Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Suspansiyon islerinin cok karisik olmasi

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Keske motorumda ayarli suspansiyonlar olmasaydi da kendimi bunlarla oynamak zorunda hissetmeseydimm.

    Preload,rebound,compression..ok cok zor degil teorik olarak anlamak ama yolda etkilerini de hissetigim pek soylenemezzz..

    Gidip max ve min ayarlayip bi de oyle deneyecegim ..

    Bosa para kaptirdik bence bunlara! Mesela bir africa sahibi cidden diyor mudur sunun arka compession dampingiyle oynayimm tam istedigim gibi olsun ?

    Hadi oynadin diyelim hemen farki hissediyo mudur ?

    Zor!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Kaç para ülen ayarlı arka amortisör? bizde neden yok ülen? Ben çocuğuma ayarlı arka amortisör alamayacak mıyım?

    BurakBaba27 ve fatih.met bunu beğendiler.

  3. #3

    Üyelik
    08 Şubat 2020
    Sen beni güldürdün allahtan seni güldürsün 😃

  4. #4
    lawyer_16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2014
    Şehir
    Bursa - Düzce
    Motosikleti
    Xmax
    https://motorhikayesi.com/suspansiyon-sistemi-ayarlari/

    Bu linkte çok güzel açıklamalar var dikkatlice okursanız anlarsınız. Anlayınca motorun tepkisini farketmeniz daha kolay olacaktır. Bence yine de standart ayarlarının dışına çıkmayın önyükleme hariç. Önyüklemeyi de 2 kişi ve yüklü durumlarda veya sürüş rotanıza göre değiştirmeniz mantıklı olacaktır.

  5. #5
    okanbagiscan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul Kartal
    Ben arka yayın somunumu 10 mm aşağıya aldım.Hiç yukarıda anlatılanlar için değil.Ayağım yere daha çok deysin diye

  6. #6
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Elleşme bence Hırbo. Düşer şaşar başına iş açarsın maazallah... Limitlerini fazla zorlama.

  7. #7
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    Limitlerde sürmediğin zaman anlaman zor
    yani piste çıkacaksın yada sürekli viraj yapacaksın düzgün asfaltta
    trafikte hissetmeye çalışıyorsan çok aşırı farketmezsin

  8. #8
    Ali Mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2019
    Motosikleti
    RS200
    https://lifeatlean.com/teach-me-suspension-basic-functions/

    teach me suspension 1
    teach me suspension 2
    teach me suspension 3
    teach me suspension 4
    .
    .
    .
    Bunları okuyabilirsin İngilizcen varsa

  9. #9

    Üyelik
    04 Temmuz 2019
    Şehir
    Bilecik
    Motosikleti
    Yamaha MT-25 2020 ABS
    Eğer amortisör ayarlarını doğru yapılmaz ise ve birde arkada çanta var ise bir de gazı birden açarsan vay haline... Kafana geçiverir. O yüzden ayarlar duruma göre yapılandırılmalı.

  10. #10
    54RR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2013
    Şehir
    Sapanca
    Motosikleti
    --12 R1 Crossplane
    Bütün ayarları standarda çek orda dursun bende merak edip kurcaladım biraz, virajda, frende aşırı fark hissettirdi. Şehir kullanıcısı için standart ayar en iyisi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)