Bu arkadaşları görünce aklınıza ne geliyor.
Bu arkadaşları görünce aklınıza ne geliyor.
Siyasi ve ekonomik sebebler, eğitimsizlik, alım gücünün düşüklüğü bu aletlerin ülkeye girmesi bile haram.
Adamların bütçesi o motoru almaya yetiyor, ona biniyorlar. Kendi zevk ve bölgesel modaya göre de süsleyip kendilerine özel motorları oluyor. Bizim zevkimize uymuyor o ayrı konu. Nasıl bu forumda bu arkadaşlarla dalga geçiliyorsa onlar da muhtemelen fosforlu sarı yelek giyip haftasonları Şile'de gözleme götüren, kıtaları aşacakmış gibi arka ve yan çantalı dobik abilerle dalga geçiyorlardır. Sürüş eğitimleri almamaları, ekipman kullanmamaları, aşırı riskli sürmeleri eleştirilecek konuların başında geliyor ama kimsenin motorunu marka ve modelinden ötürü hakir görmemek gerekiyor.
Tamamen bütçesel değil aslında, kimi cgye bir ton para döküyolar doğan parası ediyor
saygı duyuyorum. ben de alıp ilgilenmek istiyorum
CG ile ekipman giyen görmedim.
CG ile kask giyen kişi oranı bile 100 kişide 5 falandır.
Bir motora göre insanları ötekileştirmek istemem ancak İzmir'de gördüğüm tüm cg sahipleri keko. trafiği riske atıyorlar ve apaçiler.
Düzgün cg kullananlar var ise özrümü kabul etsin, ben gördüğüm kadarıyla yorum yapıyorum
CG ile ekonomik sebepleri yanyana getirmek pek doğru bir bakış açısı değil şahsen.
Bu Arnidol'un bahsettiği modeller ile özdeşleşmiş bir seçim. Şu fotoğrafın güzelliğine bakar mısınız?
5 sene kullandım Cg hala evimizde var ilk başladığım motor olduğu için satmadım kekoda deseler cekoda deseler satmam.Kullanıcısı mimliyor bu motoru ama kurunun yanında bizim gibi ekipmanlı güvenli süren kişilerde yanıyor.
Otomobilerde de bu mimlenme olayı var Honda Civic 2000 VTEC İes güvenlik kasa,Doğan Slx,Wolkswagen Scirocco,Honda S2000,Peugeot 106 GTİ vs. gördüğünde polis durduruyor.Neden? Kullanıcısı keko,lastik yakan,abartı egsoz takan,olur olmadık yerde drift yapan tipler ondan.
Apaçilik yanlış bişeydir
ama gençlikte yapılan apaçilik normaldir.
Tekrar yazıyorum.
Yanlıştır
ama gençlik, beyinden çok hormonların daha istikrarlı çalıştığı bir dönem.
Ben küçük yaşta mopetle başladım bu serüvene.
O yaşlarda motosikleti kişiselleştirmek ekmek gibi su gibi bir ihtiyaçtı bizim için.
Bir ara ayak şeklinde tozluklar moda oldu.
Aldık taktırdık.
Yeşil renkli iğrenç bir şeydi ama taktıktan sonra gururla seyretmiştim.
Bir ara mobiletlerin arka yolcu kısmına(sele diyemeyeceğim çünkü demirden ızgaralı bişeydi) bir sandık koyma modası çıktı.
Arka ızgara büyüklüğünde kapağı açıp kapanabilen küçük bir sandık ile hem alet edevat taşıyabiliyordunuz, hem de arkanızdaki sizinle aynı seviyeye geliyordu.
Hepimiz yaptırdık.
Hatta döşemecide çırak olarak çalışan bir arkadaş b..nu çıkarıp, üstüne sünger ve onun üstüne de manzara resimli bir muşamba kapladı.
Kıskançlıktan kudurarak bakmıştık çünkü yaptırmaya kalksak paramız yetmezdi.
Şimdi mümkün olsa bugünkü aklımla o yıllardaki halimin ağzına ağzına vururum.
Daha neler var anlatsam yuh artık dersiniz.
Bu nedenle apaçilere çokta kızamıyorum.
Akıl o dönemlerde tatilde oluyor.
Ama belli bir yaştan sonra hala apaçilik yapanlara da sorumluluklarını hatırlatmak gerekiyor.
Benim motosiklet kullanmaya başladığım mopetlerden bir tanesi budur.
Bir diğeri bu;
Ve bir tanesi de bu;
Şimdi diyeceksiniz ki bu kadar motoru nerden buldun?
Dayım motosiklet tamircisiydi.
Ustalamaşmam dayımın kendisi gibi tamirci bir arkadaşının üstün gayretleriyle o pejonun üstünde oldu.
Rengi bile aynı.
Sene 77-78 falan!
Nerden nereye?
Kim açtı lem bu konuyu?
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
Kötülemem kötüleyemem bendede xenonlu basık egzozlu bı cg vardı ama öyle çok serserilik yapmazdım. Kask eldivende vardi
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:47 ----------
Youtubede gezen tavuk çok efendi birisi ve ekipman tam geziyor izlemenizi tavsiye ederim
O dönemlerde yaşamak vardı simdini pejosu cg işte ilerde de Mondial drift falan yerini alcak gibi gorunuyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:55 ----------
Geçen gün bana bı ayar çekmistiniz ama iyi adamsiniz vesselam
Ben yukarıdaki lafımı, haşa insanları küçük gördüğüm için yazmadım. İnsanımızı daha iyilerine layık bulduğum için yazdım. Çinlinin iyi malına da lafım yok. Ama yurtdışına çıkan paranın çoğuda çok ucuz Çin malına gidiyor. Amerika'nın rednecki tutup 1980-1990 model GL 1100 goldwingi 600$ a alıp bu cg gibi yapıyor. Keşke bu arkadaşlarda bu teneke parçaları yerine böyle şeyler yapabilse, keşke. Bu arada geçmiş olsun tommygun kardeş.
Yazlikta cay bahcesinin yaninda gormustum. Algidan bagimsiz olarak guzel motosiklet bence.
10 sene önce parasızlıktan bende kullandım sahibi oldum. Hor görmemek lazım ama kullanıcıları %99 genç ve cahil. Durum bunu özetliyor yalan yok. Ekipmansız Zx10ra bineni de görsem cgye bineni de, motosikleti değişik hallere sokup b..... çıkaranı da görsem, salak salak hareketlere ve kullanıma sahip olanları da görsem düşüncem küfürle başlıyor...
Genel olarak cgyi orjinal hali ile ekipmanlı binen adamı es geçerim.
yazdıgımı yanlış anlamayın.
İzmir'de gördüğüm kadarıyla yorum yaptım.
elbet vardır düzgün tayfa.
Ama %99 u böyle olunca %1 i görmüyor insan.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)