Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

Honda servis ve yedek parça rezaleti

    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    06 Kasım 2018
    Motosikleti
    Ktm duke 250
    Belki bir cbr 500 veya gözü karartıp cb650r alırım diye düşünüyordum bu konuyu görene kadar yok abi tövbe ben uğraşamam bu kadar, en iyisi satayım benim avrupalıyı. Yoksa aynı şey bizim başımıza gelecek, küçücük marş rolesi için tam 300 tl ödedim 0 şaka. 30 € luk parça ama gel gör ki bizim ülke böyle motosiklet gibi keyif aldırtacak şeyler için uygun değil. lastik alacağım 1 set lastik 1650 tl. burada günde 10 saat çalışıp hiçbirşeye sahip olmadan yaşayacak karnın doyuyorsa kendini şanslı sayıp ölümü bekleyeceğin ülkelerden.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Gorkem.IX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 650F
    Bir daha Maltepe Mutluhan’a gidin ben ordan daha güzel servis görmedim.

  3. #43
    fz6_fazer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2010
    Şehir
    alanya
    Motosikleti
    ybr 125 esd
    Diğer Japon'larda aynı,sadece Honda'ya özgü değil,bırakın 750 cc,okadar çok satan 125 cc bile,bazı parçalar dışarıdan gelir
    Motosikledi satana kadar,etrafınızda pervana olurlar,sattıktan sonrası malum
    mutlumotorlu bunu beğendi.

  4. #44
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    biz kawasaki kullanıcıları olarak iyi biliriz, bu durumlara alışığız ama Honda’yı servis ve yedek parça olarak iyi hizmet veriyor diye biliyorduk demek değilmiş, pandemi yüzünden belki bu aksaklık yaşanmış olabilir, gelmiş geçmiş olsun

  5. #45
    okanbagiscan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul Kartal
    Köklü markalarda böyle sorun yaşanıyorsa ki Honda ve Yamaha bile sıkıntı yaşatıyormuş.Bizim kıçıkırık Benelliye laf söylemek ayıp olur.Arka amortisörü terletme yapıyor diye garantiden değiştirdim.Evrak işi sonrası 1.5 ayda yurt dışından getittiler.

  6. #46
    SavageGarden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2016
    Motosikleti
    HONDA NC750S
    Motosikletin seyir defteri:
    Tarih : 24/07/2020

    Servis tekrar arandı. Açan yok. Artık aramalarıma cevap da vermiyorlar. 2 defa üst üste aradım ve tam olarak 35 dakika boyunca çaldırdım. Açan olmadı.

    Honda Şikayet Hattı tekrar arandı. Yine “kayıt” aldılar. "Daha önce de kayıt aldınız" dedim, kaydımı gördüler. Adamlar sadece kayıt alıyor! Başka hiçbir şey yapmıyorlar. Üst üste iki kaydım oldu. Pişti !

    Tüketici haklarına mail attım. Durumu anlattım, haklarımı sordum!

    CİMER’e de mail attım.

    Sanırım artık son aşama bir avukata danışmak!

  7. #47
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    ister misiniz motorun sıfır parasını versinler size.
    ne güzel olurdu

  8. #48

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    Konu üzerine yazılanları gördüm şanslısınız telefonla ulabilmiş, telefon trafiği yaşanmış diyecektim.En son mesaj görünce vazgeçtim yazmaktan.Kaç defa parça siparişi verdim sıkıntı yaşamadım.en son sipariş sıkıntılı .Siparişi almak için uğraştırdılar, şimdi 2 ay olacak parça geldi mi?bilgi alamıyorum.açmıyorlar telefonu.

  9. #49

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Genel bir bilişim problemi var herhalde; dün Esengül'e sorayım dedim, sistem çalışmıyor bakamıyoruz diye döndüler. Birileri Honda'nın yedek parça alt-sistemini mi patlattı acep?

  10. #50
    Metela - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer GT+ GT Plus
    bütün firmalarda durum aynı, ben de kaza yaptığımda yamaha aynı şeyleri söyledi yaptı, bazı parçalar elde vardı, bazıları ilk adımda geldi bazıları da daha sonra yaklaşık 3-4 hafta arası sürdü, pandemi döneminde olmasak ben de şaşırırdım da şu an çok anormal bir dönemdeyiz, kaan elektronikten aldığım sensör bozuldu yenisi için 2 ay bekliyorum her firma aynı durumda abartmaya gerek yok bence.

  11. #51
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Geçmiş olsun, merak ettiğim bir konu var. Tamirat için ödeme yöntemini nasıl belirlediniz acaba?

    Bu kadar geç kaldığı için tahmin ediyorum ki servise vekalet verip hasar ödemesini sigortadan alması yönünde anlaştınız.

    Doğru mu?

