Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

2011 BMW s1000rr - 2019 panigale v4s

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    18 Eylül 2016
    V4 kullanıcısı olarak rahatlıkla söyleyebilirim ki, kullanması kolay bir motor. gırtlağına kadar elektronik dolu. Gidip ayarlardan güvenlik sistemlerini kapatmazsan gayet rahat kullanırsın.

    Kronik stop etme sorunu ve gaz tepkisi sorunu falan var yazmış birisi ama ne duydum ne de yaşadım. Bendeki 2018 model,

    V4S ile V4 arasındaki fiyat farkı az değilse S yerine düz V4 alıp geçebilirsin şahsen ben öyle yapmıştım.

    Bu arada günlük kullanmak şehiriçi trafikte sürmek vs gibi bir niyetin varsa büyük pişman olabilirsin inanılmaz ısınıyor kesinlikle dur kalk trafikte kullanılacak bir motor değil, oturuş pozisyonu da çok agresif. S1000RR’ında çok farklı olduğunu sanmıyorum
    halipek bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Rutherford,Nj
    Motosikleti
    Searching.
    Alıntı nyk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    V4 kullanıcısı olarak rahatlıkla söyleyebilirim ki, kullanması kolay bir motor. gırtlağına kadar elektronik dolu. Gidip ayarlardan güvenlik sistemlerini kapatmazsan gayet rahat kullanırsın.

    Kronik stop etme sorunu ve gaz tepkisi sorunu falan var yazmış birisi ama ne duydum ne de yaşadım. Bendeki 2018 model,

    V4S ile V4 arasındaki fiyat farkı az değilse S yerine düz V4 alıp geçebilirsin şahsen ben öyle yapmıştım.

    Bu arada günlük kullanmak şehiriçi trafikte sürmek vs gibi bir niyetin varsa büyük pişman olabilirsin inanılmaz ısınıyor kesinlikle dur kalk trafikte kullanılacak bir motor değil, oturuş pozisyonu da çok agresif. S1000RR’ında çok farklı olduğunu sanmıyorum
    Her trafik ışığında beklerken, bacaklardan yukarıya doğru bir ateş basması, sanki çılgın bir partide çılgın bir dansçı ile dans ederkenki heyecanın sıcaklıgı.. Böyle motor mu olur haha ne güldüm, işin latifesi bir yana, şehir içerisinde racing kullanıp tecrübe eden birisi, pist veya otoban dışında bu motosikletleri kullanmanın mantıklı olmadığı kararını çok net verebilir. Ben dua ederdim, Allahım ne olur bir sonraki ışık kırmızı olmasın diye

  3. #23
    sallami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
    Alıntı Levent adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her trafik ışığında beklerken, bacaklardan yukarıya doğru bir ateş basması, sanki çılgın bir partide çılgın bir dansçı ile dans ederkenki heyecanın sıcaklıgı.. Böyle motor mu olur haha ne güldüm, işin latifesi bir yana, şehir içerisinde racing kullanıp tecrübe eden birisi, pist veya otoban dışında bu motosikletleri kullanmanın mantıklı olmadığı kararını çok net verebilir. Ben dua ederdim, Allahım ne olur bir sonraki ışık kırmızı olmasın diye
    Abi senin betimleme, çılgın dansçıdan çok, menapoz sıcağı geçirip yellenen teyze gibi olmuş.
    ''Bir adam hangi yolda gidiyorsa, o yol onun kendi seçimidir.'' İp Man

  4. #24
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Rutherford,Nj
    Motosikleti
    Searching.
    Alıntı sallami adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi senin betimleme, çılgın dansçıdan çok, menapoz sıcağı geçirip yellenen teyze gibi olmuş.
    Hissetmediğim bir şey hk. yorum yapamam, bi teyzeye sormak lazim , İşin özü sürekli terliyorsun işte

  5. #25
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    yarış motorunu bilmem ama bende hava soğutmalı hypermotard 796 varken yazın trafikte aralardan kaçamadığım zaman kısır olacağımı sanıyordum

