2011 BMW s1000rr - 2019 panigale v4s
Reklamlar
-
25 Ağustos 2020, 15:17
#1
Merhaba,
İki senedir motorsiklet kullanmıyorum ve şimdi tekrar motorsiklet alacağım. Alakasız görünebilecek iki farklı seçenek gibi görünebilecek şekilde arada kaldım.
Ya 2019 panigale v4s alacağım ya da 2011 bmw s1000rr. Panigale almaktan çekincem 2 yıldır motorsiklet kullanmıyor olmam ve daha önce de kullandığım en güçlü motorun 848evo olması ile ilgili. Acaba 2011 model bir bmw s1000rr mı alsam, neticede onun da elektronik aksamı gayet yeterli, abs si vs de gayet başarılı diye biliyorum. İlerleyen dönemde duruma göre satar ducati alırım, diye düşünüyorum.
Fikirlerinizi alabilir miyim?
Şimdiden teşekkürler.
Reklamlar
-
25 Ağustos 2020, 15:21
#2
panigale v4s alacak durumun varsa bence bmw al.
ikisinin sergilediği performansta ducati daha iyi bile olsa aradaki fiyat farkına değmes
-
25 Ağustos 2020, 15:26
#3
v4s alabilecek maddiyat varsa al geç ondaki elektronik destek vs olabilcek maks seviye donanım kısmını saymıyorum bile
-
25 Ağustos 2020, 16:02
#4
Eğer farkındalık, gösteriş, "tek olma" vb. kaygılarınız yoksa (ki yok görünüyor), katbekat para vererek V4S almanın hiçbir mantıklı yanı olmadığını düşünüyorum. Böyle düşünmemin en önemli nedeni, kendi söyleminizden yola çıkarak, iki makine arasındaki farkı anlayabilecek limitlerde kullanamayacak olmanız. Zaten bu farkı ancak İstanbul Park da farkedebilirsiniz.
-
25 Ağustos 2020, 16:08
#5
bu 2liden tabiki v4s ruh hastası bir motor.alakasız bir kıyas yapmışsınız yeni kasayla kıyaslamak lazım v4ü.ben olsam 3. seçenek olarakta 2020 yamaha r1 düşünürdüm.illede bu 2 motor olcaksa v4 alıcak para da varsa şu anki tüm motorlara göre 1 beden büyük geliyor bu cihaz.efsane ötesi şimdiden hayırlı olsun evde falan saklanıyor bu motor genelde salonda yer arayın
-
25 Ağustos 2020, 17:12
#6
Ducati Panigale V4 S 367.000,00 TL
2011 bmw s1000rr 110.000,00 TL
her türlü bmw alınmalıdır
Tam ciddi cevap vereceğim bi gülme geliyor
-
25 Ağustos 2020, 17:40
#7
gokhan85 adlı üyeden alıntı
Eğer farkındalık, gösteriş, "tek olma" vb. kaygılarınız yoksa (ki yok görünüyor), katbekat para vererek V4S almanın hiçbir mantıklı yanı olmadığını düşünüyorum. Böyle düşünmemin en önemli nedeni, kendi söyleminizden yola çıkarak, iki makine arasındaki farkı anlayabilecek limitlerde kullanamayacak olmanız. Zaten bu farkı ancak İstanbul Park da farkedebilirsiniz.
Ben de dediğiniz mantıktan yola çıkıyorum açıkçası. 2011-2018 arası bmw s1000rr'larda hemen hemen aynı elektronik destek üniteleri kullanılmış sanırım. Dolayısıyla yine bmw için de 2011-2018 arası bir temiz, bakımları düzenli yapılmış, makul bir kilometrede, kazasız vs bir araç gayet mantıklı gibi.
Buna son olarak şöyle bir alternatif te var. s1000rr ile panigale 1299s arasında önemli bir fiyat farkı yok gibi görünüyor. Bu ikisi arasında hangisini tercih edersiniz? Sanki panigale elektronik desteklerde biraz daha önde gibi.
bu arada 110.000'e temiz bmw yok onlar da 150.000 civarı.
