sizce motosiklet suren insan. surus esnasinda saat kullanmalimi?
akilli bir saat almayi planliyorum. oneriniz varmi uygun fiyata
sizce motosiklet suren insan. surus esnasinda saat kullanmalimi?
akilli bir saat almayi planliyorum. oneriniz varmi uygun fiyata
Gerekli Kuvvet Damarlarındaki ASİL KANDA MEVCUTTUR!
M.Kemal ATATÜRK
Aynı düşünce ile Xiaomi Mi Band 4 aldım, ama -motor için- hiçbir işe yaramadığı söyleyebilirim. Sadece durakladığımda bakabiliyorum, fakat durakladığımda telefona da bakabiliyorum En azından telefonumda ki bildirim ışığı eksikliğini giderdi
Ben samsung gear s3 frontier kullanıyorum.Motor kullanirken işime yarayan özellikleri müzik baslat/durdur,GPS hız ölçer ve mesajlara kısa anlık cevaplar verebilmek.
Aman arkadaşlar neredeyse her gün kaza haberleri duyuyoruz. Lütfen yapmayın.
Bu işler için bluetooth kulaklık icat edilmiş.
Motosiklet kullanıcıları için gözü yoldan ayırmanın Şakası Yok.
Burada da sizler için bir konu açılmasın.
"80 km/h ile yol alırken " 1 Saniyede 22 Metre " Yol katediyorsunuz."
"40 km/h ile yol alırken " 1 Saniyede 11 Metre " Yol katediyorsunuz."
"20 km/h ile yol alırken " 1 Saniyede 5.5 Metre " Yol katediyorsunuz."
Peki Durma Mesafeniz Ne Kadar !!!
Bluetooth kulaklık ile Amazon Alexa kullanıyorum bazen. Ingilizcemden anladığı kadarıyla bir şeyler yapabiliyor. Siri/Google Assistant filan da kullanılabilir
Kolye, Yüzük, Saat, vb. takı hepsini çıkarın yada kullanmayın .Düşme anında kırılmayacak kemiği kırarlar, kopmayacak parmak kopar.Bileği dağılan çok.
"Acemisi olduğunuz tekniği önce kapalı alanda, tedirginlik geçtikten, tekniğe hakim olduktan sonra yolda deneyin ve yavaş yavaş yol sürüşüne aktarın." motorhikayesi.com | "Motosiklete Binmeyin, Motosikleti Sürün"
Hocam saate bakıp ne yapacaksın? tut ki gideceğin yere 10 dk geç kaldın, acele edip hiç varamamaktan daha mı önemli? bırak beklesinler.
espresso'nun başına gelen sıkıntı benim de başıma geldi, sol iç cepteki ruhsat, sola yattığım kaza esnasında sol iç kolumu zedeledi.
Saate falan girme hiç aman diyim başına bişey gelir 1 saniyelik gözü yoldan ayırman yüzünden.
Abi ios kullanıcıysan eğer kulaklığı kaskın içine koy, siriye seslen saati sor. Android kullanıcıysan google asistantı nasıl aktif edip kullanılabilir hale getireceğini youtubedan izle. Androidde her marka model için aynı zaten. OK Google! diyerek telefonu uyandır ve saati sor, söylesin. Yarının hava durumunu sor söylesin. Azıcık ingilizcen varsa bile anlarsın en azından saati diye düşünüyorum. İlk okulda öğretildiği gibi değil, önce saati sonra dakikayı söylüyor. Müzik konusunda da next, play, pause falan dediğinde aksanını yadırgamıyor anlıyor.
Şu akıllı saatlere bir ısınamayan ben miyim? Saatsiz yapamam ama akıllı saate hayatta para vermem. Her 2,3 gün de şarj etmek saçma geliyor. O kadar bile gitmez ya şarjı neyse.
Saat çoğu yeni motosikletin gösterge panelinde yok mu zaten.
Olay kol saati ise mont ve eldiven ile kullanırken saate bakmak ne mümkün, ve ne gerek var? Kazaya davetiye çıkarmak demek.
Lakin akıllı saat kullanıyorum ve çok memnunum. Motosiklette uzun yola çıkmadan önce saati gidonun tam ortasına koluma takar gibi takıyorum. 6-7 saat boyunca yolu Google maps üzerinden gösteriyor. Bir nevi küçük ve şık bir GPS vazifesi görüyor. Şart değil, ama hiç fena da değil. Çünkü zaten kulağımda da müzikle beraber Google yol tarifini yapıyor. Görsel ille de lazım değil.
Ama elciği bırakıp, dirseği kırıp, kol saatine bakma olayı, motosiklet üzerinde saçma bir hareket bence.
İlk motosikletimde gösterge panelinde saat yoktu. Küçük dijital bir saat alıp dayanıklı bir 3m bantla gidonda uygun bir yere sabitlemiştim.
herkeze tesekkurler.
ben su an paketcilik yapıyorum. musteriyle konusma adres gibi vs vs icin lazim oluyor. gündüzleri malesef eksik ekipman ile çalışıyoruz. bu yuzden sormuştum ama vazgeçtim galiba
Ben eken h9r'ın uzaktan kayıt başlatmak için olan saati/bilekliğini gidona bağladım. Motoru çalıştırırken basıyorum. Park edince örtü örttüğüm için kimse almaz zaten.
Bu; ruhsat, cüzdan,saat gibi şeylerin kaza durumundaki riski için verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Ceplerim dolu oluyor genelde, ruhsat, cüzdan, ve telefon en azından. Nereye koyuyorsunuz yav bu kadar şeyi?
Ruhsat, Cüzdan vb. ceplerdeki malzemeler sele altındaki bagaja.
Telefon, gidondaki göz -yol mesafesinin en az olduğu telefon standına.
Kulağa da bluetooth kulaklık.
Böylece hem rahat, hem güvenli, hem de daha dikkatli bir sürüş gerçekleştirebilirsiniz. Sürüş sırasında dikkatinizi dağıtacak sizi rahatsız edecek durumların da önüne geçmiş olursunuz.
Ben motor kullanmazken bile ceplerimde bir şey taşımayı sevmediğim için çanta kullanıyorum. Benim motorun sele altı bagajı kocaman olduğu için (sırf bu bagajı aa ne güzelmiş deyip xmax 250 almamda büyük nedenlerden biridir) motora binmeden önce çantamı bagaja koyuyorum böylece ceplerimde bir şey taşımama gerek kalmıyor.
Kaza yaptığım gün normalde hep bagaja koyduğum laptop çantasını sırtımda taşıyayım bu gün de deyip bagaja koymadığım güne denk geldi. Belki sırt çantası taşıyor olmasaydım köprücük kemiğim kırılmazdı bilemiyorum ama bir daha kolay kolay sırt çantası bile taşımam.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:17 ----------
Ben telefonu da gidonda tutmak yerine bagaja koyuyorum. Arayan olursa telefon çalarsa falan dikkatim dağılmasın diye de sessize alıyorum. İnince bakarım kim aramış o zaman geri dönerim diyorum. Telefon tutucu almıştım navigasyon için kullanıp navigasyon dışında boşuna orada tutmuyorum zaten benim telefon eskidi, yarım saat olmadan bataryası bitiyor, bagajda dursun daha iyi diyorum.
Scooter candır bu konuda
Kocaman ve kilitli torpido gözü, kocaman sele altı bagajı, gidon çantası.
Telefonlar, batarya vs torpido gözüne, güneş gözlüğü, sigara, cakmak, anahtarlık vs gidon çantasına, bilgisayar, polar, ayakkabı filan sele altına.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)