Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mh drift için cc yükseltmek

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    20 Temmuz 2020
    Selamın aleyküm ilk konumu açıyorum bu blogda , 150mh driftim var cc yükseltmeyi planlıyorum şu piyasadaki satılan 200-250-300cc setlerden alarak.
    Acaba 250 cc silindir piston seti
    Biraz daha sağlam 250 cc krank
    Dereceli eksantirik
    250 cc karbüratör
    Açık hava filtresi
    İridyum buji
    Buji bobini
    Buji kablosu
    Ön-arka dişli değişimleri
    Bunların hepsini yaptıktan sonra sıkıntı çıkaracak bir kısım kalır mı


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    O masraf yerine sat ve üste ekleyip 200lük pulsar al..
    cıbılduck bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik
    20 Temmuz 2020
    Planlarımın arasında o da var zaten de henüz şimdilik böyle bir modifikasyon yapsam sıkıntı çıkarır mı ki ¿

  4. #4

    Üyelik
    14 Ağustos 2020
    Şehir
    Mersin/Silifke
    Motosikleti
    Yamaha MT-25
    Bendede vardı mondial drift 150. Aynı şeyi bende düşündüm 200 cc yapacaktım ki 150 diye geçmesine ramen zaten 162 cc miş motor.
    Herşeyini değiştirsende bunun elektrik tesisatı vb bu 162 cc ye göre üretilmiş montalanmış. Yani sıkıntı olabilir hiç girme dediler öylede yaptım. bir süre daha kullanıp para biriktirip motoru değiştirmeni tavsiye ederim.

  5. #5
    volkanmet86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2006
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Mondial 200 MCX / CG Cafe Racer / Pulsar 200 NS
    sadece parça takmakla bitmiyor o iş. üst kapağın inceltilmesi, buna bağlı olarak yapılacak modifikasyonlar ve sübapların elden geçmesi. + olarak karbüratörün değişmesi falan fıstık bir sürü teferruat var. şanzumanın da spor şanzuman ile değişmesi gerekiyor.

  6. #6

    Üyelik
    28 Ekim 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2013 Suzuki Inazuma - 2013 Honda CB125ACE
    sen 150lik motoru 250lik yapmaktan bahsediyorsun. biz 135lik drifti 155lik yaptık 5bin oldu krank tak tak vuruyor

  7. #7

    Üyelik
    20 Temmuz 2020
    Anladım pek tavsiye edilmiyor yani mekanik anlamda sıkıntı çıkmasa bile elektriksel olarak sıkıntı çıkar gibi şeyler de var

  8. #8
    Loveless - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2019
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Pulsar F250
    200lük 250lik yaptıktan sonra nasıl durmayı düşünüyorsunuz o motorla ? Yakıt da çok artar satarken de problem yaşayabilirsiniz. O paraya daha güçlü teknolojik güvenli bir motor almak daha mantıkl.

  9. #9
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    Aleyküm selam. drift Cg alt yapılı bir motor alttan egzantrikliye cevirebilirsin. Daha kolay parça bulunur. En ucuz hacim arttırma yöntemi 65.5 silindir takmak olur onda da çok ahım sahim güç artmaz. Modifiye işinde elektrik tesisatına ya da şanzımana dokunmana gerek yok krank,silindir ve üst kapak bu işte başlıca elemanlar. İyi bir modifiyede aşırı sıkıştırma ya da zorlama olmadıkça aşırı yüksek hacim hedeflenmezse sıkıntı olmaz kanaatindeyim. Bende kendi motorumu kendim modifiye ediyorum benim motosikletin alt yapisida driftin benzeri ama bendeki alttan egzantrikli

  10. #10
    karayel90 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2013
    Şehir
    Burdur/Antalya
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Alıntı Cemclk20 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamın aleyküm ilk konumu açıyorum bu blogda , 150mh driftim var cc yükseltmeyi planlıyorum şu piyasadaki satılan 200-250-300cc setlerden alarak.
    Acaba 250 cc silindir piston seti
    Biraz daha sağlam 250 cc krank
    Dereceli eksantirik
    250 cc karbüratör
    Açık hava filtresi
    İridyum buji
    Buji bobini
    Buji kablosu
    Ön-arka dişli değişimleri
    Bunların hepsini yaptıktan sonra sıkıntı çıkaracak bir kısım kalır mı
    Marş rublesi belki yetersiz kalabilir rubleyi 200lük rublesi takmak gerekebilir.

  11. #11
    RideForLife. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2018
    Şehir
    Antalya & Isparta
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Alıntı zeynelhazan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sen 150lik motoru 250lik yapmaktan bahsediyorsun. biz 135lik drifti 155lik yaptık 5bin oldu krank tak tak vuruyor
    Yanlış giden bir şeyler olmalı. 135lik ile 162liklerin arasında piston harici bir fark yok.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler