Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

İlk motor

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    27 Temmuz 2020
    Şehir
    Sakarya
    Merhaba abilerim, kardeşlerim. Şu an 18 yaşındayım ama ehliyetim yok. Doğal olarak motorum da yok. Motorla tecrübem çok az ama yıllarım bisikletle geçti yani denge konusunda sıkıntı yaşayacağımı sanmıyorum.

    Birkaç aydır motor almak istiyorum ama kafamda bazı sorular var. Aklımda iki motor var biri cbr 125r diğeri de pulsar 200rs. Amacım hem şehir içinde hem de şehirler arası düz yolda sabit 120 km/s ile zorlanmadan gitmek.

    Cbr 125lerin temiz ikinci elleri 15 binden aşağı değil. 200rs in 18-20. Çok kararsızım. Zaten şu an alamam para biriktiriyorum ama şimdiden bu konulara hakim olmak istiyorum. 200rs in sıfırı 24 bin lira. Sıfır mı almak daha mantıklı ikinci el mi?

    Bu fiyatlarda önerebileceğiniz racing tarzı motor öneriniz varsa çok mutlu olurum. Çok teşekkür ederim şimdiden


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    cıbılduck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2019
    Motosikleti
    Monster 696
    Ben de CBR ile başladım ama önermem. Kullanması çok rahat motor ammma velakin arkandan kıstırırlarsa dımdızlak kalırsın kaçamazsın. Sen en iyisi bir RS200 ya da NS200 al başla. Alabiliyorsan sıfır al. İkinci el alırsan da sıfır alırsan da derdi bitmiyor. Lastiklerini değiştirmen gerekiyor eninde sonunda.

    İkinci el alırken genelde sıfır lastik taktim diye kelamda bulunurlar aldanma. Adam geçen yıl lastik almıştır takmıştır onu da "sıfır" aldım sonuçta mantığıyla sıfır lastik taktım der kertenkeleler ) İkinci el alıyorsan da git adamla bi tanış konuş. Eğer laga luga konuşuyorsa, garantisi benim abicim tarzı maymunvari laflar ediyorsa sal hiç uğraşma.

    Bu sezon alamazsan üzülme motorunu. Acele etme, paran yeterli olsun. Paran az olursa çünkü, ekipmandan kısmaya başlarsın ya da gidip kazalı motor bulup "ya nolacak param da buna yetiyor" dersin. Motor alırsın lastiği değiştirmez eski kabak lastikle çıkarsın. sonra virajda tutmaz kayarsın. Kaskın dandiğini alırsın kask çatlar. Bot da almayı vereyim dersin kayıp düşünce ayak bileğinden sinir kaybı yaşar bir daha ayak bileğini düzgün hareket ettiremezsin vs..

    Motor işi paranın yettiği kadarını alma işi değil. Ekipmanın iyisini al, kalan parayla da paranın yettiği CC'de düzgün bir motor al. Durumum yetmiyor diyip motora başlama. Gerekiyorsa 3-5 ay daha geç al. Yoksa bir gün sürersin ikinci gün bariyerden toplarlar seni Benim en sevdiğim motorcu tipi ekipmanını tam ve kaliteli giyen motorcudur. Altında ne var önemsiz kalıyor o zaman.
    mattiadestro, tommygun ve AleniDesais bunu beğendiler.

  3. #3

    Üyelik
    27 Temmuz 2020
    Şehir
    Sakarya
    Merhaba abi. Ns200 ün görünüşü pek hoşuma gitmiyor muhtemelen ikinci el rs200 alacağım. Sıfır almam pek muhtemel değil çünkü bayağı pahalı oluyor.

    Dediğiniz gibi acele etmiyorum. Zaten almam bir iki yılı bulur. Umarım fiyatlar daha falza uçmaz. Bu rs200 ile 300-500 km yol yapabilir miyim? Bir de alırken nelere dikkat etmeliyim? Mesela kmsi 30 bin olan rs200 17 bin liraya alınır mı?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:02 ----------

    Merhaba abi. Ns200 ün görünüşü pek hoşuma gitmiyor muhtemelen ikinci el rs200 alacağım. Sıfır almam pek muhtemel değil çünkü bayağı pahalı oluyor.

    Dediğiniz gibi acele etmiyorum. Zaten almam bir iki yılı bulur. Umarım fiyatlar daha falza uçmaz. Bu rs200 ile 300-500 km yol yapabilir miyim? Bir de alırken nelere dikkat etmeliyim? Mesela kmsi 30 bin olan rs200 17 bin liraya alınır mı?

  4. #4
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    Şehir içinde sabit 120km/st hız?

  5. #5
    E.Yzr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    R25 Abs, CRF 250L
    Cbr 250r al. 120 km bandında rahat gidersin. Bajaj falan uğraşma. Cbr 125 uzun yol pek çekilmiyor

  6. #6

    Üyelik
    27 Temmuz 2020
    Şehir
    Sakarya
    Şehir içinde 120 km/s kastetmemiştim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:15 ----------

    Alıntı E.Yzr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cbr 250r al. 120 km bandında rahat gidersin. Bajaj falan uğraşma. Cbr 125 uzun yol pek çekilmiyor
    Cbr 250 de alınabilir evet ama benim bütçemdekilerin kilometreleri genelde 40-50 bin olduğu için bir sorun olur mu diye düşünüyorum. Kilometre çok önemli bir faktör mü?

