Amerika'da fiyatlar:
Trident $7,995
MT 07 $7,599
Bir Triumph için çok iddialı fiyat... Eğer bu modelin kalitesi, marka çizgisinin dışında değilse, Triumph atılım konusunda ciddi demektir. Naked piyasasında Yamaha'ya kafa tutmak kolay değil.
Amerika'da fiyatlar:
Trident $7,995
MT 07 $7,599
Bir Triumph için çok iddialı fiyat... Eğer bu modelin kalitesi, marka çizgisinin dışında değilse, Triumph atılım konusunda ciddi demektir. Naked piyasasında Yamaha'ya kafa tutmak kolay değil.
765 jenerasyonuyla beraber marka çağ atladı. Kalite konusunda TR prestiji bile çok hızlı yükseldi son 2-3 senede. Normalde 99 100 bin lansman 89 bin TL iyi fiyat ancak ürün eğer Avrupa üretimiyse 80 85e'de satabilirlermiş keşke biraz çok satmayı düşünselerdi. 80 gibi bir fiyat koysalardı rekor satış yapabilirlerdi esasen. Zaten o kadar motor satınca servis ve yedek parçadan yürüyeceksin.
Trident sunumunu izlediniz mi bilmiyorum ama siz ne derseniz deyin, Triumph alenen piyasadaki orta sinif ciplaklarin bir tarafina koymaya geldik diye defalarca ustune basa basa soyluyorlar. Bir bildikleri var.
Ve o bildikleri olacak bence
Bugün kaporayı verdim Allah'tan bir mani çıkmazsa Şubat sonu gibi ilk marşa basacağız. Merak edenler için bir kaç bilgi vereyim. Orada görüştüğüm yetkili günde 1-2 civarında sipariş aldıklarını belirtti. Bu talebi karşılayabilecek misin dedim? Karşılarız bir sorun olacağını düşünmüyoruz dediler. Teslim tarihi ile ilgili netler bir aksama yaşanmayacağını düşünüyorum bende. Bu Covid-19 belası büyük bir sorun gerçi ama üretim ile ilgili bir sorun yok gibi. Durumlar bu şekilde inşallah herkes gönlünde ki motosikleti alır. Çeşit çeşit renk renk farklı motosikletler görürüz yollarda. Ben şahsen seviyorum farklı tarzları.
Hocam hayırlı olsun. Umarım go pro ve gerekli her şey hazırdır
Üff tam bir çıtır değil mi?
Hayırlı olsun.
2015 zamanlarında olsaydım, bir müddet değişiklik olsun diye bu motora geçerdim, şimdi sadece bakarım, eldekini satıp naked bir motora geçmeyi gözüm yemiyor, yoksa bayıldım bu motora, ilk göz ağrım kawasaki er5'i yenilemişler gibi hissettiriyor.
Honda CBR125R- Yamaha MT07- Yamaha Nmax 155- Honda PCX125- KTM Duke250- Yamaha Xmax 250- Ducati Scrambler İcon- Honda Forza 250
Bir 650 r in 0-100 hızlanmasına erişemezse ölü doğduğunun kanıtıdır. Artık kağıt uzerınde teknık ozellıklere bakılarak insanları kandırmak demode oldu. Motorun 0-100 verilere gelse de cb 650 r ile karşılaştırabilsek en azından. Ha mt 07 ye zaten yaklaşamaz orası aşikar ama mt 07 de tcs olmaması o kadar seri hızlanan bir alet için ürkütücü
Honda CBR125R- Yamaha MT07- Yamaha Nmax 155- Honda PCX125- KTM Duke250- Yamaha Xmax 250- Ducati Scrambler İcon- Honda Forza 250
size saçma gelmesi tabiki doğal. Orta segmentte rekabetten bahsediyoruz bu segmentte rekabet için tasarım, guc tork dagılımı yanında 0-100 hepsınden daha cok onem tasıyor. Örneğin abs TCS nasıl şartsa 0-100'de birbirlerine en azından yarım sanıye civarında tolere edılebılır derecede yakın olması onemlı. ha siz tasarım vey a marka algısı veya torku yuksek dersenız ki başka soylenecek bisey kalmamıs bende derım kı 0-100'u diger rakıplerıne yaklaşamıyorsa fazladan beygır veya torkunda pek anlamı kalmıyor mlsf tork vs zaten bırbirlerıne yakın bu segmentın top modelleri. Siz 0-100 değerini sadece gaz kolunu cevirip kim daha hızlı gidiyor olarak algılıyorsanız 250 cc bir motora bakmanızı tavsıye ederım. yani olay farklı gunumuz teknolojısı ve standartları farklı bunu anlatmaya çalışıyorum 0-100 için sadece motosıklet alın demıyorum ama su an tum arge 0-100 için ABS ve TCS viraj abs si gibi sistemler için çalışıyor. Hatta 0-100 deki yarım sanıye daha ıyıleşme için muhendısler caba gosteriyor hem daha hızlı hemde daha az tuekten motorlar ıcın. Yani bu motor tutupta 5 sanıye altını yakalayamazsa tu kaka diyip kenara atılabılır tabıkı hepsınden hızlı olsun dıyemem ama rakıplerıne yaklaşamazsa tu kaka diyip atarım 0-100 değeri ara hızlanmalarda sollamalarda onemlı rol oynar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)