Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

BUDA LASTİĞE GİRER Mİ DEMEYİN.. FOTOĞRAF EKTEDİR.

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Olcay Demirc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    PCX125
    Arka lastiğe bildiğiniz iki tane kazık girmiş

    tamirci arkadaş ta yama yapmayalım balon yapar dedi bastı fitili fitil ne kadar sağlıklıdır acaba beni düşündürmüyor değil uzun yolda vs sıkıntı olurmu acaba bana





    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:22 ----------

    https://imgyukle.com/i/S07umG


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    tanermavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900
    Motosiklet lastikçisine git, fitil çokta sağlıklı değil!

  3. #3
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Bu işin tek çözümü " mantar yama " .. ama fitil attırmışsın zaten, şimdi onu çıkartıp da mantar yama olur mu ? bilmediğim bir konu .. bir dahaki sefere ilk işin " mantar yama " olsun derim.

    Ek olarak çivi üstten girip yanaktan çıkmadıkça " mantar yama " ile sorusuz binebilirsin.

    20.000 km boyunca 3 adet mantar yama tecrübesi ile sabittir, en son çivi yanaktan çıkınca mecbur lastiği değiştirmiştim.
    Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]

    Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]

  4. #4
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    Alıntı Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu işin tek çözümü " mantar yama " .. ama fitil attırmışsın zaten, şimdi onu çıkartıp da mantar yama olur mu ? bilmediğim bir konu .. bir dahaki sefere ilk işin " mantar yama " olsun derim.

    Ek olarak çivi üstten girip yanaktan çıkmadıkça " mantar yama " ile sorusuz binebilirsin.

    20.000 km boyunca 3 adet mantar yama tecrübesi ile sabittir, en son çivi yanaktan çıkınca mecbur lastiği değiştirmiştim.
    bi lastiği 20k kullanmak asıl risk bence.
    muhammetcon ve cıbılduck bunu beğendiler.

  5. #5

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bi lastiği 20k kullanmak asıl risk bence.
    Lastiğine göre değişir, benim Michelin Road 5'ler 20.000'de ve oldukça iyiler. Benim diyen (nispeten dandik marka / model) sıfır lastiklerle aşık atabilir...

  6. #6
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Alıntı LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bi lastiği 20k kullanmak asıl risk bence.
    İyi lastik alıp iyi sürersen (mesela ben 100 km - 120 km ortalama ile günde 100 km yapıyorum, full otoyol) lastiği hatta zincirimi bile zar zor eskitiyorum.

    Şuan Pilot Road 4 var, şimdiden bir mantar yaması var ve en az 30 000 km gideceğime eminim.

    Bellli ezberleri bozmak lazım mesela motosikletim de 72 000 km, gözü kapalı 100 000 geçeceğine de eminim.

    Kullanıcı da iş biter daha çok.

  7. #7
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastiğine göre değişir, benim Michelin Road 5'ler 20.000'de ve oldukça iyiler. Benim diyen (nispeten dandik marka / model) sıfır lastiklerle aşık atabilir...
    ben road5 lere karar verdim
    şuanki road4 ler 25 bin km de ve zorlasam 5 bin daha gider ama daha fazla zam gelmeden road5 lere geçiyorum bu hafta
    Cyan bunu beğendi.
    since 1987

  8. #8
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    10k dır ön lastiğimdeki fitil ile sürüyorum. Uzun yol da yaptığım oldu.

  9. #9
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    siz lastik değişimine sadece dişlerinin aşınıp aşınmamasına göre karar veriyorsunuz anlaşılan.
    bu şekilde 50k da sürülür, aynen devam.

  10. #10
    sallami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
    Fitil lastik içindeki telleri zedelemez ise sorun olmaz ama şans işi.

  11. #11
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    Alıntı LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    siz lastik değişimine sadece dişlerinin aşınıp aşınmamasına göre karar veriyorsunuz anlaşılan.
    bu şekilde 50k da sürülür, aynen devam.
    yok 50 k gitmes benim lastik. 3-4 k sonra dişlerde yok olcak. olmadan bu hafta road5 lere geçiyorum. ama road5 leri tahminimce 30 k kullanırım
    since 1987

  12. #12
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı mavzer-i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben road5 lere karar verdim
    şuanki road4 ler 25 bin km de ve zorlasam 5 bin daha gider ama daha fazla zam gelmeden road5 lere geçiyorum bu hafta
    Bu Road4'ler bana çok ilginç geliyor. Henüz 6000 km.deler ilk başlarda sıkıntı yaşamıyordum ama şu an virajlarda motoru yatırdığımda çok kayıyorlar. Düzde,ıslakta,frenlemede vs sıkıntı yok ama virajlarda ödümü patlatmaya başladı Road4'ler.

  13. #13
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu Road4'ler bana çok ilginç geliyor. Henüz 6000 km.deler ilk başlarda sıkıntı yaşamıyordum ama şu an virajlarda motoru yatırdığımda çok kayıyorlar. Düzde,ıslakta,frenlemede vs sıkıntı yok ama virajlarda ödümü patlatmaya başladı Road4'ler.
    niye öyle dedin ki şimdi tam road5 düşünürken
    gene kararsız kaldım şimdi.
    metzeler roadtec01 lere bakayım gene ben
    since 1987

  14. #14
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı mavzer-i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    niye öyle dedin ki şimdi tam road5 düşünürken
    gene kararsız kaldım şimdi.
    metzeler roadtec01 lere bakayım gene ben
    Haftasonu Angrypower ile İğneada yaptık, onda da Road4 var 10.000 km civarında. 2'mizin de lastikler vıyır vıyır kaydı, hadi zemin kötüdür dedik ama 2 gün önce Şile yaptım, 2-3 virajda cidden korktum. Stabilitede sorun yok ama bazı yerlerde fena kaydı.

  15. #15
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Mitas Sport Force+, Michelin den daha iyi yol tutuyor.

  16. #16
    Alman_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2010
    Şehir
    Beykoz / İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Burgman 650
    City grip ile ortalama 25 bin kullanırım genelde. 49.300 küsür km deyim. 51,52 binde değiştiririm lastikleri artık. city grip 2 nasıl ona bakacağım artık.

  17. #17

    Üyelik
    22 Kasım 2015
    fotoğrafı benden başka herkes görmüş herhalde. iki saattir açılmıyo.
    sutlusoda ve espresso bunu beğendiler.

  18. #18
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Daha önce de oldu.

    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  19. #19
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Haftasonu Angrypower ile İğneada yaptık, onda da Road4 var 10.000 km civarında. 2'mizin de lastikler vıyır vıyır kaydı, hadi zemin kötüdür dedik ama 2 gün önce Şile yaptım, 2-3 virajda cidden korktum. Stabilitede sorun yok ama bazı yerlerde fena kaydı.
    angrpower napıyo görünmüyo ortalarda.
    şile yolunda bende ducati varken virajda hiç sıkıntı çıkarmıyordu road4 ler
    çatır çutur viraja girip çıkıyordum.
    hatta viraj çıkışı teker yapmaya çalışıyordum da yapamıyodum
    zaten artık uslu ve sakin sürüyorum. road5 ler fazlasıyla işimi her türlü görür sanırım.
    25binlik road4 lerle bile güzel kullanıyorum zaten :D

    sakin kullanıma o kadar alışmışım ki
    yakıt tüketimim şehir içi 4.5 şehir dışı 4.1 falan oldu artık ister istemes.
    tüketimimi istesemde yükseltemiyorum bileğim aşina oldu artı
    since 1987

  20. #20

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı mavzer-i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    angrpower napıyo görünmüyo ortalarda.
    şile yolunda bende ducati varken virajda hiç sıkıntı çıkarmıyordu road4 ler
    çatır çutur viraja girip çıkıyordum.
    hatta viraj çıkışı teker yapmaya çalışıyordum da yapamıyodum
    zaten artık uslu ve sakin sürüyorum. road5 ler fazlasıyla işimi her türlü görür sanırım.
    25binlik road4 lerle bile güzel kullanıyorum zaten :D

    sakin kullanıma o kadar alışmışım ki
    yakıt tüketimim şehir içi 4.5 şehir dışı 4.1 falan oldu artık ister istemes.
    tüketimimi istesemde yükseltemiyorum bileğim aşina oldu artı
    Benim CB500F ile şehir dışı tüketimim düşmüyor, tersine artıyor :( Bayramda İstanbul-Bodrum-İstanbul yaptım 1500km 63l benzin harcamışım, ortalamam 4,2 l/100km oldu. Şehir içinde (20km+20km git-gel) yazın 3,6 kışın da 3,9 l/100km tüketim yapıyorum. PR4 kullanıp da memnun isen R5'ten ziyadesiyle memnun mutlu olacaksın rahat ol
    mavzer-i bunu beğendi.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)