  7. #7
    NERO2810 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CRF 250 Rally
    Zevk meselesi ama ilk başlangıçta Racing motoru önermem. Oturuş pozisyonu ehliyet kursundan alıştığından farklı. Uzun yol gideceğim dersen yoruyor. Hafif araziye girsen zorluk çıkartıyor. Daha 18 yaşında trafik akış hakimiyeti de kazanman gerekir. Bu nedenle şahsi fikrim scooter (tamam hepimiz ''cool'' gözükmek istiyoruz ama en azından trafiğe alışana kadar)ya da naked ile başlayıp sonra diğer modellere geçmek.Al bir tane temiz CB125E. Malum sitede 5000-7000e güzel modeller var. Düşür, vur, kalk, sürt. İyice piş. Sonra alırsın racing'ini. Hem kaliteli ekipmana bütçe kalır. Başka bir şahsi fikrim: ''en dandik Honda, Kawasaki, Yamaha bile aynı segment en prestijli aynı segment Bajaj'dan iyidir''

  8. #8
    nicknamer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayaller Tracer 9 Gt, gerçekler Metro/Metrobüs
    kronik krank sorunu var. cbr serisini bu yüzden önermem. r25 şu an tek o kategoride. o parayı veremem diyorsanız temiz bajaj alın.

    rs200'lerde bir gidon sorunu var demişti rahmetli barkın. naked daha iyi ama siz bilirsiniz, naked düşünürseniz ns200 olabilir. dominar 400'de belki bütçe olarak zorlar ama iyi olur.

    ilk kez alacağınız için bunun yolu ya 150'lilik ya 200'lük. 125 kesmeyecek. ama 200'lük sizi üzmeyecektir. naked konusunda rs200 biraz daha dik bir oturuşa sahip. tam racing değil. duke 200 düşünülebilir ama racing değil.

    özetle bu noktada ya rs200 tercih edebilirsiniz yada naked tarafına bakmanız daha yararlı olacaktır.

    hayırlı olsun ancak bunu unutmayın: iyi eğitim alın ve eğitimli hız yapın. yoksa 50 cc bile kötü sonuçlar doğurabilir. motorun üzerindeyseniz rüzgara bir adım yakın, yaşama bir adım uzaksınız. Allah kaza bela vermesin, hayırlı trafik sürüşleri dilerim.

  9. #9
    E.Yzr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    R25 Abs, CRF 250L
    Alıntı eeeemmreee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şehir içinde 120 km/s kastetmemiştim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:15 ----------



    Cbr 250 de alınabilir evet ama benim bütçemdekilerin kilometreleri genelde 40-50 bin olduğu için bir sorun olur mu diye düşünüyorum. Kilometre çok önemli bir faktör mü?
    Bakımlı bulabilirsen alınır.

  10. #10

    Üyelik
    27 Temmuz 2020
    Şehir
    Sakarya
    Alıntı nicknamer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kronik krank sorunu var. cbr serisini bu yüzden önermem. r25 şu an tek o kategoride. o parayı veremem diyorsanız temiz bajaj alın.

    rs200'lerde bir gidon sorunu var demişti rahmetli barkın. naked daha iyi ama siz bilirsiniz, naked düşünürseniz ns200 olabilir. dominar 400'de belki bütçe olarak zorlar ama iyi olur.

    ilk kez alacağınız için bunun yolu ya 150'lilik ya 200'lük. 125 kesmeyecek. ama 200'lük sizi üzmeyecektir. naked konusunda rs200 biraz daha dik bir oturuşa sahip. tam racing değil. duke 200 düşünülebilir ama racing değil.

    özetle bu noktada ya rs200 tercih edebilirsiniz yada naked tarafına bakmanız daha yararlı olacaktır.

    hayırlı olsun ancak bunu unutmayın: iyi eğitim alın ve eğitimli hız yapın. yoksa 50 cc bile kötü sonuçlar doğurabilir. motorun üzerindeyseniz rüzgara bir adım yakın, yaşama bir adım uzaksınız. Allah kaza bela vermesin, hayırlı trafik sürüşleri dilerim.
    Merhaba abi. Öncelikle yorumunuz için çok teşekkür ederim. Barkın abinin mekanı cennet olsun.

    Hocam naked motorları estetik olarak pek sevmiyorum. Şu an cbr250 ile 200rs arasında kaldım. İkisi 18 bin lira civarlarında ama cbr250 lerin kilometreleri çok yüksek. Ne yapacağım bilmiyorum. Siz olsanız ne yapardınız?

  11. #11
    İnwe Elensar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 390
    Selamlar, söylediğin motorlar pişman etmez gönlünden ne geçiyorsa onu al derim. Benim ilk motorum R25 oldu, konuya biraz da ticari anlamda baktığım için hasar kayıtlı ama durumuna göre uygun fiyatlı ve sorunsuz bir motor buldum ve onu aldım. Gönlüm de çok rahat; çünkü istediğim motor R25'di ve eğer alamasaydım içimde ukte kalacaktı. Motosikletten biraz anlıyorsan ve az da olsa ticarete kafan basıyorsa ufak tefek hasar kayıtlı bir motor almak hiç de risk teşkil etmiyor aksine akıllıca bir hareket bence. Hem 3-5 bin kâr etmiş olursun hem de ekipman için paran kalmış olur. Bu arada ekipmandan hiç bahsetmemişsin gözümden kaçtı sanma.