-
25 Ağustos 2020, 17:47
#8
Tahminimce, burada bahsettiğiniz motosikletleri kullanmış olan çok az insan var. Bu yüzden pek sağlıklı veri alamazsınız. Şahsen bu seviye bir motosiklet almaya niyetlenseydim, ciddi kaynakların, yerli yabancı karşılaştırma çalışmalarını incelerdim. Bu marka, modellere özgü forum sitelerini didiklerdim. Milyoner de olsam eğer ikisini birden almayacaksam, bu çalışmayı yapardım. Bu arada fiyata takılmayın, ducati nin farklı bir algısı vardır. Eğer ikinci el bakıyorsanız da fiyat olarak her uygun gördüğünüz ducati ye takılı kalmayın, muhtemelen desmo bakımı gelmiştir ; )
-
25 Ağustos 2020, 17:52
#9
gokhan85 adlı üyeden alıntı
Tahminimce, burada bahsettiğiniz motosikletleri kullanmış olan çok az insan var. Bu yüzden pek sağlıklı veri alamazsınız. Şahsen bu seviye bir motosiklet almaya niyetlenseydim, ciddi kaynakların, yerli yabancı karşılaştırma çalışmalarını incelerdim. Bu marka, modellere özgü forum sitelerini didiklerdim. Milyoner de olsam eğer ikisini birden almayacaksam, bu çalışmayı yapardım. Bu arada fiyata takılmayın, ducati nin farklı bir algısı vardır. Eğer ikinci el bakıyorsanız da fiyat olarak her uygun gördüğünüz ducati ye takılı kalmayın, muhtemelen desmo bakımı gelmiştir ; )
Baya bir araştırma yaptıktan sonra genel fikrim kısaca şu oldu ki bmw daha konforlu, ducati daha keyifli ama yorucu ve titreşim çok gibi. Ama tespitleriniz doğru. Anlaşılan arada çok bir fark yok tarza göre seçmek lazım. Teşekkürler.
-
25 Ağustos 2020, 18:05
#10
halipek adlı üyeden alıntı
Baya bir araştırma yaptıktan sonra genel fikrim kısaca şu oldu ki bmw daha konforlu, ducati daha keyifli ama yorucu ve titreşim çok gibi.
Bu tur motosikletleri amacina uygun kullanmak icin alan insanlar kolay kolay boyle kriterler ortaya koymaz.
Neyi niye alabileceginize akillica karar verebilmek icin once daha fazla tecrube edinin bence...
-
25 Ağustos 2020, 18:16
#11
maddi olarak sıkıntım olmasa her türlü ducati alırım.
her zaman güncel donanım almak iyidir bence.
-
25 Ağustos 2020, 18:16
#12
hasmet adlı üyeden alıntı
Bu tur motosikletleri amacina uygun kullanmak icin alan insanlar kolay kolay boyle kriterler ortaya koymaz.
Neyi niye alabileceginize akillica karar verebilmek icin once daha fazla tecrube edinin bence...
Haklısınız. teşekkrler. yine de soruma cevap olacak fikirlerini yazarsa başka arkadaşlar da memnun olurum.
-
25 Ağustos 2020, 18:49
#13
Moderatör
S1000RR kullanmış birisi olarak şunu diyebilirim ki, ütopik makinalar. Görüntü,prestij ve Egoya hitap eden aletler, (Yarışmayacak ise) sözüm meclisten dışarı, bu makinalar hakkındaki genel düşüncem.. Bunlara 1299 da dahil..
Neden?
Türkiye şartlarında bu motosikletleri kullanabileceğiniz 3-5 otoban söz konusu, ya da piste götürmek gerek.. Yani kullanım amacımız yarışmak ise; saygı duyuyorum. Yarışmak değil, motosiklet işte diyorsak, haddinden fazla gereksiz, zira İstanbul için konuşacak olursam, bu aletler maalesef asfalta tutunamayacak kadar güçlüler, öyle bir güç var ki, gerçekten tarifi yok, traction hep yanıp sönme durumunda, hele eski 1000 rr'lar, R1'ler aman allahım, zamanında kıçını toplayabilene aşk olsun derdik..
