Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Harley Davidson Nightrod Special

    REKLAM ALANI
  1. #1
    blumenberg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Nightrod Special
    İlk motor tecrübemi 883 İron ile yapmıştım, 1 ay içerisinde 2000 km kadar tecrübem oldu.

    Aslında ilk motorum nightrod olabilirdi, o dönem herkes 250cc al diyordu başlangıç olarak, pişmanlığım var tabiki keşke nightrod ile başlasa idim diye, nasip bugüne imiş.

    Çok düşük kilometre, kazasız tertemiz bir nightrod special sahibi oldum dün.

    tommygun, computeus, espresso ve 8 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    sey_47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Ege
    Motosikleti
    BWS 100
    Hayırlı olsun. Çok güzel duruyor be.
    Kazasız belasız, tekerine taş değmesin.

    Şu motosikletin siyah rengi yıllarca telefonumda, bilgisayarımda arkaplandı. Bir gün alacaktım. Adamın içini fena gıcıklıyordu.
    Sonra ne oldu, cruiser işini bıraktık. Ama yıllar sonra belki de, ha..

    Rahmetli aea'nın incelemesini yaptığı video'da, Harley su soğutmalı üretince, harleycilerin fabrika taşladığı makina, bu makina değil mi.

    Bir iki egzoz sesi videosu isteriz.

  3. #3

    Üyelik
    05 Ekim 2018
    cok guzel makina almissin
    hayirli olsun kazasiz gunlerde kullan

    bazi road kingci harley tayfasi sana yan bakacak ama olsun

  4. #4
    eraysefer28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2018
    Şehir
    İstanbul
    Hayırlı uğurlu olsun.Güle güle kullanın.

    Keşke bende ilk tecrübemi iron 883 ile yapabilseydim
    Şaka bir yana ilk motor Harley büyük cesaret

  5. #5
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Hayirli olsun. Bence boyle iyi olmus. Bu nerdeyse 2.5 kat daha guclu. Bence ilk motosiklet icin biraz buyuk olurdu. Kazasiz belasi zevkle binin.
    Alıntı eraysefer28 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şaka bir yana ilk motor Harley büyük cesaret
    Kucuk Sportster baslangic motosikletidir. Hacmi biraz yaniltici. 600cc SS'lerin yarisindan daha az gucu, hem de daha agir... Munistir. Naparsaniz yapin, ne on teker kalkar, ne de arka.

  6. #6
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    26 Ağustos 2016
    Selâm, güzel günlerde keyifle kullanmanızı temenni ediyorum.

    883 forty eight ailesi gibi kullanması kolay ve keyifli bir model, v rod için ise ne yazık ki aynı cümleleri kuramayacağım. Hemen, hemen herkes tarafından beğenilen bir model olsa da, kullanımı keyifli veya mantılı değil ne yazık ki. Özellikle belli bir yol yapma kararı aldığınızda tek elle kullanmaya başlayacaksınızdır. Zira bir şekilde sizi hafif yaylımlı ve yan oturmaya, sol eli de boşa çıkarmaya başlıyor. Bence tek keyifli tarafında bu. 2011 sonrası almamız iyi olmuş, öncesinde belli başlı kronik ve frensel yetersizlikler vardı. Sanırım 2014 / 2015 sizinkinin modeli. Zaman içinde alternatif ararsanız şayet, HD ailesi içinde dediğim gibi forty eight modelleri ve biraz daha yol gideceğim dediğiniz de, cvo versiyonları, road kingler alternatif olabilir. Bu modeller sanılandan çok daha sportif ve konforlu bir sürüş sunuyor kullanıcısına. Bir de tabi, v rod'a rakip olarak x diavel var. Ben şahsen iki modeli de kullanmış biri olara yeniden satın alacak olsam v rod yerine x diavel tercih ederdim.

    Bir gün v rod için custom bir şeyler yapmak isterseniz T.T yerine özelikle İngiltere veya alternatif Almanya ya gitmenizi tavsiye ederim. Zira tüm yol masrafları konaklama + bu eğlenceli seyahat, hepsi topladığı zaman bile T.T den daha makul fiyatlar orataya çıkabiliyor.

    Tekrar dan hayırlı olsun, keyifli sürüşler.

  7. #7
    blumenberg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Nightrod Special
    Alıntı sey_47 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun. Çok güzel duruyor be.
    Kazasız belasız, tekerine taş değmesin.

