Ama o kadar basit değil. Mesela, ben yamaha kullanıyorum, sabah servise bırakıyorum, işe dönüyorum akşam iş çıkışı gidip temiz temiz alıyorum. Bu önemli değil mi? Yoksa hakikaten motor fiyatlarını kıyaslayınca çok makül duruyor. Tabi 16000 km olacağını sanmam, Türkiye şartları diyip 8000 en uzun 10.000 yaparlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:03 ----------
Ben mi çok yabancıyım, bu motorlar japonlardan o kadar mı üstün? Japonları ezmeyelim.
Bulunduğu yakadaki Yamaha servisini beğenmiyor diye servise İstanbul'dan Tekirdağ'a giden var yahu burada, o kadar dert etmeyin servisin karşıda olmasını
Ben servisi hep hafta sonları yaptırıyorum, o yüzden işe yakın uzak çok derdim olmuyor.
Zaten işler bu şekilde gider de avrupalı motorlara talep artarsa servisler de çoğalır. Sonuçta eskiden bu markaların esamesi okunmuyordu şimdi japonlardan daha avantajlı olmaya başladılar. Bekleyelim görelim
Biraz aydınlandım bu avrupalı motorlar konusunda, normalde çok mesafeliydim, teşekkür ediyorum
Yakın olsun ama 5-6 binde bir servise gideyim. 6 ayda bir gitmezsem de arayıp getirmezseniz garantiden çıkar desinler veya demeyip geç getirdiğinde garanti dışı bırakılabilir notu düşsünler sisteme. Anadolu yakasındaki serviste Ataşehirde ben Leventten Şişliye veya Beşiktaş gibi merkezi yerlere daha uzun sürede gidiyorum bazen :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:04 ----------
Düzgün stok çekelerlerse ve Japonlarda stok olmazsa adam gibi 100'de satar 150'de satar Trident. Hele ki kurdan bir indirim daha gelipte 80e falan dayanırsa peynir ekmek. Dediğin gibi ondan sonra da bir yetkili bayi daha açarlar.
Triumph son zamanlarda ülkemizde sık sık anılmaya ve kullanmaya başlandı bizim için iyi haber
O halde senede bir değiştirmek kaydıyla 16.000'e kadar belki de sorunsuz kullanılabilir.
Benim durumda, pandemi olmayan ortamda, en iyi ihtimalle bile senede 16.000 km yapmıyorum, ama senede bir de yağ / yağ filresi değişimine sokmaktan gocunmam açıkçası; çünkü şu anki Honda'mın 6.000km veya 6 ay hangisi önce gelirse bakım şartı var. 6 ay koşulunu takmıyorum ama km koşuluna uyuyorum. Yine pandemi olmayan ortamda, en iyi ihtimalle 5,5 ayda bir bakıma sokmam gerekiyor. O halde 16.000'de bir bakıma giren Triumph benim için bakım maliyetinin azalması anlamına geliyor. (Eğer ki Triumph bakım maliyetleri Honda bakım maliyetlerinin 2 katı değilse. Öyle olduğunu hiç zannetmem...)
6 ay bakim araligi komedi resmen... Servisin garanti tehdidiyle zorunlu harac kesmesi bir nevi. Yapan da Honda, servise en az isi dusecek markalardan biri.
Aprilla shiver 900 Triump trident den daha avantajlı değil mi? Benzer fiyat, daha güçlü, daha geniş servi ağı ve Aprilla markası
mt07 ile kıyaslanamaz bile kanımca. Kusursuz bir güzellik bu. İnceleme videolarını sabırsızlıkla bekliyorum.
Hocam biri çift V2 silindir diğeri paralel üç silindir, ayrıca Shiver modeli çok yeni bir model değil artık 2007 yılında üretilmeye başlandı, daha ağır bi motosiklet,Trident 660 modelinin ıslak ağırlığı ile Shiver 900 modeli arasında neredeyse 30 kilogram fark var. Her ikisi de Avrupa olmasına rağmen Triumph modelleri ülkemizde daha fazla görünmekte.Her ne kadar ikisi de naked makineler olsa da aslında sürüş karakterleri farklı. Bu arada Benelli TnT 600 modeli paralel 4 silindirli motor bloğunu saymazsak tam bir Shiver kopyasıdır.
Aprilia'nin servisi cidden Triumph'in servisinden daha fazla mi var Turkiye'de? Burada tam tersi.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)