Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345614 ... SonuncuSonuncu

2021 Triumph Trident 660

    REKLAM ALANI
  1. #61
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Hayırlı olsun. Sabır
    Alıntı ALİCEM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam hayırlı olsun. Umarım go pro ve gerekli her şey hazırdır
    Benim bildiğim gerekli tek ekipman güvenlik için olanlar. Gerçi amaç motosikleti sürmekten ziyade göstermekse durum farklı olabilir tabii ki...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    Alıntı plectrum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    size saçma gelmesi tabiki doğal. Orta segmentte rekabetten bahsediyoruz bu segmentte rekabet için tasarım, guc tork dagılımı yanında 0-100 hepsınden daha cok onem tasıyor. Örneğin abs TCS nasıl şartsa 0-100'de birbirlerine en azından yarım sanıye civarında tolere edılebılır derecede yakın olması onemlı. ha siz tasarım vey a marka algısı veya torku yuksek dersenız ki başka soylenecek bisey kalmamıs bende derım kı 0-100'u diger rakıplerıne yaklaşamıyorsa fazladan beygır veya torkunda pek anlamı kalmıyor mlsf tork vs zaten bırbirlerıne yakın bu segmentın top modelleri. Siz 0-100 değerini sadece gaz kolunu cevirip kim daha hızlı gidiyor olarak algılıyorsanız 250 cc bir motora bakmanızı tavsıye ederım. yani olay farklı gunumuz teknolojısı ve standartları farklı bunu anlatmaya çalışıyorum 0-100 için sadece motosıklet alın demıyorum ama su an tum arge 0-100 için ABS ve TCS viraj abs si gibi sistemler için çalışıyor. Hatta 0-100 deki yarım sanıye daha ıyıleşme için muhendısler caba gosteriyor hem daha hızlı hemde daha az tuekten motorlar ıcın. Yani bu motor tutupta 5 sanıye altını yakalayamazsa tu kaka diyip kenara atılabılır tabıkı hepsınden hızlı olsun dıyemem ama rakıplerıne yaklaşamazsa tu kaka diyip atarım 0-100 değeri ara hızlanmalarda sollamalarda onemlı rol oynar
    Bu yorumun üzerine anlık Triumph mühendisleri
    Ezio41, sutlusoda ve wing41 bunu beğendiler.

  3. #63

    Üyelik
    04 Mart 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bn125
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun. Sabır


    Benim bildiğim gerekli tek ekipman güvenlik için olanlar. Gerçi amaç motosikleti sürmekten ziyade göstermekse durum farklı olabilir tabii ki...
    Önceki konu veya bu konunun başlarında arkadaşa video isteriz tarzı bir şey demiştim. O da planım var gibi bir şey demişti(özet olarak) ki ben de onun için dedim. Yoksa arkadaşın veya herhangi birimizin ekipmansız sürmesi benim açımdan asla kabul edilemez. Güvenliği de bu yüzden belirtme gereksiniminde bulunmadım. Zaten kişi kendi can güvenliğini düşünmüyorsa bana göre ne yüzüne karşı ne de forum gibi bir yerde uyarmanın bir anlamı da yok. Şanslıysa yaşar değilse de doğal seleksiyona uğrar.

  4. #64
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı ALİCEM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Önceki konu veya bu konunun başlarında arkadaşa video isteriz tarzı bir şey demiştim. O da planım var gibi bir şey demişti(özet olarak) ki ben de onun için dedim. Yoksa arkadaşın veya herhangi birimizin ekipmansız sürmesi benim açımdan asla kabul edilemez. Güvenliği de bu yüzden belirtme gereksiniminde bulunmadım. Zaten kişi kendi can güvenliğini düşünmüyorsa bana göre ne yüzüne karşı ne de forum gibi bir yerde uyarmanın bir anlamı da yok. Şanslıysa yaşar değilse de doğal seleksiyona uğrar.
    Anladım. Önceki muhabbetin devamı olduğunu farketmemiştim. Komple farklı anlamışım...
    ALİCEM bunu beğendi.

  5. #65
    sallami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
    Alıntı furkanguvenc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün kaporayı verdim Allah'tan bir mani çıkmazsa Şubat sonu gibi ilk marşa basacağız. Merak edenler için bir kaç bilgi vereyim. Orada görüştüğüm yetkili günde 1-2 civarında sipariş aldıklarını belirtti. Bu talebi karşılayabilecek misin dedim? Karşılarız bir sorun olacağını düşünmüyoruz dediler. Teslim tarihi ile ilgili netler bir aksama yaşanmayacağını düşünüyorum bende. Bu Covid-19 belası büyük bir sorun gerçi ama üretim ile ilgili bir sorun yok gibi. Durumlar bu şekilde inşallah herkes gönlünde ki motosikleti alır. Çeşit çeşit renk renk farklı motosikletler görürüz yollarda. Ben şahsen seviyorum farklı tarzları.
    Allah güle güle binmeyi nasip etsin inşallah. Kardeş zevk senin, para senin, seçim senin. Yok hızlanmaymış, yok zartmış, yok zurtmuş boş ver he de. Zannedersin arkadaş 46 numara. Her gün pistte, test pilotu. 3 kuruşluk zevk alınacak motorlara niye bu kadar anlam yüklüyorlar. Yahu hayat kısa, ensemizde covid var, ekonomi kötü adam basmış parayı almış. Daha kimsenin kıçı motora değmemiş, 63 tane yorum, 1 tanede oylama var. Güzel kardeşim en güzel günler senin olsun. Sağlıcakla bin motoruna.
    furkanguvenc bunu beğendi.
    ''Bir adam hangi yolda gidiyorsa, o yol onun kendi seçimidir.'' İp Man

  6. #66
    furkanguvenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2015
    Şehir
    istanbul
    Alıntı sallami adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allah güle güle binmeyi nasip etsin inşallah. Kardeş zevk senin, para senin, seçim senin. Yok hızlanmaymış, yok zartmış, yok zurtmuş boş ver he de. Zannedersin arkadaş 46 numara. Her gün pistte, test pilotu. 3 kuruşluk zevk alınacak motorlara niye bu kadar anlam yüklüyorlar. Yahu hayat kısa, ensemizde covid var, ekonomi kötü adam basmış parayı almış. Daha kimsenin kıçı motora değmemiş, 63 tane yorum, 1 tanede oylama var. Güzel kardeşim en güzel günler senin olsun. Sağlıcakla bin motoruna.
    Teşekkür ederim bende fazla düşünmedim zaten imkan varken durum varken aldım. Sonuçta bu da bir yatırım bundan 1 sene önce aldığım araba neredeyse iki katı fiyatına ulaştı. Böyle düşününce çokta dert etmiyorum ödeyeceğim borcu harcı.
    Daha güzelleri sizlerin olsun inşallah.
    Honda CBR125R- Yamaha MT07- Yamaha Nmax 155- Honda PCX125- KTM Duke250- Yamaha Xmax 250- Ducati Scrambler İcon- Honda Forza 250

  7. #67
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Alıntı furkanguvenc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün kaporayı verdim Allah'tan bir mani çıkmazsa Şubat sonu gibi ilk marşa basacağız. Merak edenler için bir kaç bilgi vereyim. Orada görüştüğüm yetkili günde 1-2 civarında sipariş aldıklarını belirtti. Bu talebi karşılayabilecek misin dedim? Karşılarız bir sorun olacağını düşünmüyoruz dediler. Teslim tarihi ile ilgili netler bir aksama yaşanmayacağını düşünüyorum bende. Bu Covid-19 belası büyük bir sorun gerçi ama üretim ile ilgili bir sorun yok gibi. Durumlar bu şekilde inşallah herkes gönlünde ki motosikleti alır. Çeşit çeşit renk renk farklı motosikletler görürüz yollarda. Ben şahsen seviyorum farklı tarzları.
    Hayırlı olsun şimdiden
    furkanguvenc bunu beğendi.

  8. #68
    gurcanozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Şehir
    Almanya
    Hocam, siz de benim gibi yapin, kimseyi umursamayin. Alabiliyorsaniz, buna para ayirabiliyorsaniz, mantikli bir secim ise alin. Mantik isini siz belirlersiniz, baskasi da degil. Bana gore onemli olan, kullanim amaci ve verdigi/verecegi keyif.

    - 0-100'culer
    - Al-sat'cilar
    - CC fetiscileri
    - "Servis/parca sIkInti"'cilar
    furkanguvenc ve cıbılduck bunu beğendiler.

  9. #69
    ShipShaq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2020
    Motosikleti
    Triumph Street Triple R(idi)-Aprilia Tuono V4 1100
    Alıntı plectrum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    size saçma gelmesi tabiki doğal. Orta segmentte rekabetten bahsediyoruz bu segmentte rekabet için tasarım, guc tork dagılımı yanında 0-100 hepsınden daha cok onem tasıyor. Örneğin abs TCS nasıl şartsa 0-100'de birbirlerine en azından yarım sanıye civarında tolere edılebılır derecede yakın olması onemlı. ha siz tasarım vey a marka algısı veya torku yuksek dersenız ki başka soylenecek bisey kalmamıs bende derım kı 0-100'u diger rakıplerıne yaklaşamıyorsa fazladan beygır veya torkunda pek anlamı kalmıyor mlsf tork vs zaten bırbirlerıne yakın bu segmentın top modelleri. Siz 0-100 değerini sadece gaz kolunu cevirip kim daha hızlı gidiyor olarak algılıyorsanız 250 cc bir motora bakmanızı tavsıye ederım. yani olay farklı gunumuz teknolojısı ve standartları farklı bunu anlatmaya çalışıyorum 0-100 için sadece motosıklet alın demıyorum ama su an tum arge 0-100 için ABS ve TCS viraj abs si gibi sistemler için çalışıyor. Hatta 0-100 deki yarım sanıye daha ıyıleşme için muhendısler caba gosteriyor hem daha hızlı hemde daha az tuekten motorlar ıcın. Yani bu motor tutupta 5 sanıye altını yakalayamazsa tu kaka diyip kenara atılabılır tabıkı hepsınden hızlı olsun dıyemem ama rakıplerıne yaklaşamazsa tu kaka diyip atarım 0-100 değeri ara hızlanmalarda sollamalarda onemlı rol oynar
    Ya birader birkaç konudur denk geliyorum senin yorumlarına, ne bir düzgün Türkçe kullanımı var, ne doğru dürüst bir motosiklet bilgisi var. Daimi olarak polemik yaratma ve saçmalama peşindesin. Banlanmıştın en son yine geldin yine devam ediyorsun. Senin bu kainata faydan ne Allah aşkına? Yorumlarını okuduğum zaman beynim kanıyor. Allah aşkına git ötede oyna. Foruma giriyorum bilgilendirici şeyler okumak için, ilk gördüğüm senin saçma sapan konuların ve yorumların.
    Dünya üzerinde rastladığım davası en boş adamlardan birisin.

  10. #70
    furkanguvenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2015
    Şehir
    istanbul
    Alıntı gurcanozturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam, siz de benim gibi yapin, kimseyi umursamayin. Alabiliyorsaniz, buna para ayirabiliyorsaniz, mantikli bir secim ise alin. Mantik isini siz belirlersiniz, baskasi da degil. Bana gore onemli olan, kullanim amaci ve verdigi/verecegi keyif.

    - 0-100'culer
    - Al-sat'cilar
    - CC fetiscileri
    - "Servis/parca sIkInti"'cilar
    Teşekkür ederim, olumlu olumsuz yorumlar yapılabilir sonuçta bu mecra onun için var. Kimin ne niyetle söylediğini az çok anlayabilecek kapasitedeyim sorun yok isteyen özgürce fikrini, düşüncesini yazsın.
    hasmet bunu beğendi.
    Honda CBR125R- Yamaha MT07- Yamaha Nmax 155- Honda PCX125- KTM Duke250- Yamaha Xmax 250- Ducati Scrambler İcon- Honda Forza 250

  11. #71

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı plectrum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    size saçma gelmesi tabiki doğal. Orta segmentte rekabetten bahsediyoruz bu segmentte rekabet için tasarım, guc tork dagılımı yanında 0-100 hepsınden daha cok onem tasıyor. Örneğin abs TCS nasıl şartsa 0-100'de birbirlerine en azından yarım sanıye civarında tolere edılebılır derecede yakın olması onemlı. ha siz tasarım vey a marka algısı veya torku yuksek dersenız ki başka soylenecek bisey kalmamıs bende derım kı 0-100'u diger rakıplerıne yaklaşamıyorsa fazladan beygır veya torkunda pek anlamı kalmıyor mlsf tork vs zaten bırbirlerıne yakın bu segmentın top modelleri. Siz 0-100 değerini sadece gaz kolunu cevirip kim daha hızlı gidiyor olarak algılıyorsanız 250 cc bir motora bakmanızı tavsıye ederım. yani olay farklı gunumuz teknolojısı ve standartları farklı bunu anlatmaya çalışıyorum 0-100 için sadece motosıklet alın demıyorum ama su an tum arge 0-100 için ABS ve TCS viraj abs si gibi sistemler için çalışıyor. Hatta 0-100 deki yarım sanıye daha ıyıleşme için muhendısler caba gosteriyor hem daha hızlı hemde daha az tuekten motorlar ıcın. Yani bu motor tutupta 5 sanıye altını yakalayamazsa tu kaka diyip kenara atılabılır tabıkı hepsınden hızlı olsun dıyemem ama rakıplerıne yaklaşamazsa tu kaka diyip atarım 0-100 değeri ara hızlanmalarda sollamalarda onemlı rol oynar

    Çok merak ediyorum, hayatında kaç kere kronometre tutup 0-100 denemesi yaptın ? Ben hiç yapmadım da ondan soruyorum. 0-100'ü 5 s olan bir motosikleti kullanan adam normal sürüşte zaten 6 - 7 s'den önce 100'e çıkmaz. Neden çıksın ki zaten ? Kiminle yarışıyoruz ? O yarım saniyelik iyileştirmeler olaya senin gibi bakan adamları kandırabilmek için yapılıyor. Sadece şov, gövde gösterisi amaçlı... Bugün R25'in 0-100'ü Dominar'dan iyi değil mi ? Bir de arkasında artçı varken denesinler bakalım ne sonuç veriyor ? Bu durumda hangisini çöpe atacağız ? Düşük torklu motorda kg başına düşen tork düşüktür, arkada artçı varken çok daha düşük olur.

    Bu iş bilmem kaç Ghz'lik işlemci alıp performansının %15'ini kullanmaya benziyor.

  12. #72
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    BUNUN endoru vers'yonunu da yapmi; namussuzlar
    s]per olmu;

  13. #73
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok merak ediyorum, hayatında kaç kere kronometre tutup 0-100 denemesi yaptın ? Ben hiç yapmadım da ondan soruyorum. 0-100'ü 5 s olan bir motosikleti kullanan adam normal sürüşte zaten 6 - 7 s'den önce 100'e çıkmaz. Neden çıksın ki zaten ? Kiminle yarışıyoruz ? O yarım saniyelik iyileştirmeler olaya senin gibi bakan adamları kandırabilmek için yapılıyor. Sadece şov, gövde gösterisi amaçlı... Bugün R25'in 0-100'ü Dominar'dan iyi değil mi ? Bir de arkasında artçı varken denesinler bakalım ne sonuç veriyor ? Bu durumda hangisini çöpe atacağız ? Düşük torklu motorda kg başına düşen tork düşüktür, arkada artçı varken çok daha düşük olur.

    Bu iş bilmem kaç Ghz'lik işlemci alıp performansının %15'ini kullanmaya benziyor.
    O artık aramızda değil

  14. #74

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    her ışıklarda durunca 0 100 yapanlar el kaldırsın ama 100 olcak sonrasına basmak yok
    şubata kadar çatlarız heralde meraktan gelsede görsek şu motoru.

  15. #75
    furkanguvenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2015
    Şehir
    istanbul
    Alıntı tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    her ışıklarda durunca 0 100 yapanlar el kaldırsın ama 100 olcak sonrasına basmak yok
    şubata kadar çatlarız heralde meraktan gelsede görsek şu motoru.
    Sen bir de bana sor o merakı ve heyecanı bu arada X-Max 250 motorum satılıp ilgilenen olursa yazabilir acelesi yok ama güzel bir fiyattan vereceğim. 2020model 11.800km de.
    tarzan rıfkı bunu beğendi.

  16. #76

    Üyelik
    25 Kasım 2020
    Motosikleti
    Honda CB500 F 2021
    Herkese selamlar,

    Foruma yeni katildim ve kismet olursa ben de Triumph Trident alacagim. Bildigim ve yabanci forumlarda okudugum kadariyla maliyetleri kismak ve orta-giris sinifta rekabet edebilmek icin Triumph kaliteden odun vermeden ozel bir fiyatlandirma politikasi izliyor. Uretimi diger Triumph modellerinin aksine Tayland`da gerceklestiriliyor ve Triumph`un en uygun fiyatli modeli konumunda. Ancak Turkiye`de anlamadigim bir fiyat politikasi var. Ornek vermek gerekirse Almanya fiyatlari ile karsilastirdigimizda Trident 660 - 7.343 Euro, Street Triple S - 8.450 Euro ve Street Twin - 9.050 Euro` dan baslayan fiyatlarla. Turkiye`de ise bugunku fiyatlar yaklasik olarak Trident 660 - 90.000 TL, Street Triple S - 110.000 TL ve Street Twin - 100.000 TL. Basit mantik ve dogru oranti yardimiyla bugunku kurlar itibariyle Trident 660`in pahaliya, Street Triple modelinin ise asiri pahaliya satildigini dusunuyorum. Bu konuda Turkiye`de fiyatlandirmanin nasil yapildigina dair bilgisi olan arkadaslar varsa ve yanit verirlerse sevinirim.

  17. #77

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Motosikleti
    F850 Gs
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor tatlı görünüyor.

    https://i.hizliresim.com/MIXZaG.jpg
    Gözlerimdeki kalpleri görüyor musunuz?
    tommygun bunu beğendi.

  18. #78
    furkanguvenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2015
    Şehir
    istanbul
    Alıntı quickshifter adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese selamlar,

    Foruma yeni katildim ve kismet olursa ben de Triumph Trident alacagim. Bildigim ve yabanci forumlarda okudugum kadariyla maliyetleri kismak ve orta-giris sinifta rekabet edebilmek icin Triumph kaliteden odun vermeden ozel bir fiyatlandirma politikasi izliyor. Uretimi diger Triumph modellerinin aksine Tayland`da gerceklestiriliyor ve Triumph`un en uygun fiyatli modeli konumunda. Ancak Turkiye`de anlamadigim bir fiyat politikasi var. Ornek vermek gerekirse Almanya fiyatlari ile karsilastirdigimizda Trident 660 - 7.343 Euro, Street Triple S - 8.450 Euro ve Street Twin - 9.050 Euro` dan baslayan fiyatlarla. Turkiye`de ise bugunku fiyatlar yaklasik olarak Trident 660 - 90.000 TL, Street Triple S - 110.000 TL ve Street Twin - 100.000 TL. Basit mantik ve dogru oranti yardimiyla bugunku kurlar itibariyle Trident 660`in pahaliya, Street Triple modelinin ise asiri pahaliya satildigini dusunuyorum. Bu konuda Turkiye`de fiyatlandirmanin nasil yapildigina dair bilgisi olan arkadaslar varsa ve yanit verirlerse sevinirim.
    Hayırlsı olsun inşallah alırsınız beraber gezeriz. Fiyatlandırma politikası ile ilgili bir bilgim yok lakin bahsetmiş olduğunuz Street Triple S modeli A2 ehliyet ile kullanılabilen düşük güçte olan modeli olabilir. Street Twin ile arasında ki fark TL bazında bugün ki kurla 16bin ₺ civarına geliyor. Şuan ki fiyatı ile Trident (lansman fiyatı) ile arasında 9.500 ₺ gibi bir fark oluyor ülkemizde de. Evet fark var ama çokta büyük bir fark değil bence.
    Honda CBR125R- Yamaha MT07- Yamaha Nmax 155- Honda PCX125- KTM Duke250- Yamaha Xmax 250- Ducati Scrambler İcon- Honda Forza 250

  19. #79

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    Bence fiyat olarak lansman fiyatı çok mantıklı bir noktada. 600 RR ımı satmak üzereyim. Üzerine para koyup ben de yazılmayı düşünüyorum ama 187 boy 85 kiloyum. Altımda cimcoz gibi durur mu acaba bilemedim. Bunun dışında tüm verileri mantıklı motosikletin.

  20. #80

    Üyelik
    02 Aralık 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2021 Triumph Trident 660
    Alıntı furkanguvenc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen öyle doğrudur. Zamlar etkilemiyor 89.900 ₺ motosiklete sahip olacağım, ben ve benim gibi ön sipariş verenler.
    Fiyat güncellenmiş ve 84.490 olmuş.
    Önsipariş veren bizlere bu indirim ikinci ve son taksitte yansıyacak mı acaba?
    Sonuçta vergi devlete ürün gümrükten geçerken ödeniyor, ki ürünler 2021 Şubat sonunda gelecek.

    İlk defa bir şeye aşık oldum ve önsipaişle kullanmak amacıyla (ticari yatırım değil) aldım, onda da zarar ettik :(
    5.410 lira fark sayesinde güzel koruma ekipmanları alabilir, motor aşkımızın ömrünü uzatabiliriz.

    Bu indirimden KORLAS biz önsipariş veren Triumph aşıklarının yanında olur mu acaba?


4. sayfa BirinciBirinci ... 2345614 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)