Önceki konu veya bu konunun başlarında arkadaşa video isteriz tarzı bir şey demiştim. O da planım var gibi bir şey demişti(özet olarak) ki ben de onun için dedim. Yoksa arkadaşın veya herhangi birimizin ekipmansız sürmesi benim açımdan asla kabul edilemez. Güvenliği de bu yüzden belirtme gereksiniminde bulunmadım. Zaten kişi kendi can güvenliğini düşünmüyorsa bana göre ne yüzüne karşı ne de forum gibi bir yerde uyarmanın bir anlamı da yok. Şanslıysa yaşar değilse de doğal seleksiyona uğrar.
Allah güle güle binmeyi nasip etsin inşallah. Kardeş zevk senin, para senin, seçim senin. Yok hızlanmaymış, yok zartmış, yok zurtmuş boş ver he de. Zannedersin arkadaş 46 numara. Her gün pistte, test pilotu. 3 kuruşluk zevk alınacak motorlara niye bu kadar anlam yüklüyorlar. Yahu hayat kısa, ensemizde covid var, ekonomi kötü adam basmış parayı almış. Daha kimsenin kıçı motora değmemiş, 63 tane yorum, 1 tanede oylama var. Güzel kardeşim en güzel günler senin olsun. Sağlıcakla bin motoruna.
''Bir adam hangi yolda gidiyorsa, o yol onun kendi seçimidir.'' İp Man
Teşekkür ederim bende fazla düşünmedim zaten imkan varken durum varken aldım. Sonuçta bu da bir yatırım bundan 1 sene önce aldığım araba neredeyse iki katı fiyatına ulaştı. Böyle düşününce çokta dert etmiyorum ödeyeceğim borcu harcı.
Daha güzelleri sizlerin olsun inşallah.
Honda CBR125R- Yamaha MT07- Yamaha Nmax 155- Honda PCX125- KTM Duke250- Yamaha Xmax 250- Ducati Scrambler İcon- Honda Forza 250
Hocam, siz de benim gibi yapin, kimseyi umursamayin. Alabiliyorsaniz, buna para ayirabiliyorsaniz, mantikli bir secim ise alin. Mantik isini siz belirlersiniz, baskasi da degil. Bana gore onemli olan, kullanim amaci ve verdigi/verecegi keyif.
- 0-100'culer
- Al-sat'cilar
- CC fetiscileri
- "Servis/parca sIkInti"'cilar
Ya birader birkaç konudur denk geliyorum senin yorumlarına, ne bir düzgün Türkçe kullanımı var, ne doğru dürüst bir motosiklet bilgisi var. Daimi olarak polemik yaratma ve saçmalama peşindesin. Banlanmıştın en son yine geldin yine devam ediyorsun. Senin bu kainata faydan ne Allah aşkına? Yorumlarını okuduğum zaman beynim kanıyor. Allah aşkına git ötede oyna. Foruma giriyorum bilgilendirici şeyler okumak için, ilk gördüğüm senin saçma sapan konuların ve yorumların.
Dünya üzerinde rastladığım davası en boş adamlardan birisin.
Honda CBR125R- Yamaha MT07- Yamaha Nmax 155- Honda PCX125- KTM Duke250- Yamaha Xmax 250- Ducati Scrambler İcon- Honda Forza 250
Çok merak ediyorum, hayatında kaç kere kronometre tutup 0-100 denemesi yaptın ? Ben hiç yapmadım da ondan soruyorum. 0-100'ü 5 s olan bir motosikleti kullanan adam normal sürüşte zaten 6 - 7 s'den önce 100'e çıkmaz. Neden çıksın ki zaten ? Kiminle yarışıyoruz ? O yarım saniyelik iyileştirmeler olaya senin gibi bakan adamları kandırabilmek için yapılıyor. Sadece şov, gövde gösterisi amaçlı... Bugün R25'in 0-100'ü Dominar'dan iyi değil mi ? Bir de arkasında artçı varken denesinler bakalım ne sonuç veriyor ? Bu durumda hangisini çöpe atacağız ? Düşük torklu motorda kg başına düşen tork düşüktür, arkada artçı varken çok daha düşük olur.
Bu iş bilmem kaç Ghz'lik işlemci alıp performansının %15'ini kullanmaya benziyor.
BUNUN endoru vers'yonunu da yapmi; namussuzlar
s]per olmu;
her ışıklarda durunca 0 100 yapanlar el kaldırsın ama 100 olcak sonrasına basmak yok
şubata kadar çatlarız heralde meraktan gelsede görsek şu motoru.
Herkese selamlar,
Foruma yeni katildim ve kismet olursa ben de Triumph Trident alacagim. Bildigim ve yabanci forumlarda okudugum kadariyla maliyetleri kismak ve orta-giris sinifta rekabet edebilmek icin Triumph kaliteden odun vermeden ozel bir fiyatlandirma politikasi izliyor. Uretimi diger Triumph modellerinin aksine Tayland`da gerceklestiriliyor ve Triumph`un en uygun fiyatli modeli konumunda. Ancak Turkiye`de anlamadigim bir fiyat politikasi var. Ornek vermek gerekirse Almanya fiyatlari ile karsilastirdigimizda Trident 660 - 7.343 Euro, Street Triple S - 8.450 Euro ve Street Twin - 9.050 Euro` dan baslayan fiyatlarla. Turkiye`de ise bugunku fiyatlar yaklasik olarak Trident 660 - 90.000 TL, Street Triple S - 110.000 TL ve Street Twin - 100.000 TL. Basit mantik ve dogru oranti yardimiyla bugunku kurlar itibariyle Trident 660`in pahaliya, Street Triple modelinin ise asiri pahaliya satildigini dusunuyorum. Bu konuda Turkiye`de fiyatlandirmanin nasil yapildigina dair bilgisi olan arkadaslar varsa ve yanit verirlerse sevinirim.
Hayırlsı olsun inşallah alırsınız beraber gezeriz. Fiyatlandırma politikası ile ilgili bir bilgim yok lakin bahsetmiş olduğunuz Street Triple S modeli A2 ehliyet ile kullanılabilen düşük güçte olan modeli olabilir. Street Twin ile arasında ki fark TL bazında bugün ki kurla 16bin ₺ civarına geliyor. Şuan ki fiyatı ile Trident (lansman fiyatı) ile arasında 9.500 ₺ gibi bir fark oluyor ülkemizde de. Evet fark var ama çokta büyük bir fark değil bence.
Honda CBR125R- Yamaha MT07- Yamaha Nmax 155- Honda PCX125- KTM Duke250- Yamaha Xmax 250- Ducati Scrambler İcon- Honda Forza 250
Bence fiyat olarak lansman fiyatı çok mantıklı bir noktada. 600 RR ımı satmak üzereyim. Üzerine para koyup ben de yazılmayı düşünüyorum ama 187 boy 85 kiloyum. Altımda cimcoz gibi durur mu acaba bilemedim. Bunun dışında tüm verileri mantıklı motosikletin.
Fiyat güncellenmiş ve 84.490 olmuş.
Önsipariş veren bizlere bu indirim ikinci ve son taksitte yansıyacak mı acaba?
Sonuçta vergi devlete ürün gümrükten geçerken ödeniyor, ki ürünler 2021 Şubat sonunda gelecek.
İlk defa bir şeye aşık oldum ve önsipaişle kullanmak amacıyla (ticari yatırım değil) aldım, onda da zarar ettik :(
5.410 lira fark sayesinde güzel koruma ekipmanları alabilir, motor aşkımızın ömrünü uzatabiliriz.
Bu indirimden KORLAS biz önsipariş veren Triumph aşıklarının yanında olur mu acaba?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)