Mh drift için cc yükseltmek
Reklamlar
-
Selamın aleyküm ilk konumu açıyorum bu blogda , 150mh driftim var cc yükseltmeyi planlıyorum şu piyasadaki satılan 200-250-300cc setlerden alarak.
Acaba 250 cc silindir piston seti
Biraz daha sağlam 250 cc krank
Dereceli eksantirik
250 cc karbüratör
Açık hava filtresi
İridyum buji
Buji bobini
Buji kablosu
Ön-arka dişli değişimleri
Bunların hepsini yaptıktan sonra sıkıntı çıkaracak bir kısım kalır mı
Reklamlar
-
Mersin İl Temsilcisi
O masraf yerine sat ve üste ekleyip 200lük pulsar al..
-
Planlarımın arasında o da var zaten de henüz şimdilik böyle bir modifikasyon yapsam sıkıntı çıkarır mı ki ¿
-
Bendede vardı mondial drift 150. Aynı şeyi bende düşündüm 200 cc yapacaktım ki 150 diye geçmesine ramen zaten 162 cc miş motor.
Herşeyini değiştirsende bunun elektrik tesisatı vb bu 162 cc ye göre üretilmiş montalanmış. Yani sıkıntı olabilir hiç girme dediler öylede yaptım. bir süre daha kullanıp para biriktirip motoru değiştirmeni tavsiye ederim.
-
sadece parça takmakla bitmiyor o iş. üst kapağın inceltilmesi, buna bağlı olarak yapılacak modifikasyonlar ve sübapların elden geçmesi. + olarak karbüratörün değişmesi falan fıstık bir sürü teferruat var. şanzumanın da spor şanzuman ile değişmesi gerekiyor.
-
sen 150lik motoru 250lik yapmaktan bahsediyorsun. biz 135lik drifti 155lik yaptık 5bin oldu krank tak tak vuruyor
-
Anladım pek tavsiye edilmiyor yani mekanik anlamda sıkıntı çıkmasa bile elektriksel olarak sıkıntı çıkar gibi şeyler de var
-
200lük 250lik yaptıktan sonra nasıl durmayı düşünüyorsunuz o motorla ? Yakıt da çok artar satarken de problem yaşayabilirsiniz. O paraya daha güçlü teknolojik güvenli bir motor almak daha mantıkl.
-
Aleyküm selam. drift Cg alt yapılı bir motor alttan egzantrikliye cevirebilirsin. Daha kolay parça bulunur. En ucuz hacim arttırma yöntemi 65.5 silindir takmak olur onda da çok ahım sahim güç artmaz. Modifiye işinde elektrik tesisatına ya da şanzımana dokunmana gerek yok krank,silindir ve üst kapak bu işte başlıca elemanlar. İyi bir modifiyede aşırı sıkıştırma ya da zorlama olmadıkça aşırı yüksek hacim hedeflenmezse sıkıntı olmaz kanaatindeyim. Bende kendi motorumu kendim modifiye ediyorum benim motosikletin alt yapisida driftin benzeri ama bendeki alttan egzantrikli
-
Cemclk20 adlı üyeden alıntı
Selamın aleyküm ilk konumu açıyorum bu blogda , 150mh driftim var cc yükseltmeyi planlıyorum şu piyasadaki satılan 200-250-300cc setlerden alarak.
Acaba 250 cc silindir piston seti
Biraz daha sağlam 250 cc krank
Dereceli eksantirik
250 cc karbüratör
Açık hava filtresi
İridyum buji
Buji bobini
Buji kablosu
Ön-arka dişli değişimleri
Bunların hepsini yaptıktan sonra sıkıntı çıkaracak bir kısım kalır mı
Marş rublesi belki yetersiz kalabilir rubleyi 200lük rublesi takmak gerekebilir.
-
zeynelhazan adlı üyeden alıntı
sen 150lik motoru 250lik yapmaktan bahsediyorsun. biz 135lik drifti 155lik yaptık 5bin oldu krank tak tak vuruyor
Yanlış giden bir şeyler olmalı. 135lik ile 162liklerin arasında piston harici bir fark yok.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler