Harley Davidson Nightrod Special
Reklamlar
-
İlk motor tecrübemi 883 İron ile yapmıştım, 1 ay içerisinde 2000 km kadar tecrübem oldu.
Aslında ilk motorum nightrod olabilirdi, o dönem herkes 250cc al diyordu başlangıç olarak, pişmanlığım var tabiki keşke nightrod ile başlasa idim diye, nasip bugüne imiş.
Çok düşük kilometre, kazasız tertemiz bir nightrod special sahibi oldum dün.
Reklamlar
-
Hayırlı olsun. Çok güzel duruyor be.
Kazasız belasız, tekerine taş değmesin.
Şu motosikletin siyah rengi yıllarca telefonumda, bilgisayarımda arkaplandı. Bir gün alacaktım. Adamın içini fena gıcıklıyordu.
Sonra ne oldu, cruiser işini bıraktık. Ama yıllar sonra belki de, ha..
Rahmetli aea'nın incelemesini yaptığı video'da, Harley su soğutmalı üretince, harleycilerin fabrika taşladığı makina, bu makina değil mi.
Bir iki egzoz sesi videosu isteriz.
-
cok guzel makina almissin
hayirli olsun kazasiz gunlerde kullan
bazi road kingci harley tayfasi sana yan bakacak ama olsun
-
Hayırlı uğurlu olsun.Güle güle kullanın.
Keşke bende ilk tecrübemi iron 883 ile yapabilseydim
Şaka bir yana ilk motor Harley büyük cesaret
-
Hayirli olsun. Bence boyle iyi olmus. Bu nerdeyse 2.5 kat daha guclu. Bence ilk motosiklet icin biraz buyuk olurdu. Kazasiz belasi zevkle binin.
eraysefer28 adlı üyeden alıntı
Şaka bir yana ilk motor Harley büyük cesaret
Kucuk Sportster baslangic motosikletidir. Hacmi biraz yaniltici. 600cc SS'lerin yarisindan daha az gucu, hem de daha agir... Munistir. Naparsaniz yapin, ne on teker kalkar, ne de arka.
-
Selâm, güzel günlerde keyifle kullanmanızı temenni ediyorum.
883 forty eight ailesi gibi kullanması kolay ve keyifli bir model, v rod için ise ne yazık ki aynı cümleleri kuramayacağım. Hemen, hemen herkes tarafından beğenilen bir model olsa da, kullanımı keyifli veya mantılı değil ne yazık ki. Özellikle belli bir yol yapma kararı aldığınızda tek elle kullanmaya başlayacaksınızdır. Zira bir şekilde sizi hafif yaylımlı ve yan oturmaya, sol eli de boşa çıkarmaya başlıyor. Bence tek keyifli tarafında bu. 2011 sonrası almamız iyi olmuş, öncesinde belli başlı kronik ve frensel yetersizlikler vardı. Sanırım 2014 / 2015 sizinkinin modeli. Zaman içinde alternatif ararsanız şayet, HD ailesi içinde dediğim gibi forty eight modelleri ve biraz daha yol gideceğim dediğiniz de, cvo versiyonları, road kingler alternatif olabilir. Bu modeller sanılandan çok daha sportif ve konforlu bir sürüş sunuyor kullanıcısına. Bir de tabi, v rod'a rakip olarak x diavel var. Ben şahsen iki modeli de kullanmış biri olara yeniden satın alacak olsam v rod yerine x diavel tercih ederdim.
Bir gün v rod için custom bir şeyler yapmak isterseniz T.T yerine özelikle İngiltere veya alternatif Almanya ya gitmenizi tavsiye ederim. Zira tüm yol masrafları konaklama + bu eğlenceli seyahat, hepsi topladığı zaman bile T.T den daha makul fiyatlar orataya çıkabiliyor.
Tekrar dan hayırlı olsun, keyifli sürüşler.
-
sey_47 adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun. Çok güzel duruyor be.
Kazasız belasız, tekerine taş değmesin.
Şu motosikletin siyah rengi yıllarca telefonumda, bilgisayarımda arkaplandı. Bir gün alacaktım. Adamın içini fena gıcıklıyordu.
Sonra ne oldu, cruiser işini bıraktık. Ama yıllar sonra belki de, ha..
Rahmetli aea'nın incelemesini yaptığı video'da, Harley su soğutmalı üretince, harleycilerin fabrika taşladığı makina, bu makina değil mi.
Bir iki egzoz sesi videosu isteriz.
ben de hep siyah renge odaklandım, fakat düşük kilometre temiz bir makina bulmakta zorlandım, simli turuncu çok beğendim, ilerde mat siyah yapabilirim.
UzunYolAdami adlı üyeden alıntı
cok guzel makina almissin
hayirli olsun kazasiz gunlerde kullan
bazi road kingci harley tayfasi sana yan bakacak ama olsun
yan değil de arkadan bakabilirler
eraysefer28 adlı üyeden alıntı
Hayırlı uğurlu olsun.Güle güle kullanın.
Keşke bende ilk tecrübemi iron 883 ile yapabilseydim
Şaka bir yana ilk motor Harley büyük cesaret
İron güzel tek handikapı ağır olması, başlangıç için alışmak gerekiyor ve bilinçli mecralarda eğitim alınmalı.
hasmet adlı üyeden alıntı
Hayirli olsun. Bence boyle iyi olmus. Bu nerdeyse 2.5 kat daha guclu. Bence ilk motosiklet icin biraz buyuk olurdu. Kazasiz belasi zevkle binin.
Kucuk Sportster baslangic motosikletidir. Hacmi biraz yaniltici. 600cc SS'lerin yarisindan daha az gucu, hem de daha agir... Munistir. Naparsaniz yapin, ne on teker kalkar, ne de arka.
3 sene geçti ilk motor tecrübemden sonra bugün deneme sürüşü öncesi endişeli idim fakat trafiğe kapalı alanda yarım saat bir çalışma yaptım motorumu garaja getiren arkadaşımla. Çabuk adaptasyon oldu, yalnız İron'a göre 50kg daha ağır, şuan tek derdim egzosları sardırmak, siyah renk bulabilir miyim bilmiyorum ama araştırdığım kadarıyla yeşil ya da sarımsı beyaz renk varmış.
U.KALKAVAN adlı üyeden alıntı
Selâm, güzel günlerde keyifle kullanmanızı temenni ediyorum.
883 forty eight ailesi gibi kullanması kolay ve keyifli bir model, v rod için ise ne yazık ki aynı cümleleri kuramayacağım. Hemen, hemen herkes tarafından beğenilen bir model olsa da, kullanımı keyifli veya mantılı değil ne yazık ki. Özellikle belli bir yol yapma kararı aldığınızda tek elle kullanmaya başlayacaksınızdır. Zira bir şekilde sizi hafif yaylımlı ve yan oturmaya, sol eli de boşa çıkarmaya başlıyor. Bence tek keyifli tarafında bu. 2011 sonrası almamız iyi olmuş, öncesinde belli başlı kronik ve frensel yetersizlikler vardı. Sanırım 2014 / 2015 sizinkinin modeli. Zaman içinde alternatif ararsanız şayet, HD ailesi içinde dediğim gibi forty eight modelleri ve biraz daha yol gideceğim dediğiniz de, cvo versiyonları, road kingler alternatif olabilir. Bu modeller sanılandan çok daha sportif ve konforlu bir sürüş sunuyor kullanıcısına. Bir de tabi, v rod'a rakip olarak x diavel var. Ben şahsen iki modeli de kullanmış biri olara yeniden satın alacak olsam v rod yerine x diavel tercih ederdim.
Bir gün v rod için custom bir şeyler yapmak isterseniz T.T yerine özelikle İngiltere veya alternatif Almanya ya gitmenizi tavsiye ederim. Zira tüm yol masrafları konaklama + bu eğlenceli seyahat, hepsi topladığı zaman bile T.T den daha makul fiyatlar orataya çıkabiliyor.
Tekrar dan hayırlı olsun, keyifli sürüşler.
Kullanımı daha zor evet ve alttaki güç aşırı fazla, duyduğum kadarıyla 0-400 de Hayabusa'dan hızlı. Yarım saat kullandım biraz yordu, alışırım belki ilerde. 4'er piston Brembo'lar çok iyi iş yapıyorlar, ön freni kullanmamaya çalışıyorum çok etkili çünkü.
