Harley Davidson Nightrod Special
Reklamlar
-
Benim ilk HD maceram superlow ile başladı, benden önce ki sahibi kırık beyaz ve kahve tonlarına boyatıp bir kaç işlem yaptırmış. Üzerinde sarı sargı ile satın alıp çok da beğenmiştim. Avatar fotoğrafım da ki o. Iron çıkınca siyah aşkım tuttu satıp ıron aldım. Iron da bloktan vidasını kadar siyah, dedim ki buna da siyah sargı yapalım.
Tabi dediğim gibi benim ki tamamen zevk ve cahil aklımla daha az ısı yansıyacak mantığı ile yapılmış bir işlem.
Şuan kullandığım modelde herhangi bir sargı yok. Sebebi ise, üzerinde ki aşırı krom renk ağırlığı. Ne siyah ne sarı yakışmayacaktır diye sade biniyorum. Blok siyah olsa idi ve kromlar olmasaydı sanırım yine siyah sargı yapardım egzoz ile oynatıp.
Greyhorse, teknik açıdan güzel yorumlamış bu durumu. Ona da ayrı teşekkür ederim. Sayesinde işin teknik kısmını da öğrenmiş olduk.
Benim yetim bu;
Reklamlar
-
blumenberg adlı üyeden alıntı
teşekkür ederim, adı üstünde tarz meselesi
vance and hines markası ile görüşme yaptım, adamlar egzozun ömrünü kısaltıyor diyorlar
adventure denemeni tavsiye ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:20 ----------
blumenberg adlı üyeden alıntı
teşekkür ederim, adı üstünde tarz meselesi
vance and hines markası ile görüşme yaptım, adamlar egzozun ömrünü kısaltıyor diyorlar
adventure denemeni tavsiye ederim
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
ilk denemem 883 ve 250'lik motor ile oldu.ilk denemem de benim için görüntü ön planda olmuştu 1 yıl sonunda 250'lik motorun egzoz sürtmelerinden dolayı sargı yırtılmıştı.söktüğümde manifold'un şeklinin bozulduğunu ve pas yapmaya başladığını fark ettim.hemen diğerinin de sargısını söktüm onda da karıncalanma ile birlikte hafif deformasyon vardı.(orijinal egzozlar)
Düz boru egzoz yapıp tekrar sargı kullanmayı düşündüm.Motorun ayarlarını bozuyorsunuz bir yerde.Yanlış bir algı var hayvanın çok rahat nefes vermesi her zaman iyi bir şey değil.Güç kaybına neden oluyor.Sargı ile manifold'daki ısıyı arttırsanız bile silindire daha fazla yakıt ve hava göndermeniz gerekli.
Amyant mevzusu epey tartışılmıştı ,eski konular arasında duruyor olmalı.
-
U.KALKAVAN adlı üyeden alıntı
Benim ilk HD maceram superlow ile başladı, benden önce ki sahibi kırık beyaz ve kahve tonlarına boyatıp bir kaç işlem yaptırmış. Üzerinde sarı sargı ile satın alıp çok da beğenmiştim. Avatar fotoğrafım da ki o. Iron çıkınca siyah aşkım tuttu satıp ıron aldım. Iron da bloktan vidasını kadar siyah, dedim ki buna da siyah sargı yapalım.
Tabi dediğim gibi benim ki tamamen zevk ve cahil aklımla daha az ısı yansıyacak mantığı ile yapılmış bir işlem.
Şuan kullandığım modelde herhangi bir sargı yok. Sebebi ise, üzerinde ki aşırı krom renk ağırlığı. Ne siyah ne sarı yakışmayacaktır diye sade biniyorum. Blok siyah olsa idi ve kromlar olmasaydı sanırım yine siyah sargı yapardım egzoz ile oynatıp.
Greyhorse, teknik açıdan güzel yorumlamış bu durumu. Ona da ayrı teşekkür ederim. Sayesinde işin teknik kısmını da öğrenmiş olduk.
Benim yetim bu;
https://i.hizliresim.com/s7h0V1.png
maşallah çok güzel, ben harley'in klasikleşmiş kült modellerini çok sevmiyorum, sportiflik arabalarımda olduğu gibi motorumda da olsun istedim ve bu yüzden nightrod tercih ettim. Yeni modellerden Fxdr 114 modeli de hoşuma gidiyor, yine aynı şekilde 2020 Fatbob.
F54 adlı üyeden alıntı
adventure denemeni tavsiye ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:20 ----------
adventure denemeni tavsiye ederim
maalesef o tarzlara çok uzağım
greyhorse adlı üyeden alıntı
ilk denemem 883 ve 250'lik motor ile oldu.ilk denemem de benim için görüntü ön planda olmuştu
1 yıl sonunda 250'lik motorun egzoz sürtmelerinden dolayı sargı yırtılmıştı.söktüğümde manifold'un şeklinin bozulduğunu ve pas yapmaya başladığını fark ettim.hemen diğerinin de sargısını söktüm onda da karıncalanma ile birlikte hafif deformasyon vardı.(orijinal egzozlar)
Düz boru egzoz yapıp tekrar sargı kullanmayı düşündüm.Motorun ayarlarını bozuyorsunuz bir yerde.Yanlış bir algı var hayvanın çok rahat nefes vermesi her zaman iyi bir şey değil.Güç kaybına neden oluyor.Sargı ile manifold'daki ısıyı arttırsanız bile silindire daha fazla yakıt ve hava göndermeniz gerekli.
Amyant mevzusu epey tartışılmıştı ,eski konular arasında duruyor olmalı.
Birebir tecrübelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim,İlk gün ayakkabı yanığı oluşmuştu, sonraki sürüşlerde alıştm iyice, sargıdan şuan kesinlikle vazgeçtim.
-
-
03 Aralık 2020, 16:31
#26
maxell adlı üyeden alıntı
paylaşım için teşekkürler, izlemiştim bunu, yalnız bazı teknik bilgileri yanlış aktarmışlar.
Ekipmanlarımı farklı şehirlerdeki mağazalardan temin edebildim, bir tek eldiven kaldı. Korumaları bile bulmak güç oldu, pantolon almadım, ilerde full face karbon bir kask düşünüyorum. Covid'den dolayı ürün çeşidi ve temininde sorun var şuanda.
-
07 Aralık 2020, 23:01
#27
arkadaşlar motorumun aynısının 1/18 Diecast'ini buldum aldım bugün. Egzoz modifikasyonunu bir tanıdık arkadaşıma yaptırıcam
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)