  12. #12

    Üyelik
    27 Temmuz 2020
    Şehir
    Sakarya
    Alıntı İnwe Elensar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar, söylediğin motorlar pişman etmez gönlünden ne geçiyorsa onu al derim. Benim ilk motorum R25 oldu, konuya biraz da ticari anlamda baktığım için hasar kayıtlı ama durumuna göre uygun fiyatlı ve sorunsuz bir motor buldum ve onu aldım. Gönlüm de çok rahat; çünkü istediğim motor R25'di ve eğer alamasaydım içimde ukte kalacaktı. Motosikletten biraz anlıyorsan ve az da olsa ticarete kafan basıyorsa ufak tefek hasar kayıtlı bir motor almak hiç de risk teşkil etmiyor aksine akıllıca bir hareket bence. Hem 3-5 bin kâr etmiş olursun hem de ekipman için paran kalmış olur. Bu arada ekipmandan hiç bahsetmemişsin gözümden kaçtı sanma.
    Merhaba abi şu anlık motordan pek fazla anlamıyorum. R25 de mükemmel bir motosiklet ancak bu kadar para vermem olanaksız. Ya düzgün bir cbr 250 ya da 200rs alacağım ama kafamda bir soru var. Cbr250 lerin çocuğunun kilometresi yüksek. Bu bir sorun olur mu?

    Ekipmanlar konusunda da hiçbir fikrim yok ona özel konu açarım diye düşünmüştüm ama madem konusu geçti size sorayım. Kask, ceket, eldiven ve dizlik yeterli bir koruma sağlar mı? Ve bütün bunları kaç liraya toplayabilirim?

  13. #13
    fb__ömer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MonsterR25(x)- 450SR(x)- Street Triple 765RS(o)
    Alıntı eeeemmreee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba abi şu anlık motordan pek fazla anlamıyorum. R25 de mükemmel bir motosiklet ancak bu kadar para vermem olanaksız. Ya düzgün bir cbr 250 ya da 200rs alacağım ama kafamda bir soru var. Cbr250 lerin çocuğunun kilometresi yüksek. Bu bir sorun olur mu?

    Ekipmanlar konusunda da hiçbir fikrim yok ona özel konu açarım diye düşünmüştüm ama madem konusu geçti size sorayım. Kask, ceket, eldiven ve dizlik yeterli bir koruma sağlar mı? Ve bütün bunları kaç liraya toplayabilirim?
    Motoru kapak açmamış 25bin km üzeri her cbr250r %90 krank patlatacaktır 10bin km içinde. Buda dolara göre 4000 ile 5000 arası masraf demek. Bence cbr250r almayın.

  14. #14
    İnwe Elensar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 390
    Alıntı eeeemmreee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba abi şu anlık motordan pek fazla anlamıyorum. R25 de mükemmel bir motosiklet ancak bu kadar para vermem olanaksız. Ya düzgün bir cbr 250 ya da 200rs alacağım ama kafamda bir soru var. Cbr250 lerin çocuğunun kilometresi yüksek. Bu bir sorun olur mu?

    Ekipmanlar konusunda da hiçbir fikrim yok ona özel konu açarım diye düşünmüştüm ama madem konusu geçti size sorayım. Kask, ceket, eldiven ve dizlik yeterli bir koruma sağlar mı? Ve bütün bunları kaç liraya toplayabilirim?
    Bak, sana kendi deneyimimi anlatayım. Ben motor almadan önce R25 diye bildiğin ağlıyordum, kazalı da olsa bir R25'im olacak diye kafaya koymuştum; ama bak alalı yedi ay oldu ben şimdi Touring motosiklete geçmeyi ve yakın zamanda Trk 502 almayı düşünüyorum. Benim bu R25 tutkumun başlıca sebebi hız tutkumdu. Asıl beni yansıtan motorun R25 olmadığına karar vermem aylar sürdü. Şimdi diyeceksin ki ben ne sordum bu adama, bu adam ne anlatıyor bana. Ama naçizane tavsiyem önce yaşam tarzını bir gözden geçir ona göre motorunu al. Ben ss tarzı motorları hâlâ çok seviyorum ama gezmeyi de çok seviyorum. Her gittiğim yere kaplumbağa gibi evimi sırt çantamda taşımaktan gına geldi artık. Gelelim Cbr 250'lerin kilometresine.

    Öncelikle bu motorların yüzde 90'ı (R25, Cbr 250. Ninja 250 vs.) gençlerin elinde aklına gelebilecek her türlü akrobasi hareketlere maruz kalmış motorlardır. Alacağın motorun kilometresi 20 bin ise sen bunu 40 bin olarak düşünmek zorundasın, bu bir. İkincisi; kesinlikle ama kesinlikle Allah'tan aşağıya yeminler de etse; hasarlı da olsa, kilometresi yüksek de olsa expertize sok veya varsa ustana/anlayan birine göster.

    Ekipman konusu için şunu söyleyebilirim; kask hariç diğer tüm ekipmanlarımı ikinci el topladım ben. Mesela Knox Handroid eldivenlerimi 2019 Aralık ayında 950 Tl'ye almıştım 5 ay kullanılmış ve faturası mevcuttu. Alacağın ikinci el ekipmanlarda mutlaka ama mutlaka fatura olmalı. Saydığın ekipmanlar bana göre yeterli koruma sağlamaz. Neden diye soracak olursan; bu camiada Barkın abi yani Altın elbiseli adam (Tanıyor musun bilmiyorum.) otobanda yürüyen bir adam yüzünden can verdikten sonra kimse bana 'bana hiç bir şey olmaz' diyemez. Ben motosikletin üstünde baygınlık geçirmiş biri olarak, ekipmanlarını kesinlikle eksiksiz toplamanı tavsiye ediyorum hatta tavsiyeden ziyade seni seven insanlar varsa hayatında; onlara biraz değer veriyorsan, arkandan ağlamalarını istemiyorsan veya kalan hayatını tekerlekli sandalyede 'keşke, keşke' diye geçirmek istemiyorsan kesinlikle ekipmanlarını sırtlığına, belliğine kadar almalısın, almak zorundasın. Bana kalsa hava yastığıyla dolaşacağım; ama o kadarını ben bile yapamıyorum. Kesinlikle ucuza kaçma sevgili dostum, düşmem diye düşünme. Sen motosikletinden inmiş marketten sigara almak için kaldırımda yürüyor olursun ama kontrolden çıkmış arabanın teki kaldırıma uçup sana çarpabilir ve ekipmanların o an üstündeyse hayatın kurtulabilir. Farzedelim ki 'ulan bir 150 160 yapayım bayağıdır yapmıyorum yol da boş...' dedin. Tam o sırada teker rulmanlarının koptuğunu düşün, milin parçalandığını düşün bu dünyada her şey olabilir kardeşim bu senaryolar sana saçma gelsin diye saçma örnekler veriyorum zaten. Sıradan kaza örneklerini vermiyorum; çünkü insan psikolojisi zaten bu kazalara alışkın. Benim farkında olmanı istediğim nokta angut sürücüler değil; bu hayatta yolda yürürken kafana meteor bile düşebileceği gerçeği. Daha dün çatıdan düşen çivi kafasına saplanan kız hayatını kaybetti. Ömründe, hayatında aklına kaç kere kafasına çivi saplanarak öleceği gelmiştir o kızın?

    Çok uzattım; fakat ben Barkın abinin öğrencisiyim ve motosiklet sürücülerinin onun kastettiği ve istediği bilinçte olduğu takdirde, hayatlarını/hayatlarınızı/hayatlarımızı kaybetme olasılığımızın düşeceğini umut ediyorum. Sağlıcakla kal sevgili dostum, tekerine taş değmesin.
    Guven bunu beğendi.

  15. #15

    Üyelik
    15 Temmuz 2020
    Şehir
    Manisa/İzmir
    Motosikleti
    Yamaha NMax 155
    Geliyor yeni bir apaçi arkadaşımız, illa racing gorunumlu olacak, gaz cekecek, egzoz yapacak bagartacak, hay zihniyetinize sizin.
    Biraz palazlandinmi R25 bakarsin, apaciligini tesciller bu model.

    Sana motosikletini daha almadan hayirli patlamalar dilerim.
    NERO2810 bunu beğendi.

  16. #16

    Üyelik
    27 Temmuz 2020
    Şehir
    Sakarya
    Alıntı kara3545 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geliyor yeni bir apaçi arkadaşımız, illa racing gorunumlu olacak, gaz cekecek, egzoz yapacak bagartacak, hay zihniyetinize sizin.
    Biraz palazlandinmi R25 bakarsin, apaciligini tesciller bu model.

    Sana motosikletini daha almadan hayirli patlamalar dilerim.
    Ahahaha dediğiniz çoğu şeyi muhtemelen hiçbir zaman yapmayacağım hocam. Racing olmasını istememin tek sebebi görünüşünü seviyor olmam. Teşekkür ederim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:47 ----------

    Alıntı İnwe Elensar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bak, sana kendi deneyimimi anlatayım. Ben motor almadan önce R25 diye bildiğin ağlıyordum, kazalı da olsa bir R25'im olacak diye kafaya koymuştum; ama bak alalı yedi ay oldu ben şimdi Touring motosiklete geçmeyi ve yakın zamanda Trk 502 almayı düşünüyorum. Benim bu R25 tutkumun başlıca sebebi hız tutkumdu. Asıl beni yansıtan motorun R25 olmadığına karar vermem aylar sürdü. Şimdi diyeceksin ki ben ne sordum bu adama, bu adam ne anlatıyor bana. Ama naçizane tavsiyem önce yaşam tarzını bir gözden geçir ona göre motorunu al. Ben ss tarzı motorları hâlâ çok seviyorum ama gezmeyi de çok seviyorum. Her gittiğim yere kaplumbağa gibi evimi sırt çantamda taşımaktan gına geldi artık. Gelelim Cbr 250'lerin kilometresine.

    Öncelikle bu motorların yüzde 90'ı (R25, Cbr 250. Ninja 250 vs.) gençlerin elinde aklına gelebilecek her türlü akrobasi hareketlere maruz kalmış motorlardır. Alacağın motorun kilometresi 20 bin ise sen bunu 40 bin olarak düşünmek zorundasın, bu bir. İkincisi; kesinlikle ama kesinlikle Allah'tan aşağıya yeminler de etse; hasarlı da olsa, kilometresi yüksek de olsa expertize sok veya varsa ustana/anlayan birine göster.

    Ekipman konusu için şunu söyleyebilirim; kask hariç diğer tüm ekipmanlarımı ikinci el topladım ben. Mesela Knox Handroid eldivenlerimi 2019 Aralık ayında 950 Tl'ye almıştım 5 ay kullanılmış ve faturası mevcuttu. Alacağın ikinci el ekipmanlarda mutlaka ama mutlaka fatura olmalı. Saydığın ekipmanlar bana göre yeterli koruma sağlamaz. Neden diye soracak olursan; bu camiada Barkın abi yani Altın elbiseli adam (Tanıyor musun bilmiyorum.) otobanda yürüyen bir adam yüzünden can verdikten sonra kimse bana 'bana hiç bir şey olmaz' diyemez. Ben motosikletin üstünde baygınlık geçirmiş biri olarak, ekipmanlarını kesinlikle eksiksiz toplamanı tavsiye ediyorum hatta tavsiyeden ziyade seni seven insanlar varsa hayatında; onlara biraz değer veriyorsan, arkandan ağlamalarını istemiyorsan veya kalan hayatını tekerlekli sandalyede 'keşke, keşke' diye geçirmek istemiyorsan kesinlikle ekipmanlarını sırtlığına, belliğine kadar almalısın, almak zorundasın. Bana kalsa hava yastığıyla dolaşacağım; ama o kadarını ben bile yapamıyorum. Kesinlikle ucuza kaçma sevgili dostum, düşmem diye düşünme. Sen motosikletinden inmiş marketten sigara almak için kaldırımda yürüyor olursun ama kontrolden çıkmış arabanın teki kaldırıma uçup sana çarpabilir ve ekipmanların o an üstündeyse hayatın kurtulabilir. Farzedelim ki 'ulan bir 150 160 yapayım bayağıdır yapmıyorum yol da boş...' dedin. Tam o sırada teker rulmanlarının koptuğunu düşün, milin parçalandığını düşün bu dünyada her şey olabilir kardeşim bu senaryolar sana saçma gelsin diye saçma örnekler veriyorum zaten. Sıradan kaza örneklerini vermiyorum; çünkü insan psikolojisi zaten bu kazalara alışkın. Benim farkında olmanı istediğim nokta angut sürücüler değil; bu hayatta yolda yürürken kafana meteor bile düşebileceği gerçeği. Daha dün çatıdan düşen çivi kafasına saplanan kız hayatını kaybetti. Ömründe, hayatında aklına kaç kere kafasına çivi saplanarak öleceği gelmiştir o kızın?

    Çok uzattım; fakat ben Barkın abinin öğrencisiyim ve motosiklet sürücülerinin onun kastettiği ve istediği bilinçte olduğu takdirde, hayatlarını/hayatlarınızı/hayatlarımızı kaybetme olasılığımızın düşeceğini umut ediyorum. Sağlıcakla kal sevgili dostum, tekerine taş değmesin.
    Merhaba abi öncelikle motorun üstünde bayılmanıza çok geçmiş olsun diyorum. Umarım bir şeyiniz olmamıştır. İkinci olarak barkın abiyi maalesef son altı aydır tanıyorum. Neredeyse bütün videolarını izledim. Yüz yüze gelmek hiç nasip olmadı. Mekanı cennet olsun.

    Şu cbr250 lerin kilometreleri için dediğiniz şey 200rs için de denilebilir mi? Onların kilometreleri cbr a göre daha düşük oluyor zaten. Bilmiyorum çok kararsızım. İkisinin arasında uçurum bir performans farkı var mı? Benim amacım şehir içinde normal bir şekilde süreyim şehirler arası 120-130 km/s ile motor zorlanmadan gidebilmek. Bunu 200rs ile yapabilir miyim?

    Ekipman araştırmaya başlayacağım ama şu an aklımda hiç fikir yok. Zamanla olur umarım. Ayrıca yazdığınız uzum mesaj için çok teşekkür ederim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:54 ----------

    Alıntı İnwe Elensar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bak, sana kendi deneyimimi anlatayım. Ben motor almadan önce R25 diye bildiğin ağlıyordum, kazalı da olsa bir R25'im olacak diye kafaya koymuştum; ama bak alalı yedi ay oldu ben şimdi Touring motosiklete geçmeyi ve yakın zamanda Trk 502 almayı düşünüyorum. Benim bu R25 tutkumun başlıca sebebi hız tutkumdu. Asıl beni yansıtan motorun R25 olmadığına karar vermem aylar sürdü. Şimdi diyeceksin ki ben ne sordum bu adama, bu adam ne anlatıyor bana. Ama naçizane tavsiyem önce yaşam tarzını bir gözden geçir ona göre motorunu al. Ben ss tarzı motorları hâlâ çok seviyorum ama gezmeyi de çok seviyorum. Her gittiğim yere kaplumbağa gibi evimi sırt çantamda taşımaktan gına geldi artık. Gelelim Cbr 250'lerin kilometresine.

