kawasaki ninja 250sl / Ktm rc200-rc250 / Yamaha r25
Reklamlar
-
Arkadaşlar 3 model motor arasında kaldım seçenekleri daralttım iyice bütçem ortalama 20-25bin ekipman harici , ekipmanlara gerekli bütçeyi ayarladım.
kawasaki ninja 250sl , kawasaki 250sl modellerininde yeni leri ülkemize gelmiyor gördüğüm kadarıyla bu motor piyasası araç piyasasından çok farklı o yüzden motor piyasasında bilgim çok az diyebiliriz, bu motorunda parçaları pahalıymış ülkemizde , bu motoru kullanan arkadaşlar varmı tecrübelerini aktarabilirlermi ?
Ktm rc200 vs rc250 , ktm hakkında birçok video izledim internette araştırmalar yaptım yeni modelleri ülkemize gelmediğinden fikrimce motorun piyasası ölü diyebilirmiyiz?, şimdi 2. aldıktan sonra ortalama 15bin km kullanıp satıcam satarken çok uğraşmak istemiyorum.
yamaha r25 20-25bin tl civarında ancak yüksek km li r25 ler bulunuyor birde temizini bulmak ekstra zor, bu durum hakkında neler diyebilirsiniz yüksek km motor almak akıl karı mı?
birde 2. el motor alırken 25-30bin km civarında hangi parçaların değişmesi gereklidir alırken nelere dikkat etmeliyim bilgisi olan arkadaşların yardımlarını rica ediyorum herkese iyi günler dilerim
Reklamlar
-
Seçenekler arasında bence Rc serisi daha mantıklı duruyor. Kawasaki de parça bulmak ayrı dert fiyatları ayrı bir dert artık zengin işi oldu bence, r25 ise o fiyatlara patlak motorlar bulunur tahminimce, ktmye gelince zaten türkiyede çok piyasası olan bir motor değil her türlü satılır merak etme ama benim tavsiyem naked tarzını da menüye eklemiş olsaydın dominar olurdu 25 bandında temiz bişeyler bulunabilir
-
-
Ufuk Uzun adlı üyeden alıntı
RC 250' al ABS' si var.
abs şart görmiyorum motor deneyimim var
-
25-30.000 km bandında alacağın motorun servis kitapçığında o güne kadar değişmesi gereken ne kadar parça varsa sanki daha önce hiç değiştirilmemiş gibi düşünmelisin. Yağ,yağ filtresi,hava filtresi,buji, fren hidrolikleri, soğutma sıvısı değişimi zaten el mahkum. Bunun dışında senden önceki sahibi lastik değişimi de yapmamıştır, o nedenle bir çift lastik muhakkak al. Belki bir ihtimal akü yenilemen gerekebilir. Debriyaj balatalarının değişimi için erken olabilir ama ilk 10.000 km içinde değiştirme ihtiyacı duyabilirsin. Zinciri de kontrol et, zincirde bir nane varsa ön ve arka dişliyle beraber zinciri yenilemek gerekebilir. Yakıt filtresini de aradan çıkarsan iyi olur. Subap ayarı için erken diye düşünüyorum. Gidon ve göbek rulmanlarını da kontrol ettirsen güzel olur, bu 3 motoru bilmiyorum ama aynı segmentteki eski motorumda bu km aralığında o rulmanları yenilemek durumunda kalmıştım.
P.S= Abs iyi bir teknolojidir, tecrübene güvenme,ömrü hayatında belki 1 defa işine yarar seni sakat kalmaktan ya da motorunun pert olmasından korur. Forumda "Onlar hep bizimle birlikteler" diye bir bölüm var, orada vefat eden kardeş ve abilerimizin büyük bir kısmının tecrübesi belki sizden benden fazlaydı.
-
Ben duke 390 aldim ikinci el.kafam rahat olsun diye hava filtresi,benzin filtresi,buji,antidriz ve fren hidriliklerini degistirdim.ekstra cikanlar 60liralik 2 tane kece,90 liralik yag musiri ve eskimis on balata.toplamda 1300 civari masraf cikti.bu saydiklarim disinda sana cikcaklar subap ayari olabilir.35bin kmden sonra egzantrik zinciri olabilir.kawasakinin yedek parcasini pahali diyolar.r25 in kullanicilari belli hepsi patlak motor.rc tavsiye ederim hayrani cok satman zor olmaz.naked dusunursen yelpazsn daha genisler.naked kullanicisi genelde motorunu hirpalamaz.bol sans
-
RC al geç başkasına bakma
-
niye rc? , niye ktm, birde şöyle bir soru sorayım rc200-250 mi , pulsar rs200 mü, 25bine pulsarın az kmlisini alabiliyorum oda hint malı sonuçta
-
spoktıve adlı üyeden alıntı
abs şart görmiyorum motor deneyimim var
neye deneyiminiz var merak ettim ? aniden önünüze bir adam çıkma deneyimi mi yada yolda giderken kedi fırlaması deneyimi mi ?
-
gerek önümde ani frenlemeler olsun, gerek hayvan çıkmaları olsun, birkaç şey yaşamışlığım var, tabiiki hepimiz insanız yeri gelince hata yapma lüksümüz var..
-
Dominar 400 ug düşün desem linç yer miyim acaba :D
-
Knk linç yemezsin bence Türkiye artık zevk ve istek ülkeleri arasında değil razı olduğuna binceksin 400 ug de bizim ülke için tam bir fiyat performans motoru bence
-
nTolga adlı üyeden alıntı
Dominar 400 ug düşün desem linç yer miyim acaba :D
20-25 k demiş o fiyatlara şu an anca ns200 bulunur ben de eski dominarı önermiştim ama şu an o bile sınırda 25e falan orta ayarda belki bişe bulunabilir. Temiz pulsar alabilirsin ama ben yine de 2. el bakımları tam bir dominar 400 öneririm.
-
Atincozkan adlı üyeden alıntı
Ben duke 390 aldim ikinci el.kafam rahat olsun diye hava filtresi,benzin filtresi,buji,antidriz ve fren hidriliklerini degistirdim.ekstra cikanlar 60liralik 2 tane kece,90 liralik yag musiri ve eskimis on balata.toplamda 1300 civari masraf cikti.bu saydiklarim disinda sana cikcaklar subap ayari olabilir.35bin kmden sonra egzantrik zinciri olabilir.kawasakinin yedek parcasini pahali diyolar.r25 in kullanicilari belli hepsi patlak motor.rc tavsiye ederim hayrani cok satman zor olmaz.naked dusunursen yelpazsn daha genisler.naked kullanicisi genelde motorunu hirpalamaz.bol sans
su olayi anlamiyorum genellemekten sikilmadiniz. ben r25 ine gozu gibi bakanlardanim. tekeri gectim aptal saptal deneme bile yapmadim. marka farketmeden boyle olan insanlar var.
size de yanit vereyim: temizler 30k ve ustunde var r25 icin. 3 ay kadar evvel 26 ya almistim. 25 e aldiginiz r25 masraf cikarabilir. km ler gitmis olacaklar cunku. kawa lar bencr piyasada yenisi gelmedigi icin satmaniz zor olabilir. ayrica 2015 model r25 ler 30 bine gelmis iken 12 binde 2013 model kawa olanlar var ve bir tane de degiller pek inanamiyorum acikcasi ama sevenine denk gelirseniz yani biraz da kismet meselesi. ben 2.sahibinden aldim, ilk sahibi sattiktan 2 ay sonra, alan kisi racing sevememis naked a donmek isteyen bir arkadasti. yani kismet. devam edecek olursak: ktm'yi onerebilirim ama piyasasini bilmiyorum. rc390 olsa hak verirdim. 200-250 icin bilenler daha iyi yonlendirme yapacaktir. ekstradan da dusunurseniz sifir bajaj ns200 tavsiye edebilirim. hayirlisi olsun.
-
yanıtınız için teşekkürler racing model motor almayı düşünüyorum ns200 lerde kronik birkaç sorunda varmış ayrıca, temiz bir kawa bulursam onu alıcağım sanırım bulamazsamda artık yüksek kmli r25de şansımı deniyeceğim
-
Ninja 250sl ve rc250 zamanında arada kaldığım ve fazlaca araştırdığım iki model. Ninja 250sl için söyleyeceğim tek şey maalesef çok çok küçük. Küçücük :( ama rc250 kesinlikle tavsiye ederim özellikleri ve sürüşü tatmin edici kesinlikle. Ayrıca iyi kötü piyasası da var ve dikkat ederseniz ilk sahibinden çok temiz bulabilirsiniz. Görüntüsü ayrıca şahane
Eve geç varmak hiç varamamaktan iyidir..
-
spoktıve adlı üyeden alıntı
abs şart görmiyorum motor deneyimim var
Demek ki acemisin.
Abs olmazsa olmazdır. Unutma!
-
-
ninja çok küçük
rc200'de pulsar motoru var geç
bütçeyi biraz daha artır "TEMİZ" r25 al çift silindir keyfi başka...
-
spoktıve adlı üyeden alıntı
abs şart görmiyorum motor deneyimim var
kardeşim sen dolmuşa bin milletin başını belaya koyma boşyere
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)