    Şu motosikletin siyah rengi yıllarca telefonumda, bilgisayarımda arkaplandı. Bir gün alacaktım. Adamın içini fena gıcıklıyordu.
    Sonra ne oldu, cruiser işini bıraktık. Ama yıllar sonra belki de, ha..

    Rahmetli aea'nın incelemesini yaptığı video'da, Harley su soğutmalı üretince, harleycilerin fabrika taşladığı makina, bu makina değil mi.

    Bir iki egzoz sesi videosu isteriz.
    ben de hep siyah renge odaklandım, fakat düşük kilometre temiz bir makina bulmakta zorlandım, simli turuncu çok beğendim, ilerde mat siyah yapabilirim.

    Alıntı UzunYolAdami adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cok guzel makina almissin
    hayirli olsun kazasiz gunlerde kullan

    bazi road kingci harley tayfasi sana yan bakacak ama olsun
    yan değil de arkadan bakabilirler

    Alıntı eraysefer28 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı uğurlu olsun.Güle güle kullanın.

    Keşke bende ilk tecrübemi iron 883 ile yapabilseydim
    Şaka bir yana ilk motor Harley büyük cesaret
    İron güzel tek handikapı ağır olması, başlangıç için alışmak gerekiyor ve bilinçli mecralarda eğitim alınmalı.

    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayirli olsun. Bence boyle iyi olmus. Bu nerdeyse 2.5 kat daha guclu. Bence ilk motosiklet icin biraz buyuk olurdu. Kazasiz belasi zevkle binin.

    Kucuk Sportster baslangic motosikletidir. Hacmi biraz yaniltici. 600cc SS'lerin yarisindan daha az gucu, hem de daha agir... Munistir. Naparsaniz yapin, ne on teker kalkar, ne de arka.
    3 sene geçti ilk motor tecrübemden sonra bugün deneme sürüşü öncesi endişeli idim fakat trafiğe kapalı alanda yarım saat bir çalışma yaptım motorumu garaja getiren arkadaşımla. Çabuk adaptasyon oldu, yalnız İron'a göre 50kg daha ağır, şuan tek derdim egzosları sardırmak, siyah renk bulabilir miyim bilmiyorum ama araştırdığım kadarıyla yeşil ya da sarımsı beyaz renk varmış.

    Alıntı U.KALKAVAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selâm, güzel günlerde keyifle kullanmanızı temenni ediyorum.

    883 forty eight ailesi gibi kullanması kolay ve keyifli bir model, v rod için ise ne yazık ki aynı cümleleri kuramayacağım. Hemen, hemen herkes tarafından beğenilen bir model olsa da, kullanımı keyifli veya mantılı değil ne yazık ki. Özellikle belli bir yol yapma kararı aldığınızda tek elle kullanmaya başlayacaksınızdır. Zira bir şekilde sizi hafif yaylımlı ve yan oturmaya, sol eli de boşa çıkarmaya başlıyor. Bence tek keyifli tarafında bu. 2011 sonrası almamız iyi olmuş, öncesinde belli başlı kronik ve frensel yetersizlikler vardı. Sanırım 2014 / 2015 sizinkinin modeli. Zaman içinde alternatif ararsanız şayet, HD ailesi içinde dediğim gibi forty eight modelleri ve biraz daha yol gideceğim dediğiniz de, cvo versiyonları, road kingler alternatif olabilir. Bu modeller sanılandan çok daha sportif ve konforlu bir sürüş sunuyor kullanıcısına. Bir de tabi, v rod'a rakip olarak x diavel var. Ben şahsen iki modeli de kullanmış biri olara yeniden satın alacak olsam v rod yerine x diavel tercih ederdim.

    Bir gün v rod için custom bir şeyler yapmak isterseniz T.T yerine özelikle İngiltere veya alternatif Almanya ya gitmenizi tavsiye ederim. Zira tüm yol masrafları konaklama + bu eğlenceli seyahat, hepsi topladığı zaman bile T.T den daha makul fiyatlar orataya çıkabiliyor.

    Tekrar dan hayırlı olsun, keyifli sürüşler.
    Kullanımı daha zor evet ve alttaki güç aşırı fazla, duyduğum kadarıyla 0-400 de Hayabusa'dan hızlı. Yarım saat kullandım biraz yordu, alışırım belki ilerde. 4'er piston Brembo'lar çok iyi iş yapıyorlar, ön freni kullanmamaya çalışıyorum çok etkili çünkü.

