Triumph servisi rutin bir bakım için ne kadar ücret talep ediyor. Örneğin yağ ve filtrenin değiştiği bir bakımın ücreti nedir?
arkadaşlar korkmayın parça sorunu servisi ıvır zıvır Triumph i bir kullanın zaten sağlam ve müthiş kaliteli motorlar size sorun çıkarmazlar
korlasa gitmeyeckseniz motopeak Özkan usta var sonra mototriple var buralara gidebilirsiniz
geçen daytona 675 e bakım yaptırdım 3.6 lt yağ orjinal Triumph yağ filtresi 1 tane plaka lambası ve bir takım ufak tefek eksiklikleri tamamladık 1.5 saat işçilik 650 tl tuttu
Ducati gibi düşünmeyin Triumph bakımlarını
bunlar sıralı 3 silindirli her devirde tork beygir sunan müthiş motorlar kullanması çok zevkli hepsinin
Bu makinayı inceledim mt07 ile mukayese edilemez, lansman fiyatı 89.000 deniyor bu fiyat ise naked motor alacaklar için bu zamanda çok çok çok iyi bir fiyat. Mt07 den birçok üstün özellikleri var, 10 bin TL az bile, 3 silindir, sürüş modları var, gösterge harika bir de üstüne telefon ve go pro bile bağlayabilirsin, navigasyon hava durumu gibi şeyleri görebiliyorsun, ekstra alırsan lastik basınç göstergesi de bu ekranda görünebiliyor, 80hp, quickshifter opsiyonel mi bilmiyorum var, amortisörler, frenler daha iyi, tasarımına bayıldım hele yeni mt07 bin beğenmediğim tasarımı sonrası bu motorla mukayese edilemez. Yuvarlak far zaten çok sevdiğim bir tasarım. MT 07 mi bu diye düşünmezdim varsa bütçe hiç düşünmeden Trident derim.
Hocam az olup olmaması önemli değil. Motosiklet avrupada mt07 ve xsr700den daha ucuza satılıyor fakat nedense Türkiyede daha pahalı. Tamamiyle distribütörlerin kazancı o fazladan 10klar. 80kya getirseler bu motoru millet 07nin yüzüne bakmaz. Gel gör ki işte avrupa malı özeldir anlayışıyla bizi öpüyorlar.
Ben dolar olarak baktığımda xsr 8500$ trident 8000$ yazmaktaydı. Uk fiyatına baktım şimdi evet trident daha pahalıymış. Fakat asyadan gelen motorlara %20 gümrük vergisi olmasına rağmen xsr ile türkiyede aynı fiyata satılıyor.
Hayırlısı olsun hocam. Resimlerde biraz küçük gözüktü gözüme, o konu hakkında da bilgilendirirsen sevinirim
Evet Yamaha burada genelde oldukça agresif / rekabetçi bir fiyat politikası güdüyor, iyi de yapıyor. Ama (öyle bir niyetim olsa) benim param MT-07 yerine kesinlikle buna çalışırdı.
Bu arada yanlış anlaşılmasın cebimde 90k para olsa gidip de herhangi bir japona asla para vermem. O kadar para veriyoruz en azından biraz farklı olalım. Bu sebepten dolayı bile bu motora o para verilir. Keşke
250-500xc motorlar getirseler.
Kesinlikle Triumph diyorum.
Thunderbird kullandım çok iyiydi ki hayli eskiydi (1997 model, yazısı burada)
Tiger 800XC kullandım ki çok iyiydi.
Street Triple RS ise öyle böyle değildi
Triumph'un farkı ayar. Motoru, gazı, süspansiyonu, şasisi kısaca her şeyi çok iyi ayarlı. Bütünlük var ve bütün olarak iyi motosikletler üretiyor Triump. Üç silindirin farkı da çok keyifli, 2 silindir gibi güçlü ama 4 silindirli gibi devir zevki olan makineler üretiyor Trüumph.
Japon motosikletler kesinlikle iyi ve sorunsuz ama Avrupalı motosikletlerin de çok açık şekilde "ruhu" var (Ducati, Aprilia, KTM modelleri sürdüm ve hepsinde de: "Japon iyi ama ruhsuz." dedirttiler.
Bence kesinlikle Triumph.
"Acemisi olduğunuz tekniği önce kapalı alanda, tedirginlik geçtikten, tekniğe hakim olduktan sonra yolda deneyin ve yavaş yavaş yol sürüşüne aktarın." motorhikayesi.com | "Motosiklete Binmeyin, Motosikleti Sürün"
trident ile mt07 nin mukayesi bile yapılmaz bu fiyat farkı için.evet mt7 80 trident 100 bin tl olsaydı o işe girilmez diyebilirdim.donanım,güç farkı var,silindir farkı var ayrıca yepyeni bir model.mt07 nin şu fiyat kıyasında tek avantajı 2.el değeri olur bide motor özelliği olur.yakında kıyaslama videoları çıkar ordan daha iyi bir fikir edinebiliriz.kaldıki şu an bildiğim kadarıyla cebinde parayla yamahaya gidip mt07 alamıyorsun çünkü yok.uzun bir sürede olmaz çünkü yeni kasası çıktı.ocak şubat gibi yeni kasası gelse ki yine fark etmez donanım olarak hiç bir değişikliği yok.şu zamanın kesinlikle fiyat performans motoru trident desek gayet yeri olur.
ayrıca şu an ducati 797plus seçeneğide var onunda fiyatı 88bin tl.ama oda mt07 gibi sıradan donanım olarak fakir kalıyor.
artık cidden eskidendi o japon motor fiyatı vs Avrupa motor fiyatı
çünkü fiyat farkı kalmadı gibi nerdeyse ülkemizde Avrupalı motor tercih etmekten cekinenler gitsin Triumph galerisine KTM galerisine bir baksınlar denesinler dokunsunlar
özellikle bu Avrupa markaları amortisör ve fren grubunu hep kaliteli kullanıyorlar o benim dikkatimi çok çekmişti malzemeler hep sağlam oluyor
Ben size soyle bir hikaye anlatayim: 3 ay once mt-07nin 70 bin lira oldugu vakitte 80 bine 2020 Ducati Monster 821 aldik bir arkadasimiza.
Hani su Brembo M4 frenli, yukari/asagi quickshifterli, renkli ekranli ve coklu surus moduna sahip olan.
Japon devri ulkemizde sifir motosikletler icin simdilik kapandi. Bosuna korumaya calismayin bindiginiz motorun markasini.
Trident yeni baslayanlarin duragi olacak bence. MT-07 gibi uzerinde hic bir teknoloji barindirmayan bir motorla kiyaslanmamali.
Uzun yillar gercekten MT-07 cok iyi bir secimdi. Ama o devir bitti. Hele ki ulkemizde. Zaten sokaga bakarsaniz 2017nin uzerinde model bir MT-07 pek goremezsiniz. O paralara aptal degil kimse.
abi valla yalan söylemiyorum Triumph motorum da oldu Allah'a çok şükür
zaten sahibinden ilanlarına bakın ilan sayısı çok az alanlar satmak istemiyor gerek yok
bunlar binici motoru hem sağlamlar hem kaliteliler şu üstteki videodan bakın işçilik kalitesine anlarsınız
cidden övmek için söylemiyorum bu fiyatlarda gerçekten iyiler zaten şuan ki piyasaya göre pahalı olsalar sesim çıkmayacak maksat millet büyük paralara iyi kaliteli makinelere binsin
130 küsür yıllık firma sonuçta adamlar tırı vırı değiller yani
İngiltere üretimi olduğu için uzakdoğu ürünlerine ek vergi muhabbetleride olmadığı için şuanki kampanyalı fiyatı 89 bin küsür olarak açıklandı bu fiyatlarda motor almak isteyenler degerlendirsin
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)