    Öncelikle bu motorların yüzde 90'ı (R25, Cbr 250. Ninja 250 vs.) gençlerin elinde aklına gelebilecek her türlü akrobasi hareketlere maruz kalmış motorlardır. Alacağın motorun kilometresi 20 bin ise sen bunu 40 bin olarak düşünmek zorundasın, bu bir. İkincisi; kesinlikle ama kesinlikle Allah'tan aşağıya yeminler de etse; hasarlı da olsa, kilometresi yüksek de olsa expertize sok veya varsa ustana/anlayan birine göster.

    Ekipman konusu için şunu söyleyebilirim; kask hariç diğer tüm ekipmanlarımı ikinci el topladım ben. Mesela Knox Handroid eldivenlerimi 2019 Aralık ayında 950 Tl'ye almıştım 5 ay kullanılmış ve faturası mevcuttu. Alacağın ikinci el ekipmanlarda mutlaka ama mutlaka fatura olmalı. Saydığın ekipmanlar bana göre yeterli koruma sağlamaz. Neden diye soracak olursan; bu camiada Barkın abi yani Altın elbiseli adam (Tanıyor musun bilmiyorum.) otobanda yürüyen bir adam yüzünden can verdikten sonra kimse bana 'bana hiç bir şey olmaz' diyemez. Ben motosikletin üstünde baygınlık geçirmiş biri olarak, ekipmanlarını kesinlikle eksiksiz toplamanı tavsiye ediyorum hatta tavsiyeden ziyade seni seven insanlar varsa hayatında; onlara biraz değer veriyorsan, arkandan ağlamalarını istemiyorsan veya kalan hayatını tekerlekli sandalyede 'keşke, keşke' diye geçirmek istemiyorsan kesinlikle ekipmanlarını sırtlığına, belliğine kadar almalısın, almak zorundasın. Bana kalsa hava yastığıyla dolaşacağım; ama o kadarını ben bile yapamıyorum. Kesinlikle ucuza kaçma sevgili dostum, düşmem diye düşünme. Sen motosikletinden inmiş marketten sigara almak için kaldırımda yürüyor olursun ama kontrolden çıkmış arabanın teki kaldırıma uçup sana çarpabilir ve ekipmanların o an üstündeyse hayatın kurtulabilir. Farzedelim ki 'ulan bir 150 160 yapayım bayağıdır yapmıyorum yol da boş...' dedin. Tam o sırada teker rulmanlarının koptuğunu düşün, milin parçalandığını düşün bu dünyada her şey olabilir kardeşim bu senaryolar sana saçma gelsin diye saçma örnekler veriyorum zaten. Sıradan kaza örneklerini vermiyorum; çünkü insan psikolojisi zaten bu kazalara alışkın. Benim farkında olmanı istediğim nokta angut sürücüler değil; bu hayatta yolda yürürken kafana meteor bile düşebileceği gerçeği. Daha dün çatıdan düşen çivi kafasına saplanan kız hayatını kaybetti. Ömründe, hayatında aklına kaç kere kafasına çivi saplanarak öleceği gelmiştir o kızın?

    Çok uzattım; fakat ben Barkın abinin öğrencisiyim ve motosiklet sürücülerinin onun kastettiği ve istediği bilinçte olduğu takdirde, hayatlarını/hayatlarınızı/hayatlarımızı kaybetme olasılığımızın düşeceğini umut ediyorum. Sağlıcakla kal sevgili dostum, tekerine taş değmesin.
    Merhaba abi öncelikle motorun üstünde bayılmanıza çok geçmiş olsun diyorum. Umarım bir şeyiniz olmamıştır. İkinci olarak barkın abiyi maalesef son altı aydır tanıyorum. Neredeyse bütün videolarını izledim. Yüz yüze gelmek hiç nasip olmadı. Mekanı cennet olsun.

    Şu cbr250 lerin kilometreleri için dediğiniz şey 200rs için de denilebilir mi? Onların kilometreleri cbr a göre daha düşük oluyor zaten. Bilmiyorum çok kararsızım. İkisinin arasında uçurum bir performans farkı var mı? Benim amacım şehir içinde normal bir şekilde süreyim şehirler arası 120-130 km/s ile motor zorlanmadan gidebilmek. Bunu 200rs ile yapabilir miyim?

    Ekipman araştırmaya başlayacağım ama şu an aklımda hiç fikir yok. Zamanla olur umarım. Ayrıca yazdığınız uzum mesaj için çok teşekkür ederim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:55 ----------

    Alıntı İnwe Elensar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bak, sana kendi deneyimimi anlatayım. Ben motor almadan önce R25 diye bildiğin ağlıyordum, kazalı da olsa bir R25'im olacak diye kafaya koymuştum; ama bak alalı yedi ay oldu ben şimdi Touring motosiklete geçmeyi ve yakın zamanda Trk 502 almayı düşünüyorum. Benim bu R25 tutkumun başlıca sebebi hız tutkumdu. Asıl beni yansıtan motorun R25 olmadığına karar vermem aylar sürdü. Şimdi diyeceksin ki ben ne sordum bu adama, bu adam ne anlatıyor bana. Ama naçizane tavsiyem önce yaşam tarzını bir gözden geçir ona göre motorunu al. Ben ss tarzı motorları hâlâ çok seviyorum ama gezmeyi de çok seviyorum. Her gittiğim yere kaplumbağa gibi evimi sırt çantamda taşımaktan gına geldi artık. Gelelim Cbr 250'lerin kilometresine.

    Öncelikle bu motorların yüzde 90'ı (R25, Cbr 250. Ninja 250 vs.) gençlerin elinde aklına gelebilecek her türlü akrobasi hareketlere maruz kalmış motorlardır. Alacağın motorun kilometresi 20 bin ise sen bunu 40 bin olarak düşünmek zorundasın, bu bir. İkincisi; kesinlikle ama kesinlikle Allah'tan aşağıya yeminler de etse; hasarlı da olsa, kilometresi yüksek de olsa expertize sok veya varsa ustana/anlayan birine göster.

    Ekipman konusu için şunu söyleyebilirim; kask hariç diğer tüm ekipmanlarımı ikinci el topladım ben. Mesela Knox Handroid eldivenlerimi 2019 Aralık ayında 950 Tl'ye almıştım 5 ay kullanılmış ve faturası mevcuttu. Alacağın ikinci el ekipmanlarda mutlaka ama mutlaka fatura olmalı. Saydığın ekipmanlar bana göre yeterli koruma sağlamaz. Neden diye soracak olursan; bu camiada Barkın abi yani Altın elbiseli adam (Tanıyor musun bilmiyorum.) otobanda yürüyen bir adam yüzünden can verdikten sonra kimse bana 'bana hiç bir şey olmaz' diyemez. Ben motosikletin üstünde baygınlık geçirmiş biri olarak, ekipmanlarını kesinlikle eksiksiz toplamanı tavsiye ediyorum hatta tavsiyeden ziyade seni seven insanlar varsa hayatında; onlara biraz değer veriyorsan, arkandan ağlamalarını istemiyorsan veya kalan hayatını tekerlekli sandalyede 'keşke, keşke' diye geçirmek istemiyorsan kesinlikle ekipmanlarını sırtlığına, belliğine kadar almalısın, almak zorundasın. Bana kalsa hava yastığıyla dolaşacağım; ama o kadarını ben bile yapamıyorum. Kesinlikle ucuza kaçma sevgili dostum, düşmem diye düşünme. Sen motosikletinden inmiş marketten sigara almak için kaldırımda yürüyor olursun ama kontrolden çıkmış arabanın teki kaldırıma uçup sana çarpabilir ve ekipmanların o an üstündeyse hayatın kurtulabilir. Farzedelim ki 'ulan bir 150 160 yapayım bayağıdır yapmıyorum yol da boş...' dedin. Tam o sırada teker rulmanlarının koptuğunu düşün, milin parçalandığını düşün bu dünyada her şey olabilir kardeşim bu senaryolar sana saçma gelsin diye saçma örnekler veriyorum zaten. Sıradan kaza örneklerini vermiyorum; çünkü insan psikolojisi zaten bu kazalara alışkın. Benim farkında olmanı istediğim nokta angut sürücüler değil; bu hayatta yolda yürürken kafana meteor bile düşebileceği gerçeği. Daha dün çatıdan düşen çivi kafasına saplanan kız hayatını kaybetti. Ömründe, hayatında aklına kaç kere kafasına çivi saplanarak öleceği gelmiştir o kızın?

    Çok uzattım; fakat ben Barkın abinin öğrencisiyim ve motosiklet sürücülerinin onun kastettiği ve istediği bilinçte olduğu takdirde, hayatlarını/hayatlarınızı/hayatlarımızı kaybetme olasılığımızın düşeceğini umut ediyorum. Sağlıcakla kal sevgili dostum, tekerine taş değmesin.
    Merhaba abi öncelikle motorun üstünde bayılmanıza çok geçmiş olsun diyorum. Umarım bir şeyiniz olmamıştır. İkinci olarak barkın abiyi maalesef son altı aydır tanıyorum. Neredeyse bütün videolarını izledim. Yüz yüze gelmek hiç nasip olmadı. Mekanı cennet olsun.

    Şu cbr250 lerin kilometreleri için dediğiniz şey 200rs için de denilebilir mi? Onların kilometreleri cbr a göre daha düşük oluyor zaten. Bilmiyorum çok kararsızım. İkisinin arasında uçurum bir performans farkı var mı? Benim amacım şehir içinde normal bir şekilde süreyim şehirler arası 120-130 km/s ile motor zorlanmadan gidebilmek. Bunu 200rs ile yapabilir miyim?

    Ekipman araştırmaya başlayacağım ama şu an aklımda hiç fikir yok. Zamanla olur umarım. Ayrıca yazdığınız uzum mesaj için çok teşekkür ederim.

  17. #17
    nicknamer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayaller Tracer 9 Gt, gerçekler Metro/Metrobüs
    Alıntı eeeemmreee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba abi. Öncelikle yorumunuz için çok teşekkür ederim. Barkın abinin mekanı cennet olsun.

    Hocam naked motorları estetik olarak pek sevmiyorum. Şu an cbr250 ile 200rs arasında kaldım. İkisi 18 bin lira civarlarında ama cbr250 lerin kilometreleri çok yüksek. Ne yapacağım bilmiyorum. Siz olsanız ne yapardınız?
    ben rs200 alirdim. ama diyorum ki rs200 u inceleyin gidonu, oturusu supersport degil. kirmizi siyah bi ns200 bakinin. daha cok dikkat ceker. cbr250 dusunmeyin bile. yada gidin direk bi cbr250 alin sonra neden ns200 dedigimi anlarsiniz. hayirli olsun.

  18. #18
    cıbılduck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2019
    Motosikleti
    Monster 696
    Naked estetik olarak sevmiyorsun ama şehir içinde en rahatıdır. Neyse sen supersport ile başla, sonra naked tadınca görürsün :D

  19. #19
    İnwe Elensar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 390
    Alıntı eeeemmreee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ahahaha dediğiniz çoğu şeyi muhtemelen hiçbir zaman yapmayacağım hocam. Racing olmasını istememin tek sebebi görünüşünü seviyor olmam. Teşekkür ederim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:47 ----------



    Merhaba abi öncelikle motorun üstünde bayılmanıza çok geçmiş olsun diyorum. Umarım bir şeyiniz olmamıştır. İkinci olarak barkın abiyi maalesef son altı aydır tanıyorum. Neredeyse bütün videolarını izledim. Yüz yüze gelmek hiç nasip olmadı. Mekanı cennet olsun.

    Şu cbr250 lerin kilometreleri için dediğiniz şey 200rs için de denilebilir mi? Onların kilometreleri cbr a göre daha düşük oluyor zaten. Bilmiyorum çok kararsızım. İkisinin arasında uçurum bir performans farkı var mı? Benim amacım şehir içinde normal bir şekilde süreyim şehirler arası 120-130 km/s ile motor zorlanmadan gidebilmek. Bunu 200rs ile yapabilir miyim?

    Ekipman araştırmaya başlayacağım ama şu an aklımda hiç fikir yok. Zamanla olur umarım. Ayrıca yazdığınız uzum mesaj için çok teşekkür ederim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:54 ----------



    Merhaba abi öncelikle motorun üstünde bayılmanıza çok geçmiş olsun diyorum. Umarım bir şeyiniz olmamıştır. İkinci olarak barkın abiyi maalesef son altı aydır tanıyorum. Neredeyse bütün videolarını izledim. Yüz yüze gelmek hiç nasip olmadı. Mekanı cennet olsun.

    Şu cbr250 lerin kilometreleri için dediğiniz şey 200rs için de denilebilir mi? Onların kilometreleri cbr a göre daha düşük oluyor zaten. Bilmiyorum çok kararsızım. İkisinin arasında uçurum bir performans farkı var mı? Benim amacım şehir içinde normal bir şekilde süreyim şehirler arası 120-130 km/s ile motor zorlanmadan gidebilmek. Bunu 200rs ile yapabilir miyim?

    Ekipman araştırmaya başlayacağım ama şu an aklımda hiç fikir yok. Zamanla olur umarım. Ayrıca yazdığınız uzum mesaj için çok teşekkür ederim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:55 ----------



    Merhaba abi öncelikle motorun üstünde bayılmanıza çok geçmiş olsun diyorum. Umarım bir şeyiniz olmamıştır. İkinci olarak barkın abiyi maalesef son altı aydır tanıyorum. Neredeyse bütün videolarını izledim. Yüz yüze gelmek hiç nasip olmadı. Mekanı cennet olsun.

    Şu cbr250 lerin kilometreleri için dediğiniz şey 200rs için de denilebilir mi? Onların kilometreleri cbr a göre daha düşük oluyor zaten. Bilmiyorum çok kararsızım. İkisinin arasında uçurum bir performans farkı var mı? Benim amacım şehir içinde normal bir şekilde süreyim şehirler arası 120-130 km/s ile motor zorlanmadan gidebilmek. Bunu 200rs ile yapabilir miyim?

    Ekipman araştırmaya başlayacağım ama şu an aklımda hiç fikir yok. Zamanla olur umarım. Ayrıca yazdığınız uzum mesaj için çok teşekkür ederim.
    Uyuya kalmışım kusura bakma dostum, Rs200'ler Cbr250'lere göre daha insancıl kullanılmıştır kanaatimce. Gidonu yüksektir, şehir içinde kullanıma aklındaki diğer tüm motorlardan daha uygundur ve 120-130 kilometre hızla rahatlıkla ve zorlanmadan yolculuk yapabilirsin. Ben R25 almasaydım Rs200 alacaktım. Hem çok hoş hemde çok estetik ve kaliteli bir motor. Ayrıca konu ile alâkâlı her türlü soruyu sorabilirsin, sonuna kadar yardımcı olurum. Ekipman konusunda özellikle. Birlikte detaylı bir araştırma yapıp, bütçene ve sana en uygun ekipmanı toplarız. Kendine cici bak.

  20. #20
    nicknamer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayaller Tracer 9 Gt, gerçekler Metro/Metrobüs
    Alıntı cıbılduck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Naked estetik olarak sevmiyorsun ama şehir içinde en rahatıdır. Neyse sen supersport ile başla, sonra naked tadınca görürsün :D
    söyledim ama anlatamadım. o da genç herhalde benim gibi. yaşayarak öğrenip cebinden olmak istiyor.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)