Motorumun perte çıkmasına kendimi hazırlarken motor arayışına girdim.
25 bin tl bandına 25-35 bin km arası bu motorlara ne dersiniz? yüksek km den korkmalımı?
yoksa 0 km rs 200 mü
Motorumun perte çıkmasına kendimi hazırlarken motor arayışına girdim.
25 bin tl bandına 25-35 bin km arası bu motorlara ne dersiniz? yüksek km den korkmalımı?
yoksa 0 km rs 200 mü
R25 ve mt25 kullanıcıları genel olarak motorların anasını ağlatıyor. Ben olsam bulaşmazdım
en önemli etken 1. sahibinden al ve temiz düzgün insan evladı bir kullanıcı olsun satıcısı tamamdır
0 km Rs200 derim.
Geçen Atm önünde sıra beklerken caddeden bi R25 geçti motorun sesi sırf ciğerden geliyor yani cezalardan dolayı paşam egzoz takamamış ama o hazzı yaşamak için 1. 2. Viteslerde tapagaz gidiyor.
Mt-R-25 motorların sıfırını alacak durumum yoksa 2.elini hiç almam.
Bende şu aralar bakınıyorum ama maalesef saçma sapan fiyatlar yüzünden alınacak gibi değil. Adam eski kasaya 39 40 bin TL istiyor, diyorum yeni kasa bu fiyat, cevap yok
kuzende 40 binde mt25 var saat gibi çalışıyor, nazar değmesin.
mümkün olduğunca az el değiştirmiş, düzgün bakım görmüş birini alıp binilir bence. 25-35 bin bir şey değil aslında.
25-35 bin km yüksek mi
115 binde xmax 250 motorum olunca 25-35 bin km bana yeni motormuş gibi geliyor
milletin motoruna nasıl baktığı az çok belli kimse özenmiyor ilgilenmiyor
bu yüzden ben olsam sıfır alırdım kimseye güvenim yok elimde patlar makina morelim bozulur filan gerek yok
25 30 bin km'ler psiklojik sınırdır.
ve size bir sır vereyim.
o 5-10 yaşında aldığınız motorların çoğu 6 haneli km'lerde veya 6 haneli km'lere gelmeye çok yakındır.
20 yaşındaki arabalar da aslında 500 600 700 bin km'leri çoktaan devirmiştir.
gir malum siteye bak;
yaşı kaç olursa olsun 6 haneli km'lerde motorlar çook nadirdir (bmw'ler hariç)
yine yaşı kaç olursa olsun 7 haneli km'lerde arabalar çook nadirdir, hatta yoktur bile diyebiliriz. (taksi çıkmaları hariç)
artık şunu kabullenelim; eski mal alıyorsak kafadan aslında o km göstergesinin hiç olmadığını düşünüp genel kondisyona bakalım.
yoksa çok kandırılırsınız.
bana inanmıyorsanız şehrinizdeki "km tamiri" yapan dükkanların önünde gidin 1 saat bekleyin.
sonra ikinci el arabadan da motordan da soğursunuz.
evet sizde, sizin tanıdığınızda, eniştenizde veya kaynınızda km'si çok düşük araba da motosiklet de olabilir ama malını ilana koymadığı sürece düşük km'li araçlar ikinci el piyasasına dahil değildir.
kimse temiz malını kolay kolay satmaz çünkü. satacağı zaman da zaten sağlam bir fiyat istenir, yine piyasa fiyatına alınmaz yani
ben sıfır rs200'den daha çok korkarım. bir araştırın, ben de sizin gibiydim. iki hafta kadar önce 22 binde R25 aldım. altın elbiseli adam'ın da bir yorumu var hatta, sonrasında yeni youtube videolarından birinde bir kullanıcı ele almıştı nasıl motor diye. onu izleyince vazgeçmiştim ben.
Mt ve R serisi arası farkı zaten net. ona göre şekillenir orası.
Ben alırken piyasadan yüksekten aldım, şu an piyasa yine yüksek gerçi. Satarsam yine yüksek fiyat isterim tabi. Bu aralar aşırı arttı piyasa, canımı sıkıyor bu durum. Ya devam edeceğim ya satıp cc düşüreceğim işletim maliyetlerinden dolayı. Bakalım kısmet
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:35 ----------
Arada bizim gibi istisnalar da var tabi.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
benim ducati monster 696 59 bin km de bence o dediğin km çok değil sadece bizim ülkeye has saçma bir takıntı var 20 binde motor ölmüş bitmiş gibi davranılıyor bence al gitsin götür ekspere sıkıntı yok devam
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)