Çok sağolun,ben de öyle yapacağım gibi duruyor.sizinle.ayni mantiktayim.kasimin ilk haftasi çözerim bu işi gibi duruyor.koruma demiri vs takdirdiniz mi?
Çok sağolun,ben de öyle yapacağım gibi duruyor.sizinle.ayni mantiktayim.kasimin ilk haftasi çözerim bu işi gibi duruyor.koruma demiri vs takdirdiniz mi?
Tabii,hem teknotakip cihazı hem kasko yaptırırım.digerleri standart olacak zaten zincir ve alarm vs
BMW G310 GS i de düşünebilirsin... Aradığın krıterlere daha uygun gibi...
2007'den beri üye olup ilk defa motor almak he. valla büyük sabır benim tavsiyem mt-25 olur size. tabi ki çok güzel motorlar var fakat daralan ekonomi ve günümüz şartların da kartları iyi dağıtmak lazım. mt-25 dememin sebebi servis ağının kapsamlı olması, yedek parçasının çok kolay bulunabilmesi, 2. el piyasasının çok hızlı olması ve bu çatının altında birde çok güzel bir bloğa sahip olması. ktm ve husqvarna markaları biraz tuzlu oluyor yedek parça konusunda. heleki kaza yaparsanız biraz üzebilir sizi. ekstra olarak önerim ise suzuki vstrom 250 olur. bi ara mt-25 aldığımda dönüp " ulan keşke vstrom alsaydım " demiştim. her türlü ihtiyacı karşılayacak bir motor bence.
Benim düşüncemce hiçbir 200cc üzeri motor başlangıç motoru değildir. 125 ya da 150cc ile başlanır 10 beygir yani. 250cc 400cc motorlar hem kendileri ağır olacaktır hem de çok daha az hata kaldıracaktır. Düştükten sonra motor grenajlı ise masraf çıkaracaktır.
Hocam MT-25 olabilir, bir bakayım.Ama onunla uzun yol yapmak eziyet diye biliyorum.
V-strom 250 kesinlikle almam, o fiyatı o motora vermem
0km mt25 al geç. bu sınıfta en iyisi o. alım satım kolay, servis yedek parça vs sıkıntısı da yok.
ben bajajdan yamahaya geçince aradaki kalite farkını baya hissetmiştim. eğer malzeme kalitesi önemliyse bajaja pek bulaşma.
bu arada bir an önce almak istediğin motoru al. sakın bekleme. dolar 8.15. yeni zamlar yolda haberin olsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:59 ----------
yok yine iyi zamanlar bunlar. 2-3 seneye "250'lik" yerine 125'lik denilecek...
neyse allahtan ekonomi çok iyi...
-edit: 3 sene fazla iyimser oldu galiba biraz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:02 ----------
S.R.A sertifikası olmayan hiçbir bir kiliti alma.
Dogru Sizde Haklısınız Mt25 Ten Sonra Geçtim İlk Günleri Korktum Ondan Sonra Alışmıştım Ama Xj6 Alırsa Arkadas Önerim Egzoz Takmasın Alırsa da Eğitim Alıp Abs li alsın
Ne alacaksan acele et. Dolar Euro uçuşta. Dün arkadaşa sıfır R25 aldık. Bayilerde motor yok zaten. Daha bekleyeceksen ay sonu 5 bin lira zama hazır ol. Bir de unutmadan sıfır motosiklet her zaman iyidir. Kafan rahat olur. Bu fiyatta yüksek CC motosikletler 3-4 yaşında ve kilometreleri 25-30 bin civarı oluyor.
Yeni motosiklet alma hevesindeki arkadaşlarım adına üzgünüm. Başlangıç motosikletim 3.500 TL ile Lifan 250 motosiklet idi 2008 yılında. Amacına da harikulade hizmet etmişti, düşmeli kalkmalı güzel hatıraları var. Sonrasında edinme şansımın olduğu muhtelif motosikletleri, kenara para atıp birkaç aylık birikim ile edinmiştim. Gelirime oranla ulaşılır fiyatlardı o vakitler elbette. Lakin şimdi öyle bir durum var ki ortada; edinmek istediğimiz araçlar pahalı, fakat o tutarları nakit olarak bize hibe etseler de hiçbir işe yaramıyor günlük çerçevede; birkaç haftada eriyip gidecek meblağlar.
Bugün karar verip biriktirmeye başlasanız, 4-5 ay sonra fiyat katlanıyor. Keşke durup durup ülkeye sundukları hizmet dolayısıyla yönetimi yücelten arkadaşlarımız yine çıksalar deliklerinden de bu durumu bir savunsalar. Heyecanlı oluyordu.
sıfır motor fiyatları uçuk. üretilen motor az diye bayilerdeki motor fiyatları roket. üstüne bir de enflasyon binince iyice alınmaz oldu.
ben de sıfır alayım diye düşünürken pes ettim. başlangıç motoru olarak 16.10.2020 de 9650 TL ye 15290 km'de Konya'dan Bajaj Vikrant V15 ABS aldım.
çok ta memnun kaldım. hem yakıtı iyi. hem yol ve sürüş güvenliği iyi, parça fiyatları ve bakım fiyatları makul. ilk motor olarak önerebilirim.
2.motor olarak o düşündüklerinize geçmeniz belki daha mantıklı olabilir. her ne kadar "teorik eğitimler" tam olsa da pratikte işler değişebiliyor.
ben 2.motor olarak 250-400cc aralığında bir motor düşünüyorum onu da önümüzdeki yaza doğru inşallah. bir 6 ay kadar bu 150cc ile gerçek hayat
tecrübesi kazanmak daha elzem göründü bana.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:12 ----------
ben de çok farklı sayılmam. :D 2009 da ilk üyelik, 2010 da A2 (bugünün A sınıfı) ehliyet almak, 10 gün önce de ilk motoru almak nasip oldu.
her zaman, her şey planlandığı gibi olmuyor maalesef, gençken anneniz babanız engel oluyor, orta yaşta eşiniz engelliyor,
artık yaşlandık 50 ye merdiven dayadık engelleyecek kimse kalmadı şükür. :D aldık biz de.
https://ersinkecis.blogspot.com
Arkadaşlar yeni konu açmak istemedim, forumda güncel bilgi de bulamadım.
Motor için hangi disk kilitleri, zincirler, u kilitler vs öneriyorsunuz?
250 cc'den artık başlangıç motoru olmaz.
duke 250 30 hp civarı
mt25 35 hp civarı.
bu makinelerin 0-60'ı 3-3,5 sn. farkında olmadan iyi hızlanan makineler artık.
250 cc ne olacak yeaaa demeden önce eski çin 250 cc'leri olarak düşünmemek gerekli.
ilk cıktıgında mt25 ıle aynı fıyattı domınar su an cok uygun fıyatlı
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:40 ----------
0-100 kac hocam mt25 7 sanıye duke un 0-100 kac?
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:41 ----------
abs lı olan makıneler alınabılır ns200, rs200, hero modelleri tavsıyem olur domınar 400 gibi 7 sanıyede 100e ulasan motorlar bizim gibi toplumlarda olumcul olabılır yavas surebılıyorsanız alın bellı bir olgunluk gerektırır
Honda CBR 500, adında 500 olduğuna bakmayın 100 beygir değil . 48 beygir diye hatırlıyorum. A2 ehliyete de uygun. Başlangıç motoru sayılabilir. Ayrıca top speed konusuna fazla takılmayın kafayı yiyebilirsiniz.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)