Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Gezi için nasıl bir motor?

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    05 Ekim 2018
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Krank kırma saçmalamalarını artık bıraksanız? Kendiniz kaç tane CBR250R krankı kırarak bunu söylediğinizi de yazarsanız sevinirim. Tabi ki motosikletin ilk sahibi olduğunuz şartını da hatırlatmak isterim.
    krank kirma veya kol cikarma olayinin ben buyuk cogunlukla 250lik motorun 1000lik bir motormus gibi performans göstermesini isteyenlerin zorlamalarindan oldugunu dusunuyorum. motorun canini cikarak suren apaciler buna sebepler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Bajaj ns200 her sekilde isini gorecektir. Kuralkan su an dominar 400leri senetle veriyor butcemi zorlamaz dersen ona da bakabilirsin.

  3. #23

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Bütçene göre alabileceğin ve artçınında rahat edebileceği en güzel makina inazuma'dır.Her açıdan memnun kalırsın.Ömürlüktür,hem sürücü hem artçı için konforludur,saatlerce yolculuk yap anlamazsın.

  4. #24

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı UzunYolAdami adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    krank kirma veya kol cikarma olayinin ben buyuk cogunlukla 250lik motorun 1000lik bir motormus gibi performans göstermesini isteyenlerin zorlamalarindan oldugunu dusunuyorum. motorun canini cikarak suren apaciler buna sebepler.
    kullanıcı sebeptir fakat ben sl250'de böyle sorunların ayyuka çıktığını ne duydum ne de gördüm.

  5. #25
    nicknamer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayaller Tracer 9 Gt, gerçekler Metro/Metrobüs
    Xcity 250. Kullandim. Gayet sizi rahat ettirir. Facebook grubuna uye olarak bilgi de alirsiniz. Iyi bir gruptur. Ns200 abslisi de guzel. Rx3 icin ise ugrasmayi seviyorsaniz iyi ama ben bajajdan alta dusmezdim zira esiniz de var. ekipmani ihmal etmeye degmez onu da hesaba katmanizi oneririm. hayirlisi olsun.

  6. #26
    Mallaca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2019
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    BMW R 1250 GS ADV
    Alıntı U.KALKAVAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu mesaj sadece bir şaka değil mi?

    Şaka ise güleceğim.

    Değil ise, komik değil.
    Bende gelecek cevabı bekliyorum. )) Nmax 155, SYM Cruism, Honda Forza 300 kullandım. 15 bin Km uzun yol dahil yol yaptım. Arkadaşın dediklerini yaşamadım. Şaka şaka demesini bekliyorum.
    U.KALKAVAN bunu beğendi.

  7. #27
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sıfırı olmayan motosikletin üzerinden konuşmak ne derece mantıklı... neden kimse sl250 için krank kırıyor demiyor?

    soru cevabına gelince ben kırmadım. fakat kırılanı bizzat söktüm ve topladım.
    Ben CBR250R kullandım, krank kırılmadı. CRF250L kullanıyorum, aynı motora sahip ve krank kırılmıyor.

    Sizin krank kıran vatandaşla konuşmanız lazım, motosikletle değil. On el değiştirmiş, hepsinin acemiliğini atlattırmış, üzerine bir de insan yarattı demeden tapagaz kullanılmış, belki de bakımları aksatılmış bir motosikletin kim bilir kaçıncı kez kilometresi düşürülerek satılıp sonra da krank kırıyor diyerek yanlan yanlış bilgi verilmesi doğru değildir.

    Mevzubahis motosiklet modeli üretimden kalkmış olsa da kullanılan motor halen CRF250' deki motor, üretimi devam eden bir model ve sorun çıkartmamakta. Hatırlatayım.
    ...

  8. #28
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    26 Ağustos 2016
    Alıntı Mallaca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şaka şaka demesini bekliyorum.
    Muhtemelen şaka amaçlı yazmış arkadaşımız. Ben ciddi olduğunu düşünmüyorum.

    Ne tarafından tutsanız, tutarı olmayan bir mesaj çünkü.

  9. #29
    semih118 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    rapid 50-cbr250-xmotion efi 250-rn 180-Kuba RX9...
    Sağolun arkadaşlar cevaplar için hepsini inceliycem de birbirinizle kavga etmeyin motor modelleri için )

  10. #30
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    125cc ile çok uzun yol yaptım, rampada 90-100 gitmek pek mümkün olmuyor, 90km düz yolda ideal sürüş hızı, araç sollamalarda sabırlı olmak gerekiyor, bunları dert etmezseniz düşük yakıt tüketimi(ybr için bir depo yaklaşık 400km) ile seyahat daha keyifli bir hale geliyor. 250cc uzun yolda ani hızlanma gerektiren durumlarda daha iyi gaz tepkisi verir, daha rahat araç sollanır, yakıtı modele ve kullanıma bağlı 125cc motosiklete göre 1.5-2 katına çıkabilir.

  11. #31

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı nicknamer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Xcity 250. Kullandim. Gayet sizi rahat ettirir. Facebook grubuna uye olarak bilgi de alirsiniz. Iyi bir gruptur. Ns200 abslisi de guzel. Rx3 icin ise ugrasmayi seviyorsaniz iyi ama ben bajajdan alta dusmezdim zira esiniz de var. ekipmani ihmal etmeye degmez onu da hesaba katmanizi oneririm. hayirlisi olsun.
    ABS olmaması dışında Xcity 250 10 numaradır. Eşimle ve heybelerle uzun yol yaptık bununla, istiap haddinde kullandık, bana mısın demedi ve rahattı. Yolculu ve yüklü düz yolda 110-120 sabit çok rahat gidebiliyordu. (130 da yapıyordu ama önde tutuş kaybı hissiyatı oluyordu, en ideal yüklü yolculu uzun mesafe süratı 110 diyelim...) Önde 16 arkada 15 lastik olması avantajdır. ABS'li ve daha sportif görünümlü kardeşi Xmax da uyar. (Bunun lastikleri 15-14.)

    NS200 güzel bir motosiklet ama özellikle yolculu uzun yola çok uygun olacağını düşünmüyorum; yolcu selesi motor titreşimini çok alır, yolcuyu perişan eder.

  12. #32

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ABS olmaması dışında Xcity 250 10 numaradır. Eşimle ve heybelerle uzun yol yaptık bununla, istiap haddinde kullandık, bana mısın demedi ve rahattı. Yolculu ve yüklü düz yolda 110-120 sabit çok rahat gidebiliyordu. (130 da yapıyordu ama önde tutuş kaybı hissiyatı oluyordu, en ideal yüklü yolculu uzun mesafe süratı 110 diyelim...) Önde 16 arkada 15 lastik olması avantajdır. ABS'li ve daha sportif görünümlü kardeşi Xmax da uyar. (Bunun lastikleri 15-14.)

    NS200 güzel bir motosiklet ama özellikle yolculu uzun yola çok uygun olacağını düşünmüyorum; yolcu selesi motor titreşimini çok alır, yolcuyu perişan eder.
    titreşim konusuna katılmamak ile birlikte ns200'e tur camı, gidon yükseltme ve sele iyileştirme yapılmadan uzun yol tam bir eziyet...

  13. #33
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2006
    Alıntı U.KALKAVAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu mesaj sadece bir şaka değil mi?

    Şaka ise güleceğim.

    Değil ise, komik değil.
    Scooter ile touring bir motor arasında dağlar kadar fark var hep beraber gulelım mı sımdı?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:47 ----------

    Alıntı U.KALKAVAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Muhtemelen şaka amaçlı yazmış arkadaşımız. Ben ciddi olduğunu düşünmüyorum.

    Ne tarafından tutsanız, tutarı olmayan bir mesaj çünkü.
    Cevap verdım yukarda ıkınızde gelın

  14. #34
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    26 Ağustos 2016
    Alıntı plectrum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cevap verdım yukarda ıkınızde gelın
    Çıkışa mı gelelim yoksa, direk burada kapışalım mı?

    Alıntı plectrum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Scooter ile touring bir motor arasında dağlar kadar fark var hep beraber gulelım mı sımdı?
    Siz yorum yapmadan önce, konuyu açan arkadaşın mesajını okudunuz mu?

    Bilginiz olsun diye yazıyorum; Konu motosiklet türleri falan değil.

    Konu sahibi arkadaşımız, bütçe kullanım türü ve ihtiyaçlarını sıralamış bizde buna en uygun olduğuna inandığımız tür veya model konusunda bir düşünce belirtmişiz.

    Sizin yorumunuz ise;

    Alıntı plectrum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    scooter uzun yola gitmez viraj almaz durmaz vs... absli birşeyler almak lazım listenin başına hero modelleri konabilir
    Bence komik olduğu kadar düşündürücü ve absürt de bir cevap.

    Siz " Hintli Hero Ezber Bozdu " reklamını veren kişi misiniz diye düşünüyorum şuan.

    Bir diğer konu örneği ise,

    Alıntı plectrum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hero hunk 200 , 20ns, domınar 400 alabılırsın 120 lıra vermeye gerek yok
    Burada da vermiş olduğunuz cevap düşündürücü.

    Zira konu sahibi zaten Dominar 400 kullanıcısı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:05 ----------

    Size tavsiyem; zahmet olmayacaksa şayet, bir cevap yazmadan önce konu sahibinin yazdıklarını okumak olacaktır. Lakin, yinede siz bilirsiniz.

  15. #35
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2006
    Alıntı U.KALKAVAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çıkışa mı gelelim yoksa, direk burada kapışalım mı?



    Siz yorum yapmadan önce, konuyu açan arkadaşın mesajını okudunuz mu?

    Bilginiz olsun diye yazıyorum; Konu motosiklet türleri falan değil.

    Konu sahibi arkadaşımız, bütçe kullanım türü ve ihtiyaçlarını sıralamış bizde buna en uygun olduğuna inandığımız tür veya model konusunda bir düşünce belirtmişiz.

    Sizin yorumunuz ise;



    Bence komik olduğu kadar düşündürücü ve absürt de bir cevap.

    Siz " Hintli Hero Ezber Bozdu " reklamını veren kişi misiniz diye düşünüyorum şuan.

    Bir diğer konu örneği ise,



    Burada da vermiş olduğunuz cevap düşündürücü.

    Zira konu sahibi zaten Dominar 400 kullanıcısı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:05 ----------

    Size tavsiyem; zahmet olmayacaksa şayet, bir cevap yazmadan önce konu sahibinin yazdıklarını okumak olacaktır. Lakin, yinede siz bilirsiniz.
    Sana sorup cevap yazacak değilim konulara. Kıvırmayı bırak scooterla touring motor arasında nasıl farklar var onu tartışalım ama hala kıvırıyorsun bilgi vermekten uzaksın varsa bilgin ver yoksa kıvırma

  16. #36
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    26 Ağustos 2016
    Alıntı plectrum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sana sorup cevap yazacak değilim konulara. Kıvırmayı bırak scooterla touring motor arasında nasıl farklar var onu tartışalım ama hala kıvırıyorsun bilgi vermekten uzaksın varsa bilgin ver yoksa kıvırma
    Şimdi gözüm, ben bir konu açmadan önce bana sor veya sorulsun diye ne bir cümle kurdum nede böyle bir ima var ortada.

    İki motosiklet türü arasında nasıl farklar olduğunu tartışmak istiyorsan ( Bilgi Paylaşım Amacı İle ) açarsın bir konu, herkes düşüncesini dile getirir.

    Burada ki konu, bu değil.

    Burada ki amaç, konu sahibine yardımcı olmak.

    Konuşma üslubunada dikkat etmeni tavsiye ederim.

    Pavyon da değilsin.

  17. #37
    karayel90 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2013
    Şehir
    Burdur/Antalya
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Alıntı semih118 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sağolun arkadaşlar cevaplar için hepsini inceliycem de birbirinizle kavga etmeyin motor modelleri için )
    20 bin lira paran varsa uzun yolda adamı rahat ettirecek kolay kolay arıza vermeyecek motorlar

    -Suzuki İnazuma 250
    -Sym Wolf 250
    -Sym Joymax 250
    -Yamaha Xmax 250 (2011-2013 model arası eli yüzü düzgün bulunabilir)
    -Yamaha XCity 250

    Cbr250 Çoluk çocuğun elinden geçmiş hayatın sillesini yemiş motorlar vardır 20 bandında genellikle
    NS Serisi ise kronik arızalarıyla adama illallah dedirtir,Onun yerine TVS RTR 180 al titreye titreye gidersin ama daha az sorun çıkarır.
    RX3 için ise belki sorunsuzunu denk getirebilirsin ama kör atışı yapıp 20 liranı heba etmeye gerek yok kronikleri baya bol olan bir motor

  18. #38
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2006
    Alıntı U.KALKAVAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi gözüm, ben bir konu açmadan önce bana sor veya sorulsun diye ne bir cümle kurdum nede böyle bir ima var ortada.

    İki motosiklet türü arasında nasıl farklar olduğunu tartışmak istiyorsan ( Bilgi Paylaşım Amacı İle ) açarsın bir konu, herkes düşüncesini dile getirir.

    Burada ki konu, bu değil.

    Burada ki amaç, konu sahibine yardımcı olmak.

    Konuşma üslubunada dikkat etmeni tavsiye ederim.

    Pavyon da değilsin.
    Kendi mesajlarini oku kim pavyonda kim değil anlarsın belki bı ihtimal

  19. #39
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    26 Ağustos 2016
    Alıntı plectrum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kendi mesajlarini oku kim pavyonda kim değil anlarsın belki bı ihtimal
    Peki dostum, özür dilerim.

    Eşeklik bende.

  20. #40
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2006
    Gelelim scooterla touring motor arasındaki farklara scooter ağırlık merkezi dolayısıyla önden kayma eğilimi var, manevra ve virajlardada on hafif ve düşme riski daha fazla, fren mesafeleri keza öyle ama arka tekere ağırlık bindiği için poponuzda arkada daha konforlu yolculuk olur oda sadece düz yolda. Touring ve diğer vitesli motorlada ise motor ve depo on kisimdadir yani tüm teknik matematik bilgileri ortaya koyarsanız fren esnasında on tekere ağırlık biner ve kayma ihtimali azalır , fren mesafesi çok dha dusuktur, manevra kabiliyeti yüksek , virajlar daha hızlı dönülebilir bikekleeden dizlere kadar motora temas ettiğinizden yönlendirmesi kolaydir. Yani birçok videoda araştırabilirsiniz . Scooterlar sadece düz yolda konforlu düşük hızda şehir içinde sürmesi inmesi binmesi kolay aletlerdir aslında scooter hiçbir zaman motosiklet değildir motor konan her iki tekerlekliye motosiklet demekyanlistir onzaman kaykaya motor takip buna da araba kategorisinde değerlendirmek lazımdı. Scooter asla motosiklet gözüyle bakilmamasi gereken bir aractir teknik açıdan bakıldığında motosiklet ve scooter arasındaki farklarda dolayı. Ama bazı firmalar scooterdaki tehlikeyi gördüklerinden on kısma ağırlık koyarak ayak bilekleri arasina destek koyarak ve lastik ebatlarını biraz büyüterek ölümcül tehlikeyi azaltmaya çalıştılar misal Honda pcx , Suzuki address gibi ama onlarda cup motor üstüne scooter tasarımı giydirme tarzına dondu ki doğrusu bu çünkü şu an satılan scooterlarin çoğu diğer motosikletlere göre kat kat tehlikeli


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)