Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Cg'ci tayfa

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    08 Şubat 2020
    Bu arkadaşları görünce aklınıza ne geliyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    sallami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
    Siyasi ve ekonomik sebebler, eğitimsizlik, alım gücünün düşüklüğü bu aletlerin ülkeye girmesi bile haram.

  3. #3
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Adamların bütçesi o motoru almaya yetiyor, ona biniyorlar. Kendi zevk ve bölgesel modaya göre de süsleyip kendilerine özel motorları oluyor. Bizim zevkimize uymuyor o ayrı konu. Nasıl bu forumda bu arkadaşlarla dalga geçiliyorsa onlar da muhtemelen fosforlu sarı yelek giyip haftasonları Şile'de gözleme götüren, kıtaları aşacakmış gibi arka ve yan çantalı dobik abilerle dalga geçiyorlardır. Sürüş eğitimleri almamaları, ekipman kullanmamaları, aşırı riskli sürmeleri eleştirilecek konuların başında geliyor ama kimsenin motorunu marka ve modelinden ötürü hakir görmemek gerekiyor.
    cıbılduck, mavellen, Sj's ve 4 diğerleri bunu beğendiler..

  4. #4

    Üyelik
    28 Ekim 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2013 Suzuki Inazuma - 2013 Honda CB125ACE
    Tamamen bütçesel değil aslında, kimi cgye bir ton para döküyolar doğan parası ediyor

  5. #5
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    saygı duyuyorum. ben de alıp ilgilenmek istiyorum

  6. #6
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    CG ile ekipman giyen görmedim.

    CG ile kask giyen kişi oranı bile 100 kişide 5 falandır.

    Bir motora göre insanları ötekileştirmek istemem ancak İzmir'de gördüğüm tüm cg sahipleri keko. trafiği riske atıyorlar ve apaçiler.

    Düzgün cg kullananlar var ise özrümü kabul etsin, ben gördüğüm kadarıyla yorum yapıyorum

  7. #7
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Rutherford,Nj
    Motosikleti
    Searching.
    CG ile ekonomik sebepleri yanyana getirmek pek doğru bir bakış açısı değil şahsen.

    Bu Arnidol'un bahsettiği modeller ile özdeşleşmiş bir seçim. Şu fotoğrafın güzelliğine bakar mısınız?



    cıbılduck bunu beğendi.

  8. #8
    karayel90 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2013
    Şehir
    Burdur/Antalya
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    5 sene kullandım Cg hala evimizde var ilk başladığım motor olduğu için satmadım kekoda deseler cekoda deseler satmam.Kullanıcısı mimliyor bu motoru ama kurunun yanında bizim gibi ekipmanlı güvenli süren kişilerde yanıyor.
    Otomobilerde de bu mimlenme olayı var Honda Civic 2000 VTEC İes güvenlik kasa,Doğan Slx,Wolkswagen Scirocco,Honda S2000,Peugeot 106 GTİ vs. gördüğünde polis durduruyor.Neden? Kullanıcısı keko,lastik yakan,abartı egsoz takan,olur olmadık yerde drift yapan tipler ondan.

  9. #9
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Apaçilik yanlış bişeydir
    ama gençlikte yapılan apaçilik normaldir.
    Tekrar yazıyorum.
    Yanlıştır
    ama gençlik, beyinden çok hormonların daha istikrarlı çalıştığı bir dönem.
    Ben küçük yaşta mopetle başladım bu serüvene.
    O yaşlarda motosikleti kişiselleştirmek ekmek gibi su gibi bir ihtiyaçtı bizim için.
    Bir ara ayak şeklinde tozluklar moda oldu.
    Aldık taktırdık.
    Yeşil renkli iğrenç bir şeydi ama taktıktan sonra gururla seyretmiştim.
    Bir ara mobiletlerin arka yolcu kısmına(sele diyemeyeceğim çünkü demirden ızgaralı bişeydi) bir sandık koyma modası çıktı.
    Arka ızgara büyüklüğünde kapağı açıp kapanabilen küçük bir sandık ile hem alet edevat taşıyabiliyordunuz, hem de arkanızdaki sizinle aynı seviyeye geliyordu.
    Hepimiz yaptırdık.
    Hatta döşemecide çırak olarak çalışan bir arkadaş b..nu çıkarıp, üstüne sünger ve onun üstüne de manzara resimli bir muşamba kapladı.
    Kıskançlıktan kudurarak bakmıştık çünkü yaptırmaya kalksak paramız yetmezdi.
    Şimdi mümkün olsa bugünkü aklımla o yıllardaki halimin ağzına ağzına vururum.
    Daha neler var anlatsam yuh artık dersiniz.
    Bu nedenle apaçilere çokta kızamıyorum.
    Akıl o dönemlerde tatilde oluyor.
    Ama belli bir yaştan sonra hala apaçilik yapanlara da sorumluluklarını hatırlatmak gerekiyor.

