Bıktım artık işini çok bilen ustalardan | YAMAHA REZALETİ
Reklamlar
-
AzÇok adlı üyeden alıntı
Bu güne kadar Yamaha, Honda, ve Kymco yetkili bayilerini isim vererek eleştirdim.
Eğer haklıysam eleştiri yaparım.
Haklı değilsem kimseye iftira atmaya kalkışmam.
Burada bir tutarsızlık var.
"Yamaha Rezaleti" diye başlık açmanızdan dolayı Yamaha Türkiye size dava açamaz mı yani?
Yamaha Türkiye bana dava açmasın diye söylemiyorum diye bir şey mi çıktı ağzımdan ? Siz haklıysanız eleştrin değilseniz iftira atmaya kalkışmayın. Benim işime karışmayın. İftira atacak olsam atacağım bayinin adını veririm heralde. Sanmıyorum ki forumun birinde isim vermeden bişey yazdım diye koskoca Yamaha Türkiye yi karalıyorum. Başımdan geçen olayı anlatmak istedim bunu bi sanayi ustasındada yaşayabilirdim. Olay anlatıyorum bayi karalamıyorum.
Reklamlar
-
Bayi ismi verilmiyorsa geçmiş olsun deyip çıkayım.
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Boşa tartışıyorsunuz; alternatif yetkili servis olmayan yerde, konu sahibi arkadaşımız kimliği açık olacağı için ve garanti vs. bozulmasın kaygısıyla o servisi kullanmak zorunda kalacağı için gizli tutuyor diye anladım.
Bence o kadar yazıyı boşa yazmış o halde; buraya o kadar yazacağına servis müdürü, bayi sahipleri ile vs usturuplu bir dille konuşup derdini anlatması ve hakkını araması gerekirdi.
700TL veriyorsanız karşılığını almanız gerekir. Şahsen böyle bir olay yaşayıp 700TL vermem mümkün olmazdı. Buralara taşınmadan konu hallolmuş olurdu. (En kötü Yamaha Türkiye, Avrupa ve Japonya'ya çıkardı...)
Her şeyi geçtim. Burda ne gibi bi durumla kalacağımın hiçbir önemi yok. Ben bir yamaha servisinde yaşadığım sıkıntıları yazdım. Bunu bir ustanın dükkanındada yaşayabilirdim. Yamaha servisi yazmamın sebebi yetkili serviste bile böyle bir olay yaşanması. Millet olaylardan ders çıkarıp neye nasıl dikkat edebileceğine odaklanacağına, konu hakkında yorum yapacağına, hangi servis hangi servis arkadaş o kadar yazmış servisi yazmamış servisi yazıyosan bunlarıda yazmasaydın bilmem ne. Kim beni ne haklı bu konuda eleştireiblir ? Nasıl bir kafa var anlamıyorum. İstediğimi yapmakta özgürüm. Kendi hayatım kendi şartlarıma göre karar veriyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:15 ----------
Öz_Musti adlı üyeden alıntı
Yahu genç kardeşim!! forum neden var? Kötüyü ve iyiyi isim-şehir-bitki-hayvan vererek diğer forumdaşları bilgilendirmek.
Sen eğer kötü işletmeyi buradan duyurmazsan, senin derdine ortak olup burada sana yardımcı olmuş insanlar o servisin kucağına düşecek ve senin yüzünden madii zarar görecek.
Furkan dostum. Bil ki ben veya senin bu yazdığın derdi dinleyen herhangi biri aynı servise gidip benzer sorunları yaşarsa, o servisten daha fazla sorumluluk-vebal-kul hakkı senin üzerine binebilir. Benim de Yamaha motorum var ve ben de yakında servise gideceğim. Ve senin bu anlattıklarının yaşandığı servise bize bilgi vermediğin için gidip benzer şeyleri yaşarsam-yaşarsak burada hak ve vebal hatta kul hakkı senin üzerinde olmaz mı? Bence bu konuda açık ibarelerin olmalı diye düşünüyorum.
Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır. Denmiş bir hadiste.
Yanlış düşünüyosunuz. Benim bunları bildirmek üzere kimseye karşı bi yükümlülüğüm yok. Benim üstünden para kazandığım doğrusunu yapmassam haram para kazanacağım veya kul hakkına gireceğim bi denetlemeci gibi mesleğimde yok. Aksine anlatıyorumki yetkili servis diyip güvenmeyin motorunuzun başında durun. Zira bu bayide böyle bir şey oldu diye her gidene bu olacak diye bir şey yok. Burda ben bunu hiç yazmasaydım bu bayiye insanlar yine gidip yaşayacaklarını yaşayacaklardı. Yani demem odur ki o bayi bu bayi takmayın motorunuzun başında durun müdahele edin. Burda adı yazılmamış ama böyle kötü işçliği olan başka servis yok mu sanki ?
-
Anlaşılan amacınız sadece yazmaktı. İnsanlar alacağı dersi almıştır, amacınıza ulaştınız yani. Bundan ötesi polemiktir. Ben sizin yerinizde olsaydım, bu başlığa daha uğramazdım. Yazacağım birşey kalmadı diye düşünürdüm çünkü.
-
Sj's adlı üyeden alıntı
Yav arkadas. Surdugunuz motoru bilmiyorsunuz. Motorunuzun lastik basinci icin bile buraya post, facebooka soru aciyorsunuz. Ne bekliyorsunuz?
OKUYUN YAHU. Okuyun, Okuyun okuyun. Allah'in da ilk emri bu, medeni ulkede yasayan insanlara da ilk ogretilen bu. Oku yav. Motorunu bil. Yerli yersiz sacmasapan yetkili servise atar yapacagina madem biliyorsun yagini degis. Hava filtreni degis. Bunlar super kolay seyler.
Ha yetkili serviste kayit olsun mu istiyorsun satarken. Yetkili servislerin hic biri sen bunu isteyince sana cemkirmez yardimci olur merak etme. Ben 10 bin bakima geldim ama yagim hava filtrem yeni, bir sey degistirmeyin sadece genel bakim yapin dedin mi sana kufretmez onu yaparlar.
Showun kime ve neye anlamak zor.
lastik basıncı hakkında farklı, eksik, kısmi bilgisi olan insanlarla dolu burası ama emin olun ben lastik basıncının nelere göre değiştiğini, nasıl hesaplanması gerektiğini, nelere nasıl etki ettiğini çok fazla ayrıntısıyla biliyorum Zamanında lastik ebatı hakkında açılıp duran sorulara rehber niteliğinde makale gibi bir konu yazdım. Lastik ebatları neye göre seçilir ? Hangi boy lastikleri motorunuza takabilirsiniz ? Bunların sürüşünüze fiziksel etkisi ne kadar ve hangi orandadır. Çok uzun bir şekilde yazdım. Lastik basıncı hakkındada böyle bir konu açsam emin olun bildiğiniz her şeyi unutursunuz.
Motorumu da biliyorum. Yerli yersiz yapılmış bir atar yok. Okumanızda yazmanız kadar zayıf sanırım. Bahsettiğiniz süper kolay şeyleri zaten istersem kendim yapabiliyorum. Nasıl bi yerde yaşıyorsunuz bilmem ama kimse sizin değiştirdiğiniz hava filtresine serviste değişti diye kayda girmez
"Show" yok ortada. Zira doğrusu şov olacak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:26 ----------
watercolours adlı üyeden alıntı
Anlaşılan amacınız sadece yazmaktı. İnsanlar alacağı dersi almıştır, amacınıza ulaştınız yani. Bundan ötesi polemiktir. Ben sizin yerinizde olsaydım, bu başlığa daha uğramazdım. Yazacağım birşey kalmadı diye düşünürdüm çünkü.
Çok haklısınız hocam. Bu sebepten tahminimce 2 gündür bakmıyorum. Bi bakayım dedim yazmamak elde değil.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:27 ----------
Yazık gerçekten sohbet bölümüne başımdan geçen bir olayı yazıp, üyelerle tartışıp konuşamıyorum. Deneyim tecrübe aktarımı yapamıyoruz birbirimize. Şu hale bak milletin derdi sadece zıtlaşmak. O kadar emek,araştırma, bilgi topladıktan sonra tezler sunarak açtığım Lastik ebat davası konusunda da bir tane çıkıp yarım ağızla, söylediği lafın arkasını kanıtlamadan sadece zıt gitmişti muhalefet olmuştu bütün emeğimi pişmanlığa dönüştürmüştü.
Anlaşılan ya zihniyet ya yaş uygun değil. Bundan sonra forumda okur okur geçerim oda girersem.
