Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

404 zincir yağı

    REKLAM ALANI
  1. #1
    bahadircolak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 900 GT Pro
    Yeni mi çıktı 404 marka zincir yağlayıcı bilmiyorum. Kullanan varsa yorum? Fiyatı bayağı uygun, 400ml 30 TL.
    https://www.gittigidiyor.com/otomobi..._pdp_585502556

    Burada da 18,50 TL
    https://www.gittigidiyor.com/otomobi..._pdp_585502845


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Kullanmadım ancak kullananlar genelde çok sıçrattığını söylüyorlar " ucuz etin yahnisi " meselesi ..

    F/P olarak Wurth Dry Lube bakabilirsin bence.
    ilhan5757 bunu beğendi.
    Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]

    Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]

  3. #3

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kullanmadım ancak kullananlar genelde çok sıçrattığını söylüyorlar " ucuz etin yahnisi " meselesi ..

    F/P olarak Wurth Dry Lube bakabilirsin bence.
    Dry Lube bir ara ben de kullanıyordum, 2 kutu bitirdim de sonra bıraktım; zincir yağlı mı değil mi anlamıyorsun, su dayanımı az, bir de zincir sanki yağsızmış gibi sesli çalışıyor. Eski göz ağrım Motul C2 ile devam ediyorum...

  4. #4
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    sıçratması var evet. ama güzel yağ. hiç olmamasından iyidir

    gökhanın dediği gibi wurt dry lube alabilirsin. kuru yağlama yapıyordu sanırım o.
    yağlıyorsun ama yağsız gibi gözüküyor ama yağlıyor.
    tek sıkıntı uzun süre yağlamayınca acaba geçen gün yağladım mı diye şüphelendirebilir
    ilhan5757 bunu beğendi.

  5. #5

    Üyelik
    27 Mayıs 2019
    Ben motosikletimden çıkan eski yağ ile yağlıyorum.
    Ya da motorcu ustama gidiyorum onda çıkma eski yağlar var kenarda duruyor, onla fırçayla yağlıyoruz :D

  6. #6

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    sprey tipi zincir yağlarının hepsi kuru yağlama yapıyor.ambajlarında yazar.Motor yağı deseydin yanıtım farklı olurdu.Mevzu zincir yağı olunca açıkcası uzun süre motul,würth kullandım.Her yerde bulunmuyor İnternet alışverişi,kargo ücreti,kargo süreci ,dükkan gezme derdi ile uğraşmamak adına ilk gördüğüm zincir yağını aldım o da 404'dü arazide ve günlük kullanımda herhangi sıkıntı yaşamadım.Hangisi denk gelirse onu alıyorum geçenlerde bitti best aldım,açıkcası memnunum.

    knuis
    motosikletinin zincir kapalı yerde çalışıyorsa sıkıntı yok .greste kullanabilirsin.zincir açıkta ise her yeri mahvediyor.pantalon,mont o motor yağının nerelere sıcradığını tahmin edemezsin.Tabi yağın toz yüzünden kısa sürede çamura döneceğini faydadan çok zararı olacağını da eklemeliyim.

  7. #7
    gokhan85 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2020
    Şehir
    Pendik/İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR1000RR
    Alıntı greyhorse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sprey tipi zincir yağlarının hepsi kuru yağlama yapıyor.ambajlarında yazar.Motor yağı deseydin yanıtım farklı olurdu.Mevzu zincir yağı olunca açıkcası uzun süre motul,würth kullandım.Her yerde bulunmuyor İnternet alışverişi,kargo ücreti,kargo süreci ,dükkan gezme derdi ile uğraşmamak adına ilk gördüğüm zincir yağını aldım o da 404'dü arazide ve günlük kullanımda herhangi sıkıntı yaşamadım.Hangisi denk gelirse onu alıyorum geçenlerde bitti best aldım,açıkcası memnunum.

    knuis
    motosikletinin zincir kapalı yerde çalışıyorsa sıkıntı yok .greste kullanabilirsin.zincir açıkta ise her yeri mahvediyor.pantalon,mont o motor yağının nerelere sıcradığını tahmin edemezsin.Tabi yağın toz yüzünden kısa sürede çamura döneceğini faydadan çok zararı olacağını da eklemeliyim.
    İkidir ısrarla motul C4 Racing zincir yağı kullanıyorum. Motosikletin lastiğini, jantını, kuyruğunu silmekten bir hal oldum. Zaten motor yağı da parasının hakkını vermiyor. Vaad ettiğini veremeyen fakat ürünleri pahalı bir marka.

    Ne mi yaptım? Komple Putoline e geçtim.

  8. #8
    atillatopal9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2014
    Şehir
    İST/SANCAKTEPE
    Motosikleti
    Suzuki V-Strom DL650
    genelde zincirler 300-400 kmde bir yağlanır.
    Bu zincir ile 200 km de yağlanması gerekiyor. Sıçratması fazla olabilir.
    motul c4 yapışkanlı olduğu için ortalama 400 km tutacaktır ve sıçratması az.
    ben size iphone zincir yağı önereceğim. yüksek performansli ve beyaz köpük cinsinden olduğu için tam 850 Km size yeterli oluyor. özellikle uzun yollarda ve sürekli zincir yağlamak istemeyen birisiyseniz tavsiye ederim.
    tabi temizliği de biraz zor olur

  9. #9
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Alıntı atillatopal9 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    genelde zincirler 300-400 kmde bir yağlanır.
    Bu zincir ile 200 km de yağlanması gerekiyor. Sıçratması fazla olabilir.
    motul c4 yapışkanlı olduğu için ortalama 400 km tutacaktır ve sıçratması az.
    ben size iphone zincir yağı önereceğim. yüksek performansli ve beyaz köpük cinsinden olduğu için tam 850 Km size yeterli oluyor. özellikle uzun yollarda ve sürekli zincir yağlamak istemeyen birisiyseniz tavsiye ederim.
    tabi temizliği de biraz zor olur
    İpone Road " ömür anlamında " bence de açık ara en iyisi ..

    Fiyatı 100 TRY iken 750 ml oluşuyla da f/p anlamında güzeldi fakat şimdilerde 150 TRY gibi fiyatlara görüyorum .. yine de aktif kullanıcı için değer düşüncesindeyim ..
    Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]

    Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]

  10. #10
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    ben 20 liraya 1 litre 90 mumara şanzıman yağı ile yaklaşık 1 seneye yakın zincirimi yağlıyorum
    fazil bunu beğendi.

  11. #11

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı atillatopal9 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    genelde zincirler 300-400 kmde bir yağlanır.
    Bu zincir ile 200 km de yağlanması gerekiyor. Sıçratması fazla olabilir.
    motul c4 yapışkanlı olduğu için ortalama 400 km tutacaktır ve sıçratması az.
    ben size iphone zincir yağı önereceğim. yüksek performansli ve beyaz köpük cinsinden olduğu için tam 850 Km size yeterli oluyor. özellikle uzun yollarda ve sürekli zincir yağlamak istemeyen birisiyseniz tavsiye ederim.
    tabi temizliği de biraz zor olur
    Temmuz sonu İstanbul - Bodrum - İstanbul yaptım (750+750km), her seferinde yola çıkmadan önceki akşam WD40 ile zincir temizliği ve Motul C2 ile yağlama yaptım ve ertesi sabah yola çıktım. 750km varana kadar da zincire dokunmadım. 750km yoldan sonra zincir halen çok tatminkâr ölçüde yağlıydı.

    Velhasıl kelam, nasıl km yaptığınız mühim, 300-400km'yi iki haftada yapıyorsanız belki yağlamanız gerekir, yağışlı havada kullanıyorsanız km'den bağımsız olarak 3-4 günde bile yağlamanız gerekebilir, aynı günde çok km gidiyorsanız iyi temizlenmiş yağlanmış bir zincir (toprak yolda sürmüyorsanız) 1.000km bile yağlama istemeyebilir...

    Lazım geldikçe yapınız, sabit km ve sürelere itibar etmeyiniz.

  12. #12

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    tork arttıkça belli bir kalite gerekiyor.castrol yağ kullanırken r25 motorun zinciri gayet güzel ve sessizdi mt07 geçtim yağ aynı yağ ama yarı yarıya kullanım oranı düştü ayrıca daha şıkırtılı çalışmaya başladı.motul aldım iş çözüldü ipone yada motul yüksek ccli motorlarda şaşmicaksın.castrol ama r25 için çok çok iyidi hiç bir sıkıntım yoktu sıçratma ses vites geçişi vs

  13. #13
    E.Yzr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    R25 Abs, CRF 250L
    Valvoline chainlube Zincir Yağlayıcı 100 ML 34,99 TL yerine 29,99 TL
    https://urun.n11.com/fren-bakim-spre...-ml-P441361826

  14. #14
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Los Angeles
    Alıntı gokhan85 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İkidir ısrarla motul C4 Racing zincir yağı kullanıyorum. Motosikletin lastiğini, jantını, kuyruğunu silmekten bir hal oldum. Zaten motor yağı da parasının hakkını vermiyor. Vaad ettiğini veremeyen fakat ürünleri pahalı bir marka.

    Ne mi yaptım? Komple Putoline e geçtim.
    motul chain paste deneyin. hem sıçratmıyor hem de uzun ömürlü.

  15. #15
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Putoline Drytec Race Chainlube 500ml Zincir Yağlayıcı

    yukardakini kullanıyorum 1 senedir. Gayet güzel, zinciri 2 tur fısfıslasan yetiyor. görüntüsü de öyle laçka gibi değil, temiz görünüyor zincir hep.

    20 kere kullanmışımdır, hala %40 ı dolu.

    Gecen motoru 20bin bakımına götürünce usta sanırım eski motor yağı ile yağlamış motoru, arka lastiği zincirlerken ya da lastiği şişirirken her tarafım batıyor. leş.

  16. #16
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Ben 1 yıldır 404 kullanıyorum. Km hesabı yapmadan aklıma geldikçe yağlıyorum, ortalama ayda 1 diyebilirim.
    Ben orta sehpaya alıp moturu 1 vitese alarak zincir/tekerlek dönerken ön vites dişlisine yakın bir yerden yağlıyorum. Fazlası zaten sıçrıyor. Daha sonra jantı siliyorum.

  17. #17
    bahadircolak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 900 GT Pro
    5 yıl IPONE kullandım sürekli olarak ve bir memnuniyetsizliğim olmadı. Bazen unutup 1000 km gittiğim de oluyordu...
    Fakatlar fiyatlar çok artınca alternatif arayışına girdim ve 404'ü gördüm; fiyatına şaşırdım!... Ama yukarıda arkadaşların yazdığından özetle yüksek cc'li motorlarda daha dikkatli olmak gerekiyor. 404 için bisiklet ve motosiklet zincir yağı diyor, O-ringlerden bahsetmiyor. Sanırım elemek lazım bunu.

  18. #18

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    Alıntı bahadircolak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5 yıl IPONE kullandım sürekli olarak ve bir memnuniyetsizliğim olmadı. Bazen unutup 1000 km gittiğim de oluyordu...
    Fakatlar fiyatlar çok artınca alternatif arayışına girdim ve 404'ü gördüm; fiyatına şaşırdım!... Ama yukarıda arkadaşların yazdığından özetle yüksek cc'li motorlarda daha dikkatli olmak gerekiyor. 404 için bisiklet ve motosiklet zincir yağı diyor, O-ringlerden bahsetmiyor. Sanırım elemek lazım bunu.
    Kullanıcı yorumları burada önemli bir faktör,değişkenlik gösterebiliyor . 404'ü Xring ve halkasız zincir için kullanıyordum.Halkasız zincir kullandığım için neredeyse her kullanımda yağlama yapıyorum.X-ring'te 150-200km'de bir.bakım aralıklarını uzun ,tutmak birazda psikolojik olarak kendini güvende hissetmek istiyorsan başka markalara yönelebilirsin.Ülkemizde rastlamadım dupont'un ürünleri var,forumlarda çok methediliyor.

  19. #19

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    yanlız ne sıkarsanız sıkın sıkmasını bilmeyen arkadaşlar var anladığım kadarıyla.zinciri yağladıktan 30 dakika boyunca sürmiceksiniz o motoru.hatta ben gün sonunda sıkarım tüm akşam yatar daha iyi işliyor sıçrama vs olmuyor.direk yağlayıp motora binip giderseniz fıskiye gibi janta lastiğe sıçrıyor

  20. #20
    gokhan85 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2020
    Şehir
    Pendik/İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR1000RR
    Alıntı tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yanlız ne sıkarsanız sıkın sıkmasını bilmeyen arkadaşlar var anladığım kadarıyla.zinciri yağladıktan 30 dakika boyunca sürmiceksiniz o motoru.hatta ben gün sonunda sıkarım tüm akşam yatar daha iyi işliyor sıçrama vs olmuyor.direk yağlayıp motora binip giderseniz fıskiye gibi janta lastiğe sıçrıyor
    O iş dediğiniz gibi olmuyor maalesef.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:33 ----------

    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben 1 yıldır 404 kullanıyorum. Km hesabı yapmadan aklıma geldikçe yağlıyorum, ortalama ayda 1 diyebilirim.
    Ben orta sehpaya alıp moturu 1 vitese alarak zincir/tekerlek dönerken ön vites dişlisine yakın bir yerden yağlıyorum. Fazlası zaten sıçrıyor. Daha sonra jantı siliyorum.
    1. vitese takıp yağlamak çok pratik, kolay gibi görünse de, aslında çok tehlikeli bir uygulama. İnternet, bu şekilde zincir yağlama esnasında kopan parmak videoları ile dolu. Tavsiye etmiyorum.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler