Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Motosiklette cc, beygir değil 0-100 hızlanma süresi önemlidir

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    enteresan tavsiyeler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    26 Ağustos 2016
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    200 cc motor 1. viteste 90 la yokuşu çıkar mı yazdın yanlış anlamadıysam o motorun 20.000 civarı devir çevirmesi gerekmez mi , 1. viteste 200 cc bir motor 40-50 km/h de devir kesiciye girer , ufak cc vitesli bir motor pek kullanmadım tahmini yazıyorum ama merak ettim mesela R25 1. viteste max kaç yapabilir ?
    Sende mi brütüs? O mesaj içinde sana her şey normal geldi de, bi' 1. vites 2 iki yokuş +90 hıza takıldın hemi?

    Allah aşkına şu konuya yorum yapıp, yapıp gündeme getirmeyin. Biri görecek rezil olacağız.

  3. #23
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı U.KALKAVAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sende mi brütüs? O mesaj içinde sana her şey normal geldi de, bi' 1. vites 2 iki yokuş +90 hıza takıldın hemi?

    Allah aşkına şu konuya yorum yapıp, yapıp gündeme getirmeyin. Biri görecek rezil olacağız.
    Vallahi beynim yandı okurken , silmiştim sen alıntılayınca geri geldi.
    U.KALKAVAN bunu beğendi.

  4. #24
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    26 Ağustos 2016
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vallahi beynim yandı okurken , silmiştim sen alıntılayınca geri geldi.
    Hihihihih...

    Özür dilerim. Sileceğin hiç aklıma gelmemişti. Keşke R25 değil de RC 250 CBR 250 falan diye sorsaydın. R25' in kafası ap ayrı. 1. viteste 127 gören de var, 6. viteste 299' da redline girip, 307 308 devam edende.

    R25 dedin mi akan sular durur. Ne gittiği ne yaptığı, kullanıcısı ile Allah arasında. Kul yorumu kabul etmiyor.
    zekeriyaimam bunu beğendi.

  5. #25
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2006
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorcu bile skor peşinde koşuyorsa
    abiii bu kaç basıyo diyen gerzeklere an itibari kızmayı bıraktım.
    kaç basıyorun onemı yok zaten hız sınırı var, onun harıı yokus yukarı var asagı var dıslı oranı var fln onu soran zaten bilgisizin onde gelenıdır

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:29 ----------

    Boyle kac basıyo dıye soran magandalardan forumda bolca var herkesı alıntılayıp herkese cevap yazıyorlar zaten onlara da alıstık her konuya gir adam on tane mesaj yazmıs sacma sacma buda ulkenın bır gercegı

  6. #26
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    Önemli olan 100-0'dır arkadaşlar. Siz durma gücüyle ilgilenin, şehirde sürüyoruz aman haaa
    İsmailTKDMR ve Merdo bunu beğendiler.

  7. #27

    Üyelik
    20 Mart 2017
    https://www.youtube.com/watch?v=fq5Uhz-JAOQ

    3:14 saniye gibi oldum ,
    Artık şifreleri okuyabiliyorum hepimizi aydınlattın

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:44 ----------

    Alıntı U.KALKAVAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hihihihih...

    Özür dilerim. Sileceğin hiç aklıma gelmemişti. Keşke R25 değil de RC 250 CBR 250 falan diye sorsaydın. R25' in kafası ap ayrı. 1. viteste 127 gören de var, 6. viteste 299' da redline girip, 307 308 devam edende.

    R25 dedin mi akan sular durur. Ne gittiği ne yaptığı, kullanıcısı ile Allah arasında. Kul yorumu kabul etmiyor.
    NE diyor türüt abim ,
    Ben okudum o uçtu (r25 gaza bastımı uçar)
    Yukarda ne etti use getti aşagı düştü, (bazan bozuluyor)
    Aklınız ermiyor ise fazla karıştırmayın diyor..(R25 çilere aklın ermez fazla karıştırma)

    https://www.youtube.com/watch?v=z-AKL2aa9g0

    Şarkıyı dinle
    U.KALKAVAN bunu beğendi.

  8. #28
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    26 Ağustos 2016
    R25' tam Oflu motoru ya, direk Allah'a bağlı. R25' ciler, ditdiriditti diddiddit Şerif Taytıs.

    serif abi bunu beğendi.

  9. #29
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018

  10. #30

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Alıntı U.KALKAVAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    R25' tam Oflu motoru ya, direk Allah'a bağlı. R25' ciler, ditdiriditti diddiddit Şerif Taytıs.

    https://www.youtube.com/watch?v=lNDoTzLIqbo&t=60s
    dititi diidti R25 e 300 yapmaz diyenleri didiititidiit ..
    R25 e 250 likdiyen eee ditiititit
    250 likden SS olmaz diyenlere ditiititit
    U.KALKAVAN bunu beğendi.
    İtlik mesai ili bir iştir , sabah erken kalkmak gerek.

    If you try and fail, congratulations. Most people don't even try.

  11. #31
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Motosiklet tamircisi olsam, 2 zamanlı şöyle bir şey yapmak isterdim. 0-100 mü?, 0-200 mü? Seleye oturduğunda haşak kebabı mı? Öbür tarafa hızlı kargo mu? Hepsi var bunda



    Yalnız deli gider bu motor. Bineni hız sarhoşu yapar...

  12. #32
    kamil55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2013
    Şehir
    55
    Motosikleti
    moturum yok
    motora roket takin. Galaksiler arası seyahat çıkın.

  13. #33
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2006
    elektrikli motordan once fabrıka cıkıs motora turbo takan firma piyasayı sıler gecer ama hacım kucuk sanırım gucu torku kaldıramazlar dıye fabrıka cıkıs yok sanmıyorum

  14. #34
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı plectrum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    elektrikli motordan once fabrıka cıkıs motora turbo takan firma piyasayı sıler gecer ama hacım kucuk sanırım gucu torku kaldıramazlar dıye fabrıka cıkıs yok sanmıyorum
    Eskiden denenmiş bunlar. Japonların fabrika çıkışı turbo modelleri var. Güç ve verim kazancı, kompleksite ve masrafa değmediği için terkedilmiş.

  15. #35
    mustafaat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    Ankara, İzmir
    Motosikleti
    Aprilia RST1000 Futura (şu an motosikleti yok)
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eskiden denenmiş bunlar. Japonların fabrika çıkışı turbo modelleri var. Güç ve verim kazancı, kompleksite ve masrafa değmediği için terkedilmiş.
    Hatta dizel motorlu motosiklet de denenmiş fakat dediğiniz gibi iş verim ve dayanıklılığa gelince vazgeçilmiş.
    En yakın seçenek elektrikli motor şimdlik.
    "Acemisi olduğunuz tekniği önce kapalı alanda, tedirginlik geçtikten, tekniğe hakim olduktan sonra yolda deneyin ve yavaş yavaş yol sürüşüne aktarın." motorhikayesi.com | "Motosiklete Binmeyin, Motosikleti Sürün"

  16. #36
    Gietti17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2016
    Şehir
    Balıkesir

  17. #37
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı Gietti17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bunu daha önce paylaşmıştı birisi, en son insanlar bunun beygir tork ile alakası yok, vites ile alakası var demişti
    Gietti17 bunu beğendi.
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  18. #38
    Gietti17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2016
    Şehir
    Balıkesir
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bunu daha önce paylaşmıştı birisi, en son insanlar bunun beygir tork ile alakası yok, vites ile alakası var demişti
    Sayın bu cümleyi kuranlar! Vites tork ile alakalı. En azından ben öyle biliyorum. Açıklayayım;

    Viteste dişli oranlarını değiştiriyoruz. Düşük vites büyük dişli, yüksek vites küçük dişli... Dişli değişirse kuvvet kolu değişir, kuvvet kolu değişirse de tork değişir. Uzun kol oldu mu tork artar, kısa kol oldu mu da tork azalır.

    T = R x F

    T= Tork
    R= Kuvvet kolu
    F= Kuvvet




    Düşük viteste dişli büyük, bu yüzden kuvvet kolu büyük, bu yüzden de tork büyük ve kalkış yaptığımız vites düşük! Yüksek viteste araç kalkamaz veya yavaş kalkar çünkü küçük dişli düşük tork... Yani, 1 vitesli aynı iki motosiklet ile kalkış yapsak, birinin dişlisi daha büyük olsa, dişlisi büyük olan hızlı kalkacak.

    Bildiklerime göre vites kısmını doğru, tork kısmını yanlış söylemişler . Çünkü vites tork ile alakalı. Bundan dolayı da tork sebep kalkış sonuç

  19. #39
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bunu daha önce paylaşmıştı birisi, en son insanlar bunun beygir tork ile alakası yok, vites ile alakası var demişti
    ben paylaşmıştım. hatta hafif linç yemiştim
    since 1987

  20. #40
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2006
    Alıntı Tundzhay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gereksiz gereksiz konuları açmaktan vazgeç artık!
    yenı trol maganda senmısın sana mı soracaz konu acarken forumda

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:16 ----------

    Alıntı Reşit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Önemli olan 100-0'dır arkadaşlar. Siz durma gücüyle ilgilenin, şehirde sürüyoruz aman haaa
    Fren mesafesi daha önemli tabiki ama konuyu açma amacım yok CC yükseltelim yok 10 beygir fazla onubalayimmi vs sürekli aynı konular hergun açılınca biraz bilgi vermek istedim onun dışında aslında ABS olmayan motosiklerin satışına bile karşıyım hatta günümüz teknolojisinde otomobillerde bile radarlar konuluyor yani o da klima nasıl standartta otomatik çarpışma önleme sistemlerinin bile standart olmasını isterim yani ESP bile standart oldu artık örneğin bunlar önemli şeyler LED fara takıldı gitti biizm gibi geri kalmis toplumlar


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)