  6. #26
    gokhan85 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2020
    Şehir
    Pendik/İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR1000RR
    Evet, bu yüzden supersport makine kullananlar genelde sıkışık trafiğe pek dalmaz. Fakat benim için trafikten kaçınmanın asıl nedeni, benim terleyecek olmam değil, motosikletin yüksek sıcaklıklara maruz kalıp, ömründen yiyeceği endişesidir. Ama öyle bir hazzı var ki terleme, sürüş pozisyonu vs. hiçbirine aldırış etmiyorsun. Belim dayandığı, ömrüm yettiği sürece supersport kullanmaya devam ; )

    Supersport kullanıcılarına tavsiyem ayda bir bile olsa piste gidin. Bu sayede hem motorun limitlerine yaklaşabiliyor, hem de sonrasında şehir içinde apaçilik yapma isteği sıfıra iniveriyor ; )

  7. #27

    Üyelik
    18 Eylül 2016
    arkadaşlar keşke öyle terleme gibi basit bir sıcaklık olsa Öyle böyle ısınmıyor, benim bacağım yandı, yandı derken baya canım acıyacak yanık kremi sürecek kadar yandı. depo, sele her yerden ısı geliyor fanda çalıştımı fırındaki tavuk gibi hissediyorsunuz Ben çok sıcak bir yerde kullanıyorum onunda ciddi etkisi var ama kesinlikle sıkışık trafiğe girilecek bir motor değil. Işıklarda kontağı kapatmakta çözüm değil fan yine çalışmaya devam ediyor. Bu arada motorun harareti öyle tehlikeli yerlere yükselmiyor 45 derece sıcaktada sürdüm ben fan motor ısısını hep kontrol altında tutuyor ama sizi pişiriyor.

    Amacına göre kullanacaksanız tavsiye ederim yani çok zevkli motor, oldukça da güvenli ama günlük kullanmalık kesinlikle değil, İşkence olur.

  8. #28
    halipek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2017
    Şehir
    istanbul
    Alıntı nyk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar keşke öyle terleme gibi basit bir sıcaklık olsa Öyle böyle ısınmıyor, benim bacağım yandı, yandı derken baya canım acıyacak yanık kremi sürecek kadar yandı. depo, sele her yerden ısı geliyor fanda çalıştımı fırındaki tavuk gibi hissediyorsunuz Ben çok sıcak bir yerde kullanıyorum onunda ciddi etkisi var ama kesinlikle sıkışık trafiğe girilecek bir motor değil. Işıklarda kontağı kapatmakta çözüm değil fan yine çalışmaya devam ediyor. Bu arada motorun harareti öyle tehlikeli yerlere yükselmiyor 45 derece sıcaktada sürdüm ben fan motor ısısını hep kontrol altında tutuyor ama sizi pişiriyor.

    Amacına göre kullanacaksanız tavsiye ederim yani çok zevkli motor, oldukça da güvenli ama günlük kullanmalık kesinlikle değil, İşkence olur.
    Günlük şehir içi kullanım için almayacağım zaten. Ama sıcaklık dışında çok memnunsunuz sanırım.

  9. #29
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Arama motoruna ''v4s'' yazdım, bunu mu demek istediniz deyip, bajaj ns200 gösterdi bana.
    Gugıl dayı bile biliyor artık fakirliğimizi.
    Allah sonumuzu hayır etsin, herkesin gönlüne göre versin.
    tommygun bunu beğendi.

  10. #30

    Üyelik
    18 Eylül 2016
    Alıntı halipek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Günlük şehir içi kullanım için almayacağım zaten. Ama sıcaklık dışında çok memnunsunuz sanırım.
    ben çok az kullanıyorum 1.5 senede 2000km yapmışım 3-4 defa piste çıktım sonra corona geldi pistler iptal vs kaldı öyle. Çok uzun uzadıya bir yorum yapamam o yüzden ama evet gidişinden, duruşundan, görselinden, elektronik sistemlerinden vs çok memnunum. Kötü yanları öncedende söylediğim gibi ısınma, oturuş pozisyonu ve servis/aksesuar vs. fiyatları diyebilirim. Ben Türkiye'de yaşamıyorum o yüzden fiyatlarını bilmiyorum ama Dubai'de periyodik yağ bakımı yaklaşık 2400 liraya geliyor ve 6 ayda bir bakıma giriyor örneğin.

  11. #31
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı gokhan85 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fakat benim için trafikten kaçınmanın asıl nedeni, benim terleyecek olmam değil, motosikletin yüksek sıcaklıklara maruz kalıp, ömründen yiyeceği endişesidir.
    Modern hiç bir SS trafikte beklemeyle hararet yapmaz. Sıcaklığın insanları o kadar rahatsız etmesinin nedeni zaten, soğutma sisteminin motordaki ısıyı çok etkili şekilde uzaklaştırabilmesinde. Zaten uzun süre yüksek devirlerde kullanılabilmesi için öyle dizayn edilmek zorunda...

    KTM'i bu noktada tebrik ediyorum. Motor 1300cc olmasına rağmen ısı rahatsız etmiyor. V2 blok ince olduğu için bacaklara da uzak. Egzos ta komple motorun altında. RC8 öyle olmayabilir tabii ki, hiç denemedim.
    halipek bunu beğendi.

  12. #32
    atillatopal9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2014
    Şehir
    İST/SANCAKTEPE
    Motosikleti
    Suzuki V-Strom DL650
    Tercih olarak benim kisi yeni olandır.
    bugün 2011 panigle 2019 bmw deseydin gene tercihim yeni olan olacaktır.
    özellikle 4 silindirli motorlar nasıl kullanıldığını bilmediğiniz için çok sıkıştırılmış olabilir.
    BMW her ne kadar dayanıklı bir motosiklet yapmış olsa da, eski sahibi sıkınıtılıysa 56 binde bile motor isteyen bmw olabilir.
    halipek bunu beğendi.

  13. #33
    gokhan85 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2020
    Şehir
    Pendik/İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR1000RR
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Modern hiç bir SS trafikte beklemeyle hararet yapmaz. Sıcaklığın insanları o kadar rahatsız etmesinin nedeni zaten, soğutma sisteminin motordaki ısıyı çok etkili şekilde uzaklaştırabilmesinde. Zaten uzun süre yüksek devirlerde kullanılabilmesi için öyle dizayn edilmek zorunda...

    KTM'i bu noktada tebrik ediyorum. Motor 1300cc olmasına rağmen ısı rahatsız etmiyor. V2 blok ince olduğu için bacaklara da uzak. Egzos ta komple motorun altında. RC8 öyle olmayabilir tabii ki, hiç denemedim.
    Dediğim gibi, benimkisi bir endişe. Motor 104 dereceyi (fan açmaya başladığı sıcaklık) geçtiği zaman her geçen saniye motorun ömründen 1 gün yiyor gibi geliyor ; ) Zira fan bile açsa, sıkışık trafikte sıcaklık 110 ları geçebiliyor ki bu sıcaklıklar da hararet yapacağı veya motorun kendini korumaya alacağı sıcaklıkların aşağısında.

  14. #34
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı gokhan85 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dediğim gibi, benimkisi bir endişe. Motor 104 dereceyi (fan açmaya başladığı sıcaklık) geçtiği zaman her geçen saniye motorun ömründen 1 gün yiyor gibi geliyor ; ) Zira fan bile açsa, sıkışık trafikte sıcaklık 110 ları geçebiliyor ki bu sıcaklıklar da hararet yapacağı veya motorun kendini korumaya alacağı sıcaklıkların aşağısında.
    104 biraz fazla degil mi acaba? Genelde 100'e gelmeden aciliyordu fanlar kullandigim motosikletlerde...


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler