İkinci el - Honda CB 250 R mı yoksa Mondial RX3 Evo Abs mi?
Reklamlar
-
17 Ağustos 2020, 16:44
#1
Merhaba, 2 model arasında kaldım. Sıfırları değil zaten kıyas güdülemez ama ben ikinci el için arada kaldım.
Honda 26 bin TL 15 bin Km Ekstrasız
Mondlal 20 bin TL 10 bin Km Ekstrası çok fazla
"Blok ve kalite olarak Honda tabi ki kıyaslanamaz" diyebilirsiniz belki ama fiyat ve ekstra olarak Mondial'i almak daha makul gibi geldi.
Her ikisiylede işimi görebiliyorum. Bu motorları bilen/kullananlar varsa özellikle tavsiyelerinize açığım.
Şimdiden teşekkürler
Reklamlar
-
17 Ağustos 2020, 16:56
#2
motosikleti aldıktan sonra uzun yıllar aynı motorla vakit geçirmeyi düşünüyorsan honda
yok alırım 6 - 8 ay sonra satarım dersen mondi de olabilir
-
17 Ağustos 2020, 17:06
#3
Genelde sehır ıcı kullanacaksan, artcın yoksa cb250 r, yok daha cok uzun yolda kullanacaksan kamplara falan gıdeceksen ve artcılı kullanım yapacaksan rx3 ı evo
-
17 Ağustos 2020, 17:12
#4
YAHYaONUR adlı üyeden alıntı
Genelde sehır ıcı kullanacaksan, artcın yoksa cb250 r, yok daha cok uzun yolda kullanacaksan kamplara falan gıdeceksen ve artcılı kullanım yapacaksan rx3 ı evo
ben de benzer öneride bulunacaktım. rx3 çanta için daha uygun bi motor, uzun yolda da çantalar işinize yarar.
ancak sağlamlık, kalite, uzun ömür için honda her zaman.
bu arada ekstra derken nelerden bahsediyoruz, çünkü bazı arkadaşlar sağına soluna sticker yapıştırıp ekstralı yazıyor.
-
17 Ağustos 2020, 17:19
#5
Tartışmasız Honda alırım arada da kalmam çin malı Hint mali japon da kullandım. Markaya binince anlıyorsun kaliteyi ince detaylardaki düşünceyi bir başka yani keşke 20 bine cb 250 vardi 2019 model 2 bin km de almadıgima pismanim
-
17 Ağustos 2020, 21:25
#6
Bazen motorda bulunan bütün ekstralara ihtiyacı olmuyor insanın. Öyle bir durum varsa CB250R'a gerekli eklemeleri yapıp kullanabilirsin. Hem Japon motor kullanmış olursun, hem de motor değerini korur.
-
17 Ağustos 2020, 22:14
#7
LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı
ben de benzer öneride bulunacaktım. rx3 çanta için daha uygun bi motor, uzun yolda da çantalar işinize yarar.
ancak sağlamlık, kalite, uzun ömür için honda her zaman.
bu arada ekstra derken nelerden bahsediyoruz, çünkü bazı arkadaşlar sağına soluna sticker yapıştırıp ekstralı yazıyor.
3 lü çantanın topcase'ini değiştirmiş 40+ litre ile. Elcikleri, sis farı vs. ekipman donanım olarak dolu. Sticker olayını sevmem motor sade zaten.
-
18 Ağustos 2020, 04:59
#8
2011 yılında 2. motorum olarak Honda Falcon NX4 Adventure spirit isimli 2005 model 400 cc motosiklet aldım .
Harika bir görüntü, 28 hp güç ve 32 nm tork üreten, gazına dokunduğunuz anda tekere kalkmak için can atan bir
motosiklet idi. Gel gelelim yedek parçası sıfır olan bir modeldi. 2015 de satıncaya kadar 2 sene tamircilerde
kaldı . Farklı aralıklarla da ben kullandım. Neredeyse Honda Falcon beni motosikletten nefret ettirecekti. 2015 de Falcon dan sonra 0 km RX3İ evo aldım. 6 senedir kullanıyorum. Evo ile 5. kez Bursa - Çeşme İzmir - Bursa tatil turumu (50 gün)tamamlayıp , dün evime geldim. 2019 Çeşme turum 2000 km yi geçmişti. Bu sene 1600 km sürdü.
