XJ6 Bir başlangıç olabilir mi ?
Reklamlar
-
konu tam bir bilgi kirliliği ve kaos durumuna gelmiş
Reklamlar
-
Omerius adlı üyeden alıntı
ben de mt25'ten xj6'ya geçenlerdenim gaz kolu baya bir uysal geliyor. İlk motor olarak zorlayacak şey ağırlık olur bence onun haricinde xj6nın kafaya geçme durumu zor. Xj6'yı iki kelimeyle özetleyecek olsam "yağ gibi" derdim gaz kolunun dozajı ve rahatlığı çiçek. Gaz kolu demiş miydim? demişim.
Çılgın Virajcılardansın haa
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:39 ----------
Bana Xj6 Agır Gelmedi Agırlık Merkezi Çok iyi 1.80 83 Kilo Olan Ben Hiç Agırlıgını hisetmedim
-
Başlamasına başlarsın ama hakkını veremezsin o motorun, sürekli bir korku ve tedirginlik içinde olacaksın. Bu şekilde 50.000 km sürsen bile yanlış temel nedeniyle alacağın SS'i de muhtemelen iyi süremeyecek ve mutlu olamayacaksın. Kapalı alan ve yol eğitimleri iyidir,hoştur ama tek başına yeterli değildir. İmkan buldukça her yıl tekrarlamak, antrenmanlar yapmak önemli. Hatta kaynak ayırabiliyorsan farklı eğitim disiplinlerini incele. Düzlükte gaz açmak kolay, ilk virajda 40-50'ye düşüyorsan problem başlıyor. Scooter farklı bir olay, eğitimlerle desteklenmiş daha düşük cc hafif bir motorla başlamak bana daha sağlıklı geliyor.
-
Hocam ne alıcaksan para hazırsa çabuk al. Yoksa canın sıkılır.
-
Kocaeli İl Temsilcisi
ALİCEM adlı üyeden alıntı
Hocam ne alıcaksan para hazırsa çabuk al. Yoksa canın sıkılır.
Almak için geç bile kaldı aslında ama yine de acele etsin tabi. Nasılsa her ay zam geliyor. Zarar etmez.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Almak için geç bile kaldı aslında ama yine de acele etsin tabi. Nasılsa her ay zam geliyor. Zarar etmez.
Valla öyle hocam. Ben kafamı taşlara vuruyorum para varken 250-400cc almayıp 125le başladım diye. Ondan dolayı her başlıkta aynı şeyi yazıyorum.
-
MaryJane adlı üyeden alıntı
Çılgın Virajcılardansın haa
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:39 ----------
Bana Xj6 Agır Gelmedi Agırlık Merkezi Çok iyi 1.80 83 Kilo Olan Ben Hiç Agırlıgını hisetmedim
canımsın.(mesajım çok kısa ama anlamı uzun)
-
İsveç'te yaşayan arkadaşım 50cc lik skuter aldı biraz kullandı. Sonra gitti motosiklet eğitimi veren bir yerden ders almaya başladı (öğreten kişi eski yarışçıymış).
Kurstaki motoru ise xj6 idi.
Motor sürmesini hele ki vitesli motor sürmesini xj6 da öğrendi.
Sonra gidip KTM Duke 390 aldı (benim ısrarlarımla küçük cc olsun diye). Sonra Duke 390 ile kursa gidince hocası ne o sen 16 yaşında ergenmisin de 400 lük makine aldın diye dalga geçmiş
1 yıl kadar kullanınca onu satıp MT07 aldı. Hala onu kullanıyor ama ufak daha büyük lazım diyor
Anlayacağın bir tek bizim memlekette küçük cc ile başlama furyasaı var, Avrupada öyle değil hocam Herkes şakır şakır 600 lüklerle başlıyor. er6n gibi mt07 gibi motorları başlangıç motoru görüyorlar.
Biz de fakir olduğumuz için 125 cc ye bin deyip duruyoruz.
-
Tundzhay adlı üyeden alıntı
İsveç'te yaşayan arkadaşım 50cc lik skuter aldı biraz kullandı. Sonra gitti motosiklet eğitimi veren bir yerden ders almaya başladı (öğreten kişi eski yarışçıymış).
Kurstaki motoru ise xj6 idi.
Motor sürmesini hele ki vitesli motor sürmesini xj6 da öğrendi.
Sonra gidip KTM Duke 390 aldı (benim ısrarlarımla küçük cc olsun diye). Sonra Duke 390 ile kursa gidince hocası ne o sen 16 yaşında ergenmisin de 400 lük makine aldın diye dalga geçmiş
1 yıl kadar kullanınca onu satıp MT07 aldı. Hala onu kullanıyor ama ufak daha büyük lazım diyor
Anlayacağın bir tek bizim memlekette küçük cc ile başlama furyasaı var, Avrupada öyle değil hocam Herkes şakır şakır 600 lüklerle başlıyor. er6n gibi mt07 gibi motorları başlangıç motoru görüyorlar.
Biz de fakir olduğumuz için 125 cc ye bin deyip duruyoruz.
Hocam biz cahil bir toplumuz. Süremeyeceğimizden değil tam aksine gereğinden fazla süreceklerinden istemiyoruz. Ülkede trafik kültürü yok ve en önemlisi saygı yok. Bana göre de düşük cc
400-600 cclerden daha tehlikelidir. Bunu da 125cc ile başlayarak anladım. Yolda düşük cc çok tehlikeli sıkıştıran oluyor uzayıp gidemiyosun, önünde adam salak saçma frenlemeler yapıyor kaçamıyosun vsvs. Başlangıç için en iyi cc 400-500ccdir(bana göre). Neyse iyi ve dikkatli sürüşler dilerim.
-
marka model ve cc den çok kilo beygir oranına göre başla,önce 15 beygir,sonra 25-30 beygir,sonra 50 beygir,sonra 75-80 beygir böyle gidersin.xj6 önermem çünkü motorun bakımınıda öğrenceksin,sürüş dinamiklerinide,başına gelecekleride.herşeyi 125cc 15 beygirden başlayarak öğrenmen daha sağlıklı.insan hiç motor sürmemiş evladına al kullan diye 600 cc motosiklet vermez.ben vermem
-
Arkadaş konuyu açmış bir daha da cevap yazmamış. Sonuç nedir alacak mısınız? Yoksa troll müsünüz?
-
Kocaeli İl Temsilcisi
BloodyBaron adlı üyeden alıntı
Arkadaş konuyu açmış bir daha da cevap yazmamış. Sonuç nedir alacak mısınız? Yoksa troll müsünüz?
Arkadaş ortaya yem attı ve kaçtı sanırım. Hepimizi trollemiş olabilir.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Arkadaş ortaya yem attı ve kaçtı sanırım. Hepimizi trollemiş olabilir.
Valla illahlah ettim şu başlangıç motoru konularına yazmaya tövbe edeceğim.
-
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Arkadaş ortaya yem attı ve kaçtı sanırım. Hepimizi trollemiş olabilir.
Adam muhtemelen almış motoru imzasında var. Motoru aldıktan sonra kendinden geçip burayı unutmuş olabilir :D
-
125CC ile başlamaya karar verdim
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:07 ----------
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Arkadaş ortaya yem attı ve kaçtı sanırım. Hepimizi trollemiş olabilir.
Estağfurullah hahahahah
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:08 ----------
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Almak için geç bile kaldı aslında ama yine de acele etsin tabi. Nasılsa her ay zam geliyor. Zarar etmez.
Maddi konuda bir sıkıntı yok sadece hayatımı önemsiyorum şu an bilgisizken bilgileniyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:09 ----------
tommygun adlı üyeden alıntı
Başlamasına başlarsın ama hakkını veremezsin o motorun, sürekli bir korku ve tedirginlik içinde olacaksın. Bu şekilde 50.000 km sürsen bile yanlış temel nedeniyle alacağın SS'i de muhtemelen iyi süremeyecek ve mutlu olamayacaksın. Kapalı alan ve yol eğitimleri iyidir,hoştur ama tek başına yeterli değildir. İmkan buldukça her yıl tekrarlamak, antrenmanlar yapmak önemli. Hatta kaynak ayırabiliyorsan farklı eğitim disiplinlerini incele. Düzlükte gaz açmak kolay, ilk virajda 40-50'ye düşüyorsan problem başlıyor. Scooter farklı bir olay, eğitimlerle desteklenmiş daha düşük cc hafif bir motorla başlamak bana daha sağlıklı geliyor.
125CC Olarak başlayacağım öyle öyle yükselteceğim inşallah teşekkür ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:10 ----------
BloodyBaron adlı üyeden alıntı
Arkadaş konuyu açmış bir daha da cevap yazmamış. Sonuç nedir alacak mısınız? Yoksa troll müsünüz?
Herkes sizin kadar müsait olamayabilir
2 şirket yönetiyorum ve zamanım çok kısıtlı hemen önyargı ile yaklaşmayabilirsiniz. Şimdi okudum hepsini 125CC ile başlamaya karar verdim.
-
50 bin km 125 ve 150 cc vitesli tecrubem vardi.
Mobletler scooterler saymiyorum.
Arkadasim fazer 600 almisti. Ilk 600 luk surusum olacakti.
O da ne gazliyorsun ucuyor alet. Yuzumde bi gulumseme.
Kadran 200 220 oluvermis saka gibi. virajlarda yatiyorum on kaldirmaya calisiyorum.
Iner inmez al motorunu dedim bida istesem de asla verme.
Ben motora degil motor bana hakim oldu. Benim gibi sakin birini nasil da gaza getirdi sasirdim.
Ben elime koluma dikkat ederim sakin kullanirim falan hikaye.
Sansliydim kaza yapmamistim. Bi de fazer cok dengeli bi motor fazer yerine r6 olasaydi durum farkli olabilirdi.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)