıyorum ınsanların sehirlerarası yolda hız sınırı 80 motosıkletler için
-
senin nedir bu 0 100km derdin ? 6 saniyede 250cc den bana 100 km hıza ulaşan bir motor gösterirsen sevinirim.250cc de ister kaldır ister uçur r25i geçebilicek hiç bir 250cc YOKK.motosiklette 0 100 değeri vs 100 kişi koy aynı motorun üstüne 100 farklı sonuç alırsın.asfalt hava rüzgar vs vs yani bi video da 10 saniyede çıktı diye hepsine bu şekilde değil bu olay.onuda geçtim hayatında kaç kere debriyaj sıyırarark tapa gaz 0 100 yaptın ? yani hergün sanırım bunu çalışıyorsun deniyorsun buna göre motosiklet iyi kötü diye karar veriyorsun.
-
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
senin nedir bu 0 100km derdin ? 6 saniyede 250cc den bana 100 km hıza ulaşan bir motor gösterirsen sevinirim.250cc de ister kaldır ister uçur r25i geçebilicek hiç bir 250cc YOKK.motosiklette 0 100 değeri vs 100 kişi koy aynı motorun üstüne 100 farklı sonuç alırsın.asfalt hava rüzgar vs vs yani bi video da 10 saniyede çıktı diye hepsine bu şekilde değil bu olay.onuda geçtim hayatında kaç kere debriyaj sıyırarark tapa gaz 0 100 yaptın ? yani hergün sanırım bunu çalışıyorsun deniyorsun buna göre motosiklet iyi kötü diye karar veriyorsun.
Cb250 r honda otopark ıncelemesinde 6 sanıyede 100 'e cıkmıs cbr250 r larda da videoalr var nette yanı ben hangi birini göstereyım bırcok video var 2018 yenı kasalarda
-
Yahu 0-100 önemlidir de ss motorlar için önemli olan en etkili faktör hızıdır. Bu kadar 0-100 fantazisine girmeye gerek yok gireceksek de gidip elektrikli motosiklet alalım herkes rahat etsin.
-
Bahsettiginiz turde olsa R25 ile kiyaslanmazdi. R25 deler dedikleri kisim bu. Bir motorun 0-100 u onemlidir elbette ama bu hersey demek degildir.
Sahsi olarak ise ben tercih etmem. R25 im var yeni kasayi dusunuyorum. Hatta mt25, o da olmadi Cb 250r, o da olmadi Bajaj Dominar yada Pulsar alirim. Gider Mondial RX alirim ama CfMoto almam. Sorunlari vs bile belirgin olmadan giris yapmam tipki bilmedigin yolda 0-100 e cikmamak gibi birsey. 0-100 e cikarsin ama sonrasinda ne oldugun da onemli. r25 bu konuda top noktada.
-
ne r25'miş arkadaş her çıkan 250'liği r25 le karşılaştırıyorsunuz. artık r25 çıkarıp masanın üzerine nasıl vurduysa...
-
Gelmiyor Ki Söyle 250 cc 4 Silindir Kawasaki merhaba Z25 r
-
ALİCEM adlı üyeden alıntı
Yahu 0-100 önemlidir de ss motorlar için önemli olan en etkili faktör hızıdır. Bu kadar 0-100 fantazisine girmeye gerek yok gireceksek de gidip elektrikli motosiklet alalım herkes rahat etsin.
Hocam piste çıkıp yarış yapmıyoruz ki trafikteyiz sonuçta 250 CC olupta 0-100 u 7 yerine 8.5 olan motorlar var aynı fiyata yani top speed takıntısı iyi değil hız sınırları belli zaten bu şartlarda 0-100 u geliştirmek mühendislik işidir yoksa basarsin zengin karışımı 190 yapar mantık o olmamalı ara hızlanma lazım o cclerde bariz fark ediyor o nedenle belli modelleri kiyaslayabildik konuda
-
Bence resmi bir indirim olmadığı halde henüz önsiparişte iken 35binden 40bin liraya çıkmış bir motosiklete 10bin TL indirimli yazarak konu açmanız saçma ve kandırıcı olmuş. Zira anlık kura göre hesap yapıp yeni kur böyle giderse demeniz ekonomi üzerine pek bir bilginiz olmadığının ayrıca göstergesi.
-
Benim anlamadığım 250 nk naked modelde farklı motor koymuşlar onun 0-100 8-9 sanıye arası fiyat farkı da cok yanı aynı motoru koyup onu da su ankınden biraz fazlasına satsalar f/p o olurdu
-
beygir ile torq olarak 2 faktör var, beygir düşüktür ama torq yüksektir ve 0-100 hızlanmada üstün gelebilir ama 100 den sonrasında işler değişir..
R25 sınıfının en üst motosikletlerinden olabilir ama işte 250cc kadar kapasite var, otobana çıktığın zaman eti budu belli, her ne kadar 250cc nin kralı olsa da 250 km civarı hızı görmüyor ve 4 silindir motosikletteki ses onda yok.
herkes benim gibi düşünse piyasada doğru dürüst 250cc olmaz, yakın zamanda 600cc almak istiyorum, alamassam 150cc devam. alırsam da 150cc + 600cc olarak iki motorum olacak.
edit: yanlış anlaşılmasın, yüksek cc motorun cazibesi yüksek hızlara çıkabilmek değildir, düşük hızlarda daha rahat gidebilmesidir ve hızlanma - durma başarısının daha yüksek olmasıdır.. ve kişisel olarak ben seslerini beğeniyorum birde...
-
fatih.met adlı üyeden alıntı
beygir ile torq olarak 2 faktör var, beygir düşüktür ama torq yüksektir ve 0-100 hızlanmada üstün gelebilir ama 100 den sonrasında işler değişir..
R25 sınıfının en üst motosikletlerinden olabilir ama işte 250cc kadar kapasite var, otobana çıktığın zaman eti budu belli, her ne kadar 250cc nin kralı olsa da 250 km civarı hızı görmüyor ve 4 silindir motosikletteki ses onda yok.
herkes benim gibi düşünse piyasada doğru dürüst 250cc olmaz, yakın zamanda 600cc almak istiyorum, alamassam 150cc devam. alırsam da 150cc + 600cc olarak iki motorum olacak.
edit: yanlış anlaşılmasın, yüksek cc motorun cazibesi yüksek hızlara çıkabilmek değildir, düşük hızlarda daha rahat gidebilmesidir ve hızlanma - durma başarısının daha yüksek olmasıdır.. ve kişisel olarak ben seslerini beğeniyorum birde...
Aslında burada gömüyoruz ediyoruz ama Yamaha Mt25/R25 serisi hakikaten eğlenceli. Ben tek silindir 250 cc kullanırken 150'yi görene kadar uygun eğim, arkadan esen rüzgar, uygun aerodinamik oturuş pozisyonu kovalarken Angrypower'ın eski motoru Mt25'i kullandığımda aşık olmuştum. Üst devirlerde de olsa hart diye 160'a çıkmıştım Uçmakdere'ye giderken ve titreşim benim motorla kıyaslanmayacak kadar azdı. Şu an 650 cc çift silindir tüm beklentilerimi karşılıyor hatta yeri geliyor motorun hakkını veremediğimden emin olduğum çok zamanlar oluyor. Geçenlerde Şile dönüşü rampa yukarı 170-180 kaptırdım ve eski kasa Dl 1000 kullanan bir abla yanımdan ok gibi geçti ve yakalamayı geçtim, yaklaşamadım bile. İlk başta dl 650 sanıp tam karaları bağlayacakken çift egzozu görüp rahatladım. Mesela şu an merak ediyorum acaba çift silindir 1000 cc nasıl birşeydir diye.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Aslında burada gömüyoruz ediyoruz ama Yamaha Mt25/R25 serisi hakikaten eğlenceli. Ben tek silindir 250 cc kullanırken 150'yi görene kadar uygun eğim, arkadan esen rüzgar, uygun aerodinamik oturuş pozisyonu kovalarken Angrypower'ın eski motoru Mt25'i kullandığımda aşık olmuştum. Üst devirlerde de olsa hart diye 160'a çıkmıştım Uçmakdere'ye giderken ve titreşim benim motorla kıyaslanmayacak kadar azdı. Şu an 650 cc çift silindir tüm beklentilerimi karşılıyor hatta yeri geliyor motorun hakkını veremediğimden emin olduğum çok zamanlar oluyor. Geçenlerde Şile dönüşü rampa yukarı 170-180 kaptırdım ve eski kasa Dl 1000 kullanan bir abla yanımdan ok gibi geçti ve yakalamayı geçtim, yaklaşamadım bile. İlk başta dl 650 sanıp tam karaları bağlayacakken çift egzozu görüp rahatladım. Mesela şu an merak ediyorum acaba çift silindir 1000 cc nasıl birşeydir diye.
Abla oldugunu umarim saclarindan anlamissindir hocam
-
gurcanozturk adlı üyeden alıntı
Abla oldugunu umarim saclarindan anlamissindir hocam
Hocam bu kasktan fışkıran örgülü saç olayı var ya oradan farkedip popo şeklinden sağlamasını yaptım
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)