Dün 28000 km yi geçtim .90 - 120 km bantındaki sürüşle 448 kmde 125 lira ve 18.7 litre benzin yaktı. Çok fazla
karşı rüzgar vardı. O yüzden biraz fazla yaktı. Aynı yolu giderken rüzgar devamlı arkadan ittiği için 110 lira
yakmıştı. 6 sene ve 28000 km içinde beni hiç üzmedi. 250 cc ler içinde sürüş konforu olarak İNAZUMA dan sonra
ikinci sırada yer alır. Çantaların durumunu diğer arkadaşlar anlatmış zaten. Bu konuda daha fazla bilgi istersen
535 2304722 den günün 24 saati arayabilirsin. Seçeceğin motosikletin seni hiç üzmemesi dileklerimle.
-
18 Ağustos 2020, 08:25
#9
zengin değilsen paranı her zaman güvenli limana yatır.
sadece motosikletle ilgili değil. her konuda.
-
18 Ağustos 2020, 08:50
#10
bursalıali adlı üyeden alıntı
2011 yılında 2. motorum olarak Honda Falcon NX4 Adventure spirit isimli 2005 model 400 cc motosiklet aldım .
Harika bir görüntü, 28 hp güç ve 32 nm tork üreten, gazına dokunduğunuz anda tekere kalkmak için can atan bir
motosiklet idi. Gel gelelim yedek parçası sıfır olan bir modeldi. 2015 de satıncaya kadar 2 sene tamircilerde
kaldı . Farklı aralıklarla da ben kullandım. Neredeyse Honda Falcon beni motosikletten nefret ettirecekti. 2015 de Falcon dan sonra 0 km RX3İ evo aldım. 6 senedir kullanıyorum. Evo ile 5. kez Bursa - Çeşme İzmir - Bursa tatil turumu (50 gün)tamamlayıp , dün evime geldim. 2019 Çeşme turum 2000 km yi geçmişti. Bu sene 1600 km sürdü.
Dün 28000 km yi geçtim .90 - 120 km bantındaki sürüşle 448 kmde 125 lira ve 18.7 litre benzin yaktı. Çok fazla
karşı rüzgar vardı. O yüzden biraz fazla yaktı. Aynı yolu giderken rüzgar devamlı arkadan ittiği için 110 lira
yakmıştı. 6 sene ve 28000 km içinde beni hiç üzmedi. 250 cc ler içinde sürüş konforu olarak İNAZUMA dan sonra
ikinci sırada yer alır. Çantaların durumunu diğer arkadaşlar anlatmış zaten. Bu konuda daha fazla bilgi istersen
** den günün 24 saati arayabilirsin. Seçeceğin motosikletin seni hiç üzmemesi dileklerimle.
Teşekkürler tam olarak beklediğim cevaplardan biriydi. Çok sağolun.
-
18 Ağustos 2020, 10:42
#11
biri çıplak sokak motoru diğeri touring.motosiklet'ten ne beklediğin önemli ?Zira çanta takınca sorunun çözüleceğini zannetmiyorum. Markadan bağımsız olarak;iki motorun dinamikleri farklı.Kullanım tercihi değil de marka fanatikliği tercihini belirlerse pişman olman olası
-
18 Ağustos 2020, 11:45
#12
Herif Manyak Yüzünden Belli,
-
18 Ağustos 2020, 12:33
#13
Gücün yetiyorsa Honda al hiç Rx3 e girme. İmkanın varsa başka touring/enduro bak ama Honda karşısında Rx3 e bulaşma.
-
18 Ağustos 2020, 14:25
#14
Ben de Honda derdim ama kaç tane Cb 250R modeline denk geldiysem hepsinin zincirinden hayvani bir ses çıkıyordu, bu kronik bir şeyse alma gerçekten çok kötü duruyor çünkü dışarıdan ..
Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]
Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]
-
18 Ağustos 2020, 18:07
#15
Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı
Ben de Honda derdim ama kaç tane Cb 250R modeline denk geldiysem hepsinin zincirinden hayvani bir ses çıkıyordu, bu kronik bir şeyse alma gerçekten çok kötü duruyor çünkü dışarıdan ..
merhaba, evet bir bu bir de egzozun soba borusu olması sebebiyle alma diyorlar aynı şeyle bende karşılaştım. rx3 için normal kronik sorunlar okudum çok da kanser olmalık bir sorunu yok gibi geldi. şimdilik rx3 e daha yakınım, kısmetse editlerim. herkese teşekkürler.
-
18 Ağustos 2020, 18:40
#16
uzun yol gezi tur falan düşünsem bile yine honda alırdım ama cb250r değil crf250l
-
19 Ağustos 2020, 02:12
#17
Sadistic adlı üyeden alıntı
uzun yol gezi tur falan düşünsem bile yine honda alırdım ama cb250r değil crf250l
Crf uzun yolda selesi rahatsız eder, ayrıca daha sık benzinliğe uğramanız gerekebilir.
-
19 Ağustos 2020, 10:10
#18
Rx3 ün crf den daha rahat olduğunu pek sanmıyorum. Şöyle bi 50 km sonra insanın kaba eti koltuktan aşağı çöküp, şasiye dayanıyor, bir de sürücünün oturduğu kısım yandan fazla geniş, o da baldıra etki yapıyor. Ayrıyeten, koltuk ile ayak maneti arası biraz kısa, bu da bir müddet sonra diz ağrısı demek. Ben 80-100 km yoldan sonra sürekli ayaklarımı uzatma, koruma demirlerine koyma ihtiyacı hissediyordum. Ha, hepsine rağmen CB den daha keyiflidir bana göre, ama crf ye biraz modifikasyon yaparsan daha rahat olabilir.
-
19 Ağustos 2020, 13:44
#19
yolda kaldıgında ektralar seni götürmeyecek. boş olsun kaliteli olsun.
-
19 Ağustos 2020, 16:03
#20
Belki ikinci baskı oluyor amma ehtiyarlığıma verin. Önceki sayfalarda paylaşmıştım. RX3İ EVO ile 3 gün önce
Çeşme'den Bursa'ya dönüşümü; 448 km yi. Bu motoru bilmeyenlerin, BİLMEDEN yalnızca Çin'de üretiliyor diye
ahkam kesmelerini anlayabilmiş değilim. Her ne kadar bizim Metehan seledeki şikayetini anlattıysa da ki kısmen
haklı . Yinede hiçbir şekilde CRF 250 nin sele konforu, EVO ile mukayese bile edilemez. Vücudumda birisi bel fıtığı,diğeri bypass açık kalp operasyonu ,bir başkası 8 buçuk saat sürmüş adını bile hiç duymadığınız (paraganglioma)isimli 7 ayrı ameliyat var. Yaşım 65 . İlk motosikletimi 50 yaşımda aldım. 41 yıllık oto ve kamyon otobüs sürücüsüyüm. Buna rağmen Çeşmeden fulleyip çıktıktan 205 km sonra 2 buçuk saatte Akhisar'da
birinci molayı(bir saat) verdim. Balıkesir 290. kmde 12 litre 80 liralık benzinle ve 20 dakikalık bir dinlenme
sonrası tekrar yola çıktım. Hiç ara vermeden 158 km yaparak Bursa'ya geldiğimde 45 lira ve 6.3 litreyle depoyu
bir daha tamamladım. Haa evet , bacaklarım ve toto biraz isyan etmek istedi amma yüz vermedim. Arkadaşlar hiçbir CRF 250 ile 7 saatte 450 km (yarışçılar dışında) YAPILABİLEMEZ. ZONGSHEN,Çin de üretim yapan 400 den
fazla motosiklet fabrikası içinde İLK 10 sıra içinde yer alır . Aynı motor USA da cyclone rx3i , İngiltere de
honley venturer rx3i gibi isimlerle dünyanın 50 den fazla ülkesinde satışı devam etmektedir. Selamlarla.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:58 ----------
RX3İ EVO ile 6 sene ve 28000 km içinde hiç yolda kalmadım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler