Yedek lastik taşısın yedek kayış taşısın yedek konketör taşısın yedek piston silindir ,şanzıman dişliside taşısın hahaha
oldu olacak
HAtta yedek motor taşısın nasıl fikir ama
Kayış sistemi süper ötesi ultrosonik otesi bir şey olsaydı ,BMW yeni motorlarında günlük kulanılan motorlarında endruo motorlarında kullanırdı her halde.. Avantajları var da negatif tarafları var ... Bana saçmala demişsin ama ben avatajlı taraflarınıda yazdım , senin gibi malımın aşığı değilim ..
Avantajlı tarafı şudur zincire göre ankara istanbul yaparsın tekrar istanbul ankara yaparsın ne yağlama ile ugraşırsın ne bir şey ile ayrıca SESİZDE OLUR ..Ama zincire de bir otomatik yağlayıcı koyar isen kayışlı sisteme çift vurur tek sayar (İŞLEV-FAYDA OLARAK)...
Sonuçta farklı amaçlar farklı kullanıcılar için farklı sistemler geliştiriliyor ,hiçbirisi digerine göre tam manası ile üstün değildir, BİZ MUHENDİSLER , kullanım şartlarına göre parça ve malzeme dizaynı yaparız , Ama yine de sanayi de olsun tr bol miktarda bilgisi olmayan fikri olan cahiller de azımsanmayacak miktarda var ,her tarafı parıl parlayan krom dolu bir motor a zincir koymazsın herhalde minimum yağ pislik olsun istersin..
Sen bana tel jantlı Cross Demiyorum ha arazi kabiliyetli olan endruo motorlarda kayış aktarma göstersene kaç tane model bulabileceksin , Bu motorları her halde senin tabirin ile SAÇMALMAYAN MÜHENDİSLER yapıyordur. 5 tane örnek göster 1985 model 2020 ye kadar üretilmiş her model alabilirisin 100 tane üretici 35 yılda 5 tanede mi yapmamışlar TEL jantlı arazi kabiliyeti olan motor...
MErak ile bekliyorum hangi modeller miş
GÖSter hadi hodri meydan ....Bizde ögrenmiş olalım.