-
Dostum okurken içim daraldı, geçmiş olsun diyorum. Ayrıca sinirlerine hakim olduğun için kutluyorum zira ben olsaydım yüksek ihtimalle tartışırdım ustayla. Alınan para karşılığında yapılan iş çok saygısızca olmuş.
-
Az dolaşmadım Karaköy elektronikçilerde, coax ethernet terminator'lar için direnç alırdım, hattı o kadar doldururduk ki normalden düşük direnç gerekirdi. Hey gidi günler...
-
Yahu adam ister isim verir, ister vermez. Kime ne?
-
Ben tekrarlıyorum; madem servisin adı verilmeyecek idi, boşuna yazılmış, mastürbasyon niteliği olan bir yazıdır, o kadar emeğe yazık olmuş.
Kimse uzayda / fanusta yaşamıyor; ortalama bir zekâ ve hayat tecrübesine sahip herkes bu memlekette mal hizmet satın aldığı kişilerin %51 ihtimalle (kibarlık ediyorum tabi; gerçek oran daha yüksektir...) çakal tokatçı dolandırıcı, en hafif tabiriyle iş bilmez çıkacağını bilir yani.
Başınıza gelebilir aman ha nedir ya? Çocuk muyuz biz canım!?
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Ben tekrarlıyorum; madem servisin adı verilmeyecek idi, boşuna yazılmış, mastürbasyon niteliği olan bir yazıdır, o kadar emeğe yazık olmuş.
Kimse uzayda / fanusta yaşamıyor; ortalama bir zekâ ve hayat tecrübesine sahip herkes bu memlekette mal hizmet satın aldığı kişilerin %51 ihtimalle (kibarlık ediyorum tabi; gerçek oran daha yüksektir...) çakal tokatçı dolandırıcı, en hafif tabiriyle iş bilmez çıkacağını bilir yani.
Başınıza gelebilir aman ha nedir ya? Çocuk muyuz biz canım!?
katılıyorum. Yamaha rezaleti denilmemeliydi o halde. Bende aynı konuya takılanlardanım. Madem vermeyecekti ismini japon deseydi. moderatörler başlıktan yamaha kısmını silsinler biz de konuyu kapatalım.
Hayatımdaki en iyi sürüşü arıyorum.
Yarım kask takıp kanayacağınıza, Full face kask takıp terleyin.
En iyi motosiklet, sahip olduğunuzdur.
-
nicknamer adlı üyeden alıntı
katılıyorum. Yamaha rezaleti denilmemeliydi o halde. Bende aynı konuya takılanlardanım. Madem vermeyecekti ismini japon deseydi. moderatörler başlıktan yamaha kısmını silsinler biz de konuyu kapatalım.
Yok, Japon da dememeliydi bence. Motosiklet servisi demeliydi.
Hatta o da fazla. Arac servisi demeliydi...
Niye Japon demeliymis? Basina Honda servisinde mi gelmis? Kawasaki mi? Suzuki mi? Peki o servise o yetkiyi kim vermis?
Eger Yamaha adina endiseleniyorsaniz bence adminlerden rica edin asagidaki mesajinizi silsinler. Tum basliktaki en itici ifade o cunku...
nicknamer adlı üyeden alıntı
Ha bu arada Yamaha bayinde ustalarla Cumartesi gunu bayagi gulduk bu basliga.
Cok komik... Ha ha ha. Musteri verdigi parayla rezil oldu. Cok gulunc...
Arkadasin actigi baslik sadece bir Yamaha servisinde yasadigi bir problemle ilgiliydi.
Ama sayenizde ogrendik ki Yamaha servisi calisanlarinin isine ve musteriye bakisi ayni rezillikte olanlarin sayisi sadece bu ornekle sinirli degil.
Tesekkurler. Sildirmeye calistiginiz basligi bizzat kendiniz tescillemis oldunuz.
-
Taze Mühendisimizin tamirhanedeki başından geçen olayları okuduk gayet sürükleyiciydi.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Yok, Japon da dememeliydi bence. Motosiklet servisi demeliydi.
Hatta o da fazla. Arac servisi demeliydi...
Niye Japon demeliymis? Basina Honda servisinde mi gelmis? Kawasaki mi? Suzuki mi? Peki o servise o yetkiyi kim vermis?
