Sayın Nickjack27;
merhabalar inş en kısa sürede teslim edilir bu kadar uzun süre mağdur edilip teslim edildi denmesi çok yanlış bende kısmetse almayı düşünüyorum ama malesef böyle insanların mağdur edilmesi acaba dedirtiyor sonuçta sezon başladı ki zaten 2020 kasımda kapora alınıp bu zamana kadar teslim edilmemesi büyük eksiklik umarım en kısa sürede teslşm edilir
bu arada test sürüşüne gittiniz mi ?
Alişan çiçek gibi ilk sürüş incelemesini yapmış. Videosunda Ağustos ayında gelecek olan partinin bittiğini, motoru almak isteyenlerin Eylül ayına isim yazdırdığından bahsediyor. Korlas da sarı sitede Trident'in ilanını kaldırmış maalesef.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Motordan sıfır anlayan birinin bile motopixelin bir kaç videosunu izleyip bu adamın pirimden reklamdan başka hatta motor bile sürmeyi bilmediğinden falan şüphelenir
Kaç papele satılmış ilk gelen parti bilgisi olan var mı?
Korlas aldığı kaporoları youtuber lara yediriyor gibi sanki.
mayısa giriyoruz ilk kapora verenler motoru teslim aldımı ? alan hiçmi yok yaa test motorlarıyla birlikte gelen ? eylül ayı ağır fantezi olmuş 3 ay daha bekler 2022 alırım artık yani.adamlar zorla motor satardı belli bir grup vardı korlastan alışveriş yapan şimdi herkese hitap etmeye başladı bu seferde sevkiyat sorunuyla uğraşıyorlar.100 tane gelseydi 100üde satardı eminim yani.
youtuber lara niye para versinlerki onlar zaten bu işten para kazanıyor kim kime vermiş motorunu şu dönemde test yapsın diye.ktm orange day yamah rideng academy honda bir şey korlas gelirdi triumph ducatiler her sene bu mevsimler tüm türkiyede test günleri olurdu iple çekerdim.şimdi hak getire bırak binmeyi sürmeyi aldığın malı alınca gelince görüyorsun
Merhaba,
Uzun zamandır foruma girmiyordum bir bakayım dedim buralara
Mayıs ayında ilk teslimatlar gerçekleşti. Ben de ilk teslim alanlardan birisiyim. Bildiğim kadarıyla 25-30 Trident teslimatı gerçekleşti.Peyderpey gelmeye devam ediyor. Bu rakamda japon markalarıyla bile kıyasladığınızda iyi bir rakam. Aylar önce lansmanı yapılan bir çok motosikleti hala piyasada göremiyoruz ne yazık ki.
Şu ana kadar yapmış olduğum tercihten oldukça memnunum Merak edilenleri cevaplayabilirim
For The Ride
Motorcycle.com'un 2021 orta sınıf naked inceleme serisi çıkmış. Her sene yaptıkları bu detaylı karşılaştırlamalarını oldukça beğenip, önemsiyorum. İngilizcesi olanın izlemesini tavsiye ederim.
aslı astarı olmayan bir sürü saçma yorum var burada
Yaklaşık bir aylık bekleme ile teslim aldım. Motosiklet her anlamda, kalite hissini sonuna kadar veriyor. Korlas çalışanları son derece ilgiliydi, epey yardımcı oldular.
[/COLOR]Selamlar benim düşündüğüm bir model. Kullanıcı deneyiminizle artı/eksi yönleri size göre neler? Nelerden memnun kaldınız bu süreçte, öğrenmek isterim. Teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:27 ----------
Üstat, benim de radarımda olan bir motosiklet. Kasımdan beri kullanıcı tecrübeleriniz nedir? Artı-eksi yönlerinden bahsederseniz forum için de bilgilendirici olur. Teşekkürler.
Selamlar. Kasım ayından bu yana, kış koşulları nedeniyle ancak 1000 km kullanabildim. Bu nedenle ayrıntılı bir kullanıcı deneyimi aktarabilecek şartlar henüz oluşmadı. Ancak elimden geldiğince gözlemlerimi aktarmaya çalışabilirim. Öncelikle beğeni, beklenti ve ekonomik şartlar kişiden kişiye değişkenlik göstereceğinden, benim açımdan çok iyi olan bir başkası için öyle olmayabilir, lütfen yazacaklarım "motosikleti övmek" olarak değerlendirilmesin.
Trident 660 tercih nedenlerim; ikinci el kaygısından ziyade kendi estetik beğenilerimi ön planda tutmam, neo-retro diye tanımlanan, çok sevdiğim scrambler, cafe razer çizgilerini de barındıran bir naked motosiklet olması, İndian ve Harley Davidson gibi Triumph markasını ikonik bulmam, sürüş modları, çekiş kontrol gibi güvenlik ekipmanlarının yanısıra kaliteli bileşenlerden oluşması, Kasım 2011 tarihi itibariyle cazipte bir lansman fiyatının olması olarak sıralanabilir.
Motosikletin vites geçişleri pürüzsüz, güç tüm vites ve devir aralığında dengeli dağıtılmış, toplamda ise oldukça seri. Sürüş hissiyatı pürüzsüz ve gayet keyifli. Frenleri işini gerektiği gibi yapıyor, abs tam gerektiği zamanda devreye giriyor. Orta karar bir sürüşte çok vites ile oynamanıza gerek bırakmıyor. Yağmur modunda motor agresifliği azaltıyor, tepkileri yumuşuyor, bu modda 90 km/saat üzeri sürate izin vermiyor. Yol modunda ise rodaj sebebiyle 120 Km/saat ile sınırlandırılmış. Rahat kullanırsanız yakıt tüketimi fabrika verileri gibi, 5-6 Litre/100 Km , ancak çevre yolunda 90-100 km stabil sürüşte, hemen her motosiklette olduğu gibi tüketim verileri 2,8 ile 3,4 Litre/100 Km ortalamalarda dolaşıyor. Yakıt tüketimi konuşmak için zaten henüz erken.
Motor bloğundaki parça detayları, birleşim yerleri, plastik parçalar ve birleşim yerleri, sinyal ve diğer kumanda tuşları gerek işçiliği gerekse kullanılan materyal kalitesi ile iyi bir markanın ürünü olduklarını hissettiriyor. Toplamda en başarılı bulduğum ise selesi, gerçekten rahat. Yakıt tankı altındaki boşluk ve kavisli yapı sayesinde bacaklarınızla depoyu kavradığınızda, alt vücut bölgesinde rüzgara maruz kalmayı epeyce azaltıyor. Forumda elektronik gaz kolundan kaynaklı tepki süresinde gecikmeden bahseden mesajlar görmüştüm, ancak ben hissedemedim. Bu konuda hassasiyetiniz varsa iyice araştırmanızda yarar var. Eksoz meraklısı değilim, gürültüden de hoşlanmam fakat motosikletin eksoz sesi kimseyi rahatsız etmeyecek düzeyde olmasına rağmen sürüş keyfine katkı sağlayacak dozda. Yolda gören, daha önce bu modeli merak etmiş incelemiş insanlar, fotoğraflarda gördüklerinden daha iri yapılı olduğunu söylüyorlar.
Benim şu aşamada eleştirebileceğim noktaları; çamurlukları pek bir işe yaramaması, ıslak zeminde dolaşırsanız ön lastikten radyatör kısmına, arka lastikten de arka amortisörün bulunduğu bölgeye çamur atması, korna butonunun konumu, sele altında ufakta olsa boş bir alan olmaması.
Havalar düzeldi, şimdi yoğun ve uzun kullanım imkanım olacak, olumlu-olumsuz gözlemlerimi aktarmaya çalışırım.
uçtu gitti fiyatı, aklım almıyor 85 bin'den 165 bin liraya 3 ayda çıkmasını. inanılmaz gerçekten. Tamam ekonomi berbat, döviz enflasyon almış başını gitmiş de diğer motorlarda bu kadar değişmedi fiyatlar.
UK fiyatı 120 bin TL, Hindistan 140 bin TL, Yunanistan fiyatı 134 bin, Brezilya'da 148 bin TL.
Bi bizde 165 bin TL, gümrük avantajı vs var; yersen.
İstanbul Anadolu yakası Ziverbey taraflarında bir kullanıcıda Trident var, ara ara görüyorum. Gerçekten şekli şemali çok hoş bir motor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)