Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

r25 ten sonra hangi motor?

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    03 Ekim 2016
    Motosikleti
    YZFR25
    cb500f r25'ten sonra binilecek bir motor değil. R25 sürerken sürmüşlüğüm var. Top speed bakınca daha hızlı gidiyor ama 250 cc lik bir fark değil. Ayrıca devir aralığı oturuş pozisyonu tarzı... R25 ten sonra asla sevemessin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------

    Aksine CBR 650F sürdüm. aşık oldum. Abartılacak bir şey yok ama sanki r25 sürüyor gibiydim. Sadece hızlandırılmış r25 gibiydi. 600rr gibi başına geçecek bi güçte yok. Ama güçlü. Onunda işte 2. elleri o zaman temizi 40k idi. şimdi ne olmuştur bilmiyorum. O motoru istiyodum bende şimdi bir şey isteyemiyorum. Param olsa CBR 650R alırım. 650f i sevdiysem ona aşık olurum heralde. Zaten görüntüde aşığım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    atillatopal9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2014
    Şehir
    İST/SANCAKTEPE
    Motosikleti
    Suzuki V-Strom DL650
    Alıntı Ezio41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bütçe kısıtlıysa ve daha yüksek cc'ye geçmek istiyorsan, XJ6 en mantıklısı. Ben de MT-25'den geçtim. Bütçeni ayarlayıp ABS'li olanlarına bakabilirsiniz.
    son noktayı koymuş.
    F/P motosikletidir.
    Ezio41 bunu beğendi.

  3. #23
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    Alıntı furkansevke adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cb500f r25'ten sonra binilecek bir motor değil. R25 sürerken sürmüşlüğüm var. Top speed bakınca daha hızlı gidiyor ama 250 cc lik bir fark değil. Ayrıca devir aralığı oturuş pozisyonu tarzı... R25 ten sonra asla sevemessin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------

    Aksine CBR 650F sürdüm. aşık oldum. Abartılacak bir şey yok ama sanki r25 sürüyor gibiydim. Sadece hızlandırılmış r25 gibiydi. 600rr gibi başına geçecek bi güçte yok. Ama güçlü. Onunda işte 2. elleri o zaman temizi 40k idi. şimdi ne olmuştur bilmiyorum. O motoru istiyodum bende şimdi bir şey isteyemiyorum. Param olsa CBR 650R alırım. 650f i sevdiysem ona aşık olurum heralde. Zaten görüntüde aşığım.
    50 ye bile temiz zor bulur
    Sevmek için yaşlanmayı,frene basmak için yolun bitmesini bekleme..

  4. #24

    Üyelik
    03 Ekim 2016
    Motosikleti
    YZFR25
    Alıntı ozan1991 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    50 ye bile temiz zor bulur
    :( Allahım sabır ver

  5. #25
    Gorkem.IX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 650F
    650f çok torklu bi makine 200km’ye kadar 600rr’dan vs bi farkı yok r25’te 30.000km kadar bi tecrüben varsa ya da o sınıflarda ancak o zaman geçmeni tavsiye ederim.

  6. #26
    Meraklı Genç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2018
    Şehir
    Bursa
    MT 25'ten CF 400'e geçtim hayatımda gördüğüm en fiyat performans motoru.

  7. #27

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı furkansevke adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cb500f r25'ten sonra binilecek bir motor değil. R25 sürerken sürmüşlüğüm var. Top speed bakınca daha hızlı gidiyor ama 250 cc lik bir fark değil. Ayrıca devir aralığı oturuş pozisyonu tarzı... R25 ten sonra asla sevemessin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------

    Aksine CBR 650F sürdüm. aşık oldum. Abartılacak bir şey yok ama sanki r25 sürüyor gibiydim. Sadece hızlandırılmış r25 gibiydi. 600rr gibi başına geçecek bi güçte yok. Ama güçlü. Onunda işte 2. elleri o zaman temizi 40k idi. şimdi ne olmuştur bilmiyorum. O motoru istiyodum bende şimdi bir şey isteyemiyorum. Param olsa CBR 650R alırım. 650f i sevdiysem ona aşık olurum heralde. Zaten görüntüde aşığım.
    Şimdi tarzları farklı (CBR500R belki birazcık daha yakın görüntü olarak) ona bir şey demem... (mini-Supersport'dan Naked/mini-Sport Touring geçişi. Biri yüksek devirde bağırtarak kullanılıyor, diğerinin tüm devirleri dolu dolu torklu. Çok farklı karakterler...) Ancak bence Honda 500 serisini bir fikir edinecek kadar çok kullanmamışsınız o net...

    249cc/35,5hp/22,1Nm bir motosikletten 471cc(500 değildir...)/47hp/43Nm bir motosiklete geçip de arada yeterince fark yok diyecek kadar hissiz iseniz motosiklet kullanmayın bence

    Tarz olarak uyumsuz olduklarına katılırım ama...

    (Not: Bağırtmadan gitmeyen motor sevmiyorum...)

  8. #28

    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    1998 electra glide
    R6,600RR, Paran yoksa 400NK, 400 UG, CB500F, ER6N

  9. #29

    Üyelik
    04 Temmuz 2019
    Deli deli hareketler yapmayacaksanız 650f e gecilebilir.. Sadece 44 kg kadar bir fazlası var, ona alışmak zaman alıyor

  10. #30

    Üyelik
    04 Eylül 2020
    Motosikleti
    Arora capirossi
    390 duke ve dominar 400 ug bakabilirsin

  11. #31
    cıbılduck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2019
    Motosikleti
    Monster 696
    Alıntı Eged55 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    390 duke ve dominar 400 ug bakabilirsin
    Çift silindirden teke geçeceğini sanmıyorum arkadaşın :D

  12. #32
    Ros1n2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2014
    Şehir
    Ankara / Osmaniye
    Motosikleti
    Superduke
    Bu sorunun tek cevabı Yeni kasa 390 NET!
    Bu segmentte en hafif en güçlü, en ekonomik (yakıt) ve en teknolojik motor.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)