sana daha öncede yazdım , senin 3.2 lik rekor sürüş tarzında sürerek ben 2,7 lt gördüm taa 2015 de Karadeniz turu sırasında , 6. vites 60 la oflaya puflaya 100 km gittim 2,7 gösterdi ;) photobucket e üyeligim vardı ama ne eski fotolarımı görebiliyorum nede yeni yükleyebiliyorum , telefon no yaz özelden , vatsap dan göndereyim sen yükle buraya ok mi.
ikisini de test etmeden karar vermemek lazım, Suzuki benim japonların içinde en büyük fanatiği olduğum markadır ama Vstorm’un frenlerini beğenmiyorlar bizzat test etmedim sadece duyum ve motosiklet epey uzun, kendiniz test edip karar verin.
seyahat motosikletinin uzun şaseye sahip olması iyi birşey , kısa şase motor iki kişi çantalar yüklüyken önü arkası ayrı oynar , kasislerde vs aşırı etkilenir , low side denilen kayma hareketine daha düşük hızlarda başlayabilir , yoldan kaynaklı tank tokatlamaya daha müsaittir , kısa şasenin avantajı sportif sürüşe daha yatkındır , gidon kısa bile olsa kolaylıkla yatar kalkar..
Vstrom un frenleri kötü değil emniyetlidir , ön fren progresif frenlemeye sizi mecbur bırakacak şekilde çalışır , bu sayede manete dokunur dokunmaz amortisörler kapanmaz , alışana kadar fren tutmuyormuş zannedersiniz ama dört parmak asılırsan artçı üstünüzden takla atabilir , iki kişilik konforlu seyahat motoru arıyorsanız vstrom ile versys mukayese bile edilemez , biraz daha sportif kullanım beklentiniz varsa Versys tercih edilebilir..
Hocam öncelikle bayramın mübarek olsun.
Bir süredir aklıma takılan bir husus var, müsade edersen bir soru sormak istiyorum. Çünkü gördüğüm kadarıyla hem uzun süreli eski ve yeni kasa V-strom kullanmış ve yorumları objektif olan bir kişisin.
Bende Bu aralar DL650 alma arefesindeyim.
Bütçem 2013-2015 arasına rahatlıkla yetiyor ama tasarım olarak bir türlü o motora ısınamadım. 2008-2010 arası büyük ve keskin bakışlı farları olan eski kasa tabir edilen modelleri ise aşırı beğeniyorum.
2013 model bir DL650 ile 2008 model arası sürüş dinamikleri, amortisör, motor tepkisi vs gibi açılardan bakınca çok büyük fark var mıdır?
Eski eskidir yeni de yeni bunun farkındayım ama açıkçası 2013 modellerin tasarımına bir türlü ısınamadığım için bu soruyu sorma gereği duydum.
İki motor arasında çok büyük farklar yoksa hedefimi 2008-2010 model temiz bir motor bulmaya çevireceğim ama "arada çok fark var, mutlaka 2013 ve üzeri bakmalısın" der misin?
Eğer çok ciddi farklar varsa bir kullanıcı olarak bunları açıklayıp yorumlar mısın?
Şimdiden yorumun için teşekkürler
iyi bayramlar üstad , DL650 başlığında oldukça ayrıntılı uzun uzun iki kasa farkı yorumlarım var , diğer kullananlardanda yorum bulabilirsin , kısaca yazıp bu başlığın konusunu fazla değistirmeyelim , eski yeni kasa arasında en büyük fark rüzgar konforu ve yakıt tüketimidir , yenisi 2 cm kadar yüksektir , ABS fren Bosch un son yıllarda geliştirdiği bir ünite tepkileri daha başarılı , tork alt devirlerde geliyor , eski kasanın arka maşada 2 cm kısadır daha kıvraktır 5000 devirden sonra racing gibi coşar ust devirleri yeni kasadan çok daha keyiflidir , görüntüsü efsanedir herkes bu konuda hemfikir
Merhaba öncelikle herkesin bayramını en içten dileklerimle kutlarım, bahsettiğiniz başlıktaki yazınızı bulamadım.Yardımcı olurmusunuz. Birde 2012-2013 lerdeki sargı problemi 2014 kasada giderildimi acaba. Başka kronik sorunu oldumu 2012-2017 V -Strom da baya tecrübelisiniz bilgileriniz değerli.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...m-basligi.html
sargı problemi 2014 den sonrasında yok , 2012 ve 2013 leride hangi servise giderseniz gidin garantiden değişiyorlar , bu konuda Suzuki nin bilgilendirmesi var benim 2013 de sorun çıkmadı ama geçen sene değiştireyim dedim yenilenmiş oldu.. kronik sorun yaşamadım aküyü bile daha 2 ay önce değiştirdim..
10 senedir bu siteye üyeyim ,
bahse konu yazılar hangi sayfalarda bilemiyorum , tahminen son 75 sayfa :D
daha önce vstromturkiye.org diye bir sitemiz vardı , 2002 de kurulmuş bir site ama burası kadar popüler kalamadı , DL650 ve 1000 merak ediyorsan daha çok başlık orada mevcut ;)
alacağın 2.el motora bağlı bu seçeneğin.fiyatı temizliği km si vs.ama eşit olarak bakarsak 3 4 sene sürer satarım kafasındaysan kawasaki alırdım bunu baya bir sürücem 8 10 yıl benimle olur dersen suzuki alırdım.2 motorda güzel pişman olmazsın ben kawasakiyi bi tık daha seviyorum daha genç işi geliyor bana.
3 Scooter den sonra artık diyorum, daha güçlü konforlu motosiklet alayım, uzun yıllar kullanayım, aldığım motosiklet herşeyi biraz biraz yapsın, 40 yaşında motosiklete başladım,3 yılda 30bin.km yaptım, ehliyeti de A 2 almıştım , dedim 500cc yi geçmem yapma etme bak ilerde yetmez A sınıfı al dediler dinlemedim,insanlar motosikleti hep büyütme eğiliminde olur dediler ne oldu sonunda yetmedi Nmax 155 , forza 250 oldu sonra 300 Forza şimdide diyorum oğlum tamam bu son durak her yola azda olsa gelen bi motosiklet olsun uzun yıllar bin umarım son durak olur.
şunu öncelikle söylyeyim. Vstrom orta sınıf denmeyecek kadar güçlü bir endurodur.
gaz tepkimesi ve düşük devirlerde aniden açılan gaz ile inanilmaz bir şekilde 0-100 arasında ki kısalığın farkına varabileceksiniz.
160-170 km ye saniyeler içerisinde ulaşabilen motordur.
ben daha önce tenere 660 ve versay 650 sürdüm ve o gücü göremedim.
tabi rahatlık bakımından versay da rahattı. fakat tenere üzücüydü.
güç+ konfor ve motor dayanıklığı için sana vstrom kesinlikle öneririm.
iyi bakarsan 250,000 km ler rahat görülür
bu arada vstromun her kasası sağlamdır. model olarak sağlamlık kıyaslamak bence doğru değil, ama tavsiyem ABSli al çünkü vstrom arka freni çok güven vermiyor, önler ise inanilmaz güven veriyor.
motosiklet alırken sonsuza kadar aynı motora binecekmiş gibi davranmanın bir anlamı yok, iki üç sene sonra sıkılacaksınız, sürekli modeller yenileniyor, altınızdaki motor km yükselecek demode olacak, model yükselteceksiniz, aynı motora 15-20 sene uzun yıllar binenler mutlaka vardır ama çok nadirdir.
şehir dışından yeni geldim. konu listede gözükmese haberim olmayacaktı
bende versys almadan önce ikisi arasında kalmıştım
tabi o zaman bende vulcan s vardı. ikinci el satışı kolay olmadığı için enduro takaslı yazmıştım
şansıma versys çıktı kafa kafaya takas ederek aldım.
memnun muyum?
evet
ama gönlümde v-strom vardı.
çünkü V motor ve çift silindir motor bloklarına aşığım. hala da öyle
sonraki motorum muhtemelen v-strom 1050 olur.
konuya dönecek olursak
v-strom 650 hiç kullanmadım. ikisi arasında bi kıyaslama yapamam.
ama versys te çok iyi bi motor.
söylendiği gibi yağ yakma durumu ile karşılaşmadım hala (49binde)
yüksek devirlerde seri ve agrasif
düşük devirlerde rahat kullanılabiliyor
kullanıma bağlı olarak şehir içi 4,5 - 5,5 arası gidip geliyor.
deneme tahtası kanalında elimden geldiği kadar incelemesini yapıp kullanıcı yorumu adı altında bişeyler gevelemeye çalıştım.
aks aralığı çok kısa arkaya çok yükte sıkıntı çıkarabilir ama.
iyi yanı şehir içinde kıvraklık veriyor
söyleyeceklerim bu kadar. versys ile ilgili başka aklına bişe takılırsa cevaplayabilirim.
since 1987
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)