enteresan tavsiyeler
Hihihihih...
Özür dilerim. Sileceğin hiç aklıma gelmemişti. Keşke R25 değil de RC 250 CBR 250 falan diye sorsaydın. R25' in kafası ap ayrı. 1. viteste 127 gören de var, 6. viteste 299' da redline girip, 307 308 devam edende.
R25 dedin mi akan sular durur. Ne gittiği ne yaptığı, kullanıcısı ile Allah arasında. Kul yorumu kabul etmiyor.
kaç basıyorun onemı yok zaten hız sınırı var, onun harıı yokus yukarı var asagı var dıslı oranı var fln onu soran zaten bilgisizin onde gelenıdır
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:29 ----------
Boyle kac basıyo dıye soran magandalardan forumda bolca var herkesı alıntılayıp herkese cevap yazıyorlar zaten onlara da alıstık her konuya gir adam on tane mesaj yazmıs sacma sacma buda ulkenın bır gercegı
Önemli olan 100-0'dır arkadaşlar. Siz durma gücüyle ilgilenin, şehirde sürüyoruz aman haaa
https://www.youtube.com/watch?v=fq5Uhz-JAOQ
3:14 saniye gibi oldum ,
Artık şifreleri okuyabiliyorum hepimizi aydınlattın
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:44 ----------
NE diyor türüt abim ,
Ben okudum o uçtu (r25 gaza bastımı uçar)
Yukarda ne etti use getti aşagı düştü, (bazan bozuluyor)
Aklınız ermiyor ise fazla karıştırmayın diyor..(R25 çilere aklın ermez fazla karıştırma)
https://www.youtube.com/watch?v=z-AKL2aa9g0
Şarkıyı dinle
R25' tam Oflu motoru ya, direk Allah'a bağlı. R25' ciler, ditdiriditti diddiddit Şerif Taytıs.
Motosiklet tamircisi olsam, 2 zamanlı şöyle bir şey yapmak isterdim. 0-100 mü?, 0-200 mü? Seleye oturduğunda haşak kebabı mı? Öbür tarafa hızlı kargo mu? Hepsi var bunda
Yalnız deli gider bu motor. Bineni hız sarhoşu yapar...
motora roket takin. Galaksiler arası seyahat çıkın.
elektrikli motordan once fabrıka cıkıs motora turbo takan firma piyasayı sıler gecer ama hacım kucuk sanırım gucu torku kaldıramazlar dıye fabrıka cıkıs yok sanmıyorum
"Acemisi olduğunuz tekniği önce kapalı alanda, tedirginlik geçtikten, tekniğe hakim olduktan sonra yolda deneyin ve yavaş yavaş yol sürüşüne aktarın." motorhikayesi.com | "Motosiklete Binmeyin, Motosikleti Sürün"
Sayın bu cümleyi kuranlar! Vites tork ile alakalı. En azından ben öyle biliyorum. Açıklayayım;
Viteste dişli oranlarını değiştiriyoruz. Düşük vites büyük dişli, yüksek vites küçük dişli... Dişli değişirse kuvvet kolu değişir, kuvvet kolu değişirse de tork değişir. Uzun kol oldu mu tork artar, kısa kol oldu mu da tork azalır.
T = R x F
T= Tork
R= Kuvvet kolu
F= Kuvvet
Düşük viteste dişli büyük, bu yüzden kuvvet kolu büyük, bu yüzden de tork büyük ve kalkış yaptığımız vites düşük! Yüksek viteste araç kalkamaz veya yavaş kalkar çünkü küçük dişli düşük tork... Yani, 1 vitesli aynı iki motosiklet ile kalkış yapsak, birinin dişlisi daha büyük olsa, dişlisi büyük olan hızlı kalkacak.
Bildiklerime göre vites kısmını doğru, tork kısmını yanlış söylemişler . Çünkü vites tork ile alakalı. Bundan dolayı da tork sebep kalkış sonuç
yenı trol maganda senmısın sana mı soracaz konu acarken forumda
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:16 ----------
Fren mesafesi daha önemli tabiki ama konuyu açma amacım yok CC yükseltelim yok 10 beygir fazla onubalayimmi vs sürekli aynı konular hergun açılınca biraz bilgi vermek istedim onun dışında aslında ABS olmayan motosiklerin satışına bile karşıyım hatta günümüz teknolojisinde otomobillerde bile radarlar konuluyor yani o da klima nasıl standartta otomatik çarpışma önleme sistemlerinin bile standart olmasını isterim yani ESP bile standart oldu artık örneğin bunlar önemli şeyler LED fara takıldı gitti biizm gibi geri kalmis toplumlar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)