    Valla benim alternatiflerim olmuyor genelde. Şuanda 3 arabam var, hepsi tek kapı, spor duruş seviyorum. O yüzden Nightrod harici binebilceğim başka model yok.

    Bunu almadan önce Diavel Dark baktım, fiyatı da 3'de 1 oranında daha ucuzdu. Oturuş pozisyonu hoşuma gitse de sesini beğenmedim. Nightrod da yazılımla 160 hp çıkıyormuş, Diavel'den farkı kapanmış oluyor.

  8. #8
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    valla helal olsun. insanların hayallerini 2 bin km de başardın :D

  9. #9

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    ee hayırlı olsun diyelim

  10. #10
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    26 Ağustos 2016
    Alıntı blumenberg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kullanımı daha zor evet ve alttaki güç aşırı fazla, duyduğum kadarıyla 0-400 de Hayabusa'dan hızlı. Yarım saat kullandım biraz yordu, alışırım belki ilerde. 4'er piston Brembo'lar çok iyi iş yapıyorlar, ön freni kullanmamaya çalışıyorum çok etkili çünkü.

    Valla benim alternatiflerim olmuyor genelde. Şuanda 3 arabam var, hepsi tek kapı, spor duruş seviyorum. O yüzden Nightrod harici binebilceğim başka model yok.

    Bunu almadan önce Diavel Dark baktım, fiyatı da 3'de 1 oranında daha ucuzdu. Oturuş pozisyonu hoşuma gitse de sesini beğenmedim. Nightrod da yazılımla 160 hp çıkıyormuş, Diavel'den farkı kapanmış oluyor.
    Zaman içinde hem gücüne hem ağırlığına alışacaksınızdır. Beğenerek ve severek aldığınız için herhangi olumsuz bir yön hissedeceğinizi düşünmüyorum. Kuzgun'a yavrusu şahan gelir diye de bir atasözü vardır. Ben görsellik açısından custom konusunu dile getirmiştim aslında. İlk defa 0-400 ve bir HD modelini aynı cümle içinde duyuyorum. Sayenizde yeni bir şey öğrenmiş oldum, teşekkür ederim. Bence V Rod modelinin gücü yeterli hatta olması gerekenden fazla bile, zira düz gitmek dışında bu gücü kullanma şansınız yok. Evet, siyah nedendir bilinmez bir şekilde daha çekici duruyor. Özelikle HD modellerin de, aynı zamanda siyah renk sarma internet sitelerinde de mevcut. Beyaz veya farklı bir renk, sizi siyah kadar tatmin etmeyecek, tam olarak yakışmayacaktır.

    Bende eskiden herşeyin spor modelini severdim ama... yaş mı kemale erdi yoksa başka bir şey mi? Trafik de günlük veya şehir içinde gerek araba gerek motosiklet türlerinde şuan spor modellere karşıyım. Tabi buna gelişen teknoloji de neden olmuş olabilir. Artık SUV sınıfında spor modelleri aratmayan performanslar sunuluyor. Enduro ve Touring modellerin de yüksek güç ve konfor var.

    Tekrardan güzel, keyifli günler de kullanmanız dileğiyle. Sevgiler.

  11. #11
    Alper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HARLEY DAVİDSON İRON 883
    Hayırlı olsun dostum. tekerin düz bassın.

  12. #12
    kanucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    Bursa
    Rengi harikaymış. İyi günlerde kullanın!

  13. #13
    blumenberg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Nightrod Special
    Alıntı U.KALKAVAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zaman içinde hem gücüne hem ağırlığına alışacaksınızdır. Beğenerek ve severek aldığınız için herhangi olumsuz bir yön hissedeceğinizi düşünmüyorum. Kuzgun'a yavrusu şahan gelir diye de bir atasözü vardır. Ben görsellik açısından custom konusunu dile getirmiştim aslında. İlk defa 0-400 ve bir HD modelini aynı cümle içinde duyuyorum. Sayenizde yeni bir şey öğrenmiş oldum, teşekkür ederim. Bence V Rod modelinin gücü yeterli hatta olması gerekenden fazla bile, zira düz gitmek dışında bu gücü kullanma şansınız yok. Evet, siyah nedendir bilinmez bir şekilde daha çekici duruyor. Özelikle HD modellerin de, aynı zamanda siyah renk sarma internet sitelerinde de mevcut. Beyaz veya farklı bir renk, sizi siyah kadar tatmin etmeyecek, tam olarak yakışmayacaktır.

    Bende eskiden herşeyin spor modelini severdim ama... yaş mı kemale erdi yoksa başka bir şey mi? Trafik de günlük veya şehir içinde gerek araba gerek motosiklet türlerinde şuan spor modellere karşıyım. Tabi buna gelişen teknoloji de neden olmuş olabilir. Artık SUV sınıfında spor modelleri aratmayan performanslar sunuluyor. Enduro ve Touring modellerin de yüksek güç ve konfor var.

    Tekrardan güzel, keyifli günler de kullanmanız dileğiyle. Sevgiler.
    Ekipmanları da siyah alıcam, ileriki dönemlere hazırlık Bakalım bana yeterli gelecek mi, biraz kullandıktan sonra tecrübelerimi paylaşırım.

    dei diye bir marka buldum, siyah renk sargsı var. Bunlarda marka önemli galiba, çünkü bana birisi siyah renk zamanla beyaz oluyor demişti,acaba kalitesiz sargıda mı oluyor sadece ?

    Valla bende yaş ilerlese de spor sevdam bitmez gibi duruyor SUV'da bile X6 aldım, spor duruyor diye. Tekrardan teşekkür ederim.



    Alıntı Alper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun dostum. tekerin düz bassın.
    teşekkür ederim, çok sağol.

    Alıntı kanucan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rengi harikaymış. İyi günlerde kullanın!
    rengi yakından baya güzel, simli falan, teşekkür ederim.

  14. #14
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    hayırlı olsun güzel motora benziyor
    (hiç tarzım değil )

  15. #15
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    26 Ağustos 2016
    Alıntı blumenberg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dei diye bir marka buldum, siyah renk sargsı var. Bunlarda marka önemli galiba, çünkü bana birisi siyah renk zamanla beyaz oluyor demişti,acaba kalitesiz sargıda mı oluyor sadece ?
    Bu konuda marka/kalite bilgisine ne yazık ki sahip değilim. Lakin, kişisel düşüncem bir çok üründe olduğu gibi farklı markaların farklı kalitede ürün sundukları yönündedir.

    Çok eskiden, bosch markasına ait sargı bezlerini teknelerin makina dairesinde kullandıklarını hatırlıyorum. Zaman içinde bu marka/kalite olayı değişmiş olabilir. Ama yine iyisini yaptıysa, bir Alman markalı yapmıştır.

    Ham maddesi elyaf olduğu için, makbule sarı olan modeller diye biliyorum. Sanırım kevlar da kullanılıyor sarı modellerde. Aslında zaten bildiğim kadarı ile Beyaz rengi yok. Beyaz denenler sarı olmalı. Zaten sarı olanlarda beyaz'a çalıyor.

    Siyah renk için ne ekleyip veya ne çıkartıp yaptıklarını bilmiyorum. Yinede kullandığım dönemde herhangi bir renk deformasyonuna şahit olmadım ama sarı kadar iyi ısıyı muhafaza ettiğini de düşünmüyorum.

  16. #16
    blumenberg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Nightrod Special
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun güzel motora benziyor
    (hiç tarzım değil )
    teşekkür ederim, adı üstünde tarz meselesi

    Alıntı U.KALKAVAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu konuda marka/kalite bilgisine ne yazık ki sahip değilim. Lakin, kişisel düşüncem bir çok üründe olduğu gibi farklı markaların farklı kalitede ürün sundukları yönündedir.

    Çok eskiden, bosch markasına ait sargı bezlerini teknelerin makina dairesinde kullandıklarını hatırlıyorum. Zaman içinde bu marka/kalite olayı değişmiş olabilir. Ama yine iyisini yaptıysa, bir Alman markalı yapmıştır.

    Ham maddesi elyaf olduğu için, makbule sarı olan modeller diye biliyorum. Sanırım kevlar da kullanılıyor sarı modellerde. Aslında zaten bildiğim kadarı ile Beyaz rengi yok. Beyaz denenler sarı olmalı. Zaten sarı olanlarda beyaz'a çalıyor.

    Siyah renk için ne ekleyip veya ne çıkartıp yaptıklarını bilmiyorum. Yinede kullandığım dönemde herhangi bir renk deformasyonuna şahit olmadım ama sarı kadar iyi ısıyı muhafaza ettiğini de düşünmüyorum.
    vance and hines markası ile görüşme yaptım, adamlar egzozun ömrünü kısaltıyor diyorlar
    F54 bunu beğendi.

  17. #17
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    26 Ağustos 2016
    Alıntı blumenberg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vance and hines markası ile görüşme yaptım, adamlar egzozun ömrünü kısaltıyor diyorlar
    Diyorlar ise, doğrudur. Adamların işi bu.

    Esasen sizinde bildiğiniz gibi bu egzoz sargıları fabrika versiyonu modeller için değil, özel " el yapımı " modeller için kullanılan bir yalıtım malzemesi.
    Nedeni ise, bir egzoz'u atölye de ek maddeler ile geliştirmekten çok daha ucuza maaloluyor olmasıdır.

    Ben " biz " görsel amaçlı kullanıyoruz. Bu yüzden ömrü kısalıyor densede ki... Bu ne kadar bir kısalma? Ömrü nedir? Bilemiyorum.

    Zevkime uyuyor ise kullanırım.
    blumenberg bunu beğendi.

  18. #18

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    egzoz sargısını tanımamıza chopper ,custom motosikletlerle vesile olsa da aslında aslında gemicilik ve motosporlarında sıklıkla kullanılan bir malzeme.Motosiklette Düz boru olarak üretilmiş egzoz'a sargı sarılmasının nedeni görsellik veya daha ucuza mal etme çabası değildir.Kaybedilen geri basınçın geri kazanılması amacıyla bu uygulama yapılır.Amaç; egzoz gazının boruda daha az soğuyarak daha hacimli olması ve beckpressure'ın bir oranda geri kazanılmasıdır.Bu sargı aslında ısıyı yok etmez aksine hapseder.
    Sadece görüntü olarak yapmak isterseniz; uygun olmayan bir uygulama motora masraf açabilir.Egzoz boruları ısınıp soğurken genleşir ve büzülürler, bu normalde borunun heryerinde eşit olarak gerçekleşir ve soğuduğunda da aynen eski halini alır.Modifiye egzozlarda süre kısadır.
    Orjinal egzozları bezle sararsak genleşmesini engellemiş oluruz.Bu borular bir şekilde genleşecektir.
    Yani belli yerlerde içe doğru kıvrılır, fırfır şeklini alırlar ve bu maalesef kalıcı olur. yuvarlak formu bozulunca en kolay nereye genleşecekse tekrar oraya gider ve bazı yerlerde limitleri aşacağından kırılmasına neden olabilir,Isı artışı ile birlikte hararet olabilecegi riskini unutmamak gerekli...
    blumenberg ve U.KALKAVAN bunu beğendiler.

  19. #19
    natila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf150 + HD sporster xl 1200 custom cb
    Hayırlı olsun... motosiklette herzaman canın ne çektiyse hangisi sana güzel,hoş ve heyecanlandırıcı geliyorsa onu al diyenlerdendim.motosiklete gv250 ile başladım tamam dedim chopper cruiser benim tarz... ertesi yıl kendime güvenemedim Shadow750 ye geçtim fairingli falan hayvan gibi bişeydi 3 yıl kullandım... yaş 50 , nedense sürati sevmedim ve korkutuyordu beni 150 den yukarıları... ama bi gözüm de muscle daydı sordum soruşturdum kimse önermedi bana anasını satayım deli makina, dönmez, durmaz vb.vb dediler gittim 1200 custom aldım... nooluyo dedim ya bu ne böyle ben yıllarca kamyon kullanmışım... cbf150 gibi anasını satayım şehir içinde, otoyolda da kralsın, acayip rahat ve kıvrak bi makina... iyi ki de almamışım dedim muscle ı... tabiki kullanım amacınıza bağlı... şehir içi ağırlıklı kullanacaksanız bazı arkadaşların dediği gibi bi 48 iyi giderdi veya custom ... vroda da laf söylenmez tam şekil makina... tekrardan hayırlı olsun...
    blumenberg bunu beğendi.

  20. #20
    blumenberg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Nightrod Special
    Alıntı U.KALKAVAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Diyorlar ise, doğrudur. Adamların işi bu.

    Esasen sizinde bildiğiniz gibi bu egzoz sargıları fabrika versiyonu modeller için değil, özel " el yapımı " modeller için kullanılan bir yalıtım malzemesi.
    Nedeni ise, bir egzoz'u atölye de ek maddeler ile geliştirmekten çok daha ucuza maaloluyor olmasıdır.

    Ben " biz " görsel amaçlı kullanıyoruz. Bu yüzden ömrü kısalıyor densede ki... Bu ne kadar bir kısalma? Ömrü nedir? Bilemiyorum.

    Zevkime uyuyor ise kullanırım.
    ben sargıyı görüntü için değil, ayakkabı yanıkları için istiyordum.

    Alıntı greyhorse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    egzoz sargısını tanımamıza chopper ,custom motosikletlerle vesile olsa da aslında aslında gemicilik ve motosporlarında sıklıkla kullanılan bir malzeme.Motosiklette Düz boru olarak üretilmiş egzoz'a sargı sarılmasının nedeni görsellik veya daha ucuza mal etme çabası değildir.Kaybedilen geri basınçın geri kazanılması amacıyla bu uygulama yapılır.Amaç; egzoz gazının boruda daha az soğuyarak daha hacimli olması ve beckpressure'ın bir oranda geri kazanılmasıdır.Bu sargı aslında ısıyı yok etmez aksine hapseder.
    Sadece görüntü olarak yapmak isterseniz; uygun olmayan bir uygulama motora masraf açabilir.Egzoz boruları ısınıp soğurken genleşir ve büzülürler, bu normalde borunun heryerinde eşit olarak gerçekleşir ve soğuduğunda da aynen eski halini alır.Modifiye egzozlarda süre kısadır.
    Orjinal egzozları bezle sararsak genleşmesini engellemiş oluruz.Bu borular bir şekilde genleşecektir.
    Yani belli yerlerde içe doğru kıvrılır, fırfır şeklini alırlar ve bu maalesef kalıcı olur. yuvarlak formu bozulunca en kolay nereye genleşecekse tekrar oraya gider ve bazı yerlerde limitleri aşacağından kırılmasına neden olabilir,Isı artışı ile birlikte hararet olabilecegi riskini unutmamak gerekli...
    Gördüğüm ve harley sahiplerine sorduğum kadarıyla bilinçsizce custom ve markasız sargı kullanan çok, kimisi görüntü için takmış kimisi ısıyı yüzde 50 oranında azalttığını düşündüğü için. Ben de bu bilgilendirme için teşekkür ederim, sanırım vazgeçmiş durumdayım, ayaklığı biraz sağa aldırma düşüncem var, zamanla da alışırım diye umuyorum.


    Alıntı natila adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun... motosiklette herzaman canın ne çektiyse hangisi sana güzel,hoş ve heyecanlandırıcı geliyorsa onu al diyenlerdendim.motosiklete gv250 ile başladım tamam dedim chopper cruiser benim tarz... ertesi yıl kendime güvenemedim Shadow750 ye geçtim fairingli falan hayvan gibi bişeydi 3 yıl kullandım... yaş 50 , nedense sürati sevmedim ve korkutuyordu beni 150 den yukarıları... ama bi gözüm de muscle daydı sordum soruşturdum kimse önermedi bana anasını satayım deli makina, dönmez, durmaz vb.vb dediler gittim 1200 custom aldım... nooluyo dedim ya bu ne böyle ben yıllarca kamyon kullanmışım... cbf150 gibi anasını satayım şehir içinde, otoyolda da kralsın, acayip rahat ve kıvrak bi makina... iyi ki de almamışım dedim muscle ı... tabiki kullanım amacınıza bağlı... şehir içi ağırlıklı kullanacaksanız bazı arkadaşların dediği gibi bi 48 iyi giderdi veya custom ... vroda da laf söylenmez tam şekil makina... tekrardan hayırlı olsun...
    teşekkür ederim, aslında bu arabalarda da böyle, kim neye sahipse en iyisi o diye düşünür. Farklı tarzlara ve markalara da şans vermekte fayda var. Benim Harley, Bmw, Ducati dışındaki markalara bakacağımı sanmam. Harley'in bir tarzı ve yaşam biçimi var, Bmw'nin teknolojisi iyi, Ducati de bir tasarım harikası.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)