  12. #52

    Üyelik
    14 Haziran 2020
    Olası bir kazada parçaları servis getirmez , genelde eksper gelir parça listesini alır ve en ucuz nerede ise oradan temin eder servise teslim eder. Bende pcx var basit bir kaza geçirdim ve kendi motorcuma teslim ettim almam 3 haftamı buldu ve sebebi tamamen sigorta şirketiydi. Olayın henüz motoru teslim alma kısmınıda yaşayamamışsın motorun tamir edilince servis tamir ücretni almadan motoru teslim etmez ve eğer sigortanun yetkili servisi değil ise hasar ücreti senin hesabına geçer ve sen servise ödeyerek motoru alırsın sigortanında bu parayı yatırması 2 hafta sürüyo , benden sana tavsiye servisi değil eksperin numarasını al ve sürekli olarak eksperi ve sigorta şirketini sıkıştır süreci azda olsa kısaltırsın. Saygılarımla

  13. #53
    SavageGarden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2016
    Motosikleti
    HONDA NC750S
    Motosikletin seyir defteri:
    Tarih : 25/07/2020

    Servis tekrar arandı. Yine Açan yok. Kızdım. Arabaya atlayıp servise yola çıktım. Tam 200 metre kala beni aradılar! Dedim 2dk içinde oradayım. Meğer herşey tamammış.
    Bİr kaç tur attılar. 1 saat sonra motosikletimi teslim ettiler!

    Nihayet.

    Tam olarak 50 gün sonra motosikletimi aldım. Saat 14:00
    50 gün.
    yazıyla elli gün!


    Alıntı mavzer-i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ister misiniz motorun sıfır parasını versinler size.
    ne güzel olurdu
    çok güzel bi iyi niyet. ama bi laf vardır "hayaller audi gerçekler tofaş" diye. bakın motosikleti alırken noldu :

    dedim ki; bakın, bu motoisklet 2 aydır yatıyor. motor yağını değiştirin, yazıktır.
    dediler ki, abi bir şey olmaz.
    dedim ki; ne demek bi şey olmaz, tam 2 ay oldu, motor yağını değiştireceksiniz ve ücret almayacaksınız
    dediler ki, honda'ya soralım.

    peki sordular da noldu? HONDA HAYIR DEDİ.
    basit bir motor yağını bile jest olarak ücretsiz değiştirmediler.

    Daha da trajik olanı söyliyeyim size; çıkış kağında aynı şunu yazdılar. yazım hataları dahil, kelimesi kelimesine şöyle:
    NOT: ARAÇIN 6 AYLIK ARA YAĞ DEĞİŞİMİNE GİRMESİ GEREKLİDİR. MÜŞTERİYE BİLGİİS VERILDI

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 07:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:43 ----------

    Alıntı Olcay Avşar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun, merak ettiğim bir konu var. Tamirat için ödeme yöntemini nasıl belirlediniz acaba?

    Bu kadar geç kaldığı için tahmin ediyorum ki servise vekalet verip hasar ödemesini sigortadan alması yönünde anlaştınız.

    Doğru mu?
    Selamlar, ben belirlemedim.
    DRD Hasanpaşa Anlaşmaşı servis değilmiş. Zaten benim kasko şirketim ile anlaşmalı servis yokmuş.
    Ücreti ödedim.
    Pazartesi ya da Salı eksper gelip dosyayı kapatacakmış.
    ondan bir hafta sonra da ücret "aynen" IBAN hesabıma yatacakmış.

    Yani tahminimce 50 gün sonra hesabıma yatar!!!!

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 07:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:45 ----------

    Alıntı Sadefiltre adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Olası bir kazada parçaları servis getirmez , genelde eksper gelir parça listesini alır ve en ucuz nerede ise oradan temin eder servise teslim eder. Bende pcx var basit bir kaza geçirdim ve kendi motorcuma teslim ettim almam 3 haftamı buldu ve sebebi tamamen sigorta şirketiydi. Olayın henüz motoru teslim alma kısmınıda yaşayamamışsın motorun tamir edilince servis tamir ücretni almadan motoru teslim etmez ve eğer sigortanun yetkili servisi değil ise hasar ücreti senin hesabına geçer ve sen servise ödeyerek motoru alırsın sigortanında bu parayı yatırması 2 hafta sürüyo , benden sana tavsiye servisi değil eksperin numarasını al ve sürekli olarak eksperi ve sigorta şirketini sıkıştır süreci azda olsa kısaltırsın. Saygılarımla
    Yanlış bilgi.
    Olası kazada parçaları servis getirir.
    Eksper ise sadece hangi parçalar tamir edilir hangileri değiştirilmesi gerekir onları söyler.
    Adı üstünde eksper.
    Sırf bu yüzden 5 hazirandan 17 hazirana (spiariş tarihine kadar) kadar beklediler.. parça temini için gereki talebi serevis oluşturdu. Hatta belçikdan gelmeyince Japonyadan istedi.

  14. #54
    İnwe Elensar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 390
    Alıntı SavageGarden adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,

    Özellikle sohbet kısmına bu konuyu açıyorum ki, Honda satın almayı düşünen herkes bir şekilde haberdar olsun.

    5 Haziran 2020 günü basit bir kazaya karıştım. Yolumdan giderken, aniden arabasından çıkmaya karar veren bir sürücü, aynaya bile bakmadan kapısını tam önümde açınca, frene asılmaya bile kalmadan direkt olarak sürücü kapısına çarptım. Işıklarnda yeni çıkmıştım süratim en fazla 15-20km arası, o kadar bile olmayabilir.

    Buraya kadar herşey normal. Tamam kaza, fakat oldukça klasik bir motoisklet kazası, basit ezikler vs...Lakin motosikletim hasar gördü. Gidon yamuldu, ön rüzgarlık kırıldı, sinyal lambaları yamuldu, çamurluk çizildi, motor korumaları çizildi vs vs..yine de motorda bi sıkıntı yoktu. Zira motor koruması vardı ve Motoiklet de çalışır durumda idi. Çalıştırdım ve Honda DRD Hasanpaşa servisine bizzat götürdüm. Keza Evraklarını ve tüm tutanakları telim ettim.

    Tarih 5 hazıram Saat 15:00.

    Eskpertiz 8 Haziran'da geldi. Kusur oranına bakıldı, değişmesi gereken, tamir görmesi gereken parçalar belirlendi derken. Ekspertiz raporu 12 Haziran gibi bitti. (Kazada kusur oranım %0'dır. karşı taraf kusur oranı %100'dür.)

    Asıl komedi şimdi başlıyor.

    Servis tamir edilmesi gereken parçaları söküyor, ama tamir etmiyor. Tamire gönderiyor! Yani servis aslında tamir yeri değil!
    Değişmesi gereken parçalar için ise sipariş geçiyor. Sipariş geçme tarihi 17 Haziran 2020. Kazadan tam 12 gün sonra!

    Haydaa diyorum, niye acele ettiniz bu kadar!

    Haziran 22'de tekrar arıyorum, saf aklımla sanıyorum ki parçalar gelmiştir, ne de olsa değişmesi gerekn parçalar kompleks parçalar değil, basit sinyal lambaları, gidon, radyatör korum kapağı vs..hepsi basit parçalar! herhalde ellerinde vardır sanıyorum. ne kadar safım!

    Abi diyor, bunlar Belçika'dan gelecek!

    Nasıl ya, bu kadar basit parçalar koskoca Honda Türkiye'nin elinde yok mu yani? Hepsi mi Belçika'dan gelecek?

    Evet diyor servis. Hepsi Beçika'dan gelcekmiş. Peki kaç günde? En az 10 gün diyor adam! e Yuh.

    Sineye çekiyorum, zira mevcut durumda pandemi sebebiyle işlerim yoğun, peşinden koşturacak halim pek yok.

    Tam 1 ay sonra, Temmuz başında tekrar arıyorum.

    Bakın bir ay oldu, artık gelmiştir herhalde diyorum. Kaza yaptığım bayan çoktan aracını aldı, belki bir sonraki kazasını bile yaptı diyorum. Fakat o da ne, parçaların hepsi gelmemiş, sadece bazıları gelmiş!.

    Nasıl ya? nasıl hepsi gelmez. Gelmeyenler nereden gelecek?

    Adam müjdeyi veriyor: Japonya'dan!!!

    Hangi parçalar diyorum. Sadece sinyal lambası diyor. Yani diyorum, koskoca ülkede şu anda basit bir sinyal lambası yok mu? cevap veremiyor.

    Sinirleniyorum. Nasıl iş bu ya diyorum, böyle rezillik mi olur diyorum. Şu anda başka bir honda NC serisi mosotikletin o basit sinyal lamasına ihtiyaacı olsa ne oalxak diyorum? cevap veremiyor

    Peki ne zaman gelecek diye soruyorum? 22 Temmuz diyor

    Yani parçanın gelişi, takılması derken, araya da Kurban Bayramı filan girerse, motosikleti tahmini teslim alım tarihim Ağustos başı olacak

    BUgün itibariyel hala parça bekliyoruz!!!

    Ey Honda motosiklet satın almayıo düşünen forumdaşlar, ey romalılar.

    Basit bir parça, bsit bir sinyal laması parçası gerekirse bilin ki parça için Honda'nın sizi en az 45 gün bekletme ihtimali var! Yazın başında motoskletiniz servise verirseniz, koskoca yazı motoskletsiz geçirme ihtimaliniz var.

    Şikayett hattını aradım, tama dediler ama kaale almadılar. Şikayet formu yazdım, sonuç yok!

    Koskoca Honda türkiye'Nin stok yönetim politikası: elimzide hiç stok tutmayalım, lazım olursa Japonya'dan getirtiriz, şeklindedir.

    HOnda benim için pişmanlıktır. Yamaha'nın gözünü seveyim, basit bir ayak tutacağı basit bir fren manyetini servis gider gitmez sadece yarım saatte değiştirttim, hemen yaptılar, işçilik ücreti bile almadılar!
    Selamlar kıymetli dostum, bildiğim kadarıyla bu işlemler için belirlenen bir yasal süre mevcut ve senin bu şekilde bekletilme gibi bir durumun söz konusu olduğunda şikayetin doğrultusunda devlet tarafından ilgili servise çeşitli yaptırımlar uygulanıyor. Araştırmanı tavsiye ederim.


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)