Daha izlemeden biliyordum sonucu.Ama gercekten bu kadarini ben de beklemiyordum..
Bosuna demiyoruz, konu motorsa alemin krali bellli!
https://youtu.be/zyejT4VPzlE
Daha izlemeden biliyordum sonucu.Ama gercekten bu kadarini ben de beklemiyordum..
Bosuna demiyoruz, konu motorsa alemin krali bellli!
https://youtu.be/zyejT4VPzlE
Motosiklet sandıydım, izlemeye gerek yok
Hondaya saygı duydum ne yalan söyleyeyim.
Civicte taş gibi motor yapmışlar. Cbr250r krank kırıyor ona ne demeli? Tabi genel olarak japon motorları her halükarda daha dayanıklı.
Cbr250r krank falan kırmıyor. Bakımlı motosiklet sahibini üzmez bunun 250r modeli ile ilgisi yok herhangi bir marka model bile olsa bakımsız kullanıldığında illa ki sıkıntı çıkarır. Rahat bırakın artık şu şehir efsanelerini kardeşim.
Garibim 206 yine de iyi dayanmış. Zamanında Bostancı Sanayi sitesinde ustalarla röportaj yapmışlar ve servislere en çok gelen ve en az gelen araba markalarını sormuşlardı. Adamlar en çok gelen araba markasına "Volkswagen", en az uğrayan markalara da "Honda ve Toyota" demişlerdi.
neden bilmiyorum ama bu tarz video gördüğümde ilk aklıma gelen artık hep türkiye fiyatları oluyor. şu araba burada 40 bin lira en az. orada birkaç yüz dolar olduğu için keyfine araba parçalıyor millet tabi.
Bu çok spesifik bir konu. Hondayla yada başka markayla pek alakası olduğunu düşünmüyorum. Motorun yağ kanalları tasarımı gereği yağ tapasından yağın tamamı boşalmıyor olabilir. Yağ soğutucusunun konumu bile yağsız çalışyırma süresini değiştirir. Belli yerlerde yağ kaldığı için basınçla tam boşaltana kadar çalışmış olabilir. Tamamen yağsızlığa hiç bir motor dayanamaz.
Öyle yada böyle mühendislik harikası motor budur.
Şuna da dikkatinizi çekmek isterim bilmiyorum arabalara ne kadar ilgilisiniz ama videodaki araba bizimkilerin eurocivic dedikleri yani Türkiyede tutulmayan, güya normal honda civiclerin içinde en sorunlu olan, bilinen sedan civiclerle motoru ile aynı blok olup eksi olarak aliminyum alaşımdan yapılmış güya dayanıksız motora sahip olan ancak 1 seneden fazla bindiğim 98 model olmasına rağmen bir kez bile olsun arıza çıkarmayan modeli.
Olm siz niye boylesiniz yahu berber ali,hala oglu cemal den duydugunuz seyleri arastirmadan yaziyorsunuz, sonra sizin yazdiklarinizi baskalari okuyor ve is yukardaki arkadasin yazdigi gibi bir efsaneye donuyor.
Neden boyle dedim,
https://www.cbr250.net/threads/comme...k-issue.68539/
Burada soruyu soran turk arkadasimiz,
"Benim ulkemde cbr250 krank konusu ile biliniyor.Diger ulkelerin forumlarini ve youtube videolarini inceledigimde bu konuya rastlamadim"
diyerek,krankin neden problem yaratabilecegi hakkinda bir yorum yapip diger kullanicilarin goruslerini ve duyumlarini paylasmasini istemis.
Biri amerikada yaygin degil demis alman hic duymadim demis.
Ee abi turkiye ye ozel itnelik mi yapmis Honda ?
Efsane iste,baska da birsey degil bence..
Araç Türkiye de sanayi görmediği için, sağlıklı beslenmiş güzel yaşamış falan.
Türkiye de olsa, selası okunduktan sonra ruhunu sahibinden.com da 50.000 TL satarlardı.
Ek Bilgi:Tüm dünya da en az servise giden ve sorun çıkarmayan marka klasmanında ise 1. sıra Honda ya değil Mazda markasına aittir.
Yağsız şekilde bu kadar uzun süre çalışması iyi mi kötü mü bilemedim. Bu 3 araçta oluşan hasar ne derece bir de onu karşılaştırmak lazım. Videonun devamını seyretmedim açıklıyorlarsa da ingiliççe zaten anlamam, bilen anlayan varsa yazsın buradan :D
2 tane şehir efsanesi var biri cbr250 krank kırıyor diğeri ktm duke 390 yada rc 390 krank kırıyor.o krank kranlara sorun motora nasıl bakmışlar nasıl sürmüşler.cevabını alırsınız
Benim cıbırla 6bini geçince içim acıyor. Neyse biraz gidip içine edeyim bari
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)