Eger Yamaha adina endiseleniyorsaniz bence adminlerden rica edin asagidaki mesajinizi silsinler. Tum basliktaki en itici ifade o cunku...
Cok komik... Ha ha ha. Musteri verdigi parayla rezil oldu. Cok gulunc...
Arkadasin actigi baslik sadece bir Yamaha servisinde yasadigi bir problemle ilgiliydi.
Ama sayenizde ogrendik ki Yamaha servisi calisanlarinin isine ve musteriye bakisi ayni rezillikte olanlarin sayisi sadece bu ornekle sinirli degil.
Tesekkurler. Sildirmeye calistiginiz basligi bizzat kendiniz tescillemis oldunuz.
müşteriye böyle olunca gülerler tabi, ayrıca onlar bu hikayeye değil: hangi parçada sorun yaşamış gelsin biz halledelim diyerek güldüler. ama siz merak etmeyin ben doğrudan komik olduğu için güldüm. bende yamaha müşterisiyim "yamaha müşterisinin müşteriye bakışı" şeklinde düşünebilirsiniz. şu son cümlenizi ne yazık ki ufak çocuklar yazıyor sadece bu arada, neyse bu benim bu konudaki son yanıtım. sonraki yanıtlara da artık yanıt vermeyi gerek bulmuyorum.
darkmotor adlı üyeden alıntı
Taze Mühendisimizin tamirhanedeki başından geçen olayları okuduk gayet sürükleyiciydi.
tam olarak bu. haklısınız.
hadi iyi forumlar.
-
nicknamer adlı üyeden alıntı
müşteriye böyle olunca gülerler tabi, ayrıca onlar bu hikayeye değil: hangi parçada sorun yaşamış gelsin biz halledelim diyerek güldüler. ama siz merak etmeyin ben doğrudan komik olduğu için güldüm. bende yamaha müşterisiyim "yamaha müşterisinin müşteriye bakışı" şeklinde düşünebilirsiniz. şu son cümlenizi ne yazık ki ufak çocuklar yazıyor sadece bu arada, neyse bu benim bu konudaki son yanıtım. sonraki yanıtlara da artık yanıt vermeyi gerek bulmuyorum.
İyi de sorun parçada değil... Sorun işçilikte. Komik hiç bir yanını da göremiyorum yaşananın. Varsa buyrun anlatın da birlikte gülelim.
Hayır, anlamadığım, adamın biri bir serviste yaşadığı sorunu yazmış kendi bakış açısına göre, üç-beş tip çullandınız adamın üzerine, isim vermemesi ve başlığın silinmesi için...
Derdiniz nedir yahu? Yamaha motosikletimin değeri düşmesin mi? Yamaha da çalışan yakınınız mı var? Bunlar da mantıklı gerekçeler değil... Anlamakta zorlanıyorum doğrusu.
-
furkansevke adlı üyeden alıntı
Pimpirik demeyelim. Çünkü olayda aşırıya kaçmış bi durum yok senkron cihaızndaki sapmaya bile sesimi çıkartmadım.
Yanlış anlamışsınız galiba zaten adamlar sürekli gelen giden motorlarla ilgilendiler. Çok yoğunlar. Dediğiniz gibi sallamasyon iş yapıyorlar. Ve hangi motorun hangi işlemini yapmak isterlerse onu yapıyorlar. Dağınık bir şekilde.
Yamaha logosu yapıştırmış bi servisi yetkili servis sanıp gidecek biri değilim.[COLOR="Silver"]
5 saat orada durmuşsunuz ancak yazdıgınıza göre 3 saat adamlar ortada yok.
sürekli gelen giden motorları da yaptılar diyorsunuz.
Hangi ara sizin motora baktı 2 saat içinde de hangi ara başka motorlarla ilgilendi. adam 2 saat durmuş tüm gün iş yerinde
Servis muhtemelen sıkıntılıdır ancak süslemişsiniz belli ki.
90dk yemek
30dk ortadan kaybolma
30dk goygoy
30 dk tekrar ortadan kaybolma
toplam 180dk =3 saat
-
Bir kişi gelmiş forumda kendine ayıracağı zamandan ayırmış bir şeyler yazmış. Öyle yazma böyle yaz demek kimsenin haddine değildir.
