Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

CBR 250 plastik grenaj tamiri nasıl yapılır ? Ne kullanmalıyım ? - FOTOĞRAFLI

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    KinqEmpires4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2015
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Mondial 100 UAG (209 cc ), Honda CBR 250r HRC 2014
    Selamun Aleyküm. CBR 250r yeni kasa motorumda sol alt grenaj taşa çarpma sonucu tırnağa yakın olan yerden kırıldı.Kırılan parçalarda elimde mevcut. Ayrıca işaretlediğim yerde çizik değil çatlak.Hem kırık yeri hem çatlak yeri nasıl tamir edebilirim ? Ne ile boyayayım ? Maliyeti nedir ?





    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Ben görülmeyen karenaj bağlı noktalarındaki kırıklar için sigara külü+404 kullanıyorum. Çok güzel tutuyor. En amatör ve basit çözüm bu olur.

    Bunun dışında daha profosyonelce nasıl yapılır fikrim yok.

    Bu arada çatlak çok derin gözükmüyor. Görsel anlamda sticker ile kamufule edilebilir.

  3. #3
    KinqEmpires4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2015
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Mondial 100 UAG (209 cc ), Honda CBR 250r HRC 2014
    Çatlak yer özellikle grenaja hafif baskı yaptığımda bariz ayrılıyor. Çizik tarzı görünümü yok etmek için boyasam herhangi bir esnemede boya kalkıp gidecek tamir şart güzel görüntü için. Kırık ve çatlak için orjinale yakın bir görüntü düşünüyorum. Yapıştırma + zımpara + iyileştirme + boyama aşamalarını nasıl yapmam gerekiyor. Plastik tamirciye gitsem daha mı uyguna gelir. Daha önce başına gelenlerin yorumlarını bekliyorum 🙂

  4. #4
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    Çoook yaptım zamanında.
    Japon kül karbonat v.s verimli değil kısa vadede çözümler sunar.
    Yapılması gereken kaynaktır.
    Size güçlü bir havya,biraz zımba teli biraz tel sineklik elek file v.s adına artık her ne derseniz lazım.
    Öncelikle çatlağın sağını solunu 3-4 mm kazıyın. havya ile tam çatlağın ortasından geçerek birbirine dairesel hareketlerle yedirin,yekpare olsun.
    Alt üst kenarlardan zımba telini koy havya ile üstten bastırarak ısıt,ısındıkça içeri batacak,düz kısmını içeri göm,arkadan çıkan uçları içe yamult.
    Sonra çelik fileyi kaynattığın çatlağa uygun uzunlukta kes ve yine havya ile plastiğin içine girecek şekilde ısıtıp iyice göm.
    İyice soğuyunca zımparala sonra macunla sonra zımparala v.s v.s boya ..
    Cillop gibi olacaktır...
    cenkito bunu beğendi.

  5. #5
    Ali Mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2019
    Motosikleti
    RS200
    Bir kere fiberglass yapıştırıcı ile yapıştırmıştım. Kilosu 60 tl falandı, bütün motoru baştan sona yapıştırmaya yeter.
    Pattex sıvı metal yapıştırıcı epoksi reçinesi de güzel. Üstelik rengi de siyah-gri güzel bir renk olduğu için boyamaya gerek yok. Bunu da 20tl'ye almıştım


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler