yepyeni bir model Triumph Trident 660 3 silindir
Reklamlar
-
valla triumph hayranı olarak bu segmente motor getirmesi beni baya mutlu etti.daha çok honda cb650 ve ducati scramble rakibi ama 3 silindir zevkini almak isteyenlere güzel hitap eder 80hp de doyurucu olur.
fiyatıda belli sahibinden de korlas koymuş 99.000tl bizim ülkede tutarmı valla hiç sanmıyorum ama hoş tarz bir motor olmuş kadran hariç
https://www.triumphmotorcycles.com.t...dsters/trident
Reklamlar
-
Xsr700 olmuş 100000tl. Mt07 desen 80k öyle düşününce fiyatı aslında oldukça iyi. Son dönemde japon almak mantıksız geliyor artık.
-
boynuz kulağı geçti artık millet avrupalı motora binmeye başlyacak bu gidişle
-
100 bin çok. ingiltere'de mt07'den çok az yüksek fiyatı. kaldı ki türkiye'de avrupa'dan gelen motorlara ek vergi gelmedi. mt'den bir tık pahalı olsaydı epey satardı.
-
performans olarak 500luk hondalara ancak rakıp olur mt 07 nın yanına yaklaşamıyor fıyatıda 15-20 bın tl daha pahalı. Ölü doğmuş bir motor malesef 100 bın vereceğime 20 daha koyar mt09 alırım tcs lı bir model ıstıyorsam hipercarlara kafa tutan mt09 0-100 3.2 sanıye daha nolsun
-
mattiadestro adlı üyeden alıntı
100 bin çok. ingiltere'de mt07'den çok az yüksek fiyatı. kaldı ki türkiye'de avrupa'dan gelen motorlara ek vergi gelmedi. mt'den bir tık pahalı olsaydı epey satardı.
Bir baktım da Xsr eu fiyatı 8700euro trident ise 8000 dolar. Ciddi manada nedense triumph pahalı getirmiş motoru. Keşke 90k tl gibi bir fiyatla giriş yapsaydı.
-
Aletin üstünde Showa süspansiyonlar ve Nissin fren kaliperleri var. Yürüyeni çok iyi bir motor. Muhtemelen bu motorun verdiği sürüş zevkini ne MT-07 ne de MT-09 verebilir ama satış fiyatı bu modellerle rekabet edemez.
-
ALİCEM adlı üyeden alıntı
Bir baktım da Xsr eu fiyatı 8700euro trident ise 8000 dolar. Ciddi manada nedense triumph pahalı getirmiş motoru. Keşke 90k tl gibi bir fiyatla giriş yapsaydı.
yamahanın 700 luk motorrlarıyla kıyaslamayın arkadaslar 0-100u 4 sanıye mt07 nın. Bu triumph muhtemelen 6 sanıyelerde gezecek yanı domınar 400'r yakın performansı var domınar 7 sanıye zaten domınarın tcs lısı gibi dusunun :D
-
plectrum adlı üyeden alıntı
yamahanın 700 luk motorrlarıyla kıyaslamayın arkadaslar 0-100u 4 sanıye mt07 nın. Bu triumph muhtemelen 6 sanıyelerde gezecek yanı domınar 400'r yakın performansı var domınar 7 sanıye zaten domınarın tcs lısı gibi dusunun :D
hahaha şaka mı yapıyorsun
Dominar 400 ile triumph trident mi kıyasladınız siz
-
plectrum adlı üyeden alıntı
yamahanın 700 luk motorrlarıyla kıyaslamayın arkadaslar 0-100u 4 sanıye mt07 nın. Bu triumph muhtemelen 6 sanıyelerde gezecek yanı domınar 400'r yakın performansı var domınar 7 sanıye zaten domınarın tcs lısı gibi dusunun :D
Motosiklet 80bg ve oldukça da torklu bir motor. Siz galiba a2 kitle kullanılabilir hale getirilmiş hali olan 47bg'lik haliyle karıştırıyorsunuz.
-
şu triumph servis ağını genişletip bir de 250'lik piyasasına girse türkiye'de japonlarla aynı ilgiyi hatta (-japon motosikletlerde bulunmayan ama triumph'da bulunan fazladan donanımlar sebebiyle-) daha fazla ilgiyi görür. street triple da başı çeker aha buraya da yazdım. zero tarihe not düştü.
-
plectrum adlı üyeden alıntı
yamahanın 700 luk motorrlarıyla kıyaslamayın arkadaslar 0-100u 4 sanıye mt07 nın. Bu triumph muhtemelen 6 sanıyelerde gezecek yanı domınar 400'r yakın performansı var domınar 7 sanıye zaten domınarın tcs lısı gibi dusunun :D
Güldürdü
Bu motor aslında CB 650R ın direk rakibi. Parça kalitesi ve sürüş zevki olarak üstün olacağını düşünüyorum ama aradaki 10k farka değer mi? Göreceğiz bakalım.
-
plectrum adlı üyeden alıntı
yamahanın 700 luk motorrlarıyla kıyaslamayın arkadaslar 0-100u 4 sanıye mt07 nın. Bu triumph muhtemelen 6 sanıyelerde gezecek yanı domınar 400'r yakın performansı var domınar 7 sanıye zaten domınarın tcs lısı gibi dusunun :D
iyimiş 80hp 3 silindirli motor 6 saniyede 100 yapsın hocam bu motorun konumu mt7 ile mt09 arasında.tıpkı hondanın cb650 ile yaptığı konumda.mt07 ile kapışırmısın tabiki kafa kafaya gidersin hatta tork avantajını kullanırsın ama bunun keyfi başka.direk xsr700 rakibi desek yalan olmaz aslında doğrudur ama 3 silindirli honda da 4 silindirli.
valla 10 bin fark verilirmi verilir neden olmasın ama arkadaşların dediği gibi ötv avantajına rağmen pahalı kalmış.bunun ederi 90 ve altıydı.mesela bakın ducati 797plus 85 bin tl ye satılıyor sanırım.baya baya mt07 parasına ducati alabilirsiniz
-
Yanlış biliyorsam düzeltsin arkadaşlar. İngiliz mallarında Ötv avantajı yok diye biliyorum. Almanya,Avusturya ya da İtalya gibi Ab üyesi değil İngiltere. Trident'in 0-100'ünü bilemem ama tipi Mt07'den benim zevkime göre biraz daha çekici.
-
Bende mt7 var. Süspansiyon olarak daha iyi fren olarak yorum yapamam. Quickshifter bluetooth gosterge. Tcs daha iyi abs uc silindir motor ile ciddi ciddi gecmeyi dusunuyorum ama korlas mi yapti kim yapti emin degilim kaziklamaya calisiyorlar bizi. 100 lira iyi fiyat degil.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Yanlış biliyorsam düzeltsin arkadaşlar. İngiliz mallarında Ötv avantajı yok diye biliyorum. Almanya,Avusturya ya da İtalya gibi Ab üyesi değil İngiltere. Trident'in 0-100'ünü bilemem ama tipi Mt07'den benim zevkime göre biraz daha çekici.
hocam avrupa mallarında ek vergi yok.ama şöyle yok avrupada üretilmesi gerekiyor.yani eskiden yamaha tracer700 fransada üretiliyordu ve ek vergiden muaftı.marka japon üretim yeri avrupa.bu motorun üretim yerini bilmiyoruz ama avrupadır yüzde99 yani ek vergiden muaf
-
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
iyimiş 80hp 3 silindirli motor 6 saniyede 100 yapsın
hocam bu motorun konumu mt7 ile mt09 arasında.tıpkı hondanın cb650 ile yaptığı konumda.mt07 ile kapışırmısın tabiki kafa kafaya gidersin hatta tork avantajını kullanırsın ama bunun keyfi başka.direk xsr700 rakibi desek yalan olmaz aslında doğrudur ama 3 silindirli honda da 4 silindirli.
valla 10 bin fark verilirmi verilir neden olmasın ama arkadaşların dediği gibi ötv avantajına rağmen pahalı kalmış.bunun ederi 90 ve altıydı.mesela bakın ducati 797plus 85 bin tl ye satılıyor sanırım.baya baya mt07 parasına ducati alabilirsiniz
cb 650'nin 0-100 suresini yakalayabileceğini sanmıyorum rekabet edemez o nedenle. Aletin alt devirlkerde de torku yuksek dolayısıyla virajda gazı acınca yada anı kalkıslarda tcs koymayı uygun gormusler yanı torktan dolayı. Kesınlıkle cb 650'nın suresını yakalayabılecegını sanmıyorum videolar gelse keske herkes bana hak verecek
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:18 ----------
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
iyimiş 80hp 3 silindirli motor 6 saniyede 100 yapsın
hocam bu motorun konumu mt7 ile mt09 arasında.tıpkı hondanın cb650 ile yaptığı konumda.mt07 ile kapışırmısın tabiki kafa kafaya gidersin hatta tork avantajını kullanırsın ama bunun keyfi başka.direk xsr700 rakibi desek yalan olmaz aslında doğrudur ama 3 silindirli honda da 4 silindirli.
valla 10 bin fark verilirmi verilir neden olmasın ama arkadaşların dediği gibi ötv avantajına rağmen pahalı kalmış.bunun ederi 90 ve altıydı.mesela bakın ducati 797plus 85 bin tl ye satılıyor sanırım.baya baya mt07 parasına ducati alabilirsiniz
yav senın hatrına 5 sanıye olsun ama 4 sanıyeye ındırebıleceklerını dusunmuyorum. Satışa cıksa görecegız aletı torku alttan sut devıre cok guzel amahp egrısıne bakılınca 5-5.5 sanıyenın altına ınmesı ımkansız gibi geliyor bana grafıgı ınceleyınce
-
plectrum adlı üyeden alıntı
cb 650'nin 0-100 suresini yakalayabileceğini sanmıyorum rekabet edemez o nedenle. Aletin alt devirlkerde de torku yuksek dolayısıyla virajda gazı acınca yada anı kalkıslarda tcs koymayı uygun gormusler yanı torktan dolayı. Kesınlıkle cb 650'nın suresını yakalayabılecegını sanmıyorum videolar gelse keske herkes bana hak verecek
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:18 ----------
yav senın hatrına 5 sanıye olsun ama 4 sanıyeye ındırebıleceklerını dusunmuyorum. Satışa cıksa görecegız aletı torku alttan sut devıre cok guzel amahp egrısıne bakılınca 5-5.5 sanıyenın altına ınmesı ımkansız gibi geliyor bana grafıgı ınceleyınce
Hocam bu motosiklet oldukça eski bir motorun günümüz hali. Trident modeli triumph'un oldukça sevilen tarihi olan bir modeli. Hız konusunda da oldukça da güçlü bir motor ama asıl avantajı fiyatı. Maalesef Türkiye'de saçma bir fiyat politikası olsa da fiyat olarak avrupada emsallerine göre uygun bir fiyatta ki bunu parça kalitesinden kısmadan oldukça iyi bir şekilde sağlamışlar. Korlas sağ olsun fiyat politikasından dolayı bu motor çok rağbet görmeyecektir. Yurtdışında bu sene oldukça beklenen bir motor.
-
sharkspeedr2 adlı üyeden alıntı
hahaha şaka mı yapıyorsun
Dominar 400 ile triumph trident mi kıyasladınız siz
Bajajcılar kıyıma gelir şimdi.
-
plectrum adlı üyeden alıntı
cb 650'nin 0-100 suresini yakalayabileceğini sanmıyorum rekabet edemez o nedenle. Aletin alt devirlkerde de torku yuksek dolayısıyla virajda gazı acınca yada anı kalkıslarda tcs koymayı uygun gormusler yanı torktan dolayı. Kesınlıkle cb 650'nın suresını yakalayabılecegını sanmıyorum videolar gelse keske herkes bana hak verecek
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:18 ----------
yav senın hatrına 5 sanıye olsun ama 4 sanıyeye ındırebıleceklerını dusunmuyorum. Satışa cıksa görecegız aletı torku alttan sut devıre cok guzel amahp egrısıne bakılınca 5-5.5 sanıyenın altına ınmesı ımkansız gibi geliyor bana grafıgı ınceleyınce
0-100 dediğin olay tamamen vites oranı ve dişliyle alakalı. cb650 64nm tork var ve tork 8000 devirin üstünde geliyor grafiği gördüysen eğim var ve 0-100 3.5 sn mt 7 68nm tork ve grafiği gördüysen lineer geliyor 6500 devirde pik yapıyor. 0-100 3.8 sn. cb650 nin 6500 de verdiği torku mt7 daha rolantide veriyor. daha torklu olmasına rağmen 0-100 0.3 sn daha yavaş. hemen hemen yakın diyebiliriz. 650 nin avantajı devir aralığının uzun olması ve beygiri
trident de 64 nm tork ve gene mt 07 gibi lineer alt devirden geliyor torku ve ayrıca 80 beygir. 3 silindir olduğu için devir bandı da geniş. ben hemen hemen 650 ile aynı yada 650 ile mt 7 arasında bir değerde çıkar diyorum
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)