Herhangi bir yamaha servisinde yaşadıklarını, müşteri olarak hissettiklerini yazmış. ille servis ismi vermesine gerek yok. Servisin adını vereydi iyi olurdu oraya uğramazdık ama genel olarak marka farketmeden yetkili servis diye geçen yerlerin çoğu bu şekilde zaten dikkatli olmaz zorunda kalıyoruz, ben bu yazılanlardan da bunu anladım. Servis ismi verse iyi olurdu belki ama niye isim vermiyorsun diye zorlamak hiç birimizin haddine değil.
Eğer markalar bu tip yazılardan rahatsız olacaklarsa yetki verdikleri servisleri daha iyi denetlesinler, müşteri böyle şeyler hissetmesin. Tabi ki böyle şeyler duyunca yetkili servis denen aslında o kadar da yetkili olmayan işletmelerden genel olarak çekiniyoruz.
İyi servise rastladığımıza da yazıyoruz aa oraya gittim iyiydi diye ki genellikle iyi olanlar yazılmaz insan kötü hissettiği şeyleri daha çok hatırlar daha çok yazar.
-
Ankara Baydarda yeni yağ seviyesini kontrol etmemişlerdi. Kontrol ettiğimde gözükmüyodu bile. Gittim eklettim.
-
Bindik bir kıyamete gidiyoruz alamete.
Güzel / kaliteli trollemeydi, şahsen teşekkür ediyorum - samimiyetle takdir ettim.
-
valla arkadaşı çok iyi anlıyorum, eğer firma adı verseydi direkt şahıs kimliği vermiş gibi olacaktı ve bu kadar rahat yazamayacaktı. Sosyal medya ve forumlar, linç kültürünün yükselen yıldızı olduğu için burada insanlar ana bacı haysiyet şeref ne varsa saydıracak- firma sahibi ile çalışanın arası gerilecek bu gerginlik illaki deneyimini paylaşan arkadaşa yansıyacaktı, hatta olaylar çok çirkinleşebilirdi.
Bana sırıta sırıta 'ne olacak yaw r25 r125 mt07 hepsine basıyorum varilden mineral yağı alıyorum tam sentetik parasını zaten o motorlarda ne koysan aynı tepkiyi veriyor' diyen Yamaha plaza sahibini gördükten sonra, ya da başka bir yamaha showroom'unda müşteriye oturduğu yerden kalkmadan 'alacaksan yazıyor fiyatı, almayacaksan oturma üzerine' diye çemkiren kişinin eleman değilde firma sahibi olduğunu öğrendikten sonra şaşırmadığım olaylar.
Atlamaman gereken bir konu daha var, hemen her gün forumda 'servise gittim beni çok pis z*ktiler yağımı kendim değişsem 50 lira kardaydım' başlığı açılmasının da özellikle servisteki ucuz malzemeye kaçınma konusuna etkisi az çok mevcut. Dünyanın gsmh'a göre en çok vergisini ödeyerek aldığımız motosiklet ve benzine çemkirmezken servis fiyatlarına isyan etmenin az da olsa bir etkisi olabilir,abd'de 10bin dolar olan motor burda 200bin TL/ abd'de 600$ olan bakım ücreti burda 1000tl (rakamları yuvarladım haşmet ktm tecrübelerinden çok güzel deneyimler paylaşabilir daha net rakamlarla) ama bu durum varilden mineral yağ basıp sentetik parası alıp bunla övünmeyi gerektirmez - saygılar
-
08 Eylül 2020, 15:34
#100
furkansevke adlı üyeden alıntı
Yamaha Türkiye bana dava açmasın diye söylemiyorum diye bir şey mi çıktı ağzımdan ? Siz haklıysanız eleştrin değilseniz iftira atmaya kalkışmayın. Benim işime karışmayın. İftira atacak olsam atacağım bayinin adını veririm heralde. Sanmıyorum ki forumun birinde isim vermeden bişey yazdım diye koskoca Yamaha Türkiye yi karalıyorum. Başımdan geçen olayı anlatmak istedim bunu bi sanayi ustasındada yaşayabilirdim. Olay anlatıyorum bayi karalamıyorum.
Sizi eleştirmedim. Mağdur olan sizsiniz...
Yazdıklarınızın iftira olduğunu da sanmıyorum...
Eleştirilerin bayi adı verilerek yapılmasının sektör açısından daha faydalı olduğunu ifade etmeye çalıştım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)