Bu hafta yağ ve filtre değişimi yapılacak. Motorum Hyosung GD 250R. Bu zamana kadar hep 7100 kullandım ama artık farklı bir yağ denemek istiyorum. Putoline N-Tech Pro R+ nasıldır? Motul 7100 kullanmaya devam mı etmeliyim?
Bu hafta yağ ve filtre değişimi yapılacak. Motorum Hyosung GD 250R. Bu zamana kadar hep 7100 kullandım ama artık farklı bir yağ denemek istiyorum. Putoline N-Tech Pro R+ nasıldır? Motul 7100 kullanmaya devam mı etmeliyim?
Putoline kullanmadım, ama son dönemde adını sık duyar oldum. SYM wolfumde Liqui-moly street(yarı sentetik) kullanıyorum çok memnunum. Full sentetik olarak street race modelini de değerlendirebilirsiniz. Kullanan arkadaşlar çok memnun.
Motul 7100 serisi yabanci forumlarda cok ovuliyor.putoline inise bilmiyorum tek bildigim yanilmiyorsam hollanda mali oldugu.xwy seklindeki vizkozitesi ve yari veya tam sentetik secimi dogru oldugu surece sikinti olmaz
Bu yarı sentetik, tam sentetik olayının sebebi nedir?
aradaki fiyat farkı 30tl 2 litre alsa motor 60tl yapar eğer para sıkıntı değilse dene aklında soru işareti kalmasın. Ama motul 7100 de rüştünü ispatlamış bir yağdır arasında bariz farklar olacağını pek sanmıyorum.
Rahmetli AEA'nın sponsoruydu sanırım. Yağını epey överdi. Tamamen keyfi ise denenebilir, iyidir. Gel gelelim gerçekçi olursak, Motul 5100 bile fazlasıyla yeterli motorunuza.
Yari sentetik tam sentetik motosiklet kullanim kilavuzunda yazar.demek istedigim motul 7100 tam sentetkk,5100 ise yari olmasi lazim emin degilim.putoline koycaksanda dikkat et kitacikda yazan tamsa yada yariysa ona gore koy.bide 10w40 yada neyse ona gore kiy sorun cikmaz
motulun testlerıne baktım liqui molyden bile daha az asınma olmustu sıcaklıkta surtunme testınde hemde uygun fıyatı var artık hangı yag cıkarsa cıksın yole bir teste sokup youtube dayayınlanmadıgı surece en ıyı yag deseler ınanmam. Yagdan onemlısı de aracın yağ pompasının bellı kmlerde orjinalle değişmiş olması gerektiği Motosıklette varmı bilmiyorum ama dizel otomobillerde 400 bınde değiştirmek sart yag pompasını, eski araclarda 150-200 bın
ben motul 7100 15w50 kullandım monster 696 da 3 sefer arka arkaya istinasız maks 3000 ile 5000 km arasında bütün o ilk halini kaybetmiş oluyor vitesler değiştirmekte zorlanacak kadar sertleşiyor, motorun ısınması çok daha kısa sürede oluyor ve haliyle çok daha kısa sürede yüksek sıcaklığa ulaşıyor motor hava soğutmalı belli sıcaklık üstü trafikte tölere edemiyor ve debriyaj kaçırmaları başlıyordu ve yağ simsiyah oluyordu her boşalttığımda
lique moly 7000 km boyunca stabil kaldı bozulmadı vitesler yumuşak şanzıman sessiz idi ve sıcaklık konusunda çalışma ısından sonra ekstra gereksiz yükselme yaşatmadı ve 7000 de dahi hala bir miktar şeffaflığı vardı o yüzden dedim lique moly diye youtube da ki testlerle prtatikteki kullanım farklı oluyor
welcome to my world https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)