Bajaj boxer dan hero x pulse 200 e geçmeye değer mi
Reklamlar
-
Bajaj bkxer 150 var motorun ilk sahibiyim memnunum da ama hero c pulse hoşuma gidiyor benim motor 12hp xpulse 18 acaba E5 kullanımında çok fark yaratır mı son hız 110 diyorlar kullanıcısı da pek yok benim motorda 38 arka dişli var gmsterge 120 ama gps olcemedim sizce geçmeye değer mi değmez mi 🤔
Reklamlar
-
110-120 km hız,hız değil hocam. Tamam, Hero dayanıklı, kaliteli, şekil şemal eyvallah. Kanuni hız limitlerinden bahsetmiyorum ama madem 20 küsür bin TL vereceksiniz 2. el de olsa 400'lük, 500'lük hatta 650'lik motorlara bakmanızı öneririm. 12 hp ile 18 hp arasında dramatik bir fark yok, o da gitmiyor bu da gitmiyor.
-
Hero'nun;
200cc olan motorları 5.vites 8000 devirde 105km hız yapıyor, ee zaten 9000'de kesiciye giriyor.
Performans değil de sorunsuzluk açısından tercih edilebilir bir bence.
Ağırlıklı E-5 veya Tem yolu kullanımı için yetersiz.
Ama yok bana 80-90km hız yeter derseniz ayrı tabi.
-
Aslında nakit alamayacağım daha da zam gelmeden kartla alayım diyordum , çok fark yiksa değmez, Mart'ta ne guzel dominad 28k idi şimdi 44k bütçemi aşıyor o da
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:12 ----------
Ben boxerdan memnunum skrunsuzluk açısından tek problemim frenleri o bakımdan çok tem ve E5 kullanmıyorum hem fren hem de güç bakımından kacamazsam diye ama çok fark yok gibi değmez o zaman
-
Ygz adlı üyeden alıntı
Aslında nakit alamayacağım daha da zam gelmeden kartla alayım diyordum , çok fark yiksa değmez, Mart'ta ne guzel dominad 28k idi şimdi 44k bütçemi aşıyor o da
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:12 ----------
Ben boxerdan memnunum skrunsuzluk açısından tek problemim frenleri o bakımdan çok tem ve E5 kullanmıyorum hem fren hem de güç bakımından kacamazsam diye ama çok fark yok gibi değmez o zaman
Ağzındaki baklayi son mesajda cikarmtissin. Frenler frenler frenler. Tabiki ABS şart aslında ABS siz motosiklet satışı yasaklanmalı aslında. Acilen absli motora gecmelisin ülkemiz asfalt standardi belli.
Çoğu zaman asfalt üzerindeysen hunk 200r veya xpulse 200t ye geçiş yapman çok mantıklı olur. Fiytalar su an damat istifa etmeden önceki fiyatlar ve fiyat listesi 1 hafta içinde guncellenip dusus olabilir bu fiyatlarda yani 20lere düşecek xpulse. Zaten kendisi Hindistan'da yılın motosikleti seçildi.
Fren mesafesi konusunda Honda tüm motosiklet içerisinde rekortmendir bunun test videoları var Hindistan'da. Yani hero da aynı standartlari taşıdığından bajaj ve hero motorlarını aynı lastikle fren yap arada 4-5m mesafe farkı olur adamlar boşuna yılın motosikleti secmiyorlar o motorla bırak e5i adamlar himalayalarda yol olmayan yerlerde dağı geçiyorlar Avrupalılar hobi olarak motor gruplarıyla oralarda turlar düzenliyorlar yani göremeyeceği yer yok fiyatı bedava
Ek= son hiz muhabbetini görünce E5 coknkullaniyorsun sandım sonra kullanmıyorum demişsin. E ozmn xpulse al kaçırma derim bedava çünkü. E5te olsan hiznlimiti belli herkesi sollayacam gibi bir psikolojik rahatsızlığın yoksa 200cc yeterde artar bile
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:49 ----------
tommygun adlı üyeden alıntı
110-120 km hız,hız değil hocam. Tamam, Hero dayanıklı, kaliteli, şekil şemal eyvallah. Kanuni hız limitlerinden bahsetmiyorum ama madem 20 küsür bin TL vereceksiniz 2. el de olsa 400'lük, 500'lük hatta 650'lik motorlara bakmanızı öneririm. 12 hp ile 18 hp arasında dramatik bir fark yok, o da gitmiyor bu da gitmiyor.
tuketım ve bakım masrafları nolacak hocam bide onu düşünün. Yasal hız limitleri dahilinde yeterli ama siz tabıkı 180 le gidiyorsanız boyle onerılınızı dogal karsılıyorum motorun son sahıbı de olabılır o da sıkıntı satısı zordur ust cclerin helekı bu ehlıyet olayı cc ye değiştikten sonra yuksek c ler ıkıncı elde çöp fiyatına oldu
-
Sizin yerinizde olsam pulsar 200ns veya cf 250nk alırım.
-
ALİCEM adlı üyeden alıntı
Sizin yerinizde olsam pulsar 200ns veya cf 250nk alırım.
bidaha dusun hocam
-
plectrum adlı üyeden alıntı
Hocam adam E-5 te kullanıyorum diyor Himalaya dağlarında değil.
-
plectrum adlı üyeden alıntı
Yahu tamam iyi hoş motor eyvallah ama adamın isteği belli diyor ki şehir içi kullanıyorum şu anki motorumla arasında 3 5 beygir fark var yeter mi? Cevap belli yetmez. Adam demiyor enduro, cross tarzı kullanacağım bu motor iyi midir? Gereksiz fanatiklikten vazgeçip adama yardımcı olmak varken inatla savunuyosunuz. Özetle abicim bütçen 20-25 arası ise ikinci el cbr250, 250nk, crf250, ns200 hiçbiri sizi üzmez. Şimdiden hayırlı olsun.
-
ALİCEM adlı üyeden alıntı
Yahu tamam iyi hoş motor eyvallah ama adamın isteği belli diyor ki şehir içi kullanıyorum şu anki motorumla arasında 3 5 beygir fark var yeter mi? Cevap belli yetmez. Adam demiyor enduro, cross tarzı kullanacağım bu motor iyi midir? Gereksiz fanatiklikten vazgeçip adama yardımcı olmak varken inatla savunuyosunuz. Özetle abicim bütçen 20-25 arası ise ikinci el cbr250, 250nk, crf250, ns200 hiçbiri sizi üzmez. Şimdiden hayırlı olsun.
fanatik ben değilim sizsiniz adam tem e5 çok kullanmıyorum dedi sonrakı mesajında. Zaten fren konusundan bahsettı yanı boxerda abs yok kı onemı ortada. Zaten xpulse 200 istediğine göre araziyede cıkıyor demektir siz fanatizmle gelip ns 200 diyorsunuz sorun orada zaten. Ns200 le kıyas yapılacaksa hunk 200r yapılır o durumda zaten x pulse dunya turu atmak için yapılmış bir motosıklet ns 200 le top speed 5 dk surenler motopru elıne alıp 5 bın TL masraf yapıyorlar motora yanı herşey beygir gucune baglı değil 3 bujı değiştirilirse masraf 3 katına cıkar bakımda onu da belırtmek lazım ama kagıt uzerınde ns 200 motoru guclu ve son hızı fazla orası dogrudur ama kalıte saglamlık konusunda hero motoru one cıkar. Ha tasarım acısından ns 200 le sadece hunk 200r kıyaslarsak ns 200 derdim, top spedde de oyle ama top speed 5-10 dk gidip baajjda motoru elıne alanları görunce 5 bin tl masra için butce ayırmak ve bıdaha top speed motor surmeemk konusunda uyarmak gerekır yoksa her uzunn yolda 5 bın tl masraf yaparlarsa onun yerıne mt25 onerelım daha ucuza geliyor mt 25
-
150 cc ile 200cc arasında kayda değer bir fark olmuyor. Eğer değişim güç içinse 150 cc den sonra 400cc, 30 beygirin üstünde gücü olan motor almak lazım.
