Ben görülmeyen karenaj bağlı noktalarındaki kırıklar için sigara külü+404 kullanıyorum. Çok güzel tutuyor. En amatör ve basit çözüm bu olur.
Bunun dışında daha profosyonelce nasıl yapılır fikrim yok.
Bu arada çatlak çok derin gözükmüyor. Görsel anlamda sticker ile kamufule edilebilir.
Çatlak yer özellikle grenaja hafif baskı yaptığımda bariz ayrılıyor. Çizik tarzı görünümü yok etmek için boyasam herhangi bir esnemede boya kalkıp gidecek tamir şart güzel görüntü için. Kırık ve çatlak için orjinale yakın bir görüntü düşünüyorum. Yapıştırma + zımpara + iyileştirme + boyama aşamalarını nasıl yapmam gerekiyor. Plastik tamirciye gitsem daha mı uyguna gelir. Daha önce başına gelenlerin yorumlarını bekliyorum 🙂
Çoook yaptım zamanında.
Japon kül karbonat v.s verimli değil kısa vadede çözümler sunar.
Yapılması gereken kaynaktır.
Size güçlü bir havya,biraz zımba teli biraz tel sineklik elek file v.s adına artık her ne derseniz lazım.
Öncelikle çatlağın sağını solunu 3-4 mm kazıyın. havya ile tam çatlağın ortasından geçerek birbirine dairesel hareketlerle yedirin,yekpare olsun.
Alt üst kenarlardan zımba telini koy havya ile üstten bastırarak ısıt,ısındıkça içeri batacak,düz kısmını içeri göm,arkadan çıkan uçları içe yamult.
Sonra çelik fileyi kaynattığın çatlağa uygun uzunlukta kes ve yine havya ile plastiğin içine girecek şekilde ısıtıp iyice göm.
İyice soğuyunca zımparala sonra macunla sonra zımparala v.s v.s boya ..
Cillop gibi olacaktır...
Bir kere fiberglass yapıştırıcı ile yapıştırmıştım. Kilosu 60 tl falandı, bütün motoru baştan sona yapıştırmaya yeter.
Pattex sıvı metal yapıştırıcı epoksi reçinesi de güzel. Üstelik rengi de siyah-gri güzel bir renk olduğu için boyamaya gerek yok. Bunu da 20tl'ye almıştım
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)