Valla benim alternatiflerim olmuyor genelde. Şuanda 3 arabam var, hepsi tek kapı, spor duruş seviyorum. O yüzden Nightrod harici binebilceğim başka model yok.
Bunu almadan önce Diavel Dark baktım, fiyatı da 3'de 1 oranında daha ucuzdu. Oturuş pozisyonu hoşuma gitse de sesini beğenmedim. Nightrod da yazılımla 160 hp çıkıyormuş, Diavel'den farkı kapanmış oluyor.
-
valla helal olsun. insanların hayallerini 2 bin km de başardın :D
-
-
blumenberg adlı üyeden alıntı
Kullanımı daha zor evet ve alttaki güç aşırı fazla, duyduğum kadarıyla 0-400 de Hayabusa'dan hızlı. Yarım saat kullandım biraz yordu, alışırım belki ilerde. 4'er piston Brembo'lar çok iyi iş yapıyorlar, ön freni kullanmamaya çalışıyorum çok etkili çünkü.
Valla benim alternatiflerim olmuyor genelde. Şuanda 3 arabam var, hepsi tek kapı, spor duruş seviyorum. O yüzden Nightrod harici binebilceğim başka model yok.
Bunu almadan önce Diavel Dark baktım, fiyatı da 3'de 1 oranında daha ucuzdu. Oturuş pozisyonu hoşuma gitse de sesini beğenmedim. Nightrod da yazılımla 160 hp çıkıyormuş, Diavel'den farkı kapanmış oluyor.
Zaman içinde hem gücüne hem ağırlığına alışacaksınızdır. Beğenerek ve severek aldığınız için herhangi olumsuz bir yön hissedeceğinizi düşünmüyorum. Kuzgun'a yavrusu şahan gelir diye de bir atasözü vardır. Ben görsellik açısından custom konusunu dile getirmiştim aslında. İlk defa 0-400 ve bir HD modelini aynı cümle içinde duyuyorum. Sayenizde yeni bir şey öğrenmiş oldum, teşekkür ederim. Bence V Rod modelinin gücü yeterli hatta olması gerekenden fazla bile, zira düz gitmek dışında bu gücü kullanma şansınız yok. Evet, siyah nedendir bilinmez bir şekilde daha çekici duruyor. Özelikle HD modellerin de, aynı zamanda siyah renk sarma internet sitelerinde de mevcut. Beyaz veya farklı bir renk, sizi siyah kadar tatmin etmeyecek, tam olarak yakışmayacaktır.
Bende eskiden herşeyin spor modelini severdim ama... yaş mı kemale erdi yoksa başka bir şey mi? Trafik de günlük veya şehir içinde gerek araba gerek motosiklet türlerinde şuan spor modellere karşıyım. Tabi buna gelişen teknoloji de neden olmuş olabilir. Artık SUV sınıfında spor modelleri aratmayan performanslar sunuluyor. Enduro ve Touring modellerin de yüksek güç ve konfor var.
Tekrardan güzel, keyifli günler de kullanmanız dileğiyle. Sevgiler.
-
Hayırlı olsun dostum. tekerin düz bassın.
-
Rengi harikaymış. İyi günlerde kullanın!
-
U.KALKAVAN adlı üyeden alıntı
Zaman içinde hem gücüne hem ağırlığına alışacaksınızdır. Beğenerek ve severek aldığınız için herhangi olumsuz bir yön hissedeceğinizi düşünmüyorum. Kuzgun'a yavrusu şahan gelir diye de bir atasözü vardır. Ben görsellik açısından custom konusunu dile getirmiştim aslında. İlk defa 0-400 ve bir HD modelini aynı cümle içinde duyuyorum. Sayenizde yeni bir şey öğrenmiş oldum, teşekkür ederim. Bence V Rod modelinin gücü yeterli hatta olması gerekenden fazla bile, zira düz gitmek dışında bu gücü kullanma şansınız yok. Evet, siyah nedendir bilinmez bir şekilde daha çekici duruyor. Özelikle HD modellerin de, aynı zamanda siyah renk sarma internet sitelerinde de mevcut. Beyaz veya farklı bir renk, sizi siyah kadar tatmin etmeyecek, tam olarak yakışmayacaktır.
Bende eskiden herşeyin spor modelini severdim ama... yaş mı kemale erdi yoksa başka bir şey mi? Trafik de günlük veya şehir içinde gerek araba gerek motosiklet türlerinde şuan spor modellere karşıyım. Tabi buna gelişen teknoloji de neden olmuş olabilir. Artık SUV sınıfında spor modelleri aratmayan performanslar sunuluyor. Enduro ve Touring modellerin de yüksek güç ve konfor var.
Tekrardan güzel, keyifli günler de kullanmanız dileğiyle. Sevgiler.
Ekipmanları da siyah alıcam, ileriki dönemlere hazırlık Bakalım bana yeterli gelecek mi, biraz kullandıktan sonra tecrübelerimi paylaşırım.
dei diye bir marka buldum, siyah renk sargsı var. Bunlarda marka önemli galiba, çünkü bana birisi siyah renk zamanla beyaz oluyor demişti,acaba kalitesiz sargıda mı oluyor sadece ?
Valla bende yaş ilerlese de spor sevdam bitmez gibi duruyor SUV'da bile X6 aldım, spor duruyor diye. Tekrardan teşekkür ederim.
Alper adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun dostum. tekerin düz bassın.
teşekkür ederim, çok sağol.
kanucan adlı üyeden alıntı
Rengi harikaymış.
İyi günlerde kullanın!
rengi yakından baya güzel, simli falan, teşekkür ederim.
-
hayırlı olsun güzel motora benziyor
(hiç tarzım değil )
-
blumenberg adlı üyeden alıntı
dei diye bir marka buldum, siyah renk sargsı var. Bunlarda marka önemli galiba, çünkü bana birisi siyah renk zamanla beyaz oluyor demişti,acaba kalitesiz sargıda mı oluyor sadece ?
Bu konuda marka/kalite bilgisine ne yazık ki sahip değilim. Lakin, kişisel düşüncem bir çok üründe olduğu gibi farklı markaların farklı kalitede ürün sundukları yönündedir.
Çok eskiden, bosch markasına ait sargı bezlerini teknelerin makina dairesinde kullandıklarını hatırlıyorum. Zaman içinde bu marka/kalite olayı değişmiş olabilir. Ama yine iyisini yaptıysa, bir Alman markalı yapmıştır.
Ham maddesi elyaf olduğu için, makbule sarı olan modeller diye biliyorum. Sanırım kevlar da kullanılıyor sarı modellerde. Aslında zaten bildiğim kadarı ile Beyaz rengi yok. Beyaz denenler sarı olmalı. Zaten sarı olanlarda beyaz'a çalıyor.
Siyah renk için ne ekleyip veya ne çıkartıp yaptıklarını bilmiyorum. Yinede kullandığım dönemde herhangi bir renk deformasyonuna şahit olmadım ama sarı kadar iyi ısıyı muhafaza ettiğini de düşünmüyorum.
-
F54 adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun güzel motora benziyor
(hiç tarzım değil )
teşekkür ederim, adı üstünde tarz meselesi
U.KALKAVAN adlı üyeden alıntı
Bu konuda marka/kalite bilgisine ne yazık ki sahip değilim. Lakin, kişisel düşüncem bir çok üründe olduğu gibi farklı markaların farklı kalitede ürün sundukları yönündedir.
Çok eskiden, bosch markasına ait sargı bezlerini teknelerin makina dairesinde kullandıklarını hatırlıyorum. Zaman içinde bu marka/kalite olayı değişmiş olabilir. Ama yine iyisini yaptıysa, bir Alman markalı yapmıştır.
Ham maddesi elyaf olduğu için, makbule sarı olan modeller diye biliyorum. Sanırım kevlar da kullanılıyor sarı modellerde. Aslında zaten bildiğim kadarı ile Beyaz rengi yok. Beyaz denenler sarı olmalı. Zaten sarı olanlarda beyaz'a çalıyor.
Siyah renk için ne ekleyip veya ne çıkartıp yaptıklarını bilmiyorum. Yinede kullandığım dönemde herhangi bir renk deformasyonuna şahit olmadım ama sarı kadar iyi ısıyı muhafaza ettiğini de düşünmüyorum.
vance and hines markası ile görüşme yaptım, adamlar egzozun ömrünü kısaltıyor diyorlar
-
blumenberg adlı üyeden alıntı
vance and hines markası ile görüşme yaptım, adamlar egzozun ömrünü kısaltıyor diyorlar
Diyorlar ise, doğrudur. Adamların işi bu.
Esasen sizinde bildiğiniz gibi bu egzoz sargıları fabrika versiyonu modeller için değil, özel " el yapımı " modeller için kullanılan bir yalıtım malzemesi.
Nedeni ise, bir egzoz'u atölye de ek maddeler ile geliştirmekten çok daha ucuza maaloluyor olmasıdır.
Ben " biz " görsel amaçlı kullanıyoruz. Bu yüzden ömrü kısalıyor densede ki... Bu ne kadar bir kısalma? Ömrü nedir? Bilemiyorum.
Zevkime uyuyor ise kullanırım.
-
egzoz sargısını tanımamıza chopper ,custom motosikletlerle vesile olsa da aslında aslında gemicilik ve motosporlarında sıklıkla kullanılan bir malzeme.Motosiklette Düz boru olarak üretilmiş egzoz'a sargı sarılmasının nedeni görsellik veya daha ucuza mal etme çabası değildir.Kaybedilen geri basınçın geri kazanılması amacıyla bu uygulama yapılır.Amaç; egzoz gazının boruda daha az soğuyarak daha hacimli olması ve beckpressure'ın bir oranda geri kazanılmasıdır.Bu sargı aslında ısıyı yok etmez aksine hapseder.
Sadece görüntü olarak yapmak isterseniz; uygun olmayan bir uygulama motora masraf açabilir.Egzoz boruları ısınıp soğurken genleşir ve büzülürler, bu normalde borunun heryerinde eşit olarak gerçekleşir ve soğuduğunda da aynen eski halini alır.Modifiye egzozlarda süre kısadır.
Orjinal egzozları bezle sararsak genleşmesini engellemiş oluruz.Bu borular bir şekilde genleşecektir.
Yani belli yerlerde içe doğru kıvrılır, fırfır şeklini alırlar ve bu maalesef kalıcı olur. yuvarlak formu bozulunca en kolay nereye genleşecekse tekrar oraya gider ve bazı yerlerde limitleri aşacağından kırılmasına neden olabilir,Isı artışı ile birlikte hararet olabilecegi riskini unutmamak gerekli...
-
Hayırlı olsun... motosiklette herzaman canın ne çektiyse hangisi sana güzel,hoş ve heyecanlandırıcı geliyorsa onu al diyenlerdendim.motosiklete gv250 ile başladım tamam dedim chopper cruiser benim tarz... ertesi yıl kendime güvenemedim Shadow750 ye geçtim fairingli falan hayvan gibi bişeydi 3 yıl kullandım... yaş 50 , nedense sürati sevmedim ve korkutuyordu beni 150 den yukarıları... ama bi gözüm de muscle daydı sordum soruşturdum kimse önermedi bana anasını satayım deli makina, dönmez, durmaz vb.vb dediler gittim 1200 custom aldım... nooluyo dedim ya bu ne böyle ben yıllarca kamyon kullanmışım... cbf150 gibi anasını satayım şehir içinde, otoyolda da kralsın, acayip rahat ve kıvrak bi makina... iyi ki de almamışım dedim muscle ı... tabiki kullanım amacınıza bağlı... şehir içi ağırlıklı kullanacaksanız bazı arkadaşların dediği gibi bi 48 iyi giderdi veya custom ... vroda da laf söylenmez tam şekil makina... tekrardan hayırlı olsun...
-
U.KALKAVAN adlı üyeden alıntı
Diyorlar ise, doğrudur. Adamların işi bu.
Esasen sizinde bildiğiniz gibi bu egzoz sargıları fabrika versiyonu modeller için değil, özel " el yapımı " modeller için kullanılan bir yalıtım malzemesi.
Nedeni ise, bir egzoz'u atölye de ek maddeler ile geliştirmekten çok daha ucuza maaloluyor olmasıdır.
Ben " biz " görsel amaçlı kullanıyoruz. Bu yüzden ömrü kısalıyor densede ki... Bu ne kadar bir kısalma? Ömrü nedir? Bilemiyorum.
Zevkime uyuyor ise kullanırım.
ben sargıyı görüntü için değil, ayakkabı yanıkları için istiyordum.
greyhorse adlı üyeden alıntı
egzoz sargısını tanımamıza chopper ,custom motosikletlerle vesile olsa da aslında aslında gemicilik ve motosporlarında sıklıkla kullanılan bir malzeme.Motosiklette Düz boru olarak üretilmiş egzoz'a sargı sarılmasının nedeni görsellik veya daha ucuza mal etme çabası değildir.Kaybedilen geri basınçın geri kazanılması amacıyla bu uygulama yapılır.Amaç; egzoz gazının boruda daha az soğuyarak daha hacimli olması ve beckpressure'ın bir oranda geri kazanılmasıdır.Bu sargı aslında ısıyı yok etmez aksine hapseder.
Sadece görüntü olarak yapmak isterseniz; uygun olmayan bir uygulama motora masraf açabilir.Egzoz boruları ısınıp soğurken genleşir ve büzülürler, bu normalde borunun heryerinde eşit olarak gerçekleşir ve soğuduğunda da aynen eski halini alır.Modifiye egzozlarda süre kısadır.
Orjinal egzozları bezle sararsak genleşmesini engellemiş oluruz.Bu borular bir şekilde genleşecektir.
Yani belli yerlerde içe doğru kıvrılır, fırfır şeklini alırlar ve bu maalesef kalıcı olur. yuvarlak formu bozulunca en kolay nereye genleşecekse tekrar oraya gider ve bazı yerlerde limitleri aşacağından kırılmasına neden olabilir,Isı artışı ile birlikte hararet olabilecegi riskini unutmamak gerekli...
Gördüğüm ve harley sahiplerine sorduğum kadarıyla bilinçsizce custom ve markasız sargı kullanan çok, kimisi görüntü için takmış kimisi ısıyı yüzde 50 oranında azalttığını düşündüğü için. Ben de bu bilgilendirme için teşekkür ederim, sanırım vazgeçmiş durumdayım, ayaklığı biraz sağa aldırma düşüncem var, zamanla da alışırım diye umuyorum.
natila adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun... motosiklette herzaman canın ne çektiyse hangisi sana güzel,hoş ve heyecanlandırıcı geliyorsa onu al diyenlerdendim.motosiklete gv250 ile başladım tamam dedim chopper cruiser benim tarz... ertesi yıl kendime güvenemedim Shadow750 ye geçtim fairingli falan hayvan gibi bişeydi 3 yıl kullandım... yaş 50 , nedense sürati sevmedim ve korkutuyordu beni 150 den yukarıları... ama bi gözüm de muscle daydı sordum soruşturdum kimse önermedi bana anasını satayım
deli makina, dönmez, durmaz vb.vb dediler gittim 1200 custom aldım... nooluyo dedim ya bu ne böyle ben yıllarca kamyon kullanmışım... cbf150 gibi anasını satayım şehir içinde, otoyolda da kralsın, acayip rahat ve kıvrak bi makina... iyi ki de almamışım dedim muscle ı... tabiki kullanım amacınıza bağlı... şehir içi ağırlıklı kullanacaksanız bazı arkadaşların dediği gibi bi 48 iyi giderdi veya custom
... vroda da laf söylenmez tam şekil makina... tekrardan hayırlı olsun...
teşekkür ederim, aslında bu arabalarda da böyle, kim neye sahipse en iyisi o diye düşünür. Farklı tarzlara ve markalara da şans vermekte fayda var. Benim Harley, Bmw, Ducati dışındaki markalara bakacağımı sanmam. Harley'in bir tarzı ve yaşam biçimi var, Bmw'nin teknolojisi iyi, Ducati de bir tasarım harikası.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)