    Benim motosiklet kullanmaya başladığım mopetlerden bir tanesi budur.


    Bir diğeri bu;



    Ve bir tanesi de bu;



    Şimdi diyeceksiniz ki bu kadar motoru nerden buldun?
    Dayım motosiklet tamircisiydi.
    Ustalamaşmam dayımın kendisi gibi tamirci bir arkadaşının üstün gayretleriyle o pejonun üstünde oldu.
    Rengi bile aynı.

    Sene 77-78 falan!
    Nerden nereye?

    Kim açtı lem bu konuyu?
    yürekçe bunu beğendi.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  10. #10
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı COQ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Apaçilik yanlış bişeydir
    ama gençlikte yapılan apaçilik normaldir.
    Tekrar yazıyorum.
    Yanlıştır
    ama gençlik, beyinden çok hormonların daha istikrarlı çalıştığı bir dönem.
    Ben küçük yaşta mopetle başladım bu serüvene.
    O yaşlarda motosikleti kişiselleştirmek ekmek gibi su gibi bir ihtiyaçtı bizim için.
    Bir ara ayak şeklinde tozluklar moda oldu.
    Aldık taktırdık.
    Yeşil renkli iğrenç bir şeydi ama taktıktan sonra gururla seyretmiştim.
    Bir ara mobiletlerin arka yolcu kısmına(sele diyemeyeceğim çünkü demirden ızgaralı bişeydi) bir sandık koyma modası çıktı.
    Arka ızgara büyüklüğünde kapağı açıp kapanabilen küçük bir sandık ile hem alet edevat taşıyabiliyordunuz, hem de arkanızdaki sizinle aynı seviyeye geliyordu.
    Hepimiz yaptırdık.
    Hatta döşemecide çırak olarak çalışan bir arkadaş b..nu çıkarıp, üstüne sünger ve onun üstüne de manzara resimli bir muşamba kapladı.
    Kıskançlıktan kudurarak bakmıştık çünkü yaptırmaya kalksak paramız yetmezdi.
    Şimdi mümkün olsa bugünkü aklımla o yıllardaki halimin ağzına ağzına vururum.
    Daha neler var anlatsam yuh artık dersiniz.
    Bu nedenle apaçilere çokta kızamıyorum.
    Akıl o dönemlerde tatilde oluyor.
    Ama belli bir yaştan sonra hala apaçilik yapanlara da sorumluluklarını hatırlatmak gerekiyor.

    Benim motosiklet kullanmaya başladığım mopetlerden bir tanesi budur.
    https://lh3.googleusercontent.com/pr...ed5Fc8RJmzLJkw

    Bir diğeri bu;

    https://lh3.googleusercontent.com/pr...Uvoo9cBggJHYxM

    Ve bir tanesi de bu;

    https://i.pinimg.com/236x/54/63/6e/5...eot--scout.jpg

    Şimdi diyeceksiniz ki bu kadar motoru nerden buldun?
    Dayım motosiklet tamircisiydi.
    Ustalamaşmam dayımın kendisi gibi tamirci bir arkadaşının üstün gayretleriyle o pejonun üstünde oldu.
    Rengi bile aynı.

    Sene 77-78 falan!
    Nerden nereye?

    Kim açtı lem bu konuyu?
    Hemen hemen aynını yazacaktım.
    İp püsküllü elcik, çifte mobylette..
    Ooyy oyy..
    Tın tınnn tınnn diyeçalışmasını dinlerdik..
    Heey gidi..
    COQ bunu beğendi.
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  11. #11

    Üyelik
    08 Şubat 2020
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Adamların bütçesi o motoru almaya yetiyor, ona biniyorlar. Kendi zevk ve bölgesel modaya göre de süsleyip kendilerine özel motorları oluyor. Bizim zevkimize uymuyor o ayrı konu. Nasıl bu forumda bu arkadaşlarla dalga geçiliyorsa onlar da muhtemelen fosforlu sarı yelek giyip haftasonları Şile'de gözleme götüren, kıtaları aşacakmış gibi arka ve yan çantalı dobik abilerle dalga geçiyorlardır. Sürüş eğitimleri almamaları, ekipman kullanmamaları, aşırı riskli sürmeleri eleştirilecek konuların başında geliyor ama kimsenin motorunu marka ve modelinden ötürü hakir görmemek gerekiyor.
    Kötülemem kötüleyemem bendede xenonlu basık egzozlu bı cg vardı ama öyle çok serserilik yapmazdım. Kask eldivende vardi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:47 ----------

    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CG ile ekipman giyen görmedim.

    CG ile kask giyen kişi oranı bile 100 kişide 5 falandır.

    Bir motora göre insanları ötekileştirmek istemem ancak İzmir'de gördüğüm tüm cg sahipleri keko. trafiği riske atıyorlar ve apaçiler.

    Düzgün cg kullananlar var ise özrümü kabul etsin, ben gördüğüm kadarıyla yorum yapıyorum
    Youtubede gezen tavuk çok efendi birisi ve ekipman tam geziyor izlemenizi tavsiye ederim

  12. #12
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı 125likmotor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kötülemem kötüleyemem bendede xenonlu basık egzozlu bı cg vardı ama öyle çok serserilik yapmazdım. Kask eldivende vardi
    Bazen bir tane iyi örnek bile yeterlidir. Seni o şekilde ekipmanlı gören bir kişi de ekipman alır, sonra bir diğeri, sonra bir diğeri daha. Böyle böyle bir bakmışsın memlekette ekipmansız sürücü kalmamış.

  13. #13

    Üyelik
    08 Şubat 2020
    Alıntı COQ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Apaçilik yanlış bişeydir
    ama gençlikte yapılan apaçilik normaldir.
    Tekrar yazıyorum.
    Yanlıştır
    ama gençlik, beyinden çok hormonların daha istikrarlı çalıştığı bir dönem.
    Ben küçük yaşta mopetle başladım bu serüvene.
    O yaşlarda motosikleti kişiselleştirmek ekmek gibi su gibi bir ihtiyaçtı bizim için.
    Bir ara ayak şeklinde tozluklar moda oldu.
    Aldık taktırdık.
    Yeşil renkli iğrenç bir şeydi ama taktıktan sonra gururla seyretmiştim.
    Bir ara mobiletlerin arka yolcu kısmına(sele diyemeyeceğim çünkü demirden ızgaralı bişeydi) bir sandık koyma modası çıktı.
    Arka ızgara büyüklüğünde kapağı açıp kapanabilen küçük bir sandık ile hem alet edevat taşıyabiliyordunuz, hem de arkanızdaki sizinle aynı seviyeye geliyordu.
    Hepimiz yaptırdık.
    Hatta döşemecide çırak olarak çalışan bir arkadaş b..nu çıkarıp, üstüne sünger ve onun üstüne de manzara resimli bir muşamba kapladı.
    Kıskançlıktan kudurarak bakmıştık çünkü yaptırmaya kalksak paramız yetmezdi.
    Şimdi mümkün olsa bugünkü aklımla o yıllardaki halimin ağzına ağzına vururum.
    Daha neler var anlatsam yuh artık dersiniz.
    Bu nedenle apaçilere çokta kızamıyorum.
    Akıl o dönemlerde tatilde oluyor.
    Ama belli bir yaştan sonra hala apaçilik yapanlara da sorumluluklarını hatırlatmak gerekiyor.

    Benim motosiklet kullanmaya başladığım mopetlerden bir tanesi budur.
    https://lh3.googleusercontent.com/pr...ed5Fc8RJmzLJkw

    Bir diğeri bu;

    https://lh3.googleusercontent.com/pr...Uvoo9cBggJHYxM

    Ve bir tanesi de bu;

    https://i.pinimg.com/236x/54/63/6e/5...eot--scout.jpg

    Şimdi diyeceksiniz ki bu kadar motoru nerden buldun?
    Dayım motosiklet tamircisiydi.
    Ustalamaşmam dayımın kendisi gibi tamirci bir arkadaşının üstün gayretleriyle o pejonun üstünde oldu.
    Rengi bile aynı.

    Sene 77-78 falan!
    Nerden nereye?

    Kim açtı lem bu konuyu?
    O dönemlerde yaşamak vardı simdini pejosu cg işte ilerde de Mondial drift falan yerini alcak gibi gorunuyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:55 ----------

    Alıntı COQ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Apaçilik yanlış bişeydir
    ama gençlikte yapılan apaçilik normaldir.
    Tekrar yazıyorum.
    Yanlıştır
    ama gençlik, beyinden çok hormonların daha istikrarlı çalıştığı bir dönem.
    Ben küçük yaşta mopetle başladım bu serüvene.
    O yaşlarda motosikleti kişiselleştirmek ekmek gibi su gibi bir ihtiyaçtı bizim için.
    Bir ara ayak şeklinde tozluklar moda oldu.
    Aldık taktırdık.
    Yeşil renkli iğrenç bir şeydi ama taktıktan sonra gururla seyretmiştim.
    Bir ara mobiletlerin arka yolcu kısmına(sele diyemeyeceğim çünkü demirden ızgaralı bişeydi) bir sandık koyma modası çıktı.
    Arka ızgara büyüklüğünde kapağı açıp kapanabilen küçük bir sandık ile hem alet edevat taşıyabiliyordunuz, hem de arkanızdaki sizinle aynı seviyeye geliyordu.
    Hepimiz yaptırdık.
    Hatta döşemecide çırak olarak çalışan bir arkadaş b..nu çıkarıp, üstüne sünger ve onun üstüne de manzara resimli bir muşamba kapladı.
    Kıskançlıktan kudurarak bakmıştık çünkü yaptırmaya kalksak paramız yetmezdi.
    Şimdi mümkün olsa bugünkü aklımla o yıllardaki halimin ağzına ağzına vururum.
    Daha neler var anlatsam yuh artık dersiniz.
    Bu nedenle apaçilere çokta kızamıyorum.
    Akıl o dönemlerde tatilde oluyor.
    Ama belli bir yaştan sonra hala apaçilik yapanlara da sorumluluklarını hatırlatmak gerekiyor.

    Benim motosiklet kullanmaya başladığım mopetlerden bir tanesi budur.
    https://lh3.googleusercontent.com/pr...ed5Fc8RJmzLJkw

    Bir diğeri bu;

    https://lh3.googleusercontent.com/pr...Uvoo9cBggJHYxM

    Ve bir tanesi de bu;

    https://i.pinimg.com/236x/54/63/6e/5...eot--scout.jpg

    Şimdi diyeceksiniz ki bu kadar motoru nerden buldun?
    Dayım motosiklet tamircisiydi.
    Ustalamaşmam dayımın kendisi gibi tamirci bir arkadaşının üstün gayretleriyle o pejonun üstünde oldu.
    Rengi bile aynı.

    Sene 77-78 falan!
    Nerden nereye?

    Kim açtı lem bu konuyu?
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bazen bir tane iyi örnek bile yeterlidir. Seni o şekilde ekipmanlı gören bir kişi de ekipman alır, sonra bir diğeri, sonra bir diğeri daha. Böyle böyle bir bakmışsın memlekette ekipmansız sürücü kalmamış.
    Geçen gün bana bı ayar çekmistiniz ama iyi adamsiniz vesselam
    tommygun bunu beğendi.

  14. #14
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı 125likmotor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçen gün bana bı ayar çekmistiniz ama iyi adamsiniz vesselam
    Sen üzerine alınma, burun ameliyatı oldum o gün, burnum tıkalı olduğundan beynime yeterli oksijen miktarı gitmiyordu. Beyne oksijen gitmezse kafa da randımanlı çalışmıyor insanda.

  15. #15

    Üyelik
    08 Şubat 2020
    Alıntı COQ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Apaçilik yanlış bişeydir
    ama gençlikte yapılan apaçilik normaldir.
    Tekrar yazıyorum.
    Yanlıştır
    ama gençlik, beyinden çok hormonların daha istikrarlı çalıştığı bir dönem.
    Ben küçük yaşta mopetle başladım bu serüvene.
    O yaşlarda motosikleti kişiselleştirmek ekmek gibi su gibi bir ihtiyaçtı bizim için.
    Bir ara ayak şeklinde tozluklar moda oldu.
    Aldık taktırdık.
    Yeşil renkli iğrenç bir şeydi ama taktıktan sonra gururla seyretmiştim.
    Bir ara mobiletlerin arka yolcu kısmına(sele diyemeyeceğim çünkü demirden ızgaralı bişeydi) bir sandık koyma modası çıktı.
    Arka ızgara büyüklüğünde kapağı açıp kapanabilen küçük bir sandık ile hem alet edevat taşıyabiliyordunuz, hem de arkanızdaki sizinle aynı seviyeye geliyordu.
    Hepimiz yaptırdık.
    Hatta döşemecide çırak olarak çalışan bir arkadaş b..nu çıkarıp, üstüne sünger ve onun üstüne de manzara resimli bir muşamba kapladı.
    Kıskançlıktan kudurarak bakmıştık çünkü yaptırmaya kalksak paramız yetmezdi.
    Şimdi mümkün olsa bugünkü aklımla o yıllardaki halimin ağzına ağzına vururum.
    Daha neler var anlatsam yuh artık dersiniz.
    Bu nedenle apaçilere çokta kızamıyorum.
    Akıl o dönemlerde tatilde oluyor.
    Ama belli bir yaştan sonra hala apaçilik yapanlara da sorumluluklarını hatırlatmak gerekiyor.

    Benim motosiklet kullanmaya başladığım mopetlerden bir tanesi budur.
    https://lh3.googleusercontent.com/pr...ed5Fc8RJmzLJkw

    Bir diğeri bu;

    https://lh3.googleusercontent.com/pr...Uvoo9cBggJHYxM

    Ve bir tanesi de bu;

    https://i.pinimg.com/236x/54/63/6e/5...eot--scout.jpg

    Şimdi diyeceksiniz ki bu kadar motoru nerden buldun?
    Dayım motosiklet tamircisiydi.
    Ustalamaşmam dayımın kendisi gibi tamirci bir arkadaşının üstün gayretleriyle o pejonun üstünde oldu.
    Rengi bile aynı.

    Sene 77-78 falan!
    Nerden nereye?

    Kim açtı lem bu konuyu?
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen üzerine alınma, burun ameliyatı oldum o gün, burnum tıkalı olduğundan beynime yeterli oksijen miktarı gitmiyordu. Beyne oksijen gitmezse kafa da randımanlı çalışmıyor insanda.
    Anlıyorum geçmiş olsun abi
    tommygun bunu beğendi.

  16. #16
    sallami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
    Ben yukarıdaki lafımı, haşa insanları küçük gördüğüm için yazmadım. İnsanımızı daha iyilerine layık bulduğum için yazdım. Çinlinin iyi malına da lafım yok. Ama yurtdışına çıkan paranın çoğuda çok ucuz Çin malına gidiyor. Amerika'nın rednecki tutup 1980-1990 model GL 1100 goldwingi 600$ a alıp bu cg gibi yapıyor. Keşke bu arkadaşlarda bu teneke parçaları yerine böyle şeyler yapabilse, keşke. Bu arada geçmiş olsun tommygun kardeş.
    tommygun bunu beğendi.

  17. #17
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Yazlikta cay bahcesinin yaninda gormustum. Algidan bagimsiz olarak guzel motosiklet bence.

  18. #18
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Los Angeles
    organ bağışçısı

  19. #19
    leons - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2011
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Kawasaki ZX10R 2015
    10 sene önce parasızlıktan bende kullandım sahibi oldum. Hor görmemek lazım ama kullanıcıları %99 genç ve cahil. Durum bunu özetliyor yalan yok. Ekipmansız Zx10ra bineni de görsem cgye bineni de, motosikleti değişik hallere sokup b..... çıkaranı da görsem, salak salak hareketlere ve kullanıma sahip olanları da görsem düşüncem küfürle başlıyor...

    Genel olarak cgyi orjinal hali ile ekipmanlı binen adamı es geçerim.

  20. #20
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    yazdıgımı yanlış anlamayın.
    İzmir'de gördüğüm kadarıyla yorum yaptım.

    elbet vardır düzgün tayfa.

    Ama %99 u böyle olunca %1 i görmüyor insan.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)