r25 ten sonra hangi motor?
Reklamlar
-
cb500f r25'ten sonra binilecek bir motor değil. R25 sürerken sürmüşlüğüm var. Top speed bakınca daha hızlı gidiyor ama 250 cc lik bir fark değil. Ayrıca devir aralığı oturuş pozisyonu tarzı... R25 ten sonra asla sevemessin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------
Aksine CBR 650F sürdüm. aşık oldum. Abartılacak bir şey yok ama sanki r25 sürüyor gibiydim. Sadece hızlandırılmış r25 gibiydi. 600rr gibi başına geçecek bi güçte yok. Ama güçlü. Onunda işte 2. elleri o zaman temizi 40k idi. şimdi ne olmuştur bilmiyorum. O motoru istiyodum bende şimdi bir şey isteyemiyorum. Param olsa CBR 650R alırım. 650f i sevdiysem ona aşık olurum heralde. Zaten görüntüde aşığım.
Reklamlar
-
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Bütçe kısıtlıysa ve daha yüksek cc'ye geçmek istiyorsan, XJ6 en mantıklısı. Ben de MT-25'den geçtim. Bütçeni ayarlayıp ABS'li olanlarına bakabilirsiniz.
son noktayı koymuş.
F/P motosikletidir.
-
furkansevke adlı üyeden alıntı
cb500f r25'ten sonra binilecek bir motor değil. R25 sürerken sürmüşlüğüm var. Top speed bakınca daha hızlı gidiyor ama 250 cc lik bir fark değil. Ayrıca devir aralığı oturuş pozisyonu tarzı... R25 ten sonra asla sevemessin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------
Aksine CBR 650F sürdüm. aşık oldum. Abartılacak bir şey yok ama sanki r25 sürüyor gibiydim. Sadece hızlandırılmış r25 gibiydi. 600rr gibi başına geçecek bi güçte yok. Ama güçlü. Onunda işte 2. elleri o zaman temizi 40k idi. şimdi ne olmuştur bilmiyorum. O motoru istiyodum bende şimdi bir şey isteyemiyorum. Param olsa CBR 650R alırım. 650f i sevdiysem ona aşık olurum heralde. Zaten görüntüde aşığım.
50 ye bile temiz zor bulur
Sevmek için yaşlanmayı,frene basmak için yolun bitmesini bekleme..
-
ozan1991 adlı üyeden alıntı
50 ye bile temiz zor bulur
:( Allahım sabır ver
-
650f çok torklu bi makine 200km’ye kadar 600rr’dan vs bi farkı yok r25’te 30.000km kadar bi tecrüben varsa ya da o sınıflarda ancak o zaman geçmeni tavsiye ederim.
-
MT 25'ten CF 400'e geçtim hayatımda gördüğüm en fiyat performans motoru.
-
-
R6,600RR, Paran yoksa 400NK, 400 UG, CB500F, ER6N
-
Deli deli hareketler yapmayacaksanız 650f e gecilebilir.. Sadece 44 kg kadar bir fazlası var, ona alışmak zaman alıyor
-
390 duke ve dominar 400 ug bakabilirsin
-
Eged55 adlı üyeden alıntı
390 duke ve dominar 400 ug bakabilirsin
Çift silindirden teke geçeceğini sanmıyorum arkadaşın :D
-
Bu sorunun tek cevabı Yeni kasa 390 NET!
Bu segmentte en hafif en güçlü, en ekonomik (yakıt) ve en teknolojik motor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)