Yokuş aşağı kontak kapalı boşta giden fetö mensubudur. dış güçlerin maşası, emperyalist sistemin saç ayağıdır.
Yokuş aşağı kontak kapalı boşta giden fetö mensubudur. dış güçlerin maşası, emperyalist sistemin saç ayağıdır.
Bizde arabalar dahil kimse şerit çizgisini takip etmez, herkes yarış çizgisini takip eder.
Bu forumdaki insanlar neden sürekli birilerini linç etme ezme hor görme eğilimindeler.benim Türkçe veya İngilizce kullanmamdan sanane kardeşim. Adamlar illa bi yerden gömme peşinde
İnci sozluk daha samimi geliyor artik bu forumdan
Yanlış: Kullandığın motorun marka,model,hacmi ve rengi ne olursa olsun mutlaka çevrende birinin komşusu, amcaoğlu, yeğeni ilk motor olarak o marka,model,hacim ve renk motorla başlamış olup bir yerlere patlamış, mucize eseri sağ kalmış ve motosiklete tövbe etmiştir.
Doğrusu: Hadi len ordan.
WD40 ve benzerleri Barkın Bayoğlu'nun önerdiği gibi önüne gelen yere sıkılmaz, yanlış bir bilgidir. Sadece vida/somun gevşetmek ve paslanan yerleri yumuşatmak için kullanılır. "Paslanmasın diyerek" gereksiz vida/somunlara sıkarsanız zaman içinde titreşimle gevşemelerine ve ayar tutmamasına neden olabilirsiniz.
Nereye bakarsan oraya gitmezsin!
Geçen kaldırimda yürüyen afrikalı bir hatun geçen yazdan beri moda olan kıçının ancak yarısını kapayan bir şortla kırıtıyor. Ben de oraya kitlenmişim. Oraya gitmediğim gibi önümdeki trafik durmuş az daha arabanın birine bodoslama giriyordum.
Kafayı tam zamanında çevirdim ve durabildim.
Kafayı tam zamanında çevirmemin sebebi engin tecrübelwrim falan değil ha.
Hatunu geçmiştim yani görülecek bişey kalmamıştı.
İşin kötüsü bu şortlar fena halde moda.
Bir yere patlamadan şu yazı bi atlatsak!
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
yanlış : hiçbir suretle virajda frene basilmaz!
doğru :on frene tecrubeniz yoksa ellemeyin. arka fren dengeleme maksatli tatli basilabilir. ozellikle yüklü durumlarda kullanilir. goldwing benzeri touring sürücülerinin kullandigi bir tekniktir
aslında motoru ısıtmaktan kasıt piston segman ve silindir gibi yerlerde motorun minimum yağ filmi kalılığınına çıkmasına imkan tanımaktır.yani yağ filmi mükemmel olmadığı zaman segmanların silindire 1500-1600 devirde mi sürtmesini isteriz tabi ki 4000 5000 değil.he şu da var yağ filmi öyle hemen kaybolcak bişey değil ama bi 15 sn beklemek bence en iyisi
kontra diye bişey yoktur diyen vermeyi bilmeyendir
gerçekten kontra vardır verebilirsen güzel viraj dönersin
Bu konuda haklısınız fakat gidon kontrası tekniği zaten birinci vitesten sonra kullanılan bir teknik.
Tekerlerin belirli bir hıza (20-30 km./saat sonrası)ulaşması sonrasında merkez kaç kuvvet oluşuyor. Gidon kontrası merkez kaç kuvvetle bağlantılı olduğu için yürüme hızları sonrası kullanılıyor.
Şu sayfada ilgili videoyu bulabilirsiniz: https://motorhikayesi.com/teker-donusu-ve-etkileri/
"Acemisi olduğunuz tekniği önce kapalı alanda, tedirginlik geçtikten, tekniğe hakim olduktan sonra yolda deneyin ve yavaş yavaş yol sürüşüne aktarın." motorhikayesi.com | "Motosiklete Binmeyin, Motosikleti Sürün"
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)