Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

HOOOO nuzu isterim. (Hep başkasına diyorsunuz, ben de isterim)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Bu kilit açtırma mevzusunu anlamadım. Ne yapıyorlar enjeksiyon basınçlarını olması gereken seviyeye mi çekiyorlar?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    E.Yzr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    R25 Abs, CRF 250L
    1 değil 2 değil tamı tamına 3 tane, evet yanlış duymadınız 3 tane. Hayırlı olsun, videolarınızı bekleriz
    Kural [ Z ] bunu beğendi.

  3. #23

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    RX3i EVO

    Esasen sevmediğim bir motosiklet. Ancak edindiğim bazı küçük detaylar neticesinde alınabilir olarak görüp bir adet aldım. Şehir içinde kafam estiğinde kullanmayı planlıyorum. Örneğin pek bilinmeyen ince bir detay; motosikletin gerçek motor hacmi 300cc, hacimden kaynaklı vergi farkını fiyata yansıtmamak için firma tarafından 250cc gösterilmekte ve motor gücü yazılımla kısıtlanmakta.
    Hayırlı olsun. Bu kısım espri olsa gerek.

  4. #24
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun. Bu kısım espri olsa gerek.
    Malesef gerçek.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:20 ----------

    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu kilit açtırma mevzusunu anlamadım. Ne yapıyorlar enjeksiyon basınçlarını olması gereken seviyeye mi çekiyorlar?
    Basınç değil, genellikle bu iş enjektör atım süreleri ve ateşleme zamanlaması ile (mapping de dedikleri muhabbet, bazı arkadaşlar bu şekilde anlayabilir) yapılıyor.
    ...

  5. #25
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Mt07'ler duruyor mu hocam?
    Kural [ Z ] bunu beğendi.

  6. #26
    okanbagiscan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul Kartal
    HO da hani resim
    Kural [ Z ] bunu beğendi.

  7. #27
    Sj's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    ben diavel aldiktan sonra bir tane yakinim da demedi ki hayirli olsun. 2005te mondial 150 hs aldim postu acinca bir suru arkadasim olmustu halbuse.
    Kural [ Z ] bunu beğendi.

  8. #28

    Üyelik
    04 Mart 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bn125
    Alıntı Sj's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben diavel aldiktan sonra bir tane yakinim da demedi ki hayirli olsun. 2005te mondial 150 hs aldim postu acinca bir suru arkadasim olmustu halbuse.
    Kıskanıyoz napalım?
    Kural [ Z ] bunu beğendi.

  9. #29
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mt07'ler duruyor mu hocam?
    Duruyor, ancak yakın zamanda birini vericem. Bir ara resim paylaşırım
    tommygun bunu beğendi.
    ...

  10. #30
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Son durum:

    Kısaca; Çinli pişmanlıktır demeye devam ediyorum.

    Mondial RX3 ile ilgili yaşadığım sorun sonrasında tüm çinlilerimden kurtuldum. Kısaca sorunu özetlemek gerekirse...

    Parça fiyatı japon parası, kalitesi çinlinin dibi. Tabi ki bu, motosikletin görüntüsünden hızlıca anlaşılmayabilir ancak durum tam olarak bu

    Egzozdan gelen zırıltı iyice rahatsız edici boyuta ulaştı, sorunu bulup gidermek ise sorunu çözmüyor çünkü kısa sürede tekrarlanıyor.

    Arka fren merkezi kendi kendine motosikletin arka fren yapmasına neden oluyor. Bunu da yolda giderken motorun devrinden ve aşırı bağırıp gitmemesinden anlıyorsunuz. Sağa çekip arka fren pedalının bağlı olduğu fren merkezine iki üç tıklatınca veya sertçe (ama allah yarattı demeden) birkaç kez basınca kısa süreliğine düzeliyor, ardından sorun yaklaşık 2 ila 5 km kadar sonra tekrarlanıyor. Bu nedenle dar ve araçla çevrili olduğum virajda birkaç kez düşme ve büyük ihtimalle ölümle sonuçlanabilecek kaza atlattım. Tecrübe ve büyük risk-refleks ile kurtulduğumu da belirtmek isterim.

    Yetkili serviste parça değiştirildi, sorun kısa sürede tekrarladı. Sorunlu bölgeyi inceledim ancak fren merkezi haricinde hiçbir sorun veya olasılık tespit etmedim. Sorun gerçekten de üretim hatalı arka fren merkezi. Merkez piston milini koruyan lastik körüğü söküp içerisine uygun miktarda sabun esaslı gres uygulayarak pistonun o ring ve keçeden sıkışması olasılığını azaltmayı denedim. Sorun azalsa da kesinlikle çözülmedi.

    Motosiklet yolda giderken vites değiştirmek istediğinizde (belirli koşulların sağlandığı her seferinde) kendiliğinden stop etmekte. Bu koşullar belirli bir sabit motor devrinden sonra gazı tam kapatıp devriyaja müdahale ettiğinizde gerçekleşiyor. Diğer bir değiş ile kırmızı ışık, yokuş/rampa, durmak üzere olduğunuz durumların bazıları... Koşullar ve mevzubahis devir aralığı sonrası tam gaz kapatıp debriyaj kullanılırsa motor çalışmayı durduruyor. Eğer ki harekete devam ediyorsanız ve debriyajdan elinizi çekerseniz çalışmaya devam ediyor, aksi halde marş ile çalıştırmanız gerekiyor ki bu durum bize motorun yolda giderken de vites değişimlerinde sürekli kesiklikler yaşadığını kanıtlıyor.

    Gösterge ışıklarını gündüz gözüyle görmeniz imkansız.

    Diğer çinlilerdeki arızaların da saçmalık noktasına ulaşması nedeni ile tümünden kurtuldum. Böylece kendime yeniden bir HO diyorum

    Sonra da asıl hedefim olan soft arazi kullanımı ve ara motor hacminde kullanım için bir CRF250L aldım. Bunun için de kendime bir HOOO diyorum

  11. #31
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    O zaman Crf 250L hooo

    Güzel günlerde kullanmanız dileğimle.
    Kural [ Z ] bunu beğendi.

  12. #32

    Üyelik
    04 Mart 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bn125
    Crf250l tüm can sıkıntınızı almıştır. Keşke az daha hafif bir motor olsa. Wr250 bu denli pahalı olmasa dehşet güzel motor.
    Kural [ Z ] bunu beğendi.

  13. #33
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Hayırlı olsun abime kazasız belasız sürüşler dilerim
    Kural [ Z ] bunu beğendi.

  14. #34
    karayel90 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2013
    Şehir
    Burdur/Antalya
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Hooo olsun bakalım


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)