Yeni mi çıktı 404 marka zincir yağlayıcı bilmiyorum. Kullanan varsa yorum? Fiyatı bayağı uygun, 400ml 30 TL.
https://www.gittigidiyor.com/otomobi..._pdp_585502556
Burada da 18,50 TL
https://www.gittigidiyor.com/otomobi..._pdp_585502845
Yeni mi çıktı 404 marka zincir yağlayıcı bilmiyorum. Kullanan varsa yorum? Fiyatı bayağı uygun, 400ml 30 TL.
https://www.gittigidiyor.com/otomobi..._pdp_585502556
Burada da 18,50 TL
https://www.gittigidiyor.com/otomobi..._pdp_585502845
Kullanmadım ancak kullananlar genelde çok sıçrattığını söylüyorlar " ucuz etin yahnisi " meselesi ..
F/P olarak Wurth Dry Lube bakabilirsin bence.
Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]
Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]
sıçratması var evet. ama güzel yağ. hiç olmamasından iyidir
gökhanın dediği gibi wurt dry lube alabilirsin. kuru yağlama yapıyordu sanırım o.
yağlıyorsun ama yağsız gibi gözüküyor ama yağlıyor.
tek sıkıntı uzun süre yağlamayınca acaba geçen gün yağladım mı diye şüphelendirebilir
Ben motosikletimden çıkan eski yağ ile yağlıyorum.
Ya da motorcu ustama gidiyorum onda çıkma eski yağlar var kenarda duruyor, onla fırçayla yağlıyoruz :D
sprey tipi zincir yağlarının hepsi kuru yağlama yapıyor.ambajlarında yazar.Motor yağı deseydin yanıtım farklı olurdu.Mevzu zincir yağı olunca açıkcası uzun süre motul,würth kullandım.Her yerde bulunmuyor İnternet alışverişi,kargo ücreti,kargo süreci ,dükkan gezme derdi ile uğraşmamak adına ilk gördüğüm zincir yağını aldım o da 404'dü arazide ve günlük kullanımda herhangi sıkıntı yaşamadım.Hangisi denk gelirse onu alıyorum geçenlerde bitti best aldım,açıkcası memnunum.
knuis
motosikletinin zincir kapalı yerde çalışıyorsa sıkıntı yok .greste kullanabilirsin.zincir açıkta ise her yeri mahvediyor.pantalon,mont o motor yağının nerelere sıcradığını tahmin edemezsin.Tabi yağın toz yüzünden kısa sürede çamura döneceğini faydadan çok zararı olacağını da eklemeliyim.
genelde zincirler 300-400 kmde bir yağlanır.
Bu zincir ile 200 km de yağlanması gerekiyor. Sıçratması fazla olabilir.
motul c4 yapışkanlı olduğu için ortalama 400 km tutacaktır ve sıçratması az.
ben size iphone zincir yağı önereceğim. yüksek performansli ve beyaz köpük cinsinden olduğu için tam 850 Km size yeterli oluyor. özellikle uzun yollarda ve sürekli zincir yağlamak istemeyen birisiyseniz tavsiye ederim.
tabi temizliği de biraz zor olur
Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]
Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]
ben 20 liraya 1 litre 90 mumara şanzıman yağı ile yaklaşık 1 seneye yakın zincirimi yağlıyorum
Temmuz sonu İstanbul - Bodrum - İstanbul yaptım (750+750km), her seferinde yola çıkmadan önceki akşam WD40 ile zincir temizliği ve Motul C2 ile yağlama yaptım ve ertesi sabah yola çıktım. 750km varana kadar da zincire dokunmadım. 750km yoldan sonra zincir halen çok tatminkâr ölçüde yağlıydı.
Velhasıl kelam, nasıl km yaptığınız mühim, 300-400km'yi iki haftada yapıyorsanız belki yağlamanız gerekir, yağışlı havada kullanıyorsanız km'den bağımsız olarak 3-4 günde bile yağlamanız gerekebilir, aynı günde çok km gidiyorsanız iyi temizlenmiş yağlanmış bir zincir (toprak yolda sürmüyorsanız) 1.000km bile yağlama istemeyebilir...
Lazım geldikçe yapınız, sabit km ve sürelere itibar etmeyiniz.
tork arttıkça belli bir kalite gerekiyor.castrol yağ kullanırken r25 motorun zinciri gayet güzel ve sessizdi mt07 geçtim yağ aynı yağ ama yarı yarıya kullanım oranı düştü ayrıca daha şıkırtılı çalışmaya başladı.motul aldım iş çözüldü ipone yada motul yüksek ccli motorlarda şaşmicaksın.castrol ama r25 için çok çok iyidi hiç bir sıkıntım yoktu sıçratma ses vites geçişi vs
Valvoline chainlube Zincir Yağlayıcı 100 ML 34,99 TL yerine 29,99 TL
https://urun.n11.com/fren-bakim-spre...-ml-P441361826
Putoline Drytec Race Chainlube 500ml Zincir Yağlayıcı
yukardakini kullanıyorum 1 senedir. Gayet güzel, zinciri 2 tur fısfıslasan yetiyor. görüntüsü de öyle laçka gibi değil, temiz görünüyor zincir hep.
20 kere kullanmışımdır, hala %40 ı dolu.
Gecen motoru 20bin bakımına götürünce usta sanırım eski motor yağı ile yağlamış motoru, arka lastiği zincirlerken ya da lastiği şişirirken her tarafım batıyor. leş.
Ben 1 yıldır 404 kullanıyorum. Km hesabı yapmadan aklıma geldikçe yağlıyorum, ortalama ayda 1 diyebilirim.
Ben orta sehpaya alıp moturu 1 vitese alarak zincir/tekerlek dönerken ön vites dişlisine yakın bir yerden yağlıyorum. Fazlası zaten sıçrıyor. Daha sonra jantı siliyorum.
5 yıl IPONE kullandım sürekli olarak ve bir memnuniyetsizliğim olmadı. Bazen unutup 1000 km gittiğim de oluyordu...
Fakatlar fiyatlar çok artınca alternatif arayışına girdim ve 404'ü gördüm; fiyatına şaşırdım!... Ama yukarıda arkadaşların yazdığından özetle yüksek cc'li motorlarda daha dikkatli olmak gerekiyor. 404 için bisiklet ve motosiklet zincir yağı diyor, O-ringlerden bahsetmiyor. Sanırım elemek lazım bunu.
Kullanıcı yorumları burada önemli bir faktör,değişkenlik gösterebiliyor . 404'ü Xring ve halkasız zincir için kullanıyordum.Halkasız zincir kullandığım için neredeyse her kullanımda yağlama yapıyorum.X-ring'te 150-200km'de bir.bakım aralıklarını uzun ,tutmak birazda psikolojik olarak kendini güvende hissetmek istiyorsan başka markalara yönelebilirsin.Ülkemizde rastlamadım dupont'un ürünleri var,forumlarda çok methediliyor.
yanlız ne sıkarsanız sıkın sıkmasını bilmeyen arkadaşlar var anladığım kadarıyla.zinciri yağladıktan 30 dakika boyunca sürmiceksiniz o motoru.hatta ben gün sonunda sıkarım tüm akşam yatar daha iyi işliyor sıçrama vs olmuyor.direk yağlayıp motora binip giderseniz fıskiye gibi janta lastiğe sıçrıyor
O iş dediğiniz gibi olmuyor maalesef.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:33 ----------
1. vitese takıp yağlamak çok pratik, kolay gibi görünse de, aslında çok tehlikeli bir uygulama. İnternet, bu şekilde zincir yağlama esnasında kopan parmak videoları ile dolu. Tavsiye etmiyorum.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)