Velhasıl kelam soruya katkı sağlayan bir yorum değil, sadece fikrimi belirtmek istedim..
Ben bu konuda arada kalsaydım, ve ekonomik kaygım olmasaydı, Kesinlikle Panigale 1299'a yönelirdim. Madem olacak, o tasarım olsun,, zaten aralarında da çılgın farklar yok, hemen hemen aynı donanımlar.. Güç zaten atmosferi delip geçer,, söylenecek bir şey yok..
-
25 Ağustos 2020, 21:15
#14
"Pulsar Ns mi alayım Cf Moto 250 Nk mı?" , "Mondial Drift mi alayım Cg mi?" konularından sonra her 2 motoru da sadece bayide görmüş, rüyasında bile kullanmamış benim gibi biri için bu konu ilaç gibi geldi.
P.S. Korlas'ta kırmızı birşey görmüştüm ama Panigale olmayabilir de. Çok heyecan yapmıştım.
-
25 Ağustos 2020, 21:18
#15
Mv Agusta Rush 1000 alın
Şaka bir yana böyle makinaları saklamakta, kullanmakta zor olsa gerek.
-
25 Ağustos 2020, 22:23
#16
Motosiklet Eğitmeni
Sport motosiklet kullanan ve V4 alabilecek parası olan bir adam böyle sorular sormaz.
Çok ayıp.
Bi daha olmasın!
-
25 Ağustos 2020, 22:30
#17
V4S sikintilariyla gelmis bir motor. Ciktigi gunden beri her yilda sorunlari giderilmesine ragmen hala rafine olmus bir motor degil. Gaz tepki sorunu ve ani stop etme mevzulari 2019 modellerinde dahi devam ediyor.
Her halukarda S1000RR sizi daha memnun eder.
-
25 Ağustos 2020, 22:32
#18
Bir de şöyle bir gerçek var. Alıyorsun en hesaplısından 1000CC bir racing 4km ötedeki işine gidiyorsun maksat o gazı 5dk da olsa çevirmek. Sonra orada mecburen bisiklet motosiklet vs. lerin yanına park ediyorsun. Geliyor çocuğun biri bisikletinin gidonunu, motorunun deri koltuğuna yaslayıp gidiyor ve o giden deri üzerinde akşama kadar yer ediyor (Bugün yaşanan olay).
Öte yandan sen yanında değilken motor üzerine oturup hayale dalan mı, yoksa çocuğunu oturtup tokalı ayakkabısı ile boyayı kaldıran mı, her türlüsünü görüyorsun memlekette.
Peki soralım V4S in arka koltuğu pardon mono kapağı kaç paradır?
-
25 Ağustos 2020, 22:34
#19
gokhan85 adlı üyeden alıntı
Peki soralım V4S in arka koltuğu pardon mono kapağı kaç paradır?
Ducati aksesuar ve yedek parcalari su an hondalarin ayni muadil motorlarinin parcasindan ucuz desem?
-
25 Ağustos 2020, 23:14
#20
Sj's adlı üyeden alıntı
Ducati aksesuar ve yedek parcalari su an hondalarin ayni muadil motorlarinin parcasindan ucuz desem?
Şaşırırdım : )
Yalnız Honda da, yan sanayi/çıkma vb. herkesin bütçesine göre seçenekler fazla.
Öte yandan, aslında konuyu getirmek istediğim nokta; bu pahalı makinelerin çok özel hissettirmesinin yanı sıra gündelik hayatta ufak tefek hasarların bile (birinin çizmesi, sürtme, elden düşürme) çok can sıkıcı değer kayıplarına yol açabilecek olması, şahsen beni yeni nesil pahalı makinelerden uzak tutuyor. Örneğin 1000RR sever biri olarak, yeni 1000RR-R için 300.000 tl vermem veremem. Beeeelki sağa sola yatmış, grenaj hasarlı bir tanesini 3-5 sene sonra ikinci el olarak alabilirim o ayrı. Gerçi artık ikinci el fiyatları da inanılmaz boyutlarda. Neyse kendi can sıkıntılarımla konuyu bulandırmayayım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler