r25 ten sonra hangi motor?
Reklamlar
-
Motoru düzgün kullanırım son devirlerde kullanmam r25 im var memnunum fakat abs yok bu da beni ürkütüyor.Makine 250 cc göre iyi gidiyor ama pek durmuyor.Güvende hissetmiyorum.Sizce ne alınabilir satınca 40 a kadar falan ? aslında param olsa racing isterim fakat artık arkasında çanta olsa daha iyi olur gibime geliyor.
Reklamlar
-
Sıfır dominar alınabilir bence
-
-
Yeni kasa absli alın bence
-
Daha fazla bilgi verirsen nasıl birşey istediğine dair daha uygun tavsiyeler alabilirsin. Mesela bende de yeni kasa R25 var. 11 bin km oldu yavaştan sıkıldım. Gücü yetersiz gelmeye başladı ve İstanbul’da neredeyse asfaltın olduğu heryeri keşfettim. Köylere tepelere merak saldım. Crf250l almaya karar verdim ama şuan bayilerde motor olmadığı için alamıyorum ayrı konu. Eğer maddi durumun iyi ise yüksek cc al çünkü giderek fiyatları artacak diye düşünüyorum. Zaten 250 cc üzeri fazla vergi var, yakın zamanda oranı dahada artabilir.(Eğer param olsa demişsin. Sonradan fark ettim ama o kadar yazdım silmiyorum kalsın.)
-
Malesef çok param yok.Yeni kasa r25 alamam epey pahalandı.Dominarı düşünüyorum ama önceden bende 150 ns pulsar vardı epey sıkıntılıydı tekrar sıkıntı yaşamak istemiyorum.
-
-
onun yerine daha ucuz bir çözüm motorun hızı vs yetiyorsa , frenlerde iyileştirmeye git mesela çelik fren hortumları al ,brembo vs gibi daha büyük pistonlu fren pompası yada r25 uyumlu fren kaliperi al gidip dominar alman seni kesmeyecek eminim belki cbr 500 biraz daha yüksek torktan ilk başlarda güzel gelsede sonradan sıkacaktır.
-
R 25 ten sonra tabiikide R26..
-
Kocaeli İl Temsilcisi
Bütçe kısıtlıysa ve daha yüksek cc'ye geçmek istiyorsan, XJ6 en mantıklısı. Ben de MT-25'den geçtim. Bütçeni ayarlayıp ABS'li olanlarına bakabilirsiniz.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
Hocam bütçen hepimizinki gibi kısıtlıysa ve fren sana güven vermiyorsa brk_cglr dediği gibi fren sistemini ve lastiklerini iyileştir ve eğitim al.
Sallamasyon ve abartılı fiyatlar şöyle;
Fren sistemi iyileştirme 2 bin TL
Lastik 2 bin TL
Eğitim bin TL
Toplam 5 bin TL
Bunu satıp üzerine 5 bin koysan neredeyse kendi motorunu geri alamayacağın bir düdükleme ortamındayız. Olanı iyileştirmek çok daha mantıklı ki yazdığım fiyatlardan daha düşüğüne de işleri halledersin eminim.
“Bir delil ile 40 alimi yendim; ama 40 delil ile bir cahili yenemedim.” Mevlana
-
Öz_Musti adlı üyeden alıntı
Hocam bütçen hepimizinki gibi kısıtlıysa ve fren sana güven vermiyorsa brk_cglr dediği gibi fren sistemini ve lastiklerini iyileştir ve eğitim al.
Sallamasyon ve abartılı fiyatlar şöyle;
Fren sistemi iyileştirme 2 bin TL
Lastik 2 bin TL
Eğitim bin TL
Toplam 5 bin TL
Bunu satıp üzerine 5 bin koysan neredeyse kendi motorunu geri alamayacağın bir düdükleme ortamındayız. Olanı iyileştirmek çok daha mantıklı ki yazdığım fiyatlardan daha düşüğüne de işleri halledersin eminim.
+1
Aslında şuanda birçok kişinin gıpta ettiği durumdasın. Satıp yerine koyabileceğin çok alternatifin yok o bütçeyle.
Bu arada motorda frenleme herşeydir (mübalağa yapıyorum ;)
-
Ben R6 alacağım.
Ama para ödeyemem diyorsan, Dominar 400 UG bencede yada CB500 olabilir. Geriye gitmekte sorun yoksa eski model de bakabilirsin tabi.
-
Karenajlı motordan keyif alıyorsan, bütçe sıkıntın yoksa, tecrübe de artmışsa Cbr 650 F de iyi bir alternatif olabilir. (Bütçenin 40.000 TL olduğunu sonradan farkettim. O nedenle Cbr 650 F olmaz.)
-
yeni kasasını kullanıyorum, sonraki motor olarak mt07 almayı düşünüyorum şahsen.
ama r25'ten memnunsan, bir tek frenler rahatsız ediyorsa abslisini al devam et. yakıt tasarrufu da cabası olur.
-
Kocaeli İl Temsilcisi
tommygun adlı üyeden alıntı
Karenajlı motordan keyif alıyorsan, bütçe sıkıntın yoksa, tecrübe de artmışsa Cbr 650 F de iyi bir alternatif olabilir. (Bütçenin 40.000 TL olduğunu sonradan farkettim. O nedenle Cbr 650 F olmaz.)
Honda sahipleri coşturdu fiyatları. Ortalama 70 bin tl bandında onlar artık. 40 bine XJ6 alır anca
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
Honda CB500F'e bi bak derim. Benim de şu an gözlediğim bir motor.
-
r25 den sonra tek silindir süremezsin onları geç.2 silindir olucak zaten çok seçenek yok.er6 mt07 alman mantıklı ama riskli olur tecrübe az ise.ben r25 den sonra klasik olarak mt7 aldım hiç ürkütmedi hiç süpriz yaşatmadı yaşatmıyor bana göre çok olgun gaz tepkisi var bazıları çok korkuyor
-
Senin durumunda olsam tercihim CB500F olurdu.
-
Cbr 500r,bütçe olsa cbr 650r
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)