Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
13. sayfa BirinciBirinci ... 31112131415 ... SonuncuSonuncu

2021 Triumph Trident 660

    REKLAM ALANI
  1. #241

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    bende videoları takip ettim performans kesinlikle beklentimin altında çıktı.net mt07 bundan iyi yürür hem yüksek hem düşük hızda.bir denemek lazım ama çoğu video da gördüğüm 170 180 den sonra baya bir tıkandığı.street triple gibi manyak bir performans bekledim delmeli uçmalı ama onu göremedim.test motoru gelsede denesek.aslında torku baya bir alt devirde alıyor.ne olursa olsun ama bu motoru 85 e alan bir elimin sayısını geçmicek geçemicek.parayı verenler geri aldı almayanlar şanslı ve sabırlı insanlarmış.bir sonraki alıcılar 95 den aşaya alamaz bu motoru.gelmesine minumum şu andan itibaren 3 ay var desek doğrudur heralde


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #242

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende videoları takip ettim performans kesinlikle beklentimin altında çıktı.net mt07 bundan iyi yürür hem yüksek hem düşük hızda.bir denemek lazım ama çoğu video da gördüğüm 170 180 den sonra baya bir tıkandığı.street triple gibi manyak bir performans bekledim delmeli uçmalı ama onu göremedim.test motoru gelsede denesek.aslında torku baya bir alt devirde alıyor.ne olursa olsun ama bu motoru 85 e alan bir elimin sayısını geçmicek geçemicek.parayı verenler geri aldı almayanlar şanslı ve sabırlı insanlarmış.bir sonraki alıcılar 95 den aşaya alamaz bu motoru.gelmesine minumum şu andan itibaren 3 ay var desek doğrudur heralde
    Naked motorda 170-180 ve üstünü ne yapacaksınız ki? Çok saçma gerçekten, kusura bakmayın...
    YasinC, fazil, mattiadestro ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  3. #243
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    mt7 de 180 den sonra pek gitmiyor zaten o hızlarda pek de dengeli değil korkutuyor. Rüzgar dan zaten naked motorda belli bir hızdan sonra gerçekçi değil.

  4. #244
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mt7 de 180 den sonra pek gitmiyor zaten o hızlarda pek de dengeli değil korkutuyor. Rüzgar dan zaten naked motorda belli bir hızdan sonra gerçekçi değil.
    Tekirdağ otoyolunda 215 sonrası MT-09'a el sallarken anladım bunu

  5. #245
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    trident sürüş videosu

    HaktanCbr bunu beğendi.

  6. #246
    HaktanCbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Ducati Monster 696
    Sesi çok güzel, belki alabilirim canım çekti baya.

  7. #247
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı ero__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tekirdağ otoyolunda 215 sonrası MT-09'a el sallarken anladım bunu
    Tamamen zorlama o hızlar tracer 700 hatta 190'a kadar daha kolay hızlanıyor mt7'ye göre, 200 üzeri hızlara çıkarken canı götünden çıkıyordu. Zaten göstergeleri de fazla gösteriyor hemen hemen %10

  8. #248

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Naked motorda 170-180 ve üstünü ne yapacaksınız ki? Çok saçma gerçekten, kusura bakmayın...
    o zaman neden 90 hplik naked alıyorsun ?? öyle bir hesap yok yeri gelince abanırsın 220 kendim yaptım daha gidermi gider havaya vs bağlı.insan evladı gibi 170 180 üzerinde duruşunu hiç bozmadan gidiyorsun ama rüzgar da 1 tık fazlaysa boyun fıtığına döner iş.üzerine yatarak zaten kullanma imkanın taşş çatlasa 20 km falan bel boyun yine felç motorun öyle bir açısı zaten yok.tabiki sürat motoru değil ama arada kopmak isterim istiyorumda yani.şimdi streetfigter v4 alsan 200ü geçmicekmisin ? superduke 1290 alsan 200ü geçmicekmisin hepsi naked bol bol rüzgar yiğen motorlar.mantık doğru ama hesap tutmuyor bu işe streetfigter v4 210hp alıp 300 yapmak isteyen neyin kafasını yaşıyorsa işte aynı kafa

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:45 ----------

    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mt7 de 180 den sonra pek gitmiyor zaten o hızlarda pek de dengeli değil korkutuyor. Rüzgar dan zaten naked motorda belli bir hızdan sonra gerçekçi değil.
    valla güzel sayılabilcek bir asfaltta havada güzel bu yeni mt07 sert süspansiyonlarla 200 civarı 'biliyorsanız' antalya kemer yolunda hiç korkutmadan üzerindeki bridstone lastiklerle gidiyorum geliyorum.motor 200e kadar seri geliyor zaten dahada gider ama rüzgar tabiki naked bir motorun ve üzerindekinin içinden geçiyor.sabit 200le git gaz aç bırak gidicem diyor öne atlıyor ama gidemiyor
    tridentte daha bir sayko gidiş bekledim tasarım olarakta zaten sürüş odaklı olduğunu belli ediyordu.muhtemelen ducati scramble gibi aşırı ötesi rüzgar alıyor o yüzden gücünü tam gösteremiyor gibi geldi bana.

  9. #249

    Üyelik
    17 Şubat 2021
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Trident 660
    Alıntı tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende videoları takip ettim performans kesinlikle beklentimin altında çıktı.net mt07 bundan iyi yürür hem yüksek hem düşük hızda.bir denemek lazım ama çoğu video da gördüğüm 170 180 den sonra baya bir tıkandığı.street triple gibi manyak bir performans bekledim delmeli uçmalı ama onu göremedim.test motoru gelsede denesek.aslında torku baya bir alt devirde alıyor.ne olursa olsun ama bu motoru 85 e alan bir elimin sayısını geçmicek geçemicek.parayı verenler geri aldı almayanlar şanslı ve sabırlı insanlarmış.bir sonraki alıcılar 95 den aşaya alamaz bu motoru.gelmesine minumum şu andan itibaren 3 ay var desek doğrudur heralde
    Selamlar,

    Şu anda satılan Trident 660 sayısı 50 civarında. Hatta geçen gün koruma parçaları için aradığımda, 20 tane parça stoğu olduğunu söylediler.Adamlar parçaları şimdiden getirmiş.
    Bu da bir elin parmağını şimdiden geçtiğini kanıtlar nitelikte.
    Performans için bişey söyleyemiyorum çünkü MT07'deki CP2 blok da artık EURO 5 uyumlu. Değişim yaşanmış olabilir.
    Yani MT-07'den ucuz olup ABS haricinde ride by wire, kaydırmalı debriyaj, 2 sürüş modu, nissin fren kaliperleri, showa süspansiyon, led far, bluetooth bağlantısı gibi oyuncaklar sunan bir alet almak bana çok daha mantıklı geldiği için şu an sipariş bekleyenlerdenim.
    Bir de atlanan bir konu daha var MT07'de. Şu an hiçbir bayi şu tarihte gelecek demiyor. Rezervasyon da yaptıramıyorsunuz. Trident'te en azından bir umut var

    Bunların hepsini bir kenara bırakacak olursak eğer tasarım olarak MT07'ye tutulsaydım kesinlikle hiçbir şeyi gözüm görmez ve MT07 alırdım. Zaten bu iş göreceli olmasa herkes fiyat/performansı en iyi aracı alır ve çeşitlilik olmazdı

    Herkese iyi sürüşler

  10. #250
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdi streetfigter v4 alsan 200ü geçmicekmisin ? superduke 1290 alsan 200ü geçmicekmisin hepsi naked bol bol rüzgar yiğen motorlar.mantık doğru ama hesap tutmuyor bu işe
    5 küsür yıldır kullanıyorum. Trafikte 180'i geçtiğimi hatırlamıyorum.

  11. #251

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Yüksek hacim yüksek tork ve yüksek G demek, bunların naked'daki esprisi top speed değil akselerasyon ve esnekliktir.

  12. #252

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    symphony200
    motosiklette son hiz takintisini gercekten merak ediyorum. elestirmiyorum yanlis anlamayin, merak ediyorum.

    arabalarimizin bircogu da o hizlara cikiyor, ama muhtemelen bircogumuz son hizini denememistir. ama motoru olan herkes mutlaka son hizini denemistir.

    youtube u acip 100 tane araba test videosu izlesek, bir tanesinde bile son hiz denendigini goremeyiz. ama hemen hemen butun motosiklet incelemelerinde ya son hiz denemesi var, yada bahsi geciyor.

    kendi sahsi fikrimdir, son hiz merakini anlamsiz buluyorum. bence yuksek hiz ölüm ile yasam arasindaki cizgidir.

  13. #253
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı Mr.wind adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motosiklette son hiz takintisini gercekten merak ediyorum. elestirmiyorum yanlis anlamayin, merak ediyorum.

    arabalarimizin bircogu da o hizlara cikiyor, ama muhtemelen bircogumuz son hizini denememistir. ama motoru olan herkes mutlaka son hizini denemistir.

    youtube u acip 100 tane araba test videosu izlesek, bir tanesinde bile son hiz denendigini goremeyiz. ama hemen hemen butun motosiklet incelemelerinde ya son hiz denemesi var, yada bahsi geciyor.

    kendi sahsi fikrimdir, son hiz merakini anlamsiz buluyorum. bence yuksek hiz ölüm ile yasam arasindaki cizgidir.
    XJ6'yı aldıktan sonra sadece bir kez son hız denemesi yaptım. 224 gördüm ve daha da o hızlara çıkmadım. Genel olarak motorumu orta devirlerde 90-120 km hızlar arasında kullanıyorum hep. Bizim millet son hız bağlımlısı maalesef. Tork ve güç olması da önemli bir etken. Arkadan sıkıştıran birisi olduğunda gazı açıp uzamak da ayrı keyifli ama sürekli yüksek hızlarda kullanmaya yollarımız uygun değil. Uzun yaşamak için defansif sürüş şart.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  14. #254

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    symphony200
    Alıntı Ezio41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    XJ6'yı aldıktan sonra sadece bir kez son hız denemesi yaptım. 224 gördüm ve daha da o hızlara çıkmadım. Genel olarak motorumu orta devirlerde 90-120 km hızlar arasında kullanıyorum hep. Bizim millet son hız bağlımlısı maalesef. Tork ve güç olması da önemli bir etken. Arkadan sıkıştıran birisi olduğunda gazı açıp uzamak da ayrı keyifli ama sürekli yüksek hızlarda kullanmaya yollarımız uygun değil. Uzun yaşamak için defansif sürüş şart.
    hocam bi animi anlatayim. sene 2005. trdeki ilk cbr125 lerden 1 er tane aldik en yakin arkadasim ile. gece gunduz geziyoruz tozuyoruz genclik zamanimiz..

    Birgun basin ekspres yoluna giriste viraja arkadas biraz hizli girdi, hizli dedigim de 60-70. yerler islak. ne oldu bitti anlamadim bizimki dustu, yerde kaydi ve bariyerin demirine carparak durabildi. nese gittim kaldirdim bunu, motoro bindik gittik okula. ama kaburgasini tutuyor aciyor diye.

    gittik hastaneye, kaburga kirilmis bunun. aradan 3 gun gecti kampüste sigara icerken bu dustu bayildi, durup dururken.

    ugrastik ettik ayilmiyor, nabzi da cok zayif. ambulans cagirdik 3-4 dk ya geldi. hemen capaya gittik. ailesini aradim falan.

    bizimkine ilk mudaheliyi yapip yedikule gogus hastaliklari hastanesine ambulansla yolladilar. orda ogrendik kazada ic kanama gecirmis ve 3 gun boyunca cigerleri yavas yavas kan ile dolmus. en son oksijensizlikten bayilmis. kendi kaninda bogulayazmis.

    deldiler tabi cigerine nargile gibi bisi taktilar litrelerce kan cikti. bizimki olumden dondu, cunku az gec kalsa beyne oksijen gitmeyecek ya felc ya olum.

    hastane yatti 1 hafta. cikti birdaha motora binemedi. bende sattim o zaman 15 sene binmedim.

    hic aklimdan cikmaz bu olay. 60 la dusunce bunlar oluyorsa 120 ile dusersek neler olur?
    Aman dikkat beyler. saglicakla.
    Green Arrow bunu beğendi.

  15. #255

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    Alıntı fburak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar,

    Şu anda satılan Trident 660 sayısı 50 civarında. Hatta geçen gün koruma parçaları için aradığımda, 20 tane parça stoğu olduğunu söylediler.Adamlar parçaları şimdiden getirmiş.
    Bu da bir elin parmağını şimdiden geçtiğini kanıtlar nitelikte.
    Performans için bişey söyleyemiyorum çünkü MT07'deki CP2 blok da artık EURO 5 uyumlu. Değişim yaşanmış olabilir.
    Yani MT-07'den ucuz olup ABS haricinde ride by wire, kaydırmalı debriyaj, 2 sürüş modu, nissin fren kaliperleri, showa süspansiyon, led far, bluetooth bağlantısı gibi oyuncaklar sunan bir alet almak bana çok daha mantıklı geldiği için şu an sipariş bekleyenlerdenim.
    Bir de atlanan bir konu daha var MT07'de. Şu an hiçbir bayi şu tarihte gelecek demiyor. Rezervasyon da yaptıramıyorsunuz. Trident'te en azından bir umut var

    Bunların hepsini bir kenara bırakacak olursak eğer tasarım olarak MT07'ye tutulsaydım kesinlikle hiçbir şeyi gözüm görmez ve MT07 alırdım. Zaten bu iş göreceli olmasa herkes fiyat/performansı en iyi aracı alır ve çeşitlilik olmazdı

    Herkese iyi sürüşler
    beklenti meselesi tabiki.şu an motosiklet alsaydım sizde iyi araştırmışsınız trident alayına tek atıyor.fiyat,performans kaliteyi ayrı tutuyorum görmemiz lazım çünkü mal ingiliz malı değil uzak doğudan geliyor.hondanın cb600 serisindeki gibi bir durum olurmu olmazmı işte onu gelince görmek lazım.bence yamahada 2021 fiyatının yazması tesadüf değil var bir hesapları.bende hiç duymadım görmedim şu zaman gelicek diye ama nisan ayı teslim diye 1 2 yerden okudum.ne kadar doğru bilmiyorum ama fark etmez 92 bin mt07 ye vermiceğime göre nisanda gelmesi çok bir şey değiştirmiyor ama bu sefer yamaha güncel trimph ise müşteri çekmek için fiyat güncellemesi yapmamış gibi bir durum oluyor.85e korlasın trident satması akıl alır gibi değil açık ara en ucuz 600 segmenti motorunu satıyorlar anlaştınız ok ama yüzde100 güvenmem,güvenemem dolar euro ekonomi belli.yine yazıyorum 85 e alabilen olursa açık ara 2021 en şanslı insanları olucak.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:37 ----------

    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5 küsür yıldır kullanıyorum. Trafikte 180'i geçtiğimi hatırlamıyorum.
    desenize superduke ağlıyor.bu iş beklenti,kullanım,amaç vs vs işi.ben 170 180i geçmiyorsam açıkcası o parayı verip o motora BİNMEM.kullanmicayağım güce para bağlamam kendimide riske atmam extra benzin bakım vergi parasınıda ödemem.ben bu şekilde düşünüyorum yanlış değil,doğru da değil dediğim gibi beklenti meselesi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:41 ----------

    Alıntı Mr.wind adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motosiklette son hiz takintisini gercekten merak ediyorum. elestirmiyorum yanlis anlamayin, merak ediyorum.

    arabalarimizin bircogu da o hizlara cikiyor, ama muhtemelen bircogumuz son hizini denememistir. ama motoru olan herkes mutlaka son hizini denemistir.

    youtube u acip 100 tane araba test videosu izlesek, bir tanesinde bile son hiz denendigini goremeyiz. ama hemen hemen butun motosiklet incelemelerinde ya son hiz denemesi var, yada bahsi geciyor.

    kendi sahsi fikrimdir, son hiz merakini anlamsiz buluyorum. bence yuksek hiz ölüm ile yasam arasindaki cizgidir.
    motosiklet araba gibi hızlanamadığından çok uygun yol yok onlara.ama motor uçup gittiği için lan bu kaç yapıyormuş kafası herkeste vardır.bende toplamda kaç basıyor bu bir deneyim dediğim 3 yaşadım.yani 2 sene olucak ama 3 kere denedim.e malum izlemişiz videoda ,du bakiyim biz ne yapıcaz diye bir merak yada beklenti oluyor.ama bu iş farklı bir kafa örneğin r1 yada zx10r alsaydım top speed denermiydim ?? hemen cevapliyim denemezdikkendimde denemezdim çünkü hepimiz biliyoruz sonucunu belli bir gruptaysa,güçte,cc de ise ona kafa yormuyorsun.ben en çok hayatımda pulsar ns200 de denedim bu işi.r25 aldım pulsarda denediğim olayın anca 4te1 ini denedim anlamak anlatmak çok güç

  16. #256
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    XJ6 ile 210 son gördüm millet 230-240 yaptığını söylerdi.
    Pulsar ile 140-145 yırtınırdı alet burada okuyorum 150'nin altına inen yok 160 çok rahat gittiğini söyleyen var.
    DL650 ile 180-190 civarı son kadran döndürüyor kimileri.
    PCX150 scooter da 115 gibi kesiciye giriyor 140 görüyor diyen var.
    CBF500 eski 56 beygir olan ile 170 görebildiğim yerde oradan en az 180 le geçiyorum abi diyorlar

    TNT250 157 kesiciye giriyor rampa aşağı da olsa 157 yani daha gitmiyor. Maksimum düzde göreceği 150 falan millet dişli atıp 172 kesiciye sokuyor. Ben dişli üzerine yazılım attım 32 den 38hp'e çıkardım artık limit aşmışım düzde 170 gördüm.
    Tracer aldım 20.000 bakımında başka biri 240 gördüğünü söyledi. Eskişehir den Ankara'ya gelirken 205'i geçmedi benim makina.

    MT7 değil sanırsın hornet 900 den bahsediyorsunuz



    Fizik kanunları bir tek bana mı var?

  17. #257
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    desenize superduke ağlıyor.bu iş beklenti,kullanım,amaç vs vs işi.ben 170 180i geçmiyorsam açıkcası o parayı verip o motora BİNMEM.kullanmicayağım güce para bağlamam kendimide riske atmam extra benzin bakım vergi parasınıda ödemem.ben bu şekilde düşünüyorum yanlış değil,doğru da değil dediğim gibi beklenti meselesi.
    Superduke gayet mutlu. Çünkü düz yolda tapa gaz gidip lastiğin ortasını yemek yerine, virajlı yollarda 50 derece yatıp altındaki asfaltın anasını ağlatmakta

    Dediğiniz gibi beklenti meselesi. Bir de motosikleti amacına uygun kullanabilme meselesi. Bence otobanda gaza asılmak, güçlü naked motosiklet kullanmak demek değildir. İki gözü ve sağ bileği çalışan her aceminin bu motosiklet üzerinde sorunsuz yapabileceği bir şey. Ama bugün bile yarı profesyonel biri, yeterince virajlı bir yolda 600cc ile madara edebilir beni.

    Gücünü kullanmaya gelince, gaza her asıldığınızda, motosikletin o devirde verdiği torku sonuna kadar kullanırsınız. Yüksek hacimli motosiklet te asıl burada kendini hissettirir. Hızınız 120'yi geçmeden 180 beygirin tümünü kullanabilirsiniz.
    numan bunu beğendi.

  18. #258

    Üyelik
    01 Nisan 2020
    Motosikleti
    MT-09 SP
    Alıntı tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    desenize superduke ağlıyor.bu iş beklenti,kullanım,amaç vs vs işi.ben 170 180i geçmiyorsam açıkcası o parayı verip o motora BİNMEM.kullanmicayağım güce para bağlamam kendimide riske atmam extra benzin bakım vergi parasınıda ödemem.ben bu şekilde düşünüyorum yanlış değil,doğru da değil dediğim gibi beklenti meselesi.
    160bg motor alacaksam sürekli her yerde tapa gaz 200 üstü kullanmak zorundayım düşüncesi çok saçma. kimse bu aletleri limitlerde kullanmak için almıyor. 160bg gücün tamamını kullanmak mümkün değil. 160 beygiri geç 100bg bile tamamını kullanmak için fazla ama insanların derdi tamamını kullanmak değil. Belki de hiçbir zaman tamamını kullanmak olmadı.

    60bg motosiklet ile 120bg motosikletin binicisine verdiği zevk ve yaşattığı kullanım keyfini anlatmaya kelimeler kifayetsiz kalır.
    zevk için binen birisi yakıt, vergi, bakım masrafı vs düşünmez zaten. motosiklet bir hobidir, zevk işidir. bütçenin elverdiği şekilde bu hobiyi yapar ve devam ettirirsin.
    hobi, zevk ve tutku gibi kavramlar araya girdiği zaman mantık devreden çıkar. mantık çerçevesi içinde düşünürsek motosiklete hiç binmemek lazım çünkü kazası ölümcül oluyor. mantık çerçevesinden bakınca kullanmadığınız güce ekstra masraf yapmak mantıklı değil haklısınız ama bu iş zevk işi, kullanılan motosikletten keyif alma işi. kısaca gönül işi. mantık işi değil.

    güçlü motosikletlerinde kullanım keyfine diyecek olmuyor. üstüne iyi fren ve amortisör koyuyorlar. bu açıdan bakarsak orta sınıf tüm motosikletlerden daha iyi duruyor daha iyi dönüyorlar. ekstra olarak çoğu orta sınıf motorda olmayan elektronik sürüş destekleri oluyor. tam tersi bu motosikletler daha güvenli hale gelmiş oluyor.

  19. #259
    furkanguvenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2015
    Şehir
    istanbul
    Alıntı Ezio41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    XJ6'yı aldıktan sonra sadece bir kez son hız denemesi yaptım. 224 gördüm ve daha da o hızlara çıkmadım. Genel olarak motorumu orta devirlerde 90-120 km hızlar arasında kullanıyorum hep. Bizim millet son hız bağlımlısı maalesef. Tork ve güç olması da önemli bir etken. Arkadan sıkıştıran birisi olduğunda gazı açıp uzamak da ayrı keyifli ama sürekli yüksek hızlarda kullanmaya yollarımız uygun değil. Uzun yaşamak için defansif sürüş şart.
    Ben trafikte o süratlerde kalınca ezilecekmişim hissine kapılıyorum. Çok denedim normal seyir etmeyi ama hep bir sıkıntı çıkarttılar bana artık durmuyorum. Hep trafikten hızlı gitmeye gayret ediyorum. Böyle kendimi daha güvenli hissediyorum
    Honda CBR125R- Yamaha MT07- Yamaha Nmax 155- Honda PCX125- KTM Duke250- Yamaha Xmax 250- Ducati Scrambler İcon- Honda Forza 250

  20. #260

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    Alıntı Ozan arıcı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    160bg motor alacaksam sürekli her yerde tapa gaz 200 üstü kullanmak zorundayım düşüncesi çok saçma. kimse bu aletleri limitlerde kullanmak için almıyor. 160bg gücün tamamını kullanmak mümkün değil. 160 beygiri geç 100bg bile tamamını kullanmak için fazla ama insanların derdi tamamını kullanmak değil. Belki de hiçbir zaman tamamını kullanmak olmadı.

    60bg motosiklet ile 120bg motosikletin binicisine verdiği zevk ve yaşattığı kullanım keyfini anlatmaya kelimeler kifayetsiz kalır.
    zevk için binen birisi yakıt, vergi, bakım masrafı vs düşünmez zaten. motosiklet bir hobidir, zevk işidir. bütçenin elverdiği şekilde bu hobiyi yapar ve devam ettirirsin.
    hobi, zevk ve tutku gibi kavramlar araya girdiği zaman mantık devreden çıkar. mantık çerçevesi içinde düşünürsek motosiklete hiç binmemek lazım çünkü kazası ölümcül oluyor. mantık çerçevesinden bakınca kullanmadığınız güce ekstra masraf yapmak mantıklı değil haklısınız ama bu iş zevk işi, kullanılan motosikletten keyif alma işi. kısaca gönül işi. mantık işi değil.

    güçlü motosikletlerinde kullanım keyfine diyecek olmuyor. üstüne iyi fren ve amortisör koyuyorlar. bu açıdan bakarsak orta sınıf tüm motosikletlerden daha iyi duruyor daha iyi dönüyorlar. ekstra olarak çoğu orta sınıf motorda olmayan elektronik sürüş destekleri oluyor. tam tersi bu motosikletler daha güvenli hale gelmiş oluyor.
    hayır öyle bir zorunluluk yok dediğim olay o gücü kullanmak.kullanmiyacağım bir şeye yatırım yapmak bana göre anlamsız.mt10 al 120i geçme aşırı komik ötesi bir durum 'bence' .kendini zaten yetersiz hissediyorsan niye o kadar iddali bir motor aldın ? neden daha basit kullanışlı daha düşük güçlü bir şey almadın ? yada insanlara gövde gösterisi mi yapmak için aldın ? bu ferrari alıp ben basmayı zaten sevmiyorum demek gibi bir şey komik yani evet gönül ferman dinlemiyor dinlemez bu işte,ama lafı bile var kontrolsüz güç güç değildir.örneğin ben tutup r1 falan almam.isterim ama almam o gücü kontrol etmek onu kullanmak yönetmek çok zor yani hakkını vermek zor.kullanamamaktan bahsetmiyorum bütünleşmekten bahsediyorum pist lazım yol lazımm zaman lazım vs.yarış motoru alıp 300leri görmiceksem,yerlere dizlerimi deydirmiceksem nabiyim salonamı koyiyim ha bu arada salonda da koyarım yani r1 i çok da güzel durur.
    neyse konuyu çok saptı TRİDENT işine haberlerine geri dönelim artık.herkesin gönlüne göre,amacına göre allah daha çok versin


13. sayfa BirinciBirinci ... 31112131415 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)