Yarı Otomatik Motorda Vites Düşürme
Reklamlar
-
Abilerim Öncelikle Selamun Aleyküm
Ben 16 Yaşımdayım Mondial 100 SFC Snappy X bir motorum vardı,Yarı Otomatik Vites Sistemiyle çalışıyordu.
Vites Düşürürken Arkamda Biri Varken Kafa atar gibi hareket ediyordu,ama bende hissediyordum motor bi anda böle frenleme yapar gibi oluyordu.
Sebebi Nedir ve nasıl vites düşürmeliyim ?
Şimdiden Teşekkür Ederim İyi günler.
Reklamlar
-
https://youtu.be/tPTNTZk9JfQ
Rahmetli bu konuyu ayrıntılı bir şekilde anlatmıştı, buradan izleyebilirsin
-
Şimdi şöyle anlatayım AEA'nın videosu genel olarak debriyajlı motosikletler için. Mantık gene aynı. Motorda vites düşürürken devri biraz yükseltmek gerekiyor bashettiğin yığılmayı yaşamamak için. Vites düşürürken arka vites pedalına basılı tut 1 sn kadar o sırada gaz ver ve gazı kesmeden vitesten ayağını çek. Önce gazı kapat sonra arka vites pedalına bas sonra gaz ver ve pedalı bırak. İlk başlarda zorlanabilirsin sonradan çok işine yarayacak. Kendine dikkat et ekipmanlarını takmayı unutma.
-
Devrin iyice düşmesini beklersen o yığılmayı yaşamazsın.
-
İzlemiştimde Yarı otomatikler için anlatmamış altın kalpli abimiz bende tam anlamamıştım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:42 ----------
BloodyBaron adlı üyeden alıntı
Şimdi şöyle anlatayım AEA'nın videosu genel olarak debriyajlı motosikletler için. Mantık gene aynı. Motorda vites düşürürken devri biraz yükseltmek gerekiyor bashettiğin yığılmayı yaşamamak için. Vites düşürürken arka vites pedalına basılı tut 1 sn kadar o sırada gaz ver ve gazı kesmeden vitesten ayağını çek. Önce gazı kapat sonra arka vites pedalına bas sonra gaz ver ve pedalı bırak. İlk başlarda zorlanabilirsin sonradan çok işine yarayacak. Kendine dikkat et ekipmanlarını takmayı unutma.
aradığım buydu teşekkür ederim abi ekipmansız binilmez zaten
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:43 ----------
BloodyBaron adlı üyeden alıntı
Şimdi şöyle anlatayım AEA'nın videosu genel olarak debriyajlı motosikletler için. Mantık gene aynı. Motorda vites düşürürken devri biraz yükseltmek gerekiyor bashettiğin yığılmayı yaşamamak için. Vites düşürürken arka vites pedalına basılı tut 1 sn kadar o sırada gaz ver ve gazı kesmeden vitesten ayağını çek. Önce gazı kapat sonra arka vites pedalına bas sonra gaz ver ve pedalı bırak. İlk başlarda zorlanabilirsin sonradan çok işine yarayacak. Kendine dikkat et ekipmanlarını takmayı unutma.
abiciğim aklımda bir soru kaldı benim bildiğim yarı otomatik motorda debriyaj vitesler arasındaki yarım boşluktur
sen diyorsun ki
"Vites düşürürken arka vites pedalına basılı tut 1 sn kadar o sırada gaz ver ve gazı kesmeden vitesten ayağını çek."
ozaman ön kaldırmaz mı ?
-
XentriasTR adlı üyeden alıntı
İzlemiştimde Yarı otomatikler için anlatmamış altın kalpli abimiz bende tam anlamamıştım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:42 ----------
aradığım buydu teşekkür ederim abi ekipmansız binilmez zaten
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:43 ----------
abiciğim aklımda bir soru kaldı benim bildiğim yarı otomatik motorda debriyaj vitesler arasındaki yarım boşluktur
sen diyorsun ki
"Vites düşürürken arka vites pedalına basılı tut 1 sn kadar o sırada gaz ver ve gazı kesmeden vitesten ayağını çek."
ozaman ön kaldırmaz mı ?
Geç gördüm kusuruma bakma. Evet eğer gazı çok verirsen veya düşük vitesteysen kalkabilir de vereceğin gaz 1/8 1/4 kadar falan olmalı. Orada 1 snyi uzun vermişim yaptıkça kısaltırsın zaten süreyi normal vites atmaktan farkı kalmaz süre bakımından.
-
Kolay bunları kullanmak 160 ı geçme ama tabloyu
-
Vites topuzuna basili tutarsan debriyajı sıkmışsın gibi olur o arada aragaz verirsen öne yığılma yaşamazsın
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)