Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Putoline N-Tech Pro R+ mı Motul 7100 mü?

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    04 Temmuz 2019
    Şehir
    Bilecik
    Motosikleti
    Yamaha MT-25 2020 ABS
    Bu hafta yağ ve filtre değişimi yapılacak. Motorum Hyosung GD 250R. Bu zamana kadar hep 7100 kullandım ama artık farklı bir yağ denemek istiyorum. Putoline N-Tech Pro R+ nasıldır? Motul 7100 kullanmaya devam mı etmeliyim?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Memcoş48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2016
    Şehir
    İzmir Seferihisar Ürkmez
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XRx
    Putoline kullanmadım, ama son dönemde adını sık duyar oldum. SYM wolfumde Liqui-moly street(yarı sentetik) kullanıyorum çok memnunum. Full sentetik olarak street race modelini de değerlendirebilirsiniz. Kullanan arkadaşlar çok memnun.

  3. #3
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390
    Motul 7100 serisi yabanci forumlarda cok ovuliyor.putoline inise bilmiyorum tek bildigim yanilmiyorsam hollanda mali oldugu.xwy seklindeki vizkozitesi ve yari veya tam sentetik secimi dogru oldugu surece sikinti olmaz

  4. #4

    Üyelik
    04 Mart 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bn125
    Bu yarı sentetik, tam sentetik olayının sebebi nedir?

  5. #5
    Omerius - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2019
    Şehir
    ümraniye
    Motosikleti
    mt25 - XJ6N - cb650f - Speed Triple 1050
    aradaki fiyat farkı 30tl 2 litre alsa motor 60tl yapar eğer para sıkıntı değilse dene aklında soru işareti kalmasın. Ama motul 7100 de rüştünü ispatlamış bir yağdır arasında bariz farklar olacağını pek sanmıyorum.
    berk_cglr bunu beğendi.

  6. #6
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Rahmetli AEA'nın sponsoruydu sanırım. Yağını epey överdi. Tamamen keyfi ise denenebilir, iyidir. Gel gelelim gerçekçi olursak, Motul 5100 bile fazlasıyla yeterli motorunuza.

  7. #7
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    Alıntı Omerius adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aradaki fiyat farkı 30tl 2 litre alsa motor 60tl yapar eğer para sıkıntı değilse dene aklında soru işareti kalmasın. Ama motul 7100 de rüştünü ispatlamış bir yağdır arasında bariz farklar olacağını pek sanmıyorum.
    ama her motorda iyi değil git lique moly street 4t al en temizi pişman olma şansın yok o derece iyi motul fanı çok bizde
    Omerius bunu beğendi.
    welcome to my world https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/

  8. #8
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390
    Yari sentetik tam sentetik motosiklet kullanim kilavuzunda yazar.demek istedigim motul 7100 tam sentetkk,5100 ise yari olmasi lazim emin degilim.putoline koycaksanda dikkat et kitacikda yazan tamsa yada yariysa ona gore koy.bide 10w40 yada neyse ona gore kiy sorun cikmaz

  9. #9
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2006
    motulun testlerıne baktım liqui molyden bile daha az asınma olmustu sıcaklıkta surtunme testınde hemde uygun fıyatı var artık hangı yag cıkarsa cıksın yole bir teste sokup youtube dayayınlanmadıgı surece en ıyı yag deseler ınanmam. Yagdan onemlısı de aracın yağ pompasının bellı kmlerde orjinalle değişmiş olması gerektiği Motosıklette varmı bilmiyorum ama dizel otomobillerde 400 bınde değiştirmek sart yag pompasını, eski araclarda 150-200 bın

  10. #10
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    Alıntı plectrum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motulun testlerıne baktım liqui molyden bile daha az asınma olmustu sıcaklıkta surtunme testınde hemde uygun fıyatı var artık hangı yag cıkarsa cıksın yole bir teste sokup youtube dayayınlanmadıgı surece en ıyı yag deseler ınanmam. Yagdan onemlısı de aracın yağ pompasının bellı kmlerde orjinalle değişmiş olması gerektiği Motosıklette varmı bilmiyorum ama dizel otomobillerde 400 bınde değiştirmek sart yag pompasını, eski araclarda 150-200 bın
    ben motul 7100 15w50 kullandım monster 696 da 3 sefer arka arkaya istinasız maks 3000 ile 5000 km arasında bütün o ilk halini kaybetmiş oluyor vitesler değiştirmekte zorlanacak kadar sertleşiyor, motorun ısınması çok daha kısa sürede oluyor ve haliyle çok daha kısa sürede yüksek sıcaklığa ulaşıyor motor hava soğutmalı belli sıcaklık üstü trafikte tölere edemiyor ve debriyaj kaçırmaları başlıyordu ve yağ simsiyah oluyordu her boşalttığımda
    lique moly 7000 km boyunca stabil kaldı bozulmadı vitesler yumuşak şanzıman sessiz idi ve sıcaklık konusunda çalışma ısından sonra ekstra gereksiz yükselme yaşatmadı ve 7000 de dahi hala bir miktar şeffaflığı vardı o yüzden dedim lique moly diye youtube da ki testlerle prtatikteki kullanım farklı oluyor
    welcome to my world https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)