-
plectrum adlı üyeden alıntı
fanatik ben değilim sizsiniz adam tem e5 çok kullanmıyorum dedi sonrakı mesajında. Zaten fren konusundan bahsettı yanı boxerda abs yok kı onemı ortada. Zaten xpulse 200 istediğine göre araziyede cıkıyor demektir siz fanatizmle gelip ns 200 diyorsunuz sorun orada zaten. Ns200 le kıyas yapılacaksa hunk 200r yapılır o durumda zaten x pulse dunya turu atmak için yapılmış bir motosıklet ns 200 le top speed 5 dk surenler motopru elıne alıp 5 bın TL masraf yapıyorlar motora yanı herşey beygir gucune baglı değil 3 bujı değiştirilirse masraf 3 katına cıkar bakımda onu da belırtmek lazım ama kagıt uzerınde ns 200 motoru guclu ve son hızı fazla orası dogrudur ama kalıte saglamlık konusunda hero motoru one cıkar. Ha tasarım acısından ns 200 le sadece hunk 200r kıyaslarsak ns 200 derdim, top spedde de oyle ama top speed 5-10 dk gidip baajjda motoru elıne alanları görunce 5 bin tl masra için butce ayırmak ve bıdaha top speed motor surmeemk konusunda uyarmak gerekır yoksa her uzunn yolda 5 bın tl masraf yaparlarsa onun yerıne mt25 onerelım daha ucuza geliyor mt 25
Yahu benim adama top speed için dediğimi nereden çıkarıyorsun? Adam bak üstte dominar demiş buradan anladım ki şehir içi kullanımı var ve biraz güçlü bir motor istiyor ki sollamalarda ve sıkıştırmalarda rahat(kendi diyor) edebilsin. Bundan dolayı da 200cc ve üzeri torku iyi ve gücü olan motorları önerdim. 5dk boyunca zaten top speed kullanırsan çoğu motoru eline alırsın. Gidip de x pulse alsa bu adam kimi nasıl sollayacak. Gören de diyecek güçlü bir motor. Sağlam ve kaliteli olabilir ama önemli olan kişinin taleplerini karşılayabiliyor olmasıdır. Yukarda da arkadaş konuyu zaten güç açısından beni tatmin eder mi diyerek açmış. E cevap belli etmez. Neyine biz tartışıyoruz dimi? Üstüne fanatik olarak bana diyosun 3 farklı ülkenin 4 farklı modelini önerdim. Bunlardan birisi ss, 2si naked, birisi enduro yani adamın isteği neyse 20-25k bandında iyi ve sağlam olan motorları önerdim. Bana ne a markasından b markasından önemli olan arkadaşın beklentisini karşılaması. Gereksiz polemiğe girmenin de konuyu daha da saptırmanın da bir anlamı yok, iyi forumlar.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
110-120 km hız,hız değil hocam. Tamam, Hero dayanıklı, kaliteli, şekil şemal eyvallah. Kanuni hız limitlerinden bahsetmiyorum ama madem 20 küsür bin TL vereceksiniz 2. el de olsa 400'lük, 500'lük hatta 650'lik motorlara bakmanızı öneririm. 12 hp ile 18 hp arasında dramatik bir fark yok, o da gitmiyor bu da gitmiyor.
abi, 20bin liraya cbr250 yok artık
-
zeynelhazan adlı üyeden alıntı
abi, 20bin liraya cbr250 yok artık
Hero'nun fiyatını 25.000 TL olarak gördüm. Gerçi önerim Dominar, 2014 Cb 500F ya da benim gibi riske girip 2006-2008 Er6N ya da F'ti. Fiyatlara baktım 3 motor da uçmuş. En az 30'u gözden çıkarmak gerek.
-
ALİCEM adlı üyeden alıntı
Yahu benim adama top speed için dediğimi nereden çıkarıyorsun? Adam bak üstte dominar demiş buradan anladım ki şehir içi kullanımı var ve biraz güçlü bir motor istiyor ki sollamalarda ve sıkıştırmalarda rahat(kendi diyor) edebilsin. Bundan dolayı da 200cc ve üzeri torku iyi ve gücü olan motorları önerdim. 5dk boyunca zaten top speed kullanırsan çoğu motoru eline alırsın. Gidip de x pulse alsa bu adam kimi nasıl sollayacak. Gören de diyecek güçlü bir motor. Sağlam ve kaliteli olabilir ama önemli olan kişinin taleplerini karşılayabiliyor olmasıdır. Yukarda da arkadaş konuyu zaten güç açısından beni tatmin eder mi diyerek açmış. E cevap belli etmez. Neyine biz tartışıyoruz dimi? Üstüne fanatik olarak bana diyosun 3 farklı ülkenin 4 farklı modelini önerdim. Bunlardan birisi ss, 2si naked, birisi enduro yani adamın isteği neyse 20-25k bandında iyi ve sağlam olan motorları önerdim. Bana ne a markasından b markasından önemli olan arkadaşın beklentisini karşılaması. Gereksiz polemiğe girmenin de konuyu daha da saptırmanın da bir anlamı yok, iyi forumlar.
polemık falan yok ben makıneler hakkında yorumlarımı yaptım sen sadece karsındakıne fanatik diyip saldırmak harıcınde bısey yazamadın göruyorsunkı. Ustelık kendın fanatıksın baskasına fanatık demen :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:52 ----------
fanatıklıgı bırakta parca fıyatlarında da bir bakıver bılmıyorsanda motomanıa nın pulsar videosu var honda dan bıle pahalı parca fıyatları dıyor bajaj ıcın yanı motor alırken sadece kagıda bakıp teknık özellıklerını okumamak lazım hepımız okuyabılıyoruz yoksa teknık ozellıklerı
-
plectrum adlı üyeden alıntı
polemık falan yok ben makıneler hakkında yorumlarımı yaptım sen sadece karsındakıne fanatik diyip saldırmak harıcınde bısey yazamadın göruyorsunkı. Ustelık kendın fanatıksın baskasına fanatık demen :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:52 ----------
fanatıklıgı bırakta parca fıyatlarında da bir bakıver bılmıyorsanda motomanıa nın pulsar videosu var honda dan bıle pahalı parca fıyatları dıyor bajaj ıcın yanı motor alırken sadece kagıda bakıp teknık özellıklerını okumamak lazım hepımız okuyabılıyoruz yoksa teknık ozellıklerı
Bakın neden inatla pulsar örneği verip durdunuz anlamasam da zaten verdiğim örneklerde crf ve cbr250 var. Ben 25k bütçem olsa ne pulsar ne de onun rakibi olan hunk modelini alırım. Gider klx250 alırım ve şehir içerisinde de kullanırım enduro da yaparım. Kenara 3 5 ayırırım, ömürlük bir motorum olur. Kalitesine, gücüne hiçbir şey denilemeyecek bir motor. Maalesef yedek parçası biraz tuzlu fakat zaten 2015 model bir motoru alıp da yetkili bayisine para yedirmezdim. Klx'i de önermeme sebebim crf kadar piyasası olan bie motor değil ve genel itibari ile kawasaki Türkiye şartlarında herkese tavsiye edilebilecek bir marka değil. Hero evet iyi bir marka ve ürünleri cidden sağlam. Tek sorun güç açısından yetersizler(benim için). Sağlamlık önemli olsa da tek başına benim için bir şey ifade etmiyor. Sizden de forum açısından bir ricam olacak, lütfen yazarken en azından bir nokta koyun. İyi forumlar.
-
Ygz adlı üyeden alıntı
Bajaj bkxer 150 var motorun ilk sahibiyim memnunum da ama hero c pulse hoşuma gidiyor benim motor 12hp xpulse 18 acaba E5 kullanımında çok fark yaratır mı son hız 110 diyorlar kullanıcısı da pek yok benim motorda 38 arka dişli var gmsterge 120 ama gps olcemedim sizce geçmeye değer mi değmez mi
Bajaj boxer kullanmadım ama hero hunk dan xpulse a geçtim. Bir kaç farktan bahsedeyim. Son hız olarak xpulse önermem. Uzun yolda 90-100 kullanacaksanız, taşlı topraklı yolda da kullanırım, kaldırıma da çıkar inerim derseniz işinizi görür. Hero hunk (150 cc 15,6 hp) xpulse (200 cc 17,8 hp)Arada bariz bir fark yok. Hunk da yüksek devirlerde titreşim vardı xpulse da o olay yok. Yakıt ikisinde de hemen hemen aynı, 2,5-3 lt / 100 km'de. Görsel olarak xpulse iri bir motor, oturuş pozisyonu da daha dik olduğu için yüksekten bakıyorsunuz ve sürüş zevki çok iyi. İki motor arasındaki en önemli fark frenler. Xpulse fren konusunda güven veriyor. Xpulse da üzerinde metzeller sahara enduro 3 lastik geliyor, ben çok başarılı buldum. Hem asfalt hemde topraklı çakıllı yollarda yol tutuşu iyi. Motor bloğu hunkla aynı, enjeksiyon sistemi eklenmiş cc büyütülmüş. Hatta sesi bile çok benzer, elektrik süpürgesi gibi Ama Antalya nın en sıcak günlerinde bile iki kişi yanımızda çantalar vs. yüklü bir şekilde toroslara canavar gibi tırmandık. Hava soğutma sistemi gayet iyi. Xpulse alırsanız çanta demiri + metzeller lastik + ön koruma demiri üzerinde standart geliyor, orta sehpa yok. Sonuç olarak sürekli e5 kullanımına çok da uygun bir motor değil. Ara hızlanmaları güzel ama son hız düşük. Sağlamlığı, yakıt ekonomisi ve her türlü yolda gidilebilmesi açısından alınabilir.
-
hocam benim asıl sorunum frenlerin kampana olması özellikle ön frenin bu sebeple e5 ve tem e çok çıkamıyorum frenleri güçlü olsa idi şehidışı yolculuklara gideceğim benim isteğim hız değil sıkıştırıldığımda kaçacak kadar güçlü olması
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:06 ----------
hocam sırf lastikleri 2k şuanda internette sorun yaşayan gördüm kafamı çelmedi değil açıkçası memnun musun motordan kaç km oldu?
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:07 ----------
pulsar düşünmüyorum açıkçası cf de yine zamnlanmış 28k olmuş biraz daha bekleyip ktm mi kovalasam acaba
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:09 ----------
Ayne öyle hocam süratli kullandığımdan değil ama sahil yolunda bile 100 ile sıkıştırıyorlar kaçacak zaman olmuyor dominay güzeldi 28k iken ama şuan o kadar para vermek saçma geliyor açıkçası bir de üzerine sağa çekme muhabbeti var yeni kasalarında bu sebeple bulaşmak istemiyorum pek
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:11 ----------
25k fiyatı kredii kartına da 29k civarına geliyor kawasakilerde önceki sahibinin bakım yapması çok önemli 20k km de egzantrik zincir ayarı yapılmazsa subay çakıyor motora, honda bulmuştum alamadım kaçtı 2014 500f ler fena değil en azından anlık 180-190 görsün yeterli benim için
-
Benim ki 3000 km oldu, beklentilerimi karşılıyor. Sizin beklentiniz de sanırım daha geniş lastik yüzeyi olan 250cc ve üstü, çabuk kaçan çabuk duran bir model.
-
Aynen benim isteğim ara hızlanma ve güçlü fren, bu motorla ilgilide yağ yaktığını duydum sorun yok ise sevindim sizin açınıza
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)