Bu kilit açtırma mevzusunu anlamadım. Ne yapıyorlar enjeksiyon basınçlarını olması gereken seviyeye mi çekiyorlar?
Bu kilit açtırma mevzusunu anlamadım. Ne yapıyorlar enjeksiyon basınçlarını olması gereken seviyeye mi çekiyorlar?
1 değil 2 değil tamı tamına 3 tane, evet yanlış duymadınız 3 tane. Hayırlı olsun, videolarınızı bekleriz
Malesef gerçek.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:20 ----------
Basınç değil, genellikle bu iş enjektör atım süreleri ve ateşleme zamanlaması ile (mapping de dedikleri muhabbet, bazı arkadaşlar bu şekilde anlayabilir) yapılıyor.
...
Mt07'ler duruyor mu hocam?
ben diavel aldiktan sonra bir tane yakinim da demedi ki hayirli olsun. 2005te mondial 150 hs aldim postu acinca bir suru arkadasim olmustu halbuse.
Son durum:
Kısaca; Çinli pişmanlıktır demeye devam ediyorum.
Mondial RX3 ile ilgili yaşadığım sorun sonrasında tüm çinlilerimden kurtuldum. Kısaca sorunu özetlemek gerekirse...
Parça fiyatı japon parası, kalitesi çinlinin dibi. Tabi ki bu, motosikletin görüntüsünden hızlıca anlaşılmayabilir ancak durum tam olarak bu
Egzozdan gelen zırıltı iyice rahatsız edici boyuta ulaştı, sorunu bulup gidermek ise sorunu çözmüyor çünkü kısa sürede tekrarlanıyor.
Arka fren merkezi kendi kendine motosikletin arka fren yapmasına neden oluyor. Bunu da yolda giderken motorun devrinden ve aşırı bağırıp gitmemesinden anlıyorsunuz. Sağa çekip arka fren pedalının bağlı olduğu fren merkezine iki üç tıklatınca veya sertçe (ama allah yarattı demeden) birkaç kez basınca kısa süreliğine düzeliyor, ardından sorun yaklaşık 2 ila 5 km kadar sonra tekrarlanıyor. Bu nedenle dar ve araçla çevrili olduğum virajda birkaç kez düşme ve büyük ihtimalle ölümle sonuçlanabilecek kaza atlattım. Tecrübe ve büyük risk-refleks ile kurtulduğumu da belirtmek isterim.
Yetkili serviste parça değiştirildi, sorun kısa sürede tekrarladı. Sorunlu bölgeyi inceledim ancak fren merkezi haricinde hiçbir sorun veya olasılık tespit etmedim. Sorun gerçekten de üretim hatalı arka fren merkezi. Merkez piston milini koruyan lastik körüğü söküp içerisine uygun miktarda sabun esaslı gres uygulayarak pistonun o ring ve keçeden sıkışması olasılığını azaltmayı denedim. Sorun azalsa da kesinlikle çözülmedi.
Motosiklet yolda giderken vites değiştirmek istediğinizde (belirli koşulların sağlandığı her seferinde) kendiliğinden stop etmekte. Bu koşullar belirli bir sabit motor devrinden sonra gazı tam kapatıp devriyaja müdahale ettiğinizde gerçekleşiyor. Diğer bir değiş ile kırmızı ışık, yokuş/rampa, durmak üzere olduğunuz durumların bazıları... Koşullar ve mevzubahis devir aralığı sonrası tam gaz kapatıp debriyaj kullanılırsa motor çalışmayı durduruyor. Eğer ki harekete devam ediyorsanız ve debriyajdan elinizi çekerseniz çalışmaya devam ediyor, aksi halde marş ile çalıştırmanız gerekiyor ki bu durum bize motorun yolda giderken de vites değişimlerinde sürekli kesiklikler yaşadığını kanıtlıyor.
Gösterge ışıklarını gündüz gözüyle görmeniz imkansız.
Diğer çinlilerdeki arızaların da saçmalık noktasına ulaşması nedeni ile tümünden kurtuldum. Böylece kendime yeniden bir HO diyorum
Sonra da asıl hedefim olan soft arazi kullanımı ve ara motor hacminde kullanım için bir CRF250L aldım. Bunun için de kendime bir HOOO diyorum
O zaman Crf 250L hooo
Güzel günlerde kullanmanız dileğimle.
Crf250l tüm can sıkıntınızı almıştır. Keşke az daha hafif bir motor olsa. Wr250 bu denli pahalı olmasa dehşet güzel motor.
Hayırlı olsun abime kazasız belasız sürüşler dilerim
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)