660 Z Tenere Almayı Düşünüyorum Kullanan Var Mı?
Reklamlar
-
Herkese selamlar forumdaki ilk konu başlığım. 3 senedir pulsar 200 ns kullanıyorum ve altımda çok küçük kalıyor. Boyum 190 olduğu için biraz daha büyük bir motosiklet almak istiyorum. Fiyat olarak biraz daha uygun olduğu ve modeli de hoşuma gittiği için 660z tenere almayı düşünüyorum. Genelde hep şehir içinde kullanıyorum daha önce kullanmış ve fikir sahibi olan varsa ve yardımcı olursa çok sevinirim.
Reklamlar
-
şehir içinde yorar teker çapı büyük olduğundan dönüşler biraz zor olur yakıt olarak 5 lt yakar eğer temizini alırsan pişman etmez 30000 km kulladım sıfır masraf sıfır sıkıntı türkiye de gitmediğim dağ bayır sıradağ kalmadı
hatta gürcistan ı bile gezdim yolda bırakmadı ki benim motor biraz yıpranmıştı bende çok hor kullandım merdiven çıkıp inerdim taş gibi motordur
bazen diyorum keşke sıfır alıp hiç satmasaydım doğru düzgün kullansaydım 20 yıl sıkıntı yaşamazdım ki 2.el aldığım zaman bayilerde sıfır ı vardı param da vardı ama malesef almadım sonra dan pişman olduğum bi konuydu
-
Sıfır aldım. 1 sene 21bin km kullandım.
Taş gibi bir motordur. 500bin km , 50 yıl kullanılır sanırım.
Ama kullanımı zor diyebilirim. Tek silindir olması, 3. Viteste iken 4ü, 4te iken 3.ü istemesi beni mutsuz etti.
ABSli alınız.
-
Hocam ben de bakınıyorum da piyasada XTZ 660Z satan yok ki. Sirkülasyonda 1-2 motor oluyor ya da olmuyor.
-
cıbılduck adlı üyeden alıntı
Hocam ben de bakınıyorum da piyasada XTZ 660Z satan yok ki. Sirkülasyonda 1-2 motor oluyor ya da olmuyor.
Allah allah. Piyasa derken nereyi kastettin bilmiyorum ama sahibinden de 83 ilan var.
Fakat fiyatlar biraz tuzlu gibi,ilginc..
Bu ilan hosuma gitti https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...39001267/detay
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Ben alacaktım KTM'yi satıp ama tuzlu fiyatlardan dolayı vazgeçtim. Bide arazide kullanmadım diyene de inanmamak gerekiyor ayrıca. Böyle tutunan motorlar, benim motorum daha değerli diyip fiyatları daha çok arttırdılar. Güven vermedi bana. Aynı durumu Suzuki vstrom 650 ile yaşadım.
-
Hocam güzel motor ama şehir içi kullanımda altarnatifi çok.
ben 2007 vstrom alırken aynı paraya 2013 tenere 660 alabiliyordum.
Fakat bindikten sonra keyif almadım.
Öncelikle çok güçlü ve sağlam motordur Tenere 660 ancak, Motosiklet tek silindir olduğu için şehir içi bir titreme mevcut.
Sanki versy 650 veya vstrom 650 gibi motorlara baksanız daha iyi olabilir gibime geliyor.
tabi pulsardan sonra tenere 660 bile size ilaç gibi gelecektir.
-
Ev iş arası mesafe çok fazla yok aslında, ben biraz daha gezebileceğim sürerken keyif alabileceğim bir motosiklet istiyorum artık pulsar ile gezmek bile gelmiyor içimden 30 dk dan sonra rüzgar o kadar yoruyor ki anlatamam. Versy ve vstrom a da baktım ama tam karar veremedim. Nasip olursa baharın başında almak istiyorum. Bakalım hangisi kısmet olacak.
-
Hangisini alıcağınız size kalsa da eğer bütçeniz varda durmayın alın. Yoksa bu gidişle en az 5 6k fiyst farkı olur.
-
Kocaeli İl Temsilcisi
Büyük cc motorlar güzeldir hoştur ama beraberinde handikaplarıyla gelirler. Şehir içlerinde 125-250 cc motorlar kadar pratik ve hafif olmazlar. Bir süre sonra, acaba 2. bir ufak motor mu alsam diye düşünmeye başlarsınız. 4 büyük Japon'un yüksek cc'li motorlarının tüm yedek parçaları aşırı pahalıdır. Bende 2016 XJ6 var, sadece hava filtresi 350 TL şu an. Tek yan grenajı 3.000 TL'ye yakın. Bazen, acaba satıp tekrar küçük cc'ye mi geçsem diyorum ama piyasa da malum. 125'lik motorlar bile 30 bin TL oldu. Ya motoru bırakacağız ya da cebimizde para olacak. Başka açıklaması yok. Maddi geliriniz iyiyse büyük cc alın, her zaman daha zevklidir ama işletim maliyetlerini de düşünün. Ona göre karar verin.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Aaa :D Sahibinden'in arama motoru çok kötü abi onun azizliğine uğramışım. Ben XTZ 660 Z yazınca cıkmıyordu hepsi. Demek ki kategoriden gitmek en sağlıklısı
-
Vstrom ve Versys tavsiyelerini okuyunca paylaşayım istedim. Elbet denk gelip izlemişsinidir, rahmetli çok tatlı bir karşılaştırma videosu çekmiş.
https://youtu.be/-jFd05kkuKQ
-
al bi wr250r crf250l geç hocam, 660z anlamsız bi motosiklet. Ne asfaltta tam keyifli ne toprakta şehir içi de çok keyifli olmaz , wr crf en azından daha hafif ve pratik.
-
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Büyük cc motorlar güzeldir hoştur ama beraberinde handikaplarıyla gelirler. Şehir içlerinde 125-250 cc motorlar kadar pratik ve hafif olmazlar. Bir süre sonra, acaba 2. bir ufak motor mu alsam diye düşünmeye başlarsınız. 4 büyük Japon'un yüksek cc'li motorlarının tüm yedek parçaları aşırı pahalıdır. Bende 2016 XJ6 var, sadece hava filtresi 350 TL şu an. Tek yan grenajı 3.000 TL'ye yakın. Bazen, acaba satıp tekrar küçük cc'ye mi geçsem diyorum ama piyasa da malum. 125'lik motorlar bile 30 bin TL oldu. Ya motoru bırakacağız ya da cebimizde para olacak. Başka açıklaması yok. Maddi geliriniz iyiyse büyük cc alın, her zaman daha zevklidir ama işletim maliyetlerini de düşünün. Ona göre karar verin.
Hem şehir içi rahat kıvrak olsun az yaksın hem de gerektiğinde uzun yol da yapabilsin deniyorsa Honda'nın 500 serisi çok iyidir. Hava filtresi de 60TL falan. Sizin motora da bir K&N alıp takın madem, kağıt filtreye 350TL verilmez yahu, ayıptır...
-
İnsanlardaki düşünce tarzı 125cc motosiklet 30 bin oldu alınmaz püh kaka olmuş. Motosikleti araç değil amaç olarak görüyor %90 motosiklet kullanıcısı. sıralı 4 silindir V4 silindir de kullandım 2 silindir ve 3 silindir de..
Amacım arazide gezmekse 250cc tek silindir motosiklete 40 bin lira verir paşalar gibi gezerim. Amacım işe gidip gelmekse 20 bin liraya cb125f alır paşalar gibi işime gider gelirim minimum yakıt ve bakım giderim olur.
insanın amacı yılda bir 300-500km yol yapmak haricinde işe git gel şehir içi kullanacak , cb125f e 20 vereceğime 20 daha koyar xj6 alırım olur diyor. Sonra keyifle motosikletine binemiyor hava filtresi, yağ filtresi, bakım, yakıt gideri düşünüyor işte...
-
Kocaeli İl Temsilcisi
Cyan adlı üyeden alıntı
Hem şehir içi rahat kıvrak olsun az yaksın hem de gerektiğinde uzun yol da yapabilsin deniyorsa Honda'nın 500 serisi çok iyidir. Hava filtresi de 60TL falan. Sizin motora da bir K&N alıp takın madem, kağıt filtreye 350TL verilmez yahu, ayıptır...
Bakım aralıkları uzun, tek tesellim o. Hava filtresini 40.000 km'de bir değiştirin diyor kitapçığı ama bizim ülkenin tozlu havasına o kadar dayanmaz sanırım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:38 ----------
İnazuma adlı üyeden alıntı
İnsanlardaki düşünce tarzı 125cc motosiklet 30 bin oldu alınmaz püh kaka olmuş. Motosikleti araç değil amaç olarak görüyor %90 motosiklet kullanıcısı. sıralı 4 silindir V4 silindir de kullandım 2 silindir ve 3 silindir de..
Amacım arazide gezmekse 250cc tek silindir motosiklete 40 bin lira verir paşalar gibi gezerim. Amacım işe gidip gelmekse 20 bin liraya cb125f alır paşalar gibi işime gider gelirim minimum yakıt ve bakım giderim olur.
insanın amacı yılda bir 300-500km yol yapmak haricinde işe git gel şehir içi kullanacak , cb125f e 20 vereceğime 20 daha koyar xj6 alırım olur diyor. Sonra keyifle motosikletine binemiyor hava filtresi, yağ filtresi, bakım, yakıt gideri düşünüyor işte...
Hocam ben motora zevk için biniyorum. İşe git gel amaçlı kullanmıyorum. Ev ile iş yerimin arası 3 km Arabam da var motor harici ve yakıt gideri vs düşünmüyorum. Sadece yüksek cc parçalarının pahalı olduğunu söyledim. 150 cc de kullandım 250 cc de. Bana uzun yolda güç lazım olduğu için XJ6'yı tercih ettim ve gayet memnunum genel olarak. Günü birlik 600-800 km yol yapıyorum uzun yola çıkarak. Ama tabi maddi imkanım biraz daha iyi olsaydı yanına bir tane cb125f de alırdım günü birlik işler için
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
Size özel yazmadım ben hocam, etrafımda gözlemlediğim bi olay. Bizde geçtik o yollardan, motosiklet kültürüne aşina değildik etrafımızda gördüğümüz akıma kapılıp 2 silindir olsun deyip mt07 aldık az daha güçlü olsun deyip 09, vfr800,Fazer6, tracer900 vsvs s1000rr a kadar aldık kullandık.
Kendi adıma boşuna vakit kaybetmişim
Elektronik cigaramı alıp atıyorum kendimi dağlara vesselam
-
Kocaeli İl Temsilcisi
İnazuma adlı üyeden alıntı
Size özel yazmadım ben hocam, etrafımda gözlemlediğim bi olay. Bizde geçtik o yollardan, motosiklet kültürüne aşina değildik etrafımızda gördüğümüz akıma kapılıp 2 silindir olsun deyip mt07 aldık az daha güçlü olsun deyip 09, vfr800,Fazer6, tracer900 vsvs s1000rr a kadar aldık kullandık.
Kendi adıma boşuna vakit kaybetmişim
Elektronik cigaramı alıp atıyorum kendimi dağlara vesselam
https://i.hizliresim.com/sjpx1Z.jpg
Doğru diyorsunuz hocam. Tek bir aşk varsa o da kesinlikle Enduro sınıfıdır, gerisi heyecan. 1300'lük makine bile arazinin keyfini veremez hiç bir zaman. Bir gün ben de enduroya geçeceğim umarım
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
İnazuma adlı üyeden alıntı
Size özel yazmadım ben hocam, etrafımda gözlemlediğim bi olay. Bizde geçtik o yollardan, motosiklet kültürüne aşina değildik etrafımızda gördüğümüz akıma kapılıp 2 silindir olsun deyip mt07 aldık az daha güçlü olsun deyip 09, vfr800,Fazer6, tracer900 vsvs s1000rr a kadar aldık kullandık.
Kendi adıma boşuna vakit kaybetmişim
Elektronik cigaramı alıp atıyorum kendimi dağlara vesselam
https://i.hizliresim.com/sjpx1Z.jpg
Görüntü Ankara yakınlarından mı? ;)
CB125F konusuna katılamayacağım; bütçen varsa daha güçlü bir şey alır binersin - benim CB125F veya muadili bir şey kullanacağım tek yer köylük / trafiksiz (Datça Mesudiye, Bodrum Mazı vs. vs.) yerler olur. İstanbul'da işe gidip gelmek için kullanmam, çok sakat...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)