KTM 250 Adventure "sızdırıldı"
Reklamlar
-
Fiyat listesine baktım da bu ufaklıklardan sonraki en ucuz motor 145.000 TL'den başlıyor. Ufakları da 250 cc'ye kadar satabiliyorlar, 390'ları kimse almıyor. Bence KTM Türkiye'de dükkanı kapatma yolunda ilerliyor. Listede 125 cc Duke ile 250 cc Duke arasında 1000 TL fark var. Avrupa'da ise 125 ile 390 cc arasında 1000 € var. Orada da 125 olan 5000 € yani bizden daha pahalı.
Bu acayiplikler, bu tutarsızlıklar bizden başka hiçbir yerde yok. Bu saçmalıklardan haberi olmayan, işi olmayan tayfa hala nasıl garip bir memlekette yaşadığının farkında değil.
Reklamlar
-
390 ben aldım gayet de memnunum. Bir r25 kadar satmadığı doğru ama hiç satılmıyor da değil. 250 adv’nin ön siparişleri kısa sürede tükenir. Yaza doğruda fiyatı 65k civarı olur. Parası olan alır biner. Bu motosikletler keyif için alınıyor. 1000 eurosuna, 1000 dolarına bakmıyor alan insanlar. Alıp keyfini sürüyorlar.
-
-
Tek silindir adv istiyorsam gidip tenere 660xt alırım. Onu da geçtim böyle saçma bir motora 56.500tl vereceğime gider mtb alırım en azından hem parasını hak eder hem de enduro zevki yaşatır. Çok ayarım bu 250 390adv modellerine.
-
250 bence de parasını haketmiyor ama 390 ı beğeniyorum. Geçen epeyce kullanma fırsatı buldum, hızlanma 650 gibi ama çok hafif. Tek motor alınacaksa iyi seçenek olabilir. Hafif olması nedeniyle şehir içinde hiç yormuyor, iyi dönüyor ve duruyor. Tek motor olarak ben alırdım.
-
Hocam duke 390 zaten çok güzel bir motor adv de zaten birçok açıdan duke ile aynı. Fakat adv modellerinden gerçekten nefret ediyorum. Hem fahiş fiyata türkiyede satılıyor hem de adv diye az aksesuarlı yükseltilmiş duke390 satıyorlar. Yapsınlar adam gibi bir adv diyelim "hadi fiyatı pahalı ama donanımı iyi bu piyasada normal" e bu da yok ki. Yazık günah gerçekten 250cc adv diye bu fiyata satıyorlar. 2015 model 2.el temiz bir tenere alsam beni bir kere bile üzmeden tamiri servisi parça sorunu gibi sorunlar yaşamadan senelerce beni götürür. Fakat spormoto bayileri hem pahalı hem de parça sorunu yamahaya göre fazla, üstüne motorları sağlamlık açısından yamaha kadar sağlam da değil. Böyle fiyat politikalarıyla devam etmeleri harbiden çok sinirimi bozuyor. Ktmnin birçok modelini tip olarak ve benim beklentilerimi isteklerimi tam yansıtan motorlar olarak görsem de böyle saçma fiyat politikalarıyla sanki japonlardan daha iyilermiş üstünlermiş gibi satılması beni rahatsız ediyor. Avrupada ve amerikada avrupa ve japon motorları arasında türkiyedeki gibi aman aman fiyat farkları olmamasına rağmen ve asyadan gelen motorların ek vergisi olmasına rağmen yine de bize geldiğinde avrupa motorları daha fahiş fiyatlarda satılmakta. Bu avrupa malı pahalıdır mantığını bize yutturan distribütörüne de bayisine de...
-
ALİCEM adlı üyeden alıntı
Hocam duke 390 zaten çok güzel bir motor adv de zaten birçok açıdan duke ile aynı. Fakat adv modellerinden gerçekten nefret ediyorum. Hem fahiş fiyata türkiyede satılıyor hem de adv diye az aksesuarlı yükseltilmiş duke390 satıyorlar. Yapsınlar adam gibi bir adv diyelim "hadi fiyatı pahalı ama donanımı iyi bu piyasada normal" e bu da yok ki. Yazık günah gerçekten 250cc adv diye bu fiyata satıyorlar. 2015 model 2.el temiz bir tenere alsam beni bir kere bile üzmeden tamiri servisi parça sorunu gibi sorunlar yaşamadan senelerce beni götürür. Fakat spormoto bayileri hem pahalı hem de parça sorunu yamahaya göre fazla, üstüne motorları sağlamlık açısından yamaha kadar sağlam da değil. Böyle fiyat politikalarıyla devam etmeleri harbiden çok sinirimi bozuyor. Ktmnin birçok modelini tip olarak ve benim beklentilerimi isteklerimi tam yansıtan motorlar olarak görsem de böyle saçma fiyat politikalarıyla sanki japonlardan daha iyilermiş üstünlermiş gibi satılması beni rahatsız ediyor. Avrupada ve amerikada avrupa ve japon motorları arasında türkiyedeki gibi aman aman fiyat farkları olmamasına rağmen ve asyadan gelen motorların ek vergisi olmasına rağmen yine de bize geldiğinde avrupa motorları daha fahiş fiyatlarda satılmakta. Bu avrupa malı pahalıdır mantığını bize yutturan distribütörüne de bayisine de...
Distrübitör olayına katılıyorum. Memlekette daha iyi distribütörü olsun dediğim iki marka Triumph ve KTM. Sağlamlık konusunda da katılırım ama az aksesuarlıu dersek ayıp etmiş oluruz. Celik fren hortumu, kaydırmalı debriyaj, quikshifter, Renkli ekran / turn/turn navigasyon, full led far, full ayarlı amortisör, viraj ABS ve 150 küsür kilo hangi motor var? (390 ADV için konuşuyorum) Adamlar ağzına kadar teknoloji doldurmuş, ona göre fiyat istiyor. Japon elbette güvenilir yaygın parçası sorunsuz ama teknolojide fark var epeyce. 390/250 adv nin en büyük eksisi jantları bence.
250 ADV nin en büyük rakibi v strom 250.
-
4strings adlı üyeden alıntı
Distrübitör olayına katılıyorum. Memlekette daha iyi distribütörü olsun dediğim iki marka Triumph ve KTM. Sağlamlık konusunda da katılırım ama az aksesuarlıu dersek ayıp etmiş oluruz. Celik fren hortumu, kaydırmalı debriyaj, quikshifter, Renkli ekran / turn/turn navigasyon, full led far, full ayarlı amortisör, viraj ABS ve 150 küsür kilo hangi motor var? (390 ADV için konuşuyorum) Adamlar ağzına kadar teknoloji doldurmuş, ona göre fiyat istiyor. Japon elbette güvenilir yaygın parçası sorunsuz ama teknolojide fark var epeyce. 390/250 adv nin en büyük eksisi jantları bence.
250 ADV nin en büyük rakibi v strom 250.
V strom soch motor onda güç yok devir yok kıyaslanmaz
-
Gofretcocuk5 adlı üyeden alıntı
V strom soch motor onda güç yok devir yok kıyaslanmaz
Haklısınız kıyaslanamaz, V strom 250 çok daha fazla satıyor, 250 adv neredeyse hiç satmıyor. KTM'in güç ve hafiflik avantajı varken Suzuki'nin konfor, dayanıklılık ve marka avantajı ön plana çıkıyor. V-strom ile fiyatları çok yakın ayrıca.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)